Tipuri de R25
![]() ![]() ![]() |
Tipuri de R25
cj98czh |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Attached thumbnail(s) R25_Kombi.jpg ( Size: 18.46k ) Number of downloads: 711 |
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#2
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poza asta chiar azi am vazut-os i eu pe net, dar am zis ca e caterinca. Chiar s-a fabricat asa ceva? Mi se pare destul de ciudata masina.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asa si era.... dar cu haionul ala si bancheta spate rabatata aveai un mic Papuc....
Si acuma pozele cu Coupe si Cabrio....tot la fel de urate zic eu.... la R25 i-a stat cel mai bine in hatch.. Attached thumbnail(s) 001.jpg ( Size: 93.62k ) Number of downloads: 727 002.jpg ( Size: 80.84k ) Number of downloads: 733 003.jpg ( Size: 75.26k ) Number of downloads: 745 004.jpg ( Size: 81.99k ) Number of downloads: 663 005.jpg ( Size: 70.75k ) Number of downloads: 300 006.jpg ( Size: 40.33k ) Number of downloads: 305 007.jpg ( Size: 37.78k ) Number of downloads: 250 007.jpg ( Size: 37.78k ) Number of downloads: 216 008.jpg ( Size: 40.45k ) Number of downloads: 210 R25_Cabrio.JPG ( Size: 264.76k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Am sa atasej niste poze cu masina in starea in care este acuma mai am de lucru la ea
Imi pare rau ca nu mai este ce a fost la vremea ei eu asa am cumparato (Suspensiile nu mai sunt regrabile din buton sunt normale cu reglaj manual Scaunele sunt electrice dar nu mai merge incalzirea tre sa schimb rezistentele ) Mai am si alte poze cu masina cand era inainte de vopsire era un cotet jalnica fostul propietar a carat fier vechi cu ea si lemne din padure arata jalnic ... acum incerc sa o aduc in starea in care a fost o data renault 25 Parerea mea nu mam simtit mai bine intr o masina ca in r25 si am condus foarte multe tipuri de masini aproape toate modelele Am lucrat in Germania la un Handler care avea 200 de masini la vanzare nu ii mai comfortabila alta masina Daca as avea bani as face un r25 Bacara la comanda O sa mai pun niste poze cand termin toate finisajele din interior si exterior Attached thumbnail(s) Foto061.jpg ( Size: 234.14k ) Number of downloads: 292 Foto063.jpg ( Size: 150.74k ) Number of downloads: 196 Foto066.jpg ( Size: 284.45k ) Number of downloads: 239 Foto081.jpg ( Size: 219.41k ) Number of downloads: 273 Foto082.jpg ( Size: 220.79k ) Number of downloads: 202 Foto084.jpg ( Size: 194.47k ) Number of downloads: 158 Foto085.jpg ( Size: 170.52k ) Number of downloads: 160 HPIM5816.JPG ( Size: 742.79k ) Number of downloads: 162 HPIM5821.JPG ( Size: 711.39k ) Number of downloads: 256 HPIM5822.JPG ( Size: 704.14k ) Number of downloads: 270 HPIM5823.JPG ( Size: 636.22k ) Number of downloads: 243 HPIM5824.JPG ( Size: 679.08k ) Number of downloads: 199 HPIM5826.JPG ( Size: 860.31k ) Number of downloads: 209 HPIM5827.JPG ( Size: 650.93k ) Number of downloads: 208 HPIM5828.JPG ( Size: 706.03k ) Number of downloads: 243 HPIM5829.JPG ( Size: 949.57k ) Number of downloads: 226 |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai de lucru mult la ea...spor la treaba !!
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Apropo de semnatura ar trebui sa scriu ce este in talon sau (custom) Ca ii facuta din mai multe bucati Usile sunt de la phase 2 si alte chestii
|
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Usile sunt identice indiferent daca este Phase 1 sau 2...absolut identice, la fel si haionul...bordul, consola din mijloc si alte multe chestii...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#8
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Salut !
pt cj98czh: Caroseria Renault 25 este tip Fastback (vezi Ford Mustang Fastback - anii '60). Forma haionului este elementul care o incadreaza la acest tip de caroserie. Hatch (back) - ul nu prea il prinde ![]() portierele de Renault 25 Phase 1 si 2 difera prin ornamentele exterioare si fetele de usi iar aeratoarele din bord difera de la o faza la alta ![]() Modelul Renault 25 V6 Turbo Cabrio (produs la comanda de carosierul belgian EBS, ca si modelul break de asemenea) este foarte reusit... parerea mea ![]() ![]() ![]() Pe curand ![]() This post has been edited by turbodxman: 30 Oct 2008, 14:59 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am avut atat Phase 1 cat si Phase 2 si la ambele aeratoarele erau identice, usile identice interior...exterior intradevar Phase 1 avea plasticele alea pe partea de jos...in timp ce Phase 2 avea bandouri...
Break nu avea in plus decat haionul ala patratos in rest este identic cu cel normal...eu l-am trasformat pe al meu in normal prin simpla schimbare a haonului... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#10
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Voi posta in cadrul acestui topic fotografii cu bord (vezi aeratoarele centrale) si fete de usi de Phase 1 si Phase 2 ... pentru a fi vizibile diferentele de design
![]() Capota este un alt element care diferentiaza cele 2 model Ph 1 si Ph 2 (vezi partea din fata a ei "buza") ![]() ![]() ... pun si o poza cu cele 2 modele de capota ... ![]() Printre noi mai sunt si connaiseuri ![]() This post has been edited by turbodxman: 30 Oct 2008, 16:27 Attached thumbnail(s) interior_fata__noul_25_1983.jpg ( Size: 112.99k ) Number of downloads: 322 interior_luxe.jpg ( Size: 128.2k ) Number of downloads: 331 Noul_25_1983_fata.jpg ( Size: 51.27k ) Number of downloads: 293 25_f2.jpg ( Size: 583.03k ) Number of downloads: 263 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vezi ca ai uitat de asta...cel cu semnalizatoarele incorporate in faruri...asta este ultimul model...
De fapt au fost asa: Phase 1(cel cu faruri patratoase (faza lunga si scurta pe acelasi far si semnalizatoarele pe colturi) Phase 1 (cel cu faruri separate pt. faza scurta si lunga si semnalizatoarele in bara) - poza pusa de tine Phase 2 (cel cu spatele nou si cu semnalizatoarele fata in bara) - poza pusa de tine Phase 2 (cel cu semnalizatoarele fata incorporate in far) - poza pusa de mine LE Ai dreptate de aeratoarele de pe centru dintre Phase1 si 2...de fapt cred ca este singura diferenta a bordului intre cele 2... This post has been edited by cj98czh: 30 Oct 2008, 16:41 Attached thumbnail(s) PIC_0102.jpg ( Size: 88.42k ) Number of downloads: 239 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#12
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Ai dreptate ... nu am intrat in toate detaliile pt k nu kred k e nimeni interesat, din cei care citesc, de cele mai mici detalii.
![]() Multe si marunte ... conteaza numai pentru cei cu adevarat pasionati care sunt foarte putini in Romania ![]() Tot pentru ei ... o fotografie a unei adevarate icoane: BACCARA. Dream on... ![]() Keep in touch ![]() Attached thumbnail(s) Interior_baccara_fata.jpg ( Size: 727.23k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sau asa???
Attached thumbnail(s) _84Lederpanorama.jpg ( Size: 91.57k ) Number of downloads: 337 Beigeleder_Font.jpg ( Size: 78.89k ) Number of downloads: 284 LimoRueckbankExecutive.jpg ( Size: 384.75k ) Number of downloads: 288 BedElemHintenLimo.jpg ( Size: 19.21k ) Number of downloads: 283 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#14
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Imaginile postate de tine reprezinta nivelul lux (nu Baccara care este peste lux, ca nivel, de dotari in cadrul gamei Renault 25) in cadrul Phase 1 (ultimele doua din Limousine Phase 1).
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Crede-ma ca toate sunt din baccara...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#16
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Nu te cred pentru ca stiu foarte bine ce inseamna Baccara.
![]() Baccara = interior de piele cu ornamente din lemn pe fetele de usi si manerul schimbatorului de viteze din mahon - pt cutia manuala, pentru automata maner plastic, motorizare V6 (2849 cmc) sau V6 Turbo (2458 cmc). ![]() Baccara nu a fost decat Phase 2 (fotografiile postate de tine sunt numai ale modelelor Phase 1: - ultimele 2 fotografii postate de tine infatisaza interiorul si detaliul cotierei si comenzilor electrice din Limuzina - Renault 25 Limousine Phase 1). ![]() See'a ![]() This post has been edited by turbodxman: 31 Oct 2008, 12:26 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Frumoasa masina arata impecabil dar ce faci cu inscriera ?
O gasesti in Franta mai ieftina Pretul ii de 7500 euro Attached thumbnail(s) 0144004069001.jpg ( Size: 11.59k ) Number of downloads: 311 Attached image(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#18
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
pt bugs_bunny: Se gasesc si mai ieftine din fericire prin Franta (Baccara V6) dar intr-adevar legile romanesti sunt problema.
Varaiante: - o ti inmatriculata in alta tara; - o iei si o ti pana se clarifica situatia in Romania, daca va fi vre-o data; - sau mai mult timp pana devine de colectie. Asta e... ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Petry |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Nu inteleg care este problema cu inscrierea,o cumperi si o inscrii in Romania platinnd taxa de inmatriculare care se invirte pe la 41.000.000 lei ptr. versiunea cu motor de 2,5. litri euro unu din anul 1991. E o suma mare ,intradevar, dar daca faci socoteala la ce pret o cumperi de afara ajungi la un total de 100 si ceva de milioane si eu zic ca nu este mult ptr. adevaratii pasionati de R25 si cred ca ai sanse mari sa gasesti un R25 in perfecta stare de functionare la un pret modic.Pe saitul autoscout 24 am vazut multe R25 si ai de unde sa alegi.
|
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#20
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
pt Petry: depinde ce pretentii ai asupra vietii personale (incluzand aici si masina pe care vrei sa o posezi - fie ca o utilizezi zi de zi sau nu).
Intr-adevar gasesti un Renault 25 la un pret relativ modic, dar nu in stare impecabila. Masini cu maxim 50 000 - 60 000 km reali sunt in jur de 10 000 euro in Franta - Renault 25 V6 Turbo Baccara - de serie. Daca vrei un V6 Turbo Cabrio (masini de colectie, nu sunt nici 20 in lume, scoti din buzunar 25 000 euro). Sa nu uitam ca motorul V6 de la Renault 25 are 2849 cmc deci inmatricularea in tara costa mai mult decat pentru motorul de 2458 cmc - V6 Turbo. Sa nu mai vorbim de impozit (cel putin 10 000 000 anual) si asigurarea... Problema nu e pretul de achizitie... si mok dak o iei k sa o ai aici inmatriculata si totu legal te rup dobitocii astia de romani cu taxele lor plus idiotii aia de la dealerii Renault care iti spun ca nu se mai gasesc in programu lor Dialogys anumite repere... concluzia e numai una: ROMANIA E PROBLEMA! LEGI IDIOATE OAMENI ... TOTU E DE KK!!! This post has been edited by turbodxman: 4 Nov 2008, 16:06 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
B 14 JMF |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 4 February 08 ![]() |
turbodxman are dreptate, pretul nu spune totul. Poate yo stiu cel mai bine asta; am un 25 din '89, modelul 2, am avut-o trosnita de 2 ori, tehnic este impecabila, a avut de suferit doar caroseria. Problema apare cand ai nevoie de vreo piesa, atunci sa vezi "distractie"( apropo am gasit un far nou-nout, 600 ron la reprezentanta), sau sa ai nevoie de vreo reparatie, ca tre sa gasesti mai intai unul care are tupeul sa se bage in asa masina veche, sau in motor asa mare(la un service mi s-a spus ca ei nu stiu sa umble la asa motor), iar daca tre sa-l resoftezi sa stii sigur ca ramane doar un vis. Precizez ca yo am motorul schimbat, si anume am un motor de 2963 cmc, luat de pe un Safrane, cu vreo 170 cai. Daca piesele si lipsa personalului specializat nu te sperie, atunci sa-ti spun ca am impozit 900 Ron/an, asigurare 700 Ron/an, rovinieta tot cam asa, si consum mediu de vreo 17%. Este o masina sigura, foarte comoda si spatioasa, cu optiuni pe care multe masini din ziua de azi nu le au, dar totusi este un compromis cam mare. Eu unul sunt indecis, daca sa o pastrez sau sa-mi iau altceva, mai pt Bucuresti.
25 Nov 2008, 21:21: PT CJ98CZH si turbodxman : Yo nu va cred pe niciunul, mai bine luati-va fiecare cate una si apoi veniti la mine cu cate o Baccara sa ne convingem toti ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by B 14 JMF: 25 Nov 2008, 21:21 |
--------------------
Renault
25
- B 14 JMF
1989 V6-2963cmc-173CP
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Aici ii o problema doar de gusturi daca am fi miliardari eu unul mi as face un bacara la comanda dar cand nu am miliarde ma gandesc ca un audi A4 cu tractiune integrala care costa 12000 13000 din 2006 2007 si ce tehnologie are itradevar nu merita tinuta mai mult de 2 ani ca nu se mai fabrica ca inainte de 2000 si sunt scumpe piesele originale merita banii raportat la zilele noastre si faptul ca suntem in romania nu in anglia sau america unde nu te omoara cu taxe sau cu tampeni ca nu poti sa iti faci din masina ce vrei
Sa fim realisti |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#23
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
pt B 14 JMF:
Ai tot dreptul sa nu crezi pe nimeni ![]() Deci ![]() ![]() Fi sigur ca daca mi-as lua unul nu ar mai fi cazul sa postez fotografii din publicatii franceze ale vremii ci as face un topic cu si despre Baccara (masina mea). Nu ar mai exista nici urma de a fi contrazis sau corectat de cineva, deoarece ar fi toti pusi in fata faptului implinit ![]() ![]() Tinem legatura ![]() ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
MDM |
![]()
Post
#24
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
Corect graiesti turbodxman.....100% de acord cu tine....pacat ca nu se pot face si in romania piese custom, copiate dupa original, ca sa mai putem duce faima lor mai departe
![]() |
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#25
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
pt MDM:
![]() ![]() Piese sh din Romania sau afara (eventual ebay) sau "noi" - de pe stock - daca ne permitem ![]() Tocmai aceasta cruda realitate ma ambitioneaza sa duc mai departe aceasta legenda Renault! Asa cum a spus un mare om: "Show must go on" ! ![]() Te salut ! ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
R20 |
![]()
Post
#26
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
That's right: "Show must go on" !
![]() |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#27
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
4 R20: AGREE
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#28
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
cel mai frumos hatchback din toate gamele de masini din anii 1980-1990 a fost si este RENAULT 11
![]() |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#29
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
@ maoR11: parerea ta (subiectiva).
Cel mai confortabil si luxos model Renault din toate timpurile este Renault 25 ![]() ![]() This post has been edited by turbodxman: 16 Mar 2009, 21:24 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
gdumea |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 March 09 ![]() |
Salut la toata lumea !
Pe acest site http://www.renault25.com/data/html/phase2.html gasiti unele detalii. In Franta, sunt suficiente R25 la preturi variind intre 300 si 2000 euros - la 2000 fiind in stare perfecta. Baccara sunt cele mai frecvente la vinzare; daca vreti, puteti intra pe www.leboncoin.fr sau www.lacentrale.fr Daca doriti si alte informatii...sunt pe aici. cdl, 25 Mar 2009, 12:13: am uitat o precizare: toti cei care au vazut R25 break...de acord, a existat acest model dar NUMAI modificat de unii carosieri, precum Heuliez dar NICIODATA Renault nu a fabricat acest model in break. Si in plus...este precum un car mortuar !!! 25 Mar 2009, 12:18: http://www.leboncoin.fr/vi/11546784.htm?ca=17_s This post has been edited by gdumea: 25 Mar 2009, 12:18 |
--------------------
Peugeot
406
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 14:50 |