Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme in mers - infranare, Probleme in timpul mersului la Twingo

petcueduard
post 18 Dec 2008, 14:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 18 December 08




Am o cateva probleme la un Renault Twingo din 96 . In primul rand in timpul mersului se infraneaza motoru (ca si cum ai schimba in treapta inferioara fara sa accelerezi) in cam toate vitezele se intampla asta .. daca il accelerez isi revine .... dar dupa 200 300 m face iara .
Recent am schimbat pompa de retur, bujiile si am facut plinul de la o benzinarie particulara . Poate sa fie ceva gunoaie in ea sau sa fie de la pompa de retur sau chiar de la cablu de retur pe care l-am gasit sarit si infundat de cateva ori ?

Cel mai deranjat este ca satu la stop bag in viteza fac 5 metri si dupa ce ii dau a 2 a incepe sa se infraneze ..

Ce poate sa fie .. Va multumesc si va doresc Sarbatori Fericite


--------------------
Renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Dec 2008, 14:34
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Dar in relanti sta fara nici o problema ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Dec 2008, 14:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da ai dreptate cmandrei. Pare sa fie o chestie de genul nu tine acceleratia (daca intelegi unde vreau sa bat).
Posibil corp clapeta murdar..(se blocheaza in anumite pozitii) ?


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateim
post 19 Dec 2008, 17:26
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 February 08




imi facea mie la vw asa cand eram a2a apasam ambreaju si se comporta ca la o frana usoara de motor.... la service au zis ca ar fi ambreaju de vina... nu am schimbat nimic la el si si`a revenit dupa ceva timp.


--------------------
renault twingo twingo - if 15 xxy 1.2
nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Dec 2008, 22:08
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Se poate bloca pe inchis clapeta, da, banuiesc ... dar totusi cred ca e de la altceva


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boghdan
post 28 Dec 2008, 10:11
Post #6


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




Salutare , am si eu tot o problema in mers tot cam asemanatoare dar la mine face ca si cum nu ar avea benzina pare sa se inece cand o accelerez mai in toate vitezele face asa tre sa nu o accelerez tare ca sa pot merge benzina am pus si 99 si 95 de la petrom si tot la fel face are legatura bujiile ceva ?

Am rezolvat cat decat problema dar apare iar dupa o ora.... am deschis capota si am apasat pe furtunul care duce la carburator de cateva ori si imi bolborosea apa la antigel dupa care am pornit si nu mai facea , merge bine iar peste o ora iar pare sa se inece ..... smile.gif

This post has been edited by Boghdan: 28 Dec 2008, 17:32


--------------------
Renault Twingo - B 77 JFKenndy 2000'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Dec 2008, 17:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Twingo cu carburator? Cred ca e primul din istorie biggrin.gif . Eventual injectie monopunct insa din 2000 hiptnotizat.gif ? (dupa cum vad in semnatura ta masina este din 2000). Poate vrei sa zici radiator (eu cel putin asa inteleg din context). Revenim la problema reclamata, nu are a face apa sau radiatiorul cu astea (este doar un efect Placebo). Daca masina este in 16V vezi sa nu ai corpul clapeta murdar de ulei / praf respectiv senzorul care citeste temperatura aerului din admisie (senzorul asta este fixat chiar pe corpul clapeta). La 8V ai cam aceleasi probleme insa e mai usor de umblat la el respectiv de demontat / curatat.

This post has been edited by bubu782001: 28 Dec 2008, 18:11


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boghdan
post 28 Dec 2008, 19:48
Post #8


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




imi cer scuze radiator biggrin.gif ok mersi mult ca mi-ai raspuns o sa incerc mersi pt. sfat wub.gif

28 Dec 2008, 19:53:
Mai am o problema unde este situata corpul clapeta cu senzorul de temp. ? pls !

This post has been edited by Boghdan: 28 Dec 2008, 19:53


--------------------
Renault Twingo - B 77 JFKenndy 2000'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Dec 2008, 21:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci sa inteleg ca este 16V? Spune te rog intai motorizarea si am sa-ti dau pe cat se poate posibil indicatii rspectiv niste schite sa nu fi nevoit sa demontezi 1/2 din motor. Eventual tipul de motor D4F sau D7F urmat de versiunea lui 700, 701, 702.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boghdan
post 30 Dec 2008, 22:25
Post #10


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




Ok deci : tipul motorului este : D7F-F7-02 , 1149 cm3 , 43 kW . Am bagat si aditivi pentru curatarea injectoarelor , am bagat si benzina de la rompetrol eFiX , am observat ca daca scot injectoarele si pe urma le bag la loc nu mai face asa masina isi revine si pot sa accelerez normal smile.gif cat de grav o fi ? smile.gif

This post has been edited by Boghdan: 30 Dec 2008, 22:28

Attached thumbnail(s)
rocksi.yo__0022.jpg ( Size: 142.64k ) Number of downloads: 521


--------------------
Renault Twingo - B 77 JFKenndy 2000'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 31 Dec 2008, 10:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Eu te sfatuiesc sa mergi la service ,sa nu se agraveze problema pe care o ai .La motorul tau exista un decalaj intre injectia de benzina si scanteie si tocmai de asta ti-am spus sa mergi la service sa verifici calculatorul masinii ,el iti va spune unde-i defectiunea ...Cat despre "bolboroseala apei la antigel" biggrin.gif ...spune-le celor de la service despre asta ,sper sa n-ai garnitura de chiulasa arsa ... blink.gif Numai bine si ..."La multi ani" ! cheers.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Jan 2009, 21:52
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca ar fi un decalaj intre scanteie si injectie...crede-ma nu pornea. Asta nu e ca avansul la dacia...In cazul unei nesincronizari NU AI CUM SA O PORNESTI. Nesincronizarea poate aparea din 2 motive, ori un senzor nu e bun ori calculatorul e defect. Daca porneste nu ai treba cu sincronizarea. Ca sa te convingi fa urmatoarea chestie: scoate mufa la senzorul de pe volanta (cel de turatie) apoi vezi daca mai porneste ceva. Asta a fost un exemplu - Twingo "stie" cand sa dea scanteie in functie de pozitia senzorului de turatie de pe volanta.
Twingo "stie" cand sa dea benzina in functie de alti parametrii (pozitia corpului clapeta si presiunea de aer din admisie masurata cu ajutorul senzorului map)
In cazul acceleratiei nu e de la scanteie...ori este de la corpul clapeta, ori de la senzorul turatie, ori de la senzorul map, ori de la potentiometrul clapetei de acceleratie (in cazul asta calculatorul nu stie pozitia claptei deci in consecinta nu da benzina in raport cu cantitatea de aer).
Treaba cu bolboroseala, momentan nu are legatura cu acceleratia. O vedem si pe aia dar mai intati sa vedem ce este cu acceleratia. Sa fim seriosi am pornit motor si fara radiator si fara apa in circuit si accelera ok (ma rog asta pentru cateva secunde - test de pornire smile.gif ).
Acuma intrebare:
Masina porneste ok? la prima cheie?
In relanti motorul are un rulaj normal sau se balbaie? variaza turatia? are vibratii anormale?
In alta ordine de idei...esti din Bucuresti? Daca da...poate ne vedem sa-ti fac o diagnoza.

This post has been edited by bubu782001: 2 Jan 2009, 21:55


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
periclee
post 15 Apr 2009, 21:38
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 April 09




salutare tuturor si ma bucur ca ati infintat acest forum am si eu 2 probleme la twingo si sper ca ma veti ajuta prima imi sta becul de la baterie aprins si a doua este ca in mers cand accelerez se ineaca am venit cu ea din germania si no avut nimic acum dintro data a aparut aceasta problema va rog sa ma ajutati este un twingo din 95 motor de 1239 cm nu stiu cate valve cred ca 8v va multumesc


--------------------
renault twingo 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 15 Apr 2009, 21:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Salutare ! Verifica alternatorul (la service ) sigur are probleme ! Daca tot te duci la service ,spune-le celor de-acolo sa verifice aprinderea si starea injectorului .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chelu
post 16 Apr 2009, 08:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 20 October 07
From: Timisoara




periclee: probleme cu becul de la baterie am si eu. Dupa cate teste s-au facut pe masina, tind sa cred ca am doar un scurt pe undeva. Cat despre lipsa de putere, vezi daca nu cumva e intrerupta o fisa. O spun asta din proprie experienta tongue.gif


--------------------
Renault Twingo - TM 30 BUB 1995
Proud Twingo owner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
periclee
post 16 Apr 2009, 22:03
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 April 09




mesi baieti pt sfaturi azi am schimbat alternatoru cica dadea mai mult curent decat trebe dar degeaba tot aceasi problema nu so schimbat nimic becu de la baterie tot aprins tot se ineaca am fost sa o bag pe calculator dar surpeiza nu avea mufa pt el si mia spus ca ar fii un senzor de sub capacul de filtru nustiu ce este mam saturat nustiu ce sa ii mai fac tot mecanici de balta gasesc


--------------------
renault twingo 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:45
Dacia