Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tipuri de R25

cj98czh
post 28 Oct 2008, 23:31
Post #1


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




In urma discutiei cu un amic..m-am hotarat sa deschid un topic despre tipurile de R25...asa ca...stie cineva ca au fost variante Break, ... coupe sau cabrio....probabil ca majoritatea nu...

Al doilea R25 care l-am avut si care il laud atat a fost break... la origine...

Era o chestie simpla...break era facut de fapt din haionul spate...care daca il schimbai cu un haion normal... masina devenea R25 care il stie toata lumea...

Atasez o poza cu unul break...al meu a fost Phase 2... si din pacate nu am nici o poza inainte de schimbarea haionului...

Maine pun poze cu R25 coupe, R25 cabrio...astea le am pe laptop la servici..

This post has been edited by cj98czh: 28 Oct 2008, 23:37


Attached thumbnail(s)
R25_Kombi.jpg ( Size: 18.46k ) Number of downloads: 711


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 28 Oct 2008, 23:58
Post #2


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Poza asta chiar azi am vazut-os i eu pe net, dar am zis ca e caterinca. Chiar s-a fabricat asa ceva? Mi se pare destul de ciudata masina.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Oct 2008, 08:38
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Asa si era.... dar cu haionul ala si bancheta spate rabatata aveai un mic Papuc....

Si acuma pozele cu Coupe si Cabrio....tot la fel de urate zic eu.... la R25 i-a stat cel mai bine in hatch..

Attached thumbnail(s)
001.jpg ( Size: 93.62k ) Number of downloads: 727
002.jpg ( Size: 80.84k ) Number of downloads: 733
003.jpg ( Size: 75.26k ) Number of downloads: 745
004.jpg ( Size: 81.99k ) Number of downloads: 663
005.jpg ( Size: 70.75k ) Number of downloads: 300
006.jpg ( Size: 40.33k ) Number of downloads: 305
007.jpg ( Size: 37.78k ) Number of downloads: 250
007.jpg ( Size: 37.78k ) Number of downloads: 216
008.jpg ( Size: 40.45k ) Number of downloads: 210
R25_Cabrio.JPG ( Size: 264.76k ) Number of downloads: 296


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 29 Oct 2008, 21:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Am sa atasej niste poze cu masina in starea in care este acuma mai am de lucru la ea
Imi pare rau ca nu mai este ce a fost la vremea ei eu asa am cumparato
(Suspensiile nu mai sunt regrabile din buton sunt normale cu reglaj manual Scaunele sunt electrice dar nu mai merge incalzirea tre sa schimb rezistentele )
Mai am si alte poze cu masina cand era inainte de vopsire era un cotet jalnica fostul propietar a carat fier vechi cu ea si lemne din padure arata jalnic ... acum incerc sa o aduc in starea in care a fost o data renault 25
Parerea mea nu mam simtit mai bine intr o masina ca in r25 si am condus foarte multe tipuri de masini aproape toate modelele
Am lucrat in Germania la un Handler care avea 200 de masini la vanzare nu ii mai comfortabila alta masina
Daca as avea bani as face un r25 Bacara la comanda
O sa mai pun niste poze cand termin toate finisajele din interior si exterior

Attached thumbnail(s)
Foto061.jpg ( Size: 234.14k ) Number of downloads: 292
Foto063.jpg ( Size: 150.74k ) Number of downloads: 196
Foto066.jpg ( Size: 284.45k ) Number of downloads: 239
Foto081.jpg ( Size: 219.41k ) Number of downloads: 273
Foto082.jpg ( Size: 220.79k ) Number of downloads: 202
Foto084.jpg ( Size: 194.47k ) Number of downloads: 158
Foto085.jpg ( Size: 170.52k ) Number of downloads: 160
HPIM5816.JPG ( Size: 742.79k ) Number of downloads: 162
HPIM5821.JPG ( Size: 711.39k ) Number of downloads: 256
HPIM5822.JPG ( Size: 704.14k ) Number of downloads: 270
HPIM5823.JPG ( Size: 636.22k ) Number of downloads: 243
HPIM5824.JPG ( Size: 679.08k ) Number of downloads: 199
HPIM5826.JPG ( Size: 860.31k ) Number of downloads: 209
HPIM5827.JPG ( Size: 650.93k ) Number of downloads: 208
HPIM5828.JPG ( Size: 706.03k ) Number of downloads: 243
HPIM5829.JPG ( Size: 949.57k ) Number of downloads: 226


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Oct 2008, 23:04
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ai de lucru mult la ea...spor la treaba !!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 30 Oct 2008, 10:09
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Apropo de semnatura ar trebui sa scriu ce este in talon sau (custom) Ca ii facuta din mai multe bucati Usile sunt de la phase 2 si alte chestii


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 10:30
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Usile sunt identice indiferent daca este Phase 1 sau 2...absolut identice, la fel si haionul...bordul, consola din mijloc si alte multe chestii...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 30 Oct 2008, 14:56
Post #8


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

pt cj98czh: Caroseria Renault 25 este tip Fastback (vezi Ford Mustang Fastback - anii '60). Forma haionului este elementul care o incadreaza la acest tip de caroserie.
Hatch (back) - ul nu prea il prinde smile.gif
portierele de Renault 25 Phase 1 si 2 difera prin ornamentele exterioare si fetele de usi iar aeratoarele din bord difera de la o faza la alta tongue.gif

Modelul Renault 25 V6 Turbo Cabrio (produs la comanda de carosierul belgian EBS, ca si modelul break de asemenea) este foarte reusit... parerea mea wub.gif mai ales ca acum unul este cotat la 25 000 euro ... fata de unul stock ... la maxim 10 000 euro ... vezi ebay blink.gif Raritatea... face diferenta dintre ele ... unul fabricat la comanda ... si celelalte in serie wink.gif


Pe curand smile.gif

This post has been edited by turbodxman: 30 Oct 2008, 14:59


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 15:38
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Am avut atat Phase 1 cat si Phase 2 si la ambele aeratoarele erau identice, usile identice interior...exterior intradevar Phase 1 avea plasticele alea pe partea de jos...in timp ce Phase 2 avea bandouri...
Break nu avea in plus decat haionul ala patratos in rest este identic cu cel normal...eu l-am trasformat pe al meu in normal prin simpla schimbare a haonului...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 30 Oct 2008, 16:10
Post #10


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Voi posta in cadrul acestui topic fotografii cu bord (vezi aeratoarele centrale) si fete de usi de Phase 1 si Phase 2 ... pentru a fi vizibile diferentele de design blink.gif
Capota este un alt element care diferentiaza cele 2 model Ph 1 si Ph 2 (vezi partea din fata a ei "buza") ohmy.gif wink.gif
... pun si o poza cu cele 2 modele de capota ... wink.gif
Printre noi mai sunt si connaiseuri cool.gif

This post has been edited by turbodxman: 30 Oct 2008, 16:27

Attached thumbnail(s)
interior_fata__noul_25_1983.jpg ( Size: 112.99k ) Number of downloads: 322
interior_luxe.jpg ( Size: 128.2k ) Number of downloads: 331
Noul_25_1983_fata.jpg ( Size: 51.27k ) Number of downloads: 293
25_f2.jpg ( Size: 583.03k ) Number of downloads: 263


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 16:29
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Vezi ca ai uitat de asta...cel cu semnalizatoarele incorporate in faruri...asta este ultimul model...

De fapt au fost asa:
Phase 1(cel cu faruri patratoase (faza lunga si scurta pe acelasi far si semnalizatoarele pe colturi)
Phase 1 (cel cu faruri separate pt. faza scurta si lunga si semnalizatoarele in bara) - poza pusa de tine
Phase 2 (cel cu spatele nou si cu semnalizatoarele fata in bara) - poza pusa de tine
Phase 2 (cel cu semnalizatoarele fata incorporate in far) - poza pusa de mine

LE Ai dreptate de aeratoarele de pe centru dintre Phase1 si 2...de fapt cred ca este singura diferenta a bordului intre cele 2...

This post has been edited by cj98czh: 30 Oct 2008, 16:41

Attached thumbnail(s)
PIC_0102.jpg ( Size: 88.42k ) Number of downloads: 239


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 30 Oct 2008, 16:50
Post #12


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Ai dreptate ... nu am intrat in toate detaliile pt k nu kred k e nimeni interesat, din cei care citesc, de cele mai mici detalii. wink.gif
Multe si marunte ... conteaza numai pentru cei cu adevarat pasionati care sunt foarte putini in Romania wub.gif
Tot pentru ei ... o fotografie a unei adevarate icoane: BACCARA.

Dream on... wub.gif
Keep in touch wink.gif

Attached thumbnail(s)
Interior_baccara_fata.jpg ( Size: 727.23k ) Number of downloads: 317


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 23:11
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sau asa???




Attached thumbnail(s)
_84Lederpanorama.jpg ( Size: 91.57k ) Number of downloads: 337
Beigeleder_Font.jpg ( Size: 78.89k ) Number of downloads: 284
LimoRueckbankExecutive.jpg ( Size: 384.75k ) Number of downloads: 288
BedElemHintenLimo.jpg ( Size: 19.21k ) Number of downloads: 283


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 31 Oct 2008, 07:50
Post #14


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Imaginile postate de tine reprezinta nivelul lux (nu Baccara care este peste lux, ca nivel, de dotari in cadrul gamei Renault 25) in cadrul Phase 1 (ultimele doua din Limousine Phase 1). wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 10:43
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Crede-ma ca toate sunt din baccara...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 31 Oct 2008, 11:45
Post #16


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Nu te cred pentru ca stiu foarte bine ce inseamna Baccara. wink.gif
Baccara = interior de piele cu ornamente din lemn pe fetele de usi si manerul schimbatorului de viteze din mahon - pt cutia manuala, pentru automata maner plastic, motorizare V6 (2849 cmc) sau V6 Turbo (2458 cmc). cool.gif
Baccara nu a fost decat Phase 2 (fotografiile postate de tine sunt numai ale modelelor Phase 1:

- ultimele 2 fotografii postate de tine infatisaza interiorul si detaliul cotierei si comenzilor electrice din Limuzina - Renault 25 Limousine Phase 1). excl.gif


See'a tongue.gif

This post has been edited by turbodxman: 31 Oct 2008, 12:26


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 2 Nov 2008, 17:31
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Frumoasa masina arata impecabil dar ce faci cu inscriera ?
O gasesti in Franta mai ieftina
Pretul ii de 7500 euro

Attached thumbnail(s)
0144004069001.jpg ( Size: 11.59k ) Number of downloads: 311


Attached image(s)
Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 4 Nov 2008, 09:06
Post #18


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




pt bugs_bunny: Se gasesc si mai ieftine din fericire prin Franta (Baccara V6) dar intr-adevar legile romanesti sunt problema.
Varaiante:
- o ti inmatriculata in alta tara;
- o iei si o ti pana se clarifica situatia in Romania, daca va fi vre-o data;
- sau mai mult timp pana devine de colectie.



Asta e... sad.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 4 Nov 2008, 11:18
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Nu inteleg care este problema cu inscrierea,o cumperi si o inscrii in Romania platinnd taxa de inmatriculare care se invirte pe la 41.000.000 lei ptr. versiunea cu motor de 2,5. litri euro unu din anul 1991. E o suma mare ,intradevar, dar daca faci socoteala la ce pret o cumperi de afara ajungi la un total de 100 si ceva de milioane si eu zic ca nu este mult ptr. adevaratii pasionati de R25 si cred ca ai sanse mari sa gasesti un R25 in perfecta stare de functionare la un pret modic.Pe saitul autoscout 24 am vazut multe R25 si ai de unde sa alegi.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 4 Nov 2008, 16:05
Post #20


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




pt Petry: depinde ce pretentii ai asupra vietii personale (incluzand aici si masina pe care vrei sa o posezi - fie ca o utilizezi zi de zi sau nu).
Intr-adevar gasesti un Renault 25 la un pret relativ modic, dar nu in stare impecabila.
Masini cu maxim 50 000 - 60 000 km reali sunt in jur de 10 000 euro in Franta - Renault 25 V6 Turbo Baccara - de serie.
Daca vrei un V6 Turbo Cabrio (masini de colectie, nu sunt nici 20 in lume, scoti din buzunar 25 000 euro).
Sa nu uitam ca motorul V6 de la Renault 25 are 2849 cmc deci inmatricularea in tara costa mai mult decat pentru motorul de 2458 cmc - V6 Turbo.
Sa nu mai vorbim de impozit (cel putin 10 000 000 anual) si asigurarea...
Problema nu e pretul de achizitie... si mok dak o iei k sa o ai aici inmatriculata si totu legal te rup dobitocii astia de romani cu taxele lor plus idiotii aia de la dealerii Renault care iti spun ca nu se mai gasesc in programu lor Dialogys anumite repere...
concluzia e numai una:

ROMANIA E PROBLEMA! LEGI IDIOATE OAMENI ... TOTU E DE KK!!!

This post has been edited by turbodxman: 4 Nov 2008, 16:06


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 14 JMF
post 25 Nov 2008, 21:12
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 4 February 08




turbodxman are dreptate, pretul nu spune totul. Poate yo stiu cel mai bine asta; am un 25 din '89, modelul 2, am avut-o trosnita de 2 ori, tehnic este impecabila, a avut de suferit doar caroseria. Problema apare cand ai nevoie de vreo piesa, atunci sa vezi "distractie"( apropo am gasit un far nou-nout, 600 ron la reprezentanta), sau sa ai nevoie de vreo reparatie, ca tre sa gasesti mai intai unul care are tupeul sa se bage in asa masina veche, sau in motor asa mare(la un service mi s-a spus ca ei nu stiu sa umble la asa motor), iar daca tre sa-l resoftezi sa stii sigur ca ramane doar un vis. Precizez ca yo am motorul schimbat, si anume am un motor de 2963 cmc, luat de pe un Safrane, cu vreo 170 cai. Daca piesele si lipsa personalului specializat nu te sperie, atunci sa-ti spun ca am impozit 900 Ron/an, asigurare 700 Ron/an, rovinieta tot cam asa, si consum mediu de vreo 17%. Este o masina sigura, foarte comoda si spatioasa, cu optiuni pe care multe masini din ziua de azi nu le au, dar totusi este un compromis cam mare. Eu unul sunt indecis, daca sa o pastrez sau sa-mi iau altceva, mai pt Bucuresti.

25 Nov 2008, 21:21:
PT CJ98CZH si turbodxman : Yo nu va cred pe niciunul, mai bine luati-va fiecare cate una si apoi veniti la mine cu cate o Baccara sa ne convingem toti smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif

This post has been edited by B 14 JMF: 25 Nov 2008, 21:21


--------------------
Renault 25 - B 14 JMF 1989
V6-2963cmc-173CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 25 Nov 2008, 22:40
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Aici ii o problema doar de gusturi daca am fi miliardari eu unul mi as face un bacara la comanda dar cand nu am miliarde ma gandesc ca un audi A4 cu tractiune integrala care costa 12000 13000 din 2006 2007 si ce tehnologie are itradevar nu merita tinuta mai mult de 2 ani ca nu se mai fabrica ca inainte de 2000 si sunt scumpe piesele originale merita banii raportat la zilele noastre si faptul ca suntem in romania nu in anglia sau america unde nu te omoara cu taxe sau cu tampeni ca nu poti sa iti faci din masina ce vrei
Sa fim realisti


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 26 Nov 2008, 08:05
Post #23


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




pt B 14 JMF:

Ai tot dreptul sa nu crezi pe nimeni biggrin.gif , dar avand in veder ca am 25-ul de ceva ani buni si asemeni multor 25-isti tind catre o Baccara poti fi sigur ca m-am documentat temeinic in ceea ce priveste dotarile, optiunile si mai tot ceea ce tine de Baccara in tot acest timp.

Deci icon_mrgreen.gif il cunosc binisor tongue.gif

Fi sigur ca daca mi-as lua unul nu ar mai fi cazul sa postez fotografii din publicatii franceze ale vremii ci as face un topic cu si despre Baccara (masina mea).
Nu ar mai exista nici urma de a fi contrazis sau corectat de cineva, deoarece ar fi toti pusi in fata faptului implinit icon_mrgreen.gif smile.gif


Tinem legatura icon_mrgreen.gif wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 27 Nov 2008, 16:06
Post #24


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Corect graiesti turbodxman.....100% de acord cu tine....pacat ca nu se pot face si in romania piese custom, copiate dupa original, ca sa mai putem duce faima lor mai departe sad.gif


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 27 Nov 2008, 18:12
Post #25


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




pt MDM: wink.gif In aceasta situatie nu putem decat sa incercam sa mentinem propriile masini intr-o stare cat mai buna pt un timp cat mai lung. wub.gif
Piese sh din Romania sau afara (eventual ebay) sau "noi" - de pe stock - daca ne permitem smile.gif
Tocmai aceasta cruda realitate ma ambitioneaza sa duc mai departe aceasta legenda Renault!
Asa cum a spus un mare om: "Show must go on" ! wink.gif


Te salut ! sofer2.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 17 Jan 2009, 04:39
Post #26


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




That's right: "Show must go on" ! big_wheel.gif


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 22 Jan 2009, 21:30
Post #27


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




4 R20: AGREE wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 15 Mar 2009, 19:01
Post #28


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




cel mai frumos hatchback din toate gamele de masini din anii 1980-1990 a fost si este RENAULT 11 wub.gif


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 16 Mar 2009, 08:01
Post #29


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




@ maoR11: parerea ta (subiectiva).

Cel mai confortabil si luxos model Renault din toate timpurile este Renault 25 rolleyes.gif

wink.gif

This post has been edited by turbodxman: 16 Mar 2009, 21:24


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdumea
post 25 Mar 2009, 12:10
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 March 09




Salut la toata lumea !
Pe acest site http://www.renault25.com/data/html/phase2.html gasiti unele detalii.
In Franta, sunt suficiente R25 la preturi variind intre 300 si 2000 euros - la 2000 fiind in stare perfecta.
Baccara sunt cele mai frecvente la vinzare; daca vreti, puteti intra pe www.leboncoin.fr sau www.lacentrale.fr
Daca doriti si alte informatii...sunt pe aici.
cdl,

25 Mar 2009, 12:13:
am uitat o precizare: toti cei care au vazut R25 break...de acord, a existat acest model dar NUMAI modificat de unii carosieri, precum Heuliez dar NICIODATA Renault nu a fabricat acest model in break. Si in plus...este precum un car mortuar !!!

25 Mar 2009, 12:18:
http://www.leboncoin.fr/vi/11546784.htm?ca=17_s

This post has been edited by gdumea: 25 Mar 2009, 12:18


--------------------
Peugeot 406 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 14:50
Dacia