Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva probleme, r19

overdose90
post 8 Dec 2009, 01:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 December 09




e primul meu post,sper sa ma descurc...
am un r19 benzina,1.7 F3NL740..am citit aproape toate posturile de pe forum si tot nu sunt lamurit daca e ph1 sau ph 2..spoate'mi spune cineva...am postat si 2 poze in ideea ca o sa ajute cu ceva..
Problema mea e defapt alta...cand am cumparat masina..,acum aprox. 2 luni, toate bune si aproape frumoase...singura chestie era ca la relanti nu statea constant si scotea un zgomot ciudat pe esapament...am mers la un mecanic si mi'a dat tot felul de indicatii...am schimbat mai multe piese(bujii,fise..etc) degeaba...am fost la altcineva care avea o scula care se pune in locul unei bujii si poti vedea arderea in piston....si mi'a spus ca e o problema cu chiloasa....am dat-o jos, avea intr'adevar o problema(2 ghiduri crapate)..am schimbat ghidurile si am rectificat supapele si scaunele,garnitura nou + segmentii care nu erau chiar uzati..dar i'am schimbat in ideea in care nu desfac in fiecare zi motorul. merge,e ok , consuma si mai putin dar relanti-ul tot nu sta constant...nu mai variaza cum o facea inaine...dar se simte oricum faptul ca nu sta constant...la fel daca accelerez si o tin constant se simte o mica chestie .. nu stiu cum as putea sa o numesc... daca avetzi idee cam care ar fi problema...as aprecia ajutorul vostru. inca o intrebare: un consum de 10% in oras e mare ? nu am idee avand in vedere ca nu cunosc pe nimeni cu r 19 si inainte de a face tot ce am zis mai sus consuma ~ 14%


Attached thumbnail(s)
SS853081.JPG ( Size: 3.2mb ) Number of downloads: 285
SS853078.JPG ( Size: 3.1mb ) Number of downloads: 351
SS853054.JPG ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 333


--------------------
renault 19 1.8 RN - IS 03 JJH 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 8 Dec 2009, 08:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Masina este faza I (dupa bord, tapiterie si an), insa ia fost schimbata partea din fata (poate si spate)


This post has been edited by BiGBearRO: 8 Dec 2009, 08:37


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 8 Dec 2009, 11:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




salut.
cel mai probabil este o problema de senzori sau de la sistemul de vacuum.
un furtun de aer fisurat sau o valva sparta poate genera asemenea probleme.
si eu am patit-o cand abia imi luasem masina si tot prin ce ai trecut tu, am trecut si eu....fise, bujii, sonda lambda, chiulasa, mausrat compresia pe fiecare cilindru....asta erau sfaturile mecanicilor de dacie smile.gif
nu ai probleme grave....est eceva minor, o problem ade electronica.
mihai1677 este priceput...poate te ajuta el....

citeste topicurile de la sectiunea ''Lipicios'' si afli mai multe.

masina ta este ph1 dupa interior dar fata a fost schimbata.
daca este pana in 92 este ph 1, dc est edupa 92 est eph2 clar.
dc est e92, poat efi un hibrid, desi nu cred....e ph 1 cu botul schimbat.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 8 Dec 2009, 12:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Eu zic ca e Ph2. Fata e de ph2 si are bara care vine pe sub faruri si prin fata pe la motor modificata fiindca avea acolo emblema de la Renault. Si portierele sunt de Ph2 arata identic cu cele de pe masina mea. Bordul e la fel ca la masina mea, fiind bord imbracat in piele ar fi trebuit sa ai tapiterie de piele pe scaune, model Baccara. Singura diferenta fata de a mea este panoul central cu butoane si ceas care la Ph1 era cu butoane galbene.La Ph2 ceasul era deosebit si amplasat intre butoane, nu in partea dreapta ca la Ph1. Si ar trebui sa scrie pe undeva pe masina un B. La mine e o emblema cu B si pe portbagaj si pe portierele din fata. Mai pune cateva poze. Sa o stapanesti sanatos.

This post has been edited by dj_bonssay: 8 Dec 2009, 12:09


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Dec 2009, 12:11
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu. Este un Ph1 care a fost, probabil, lovit in bot.
Si, pentru ca e un Ph1, nu a fost nici Baccara.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 8 Dec 2009, 12:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Si cum iti explici ca si portierele laterale sunt la fel ca la Ph2?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Dec 2009, 12:29
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu sunt la fel. Ph2 are bandourile mai inguste.
Singura diferenta intre usile de Ph1 si Ph2 este ranforsarea din interior.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
overdose90
post 8 Dec 2009, 13:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 December 09




o sa mai pun poze imediat ce reusesc sa mai fac...si tot astazi o sa dau jos filtrul de aer,si o sa incerc sa curat sondele alea de temperatura apa si aer...sa vad daca schimba cu ceva situatia....multumesc pt promptitudine si sfaturi


--------------------
renault 19 1.8 RN - IS 03 JJH 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 8 Dec 2009, 14:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Vezi ca sondele alea nu se curata.,.. adica le lustruiesti degeaba. Mai bine le masori asa cum scrie in tutorialul despre consum mare.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 8 Dec 2009, 19:26
Post #10


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




la bord mai are schimbat panoul central de control aeroterma si ventilatie ( PH2) si blocul de lumini - PH2 , in rest totul este "leit' PH1.
O poza din spatele masinii ? o poza cu haionul ridicat ( la ph2 s-a trecut la trecerea cablurilor pt stergator in partea superioara renuntandu-se la acele 5
contacte ).
dar pana la urma concludent este VF1xxxxx.. deci smile.gif
Te asteptam smile.gif
In fata cred ca a suferit un facelift ulterior unui eveniment rutier smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiucla
post 10 Dec 2009, 21:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 November 09




DACA NU TE SUPERI MA INTERESEAZA CIT AU COSTAT SEGMENTII MULTUMESC


--------------------
renault 19 hachtbak - b 44 cav 1990 1721
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
overdose90
post 11 Dec 2009, 15:09
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 December 09




claudiucla segmentii au costat 250 ron...mai ieftin nu cred ca o sa gasesti


--------------------
renault 19 1.8 RN - IS 03 JJH 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Dec 2009, 21:37
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




oare de ce nu ai spus si producatorul la segmenti sa ne formam si noi o idee?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 02:42
Dacia