Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT LAGUNA2 1.9 dci s-a oprit in mers motorul, RENAULT LAGUNA2 1.9 dci s-a oprit in mers motorul

leonardo leon
post 27 May 2009, 06:53
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




QUOTE(Yutcaru @ 8 May 2009, 12:05)
La cald poate fi si senzorul de turatie,care trebuie curatat sau dupa caz inlocuit.

Pe acel senzor se depune praf,pilitura de la disc si mai multe impuritati care afecteaza functionarea senzorului.

Si la mine facea la fel,adica nu mai pornea la cald,se chinuia dar nimic,am curatat acel senzor si de 7 luni e totul ok. biggrin.gif

Si eu mi-am pus problema ca poate s-a rupt lamela de la cititor,dar spre norocul meu nu a fost cazul smile.gif

Uite aici ai cateva poze cu acel senzor,dar ai grija ca pozele nu sunt de la Laguna:
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DG

Baftalo!!
*


unde este la laguna senzorul ? eu nu l-am gasit.... electromotorul este sub motor?


--------------------
RENAULT LAGUNA2 1.9 dci - AB-07-APB 2004 EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 May 2009, 07:17
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




La tine nu invarte electromotorul sa inteleg.
Daca e asa nu e din nici un senzor, ci din partea de imobilizator.
Se poate sa fie zavorul volanului, se aude acel click specific cand bagi cartela si nu porneste ulterior?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conzerva
post 27 May 2009, 09:07
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 8 January 09
From: Oradea




am si eu probleme cu motoru, cand pornesc masina merge cam 3-5 secunde si apoi moare, ca sa o pot porni trebe sa dau la pompa aia de motorina shi atunci cand dau vad bule de aier pe conducta cu motorina.............. dupa aia porneste si merge nu mai ai probleme in mers...........si inca ceva imi porneste mai greu parca ar fi iarna.............
intrebarea mea e, cum ajunde aier pe conducta cu motorina? stie cineva? sa mai lovit cineva de aceasta problema, sa ma ajute si pe mine va rog frumos. happy.gif


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci - BH 86 VSY 2002 Privilege 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sb-55-dan
post 27 May 2009, 09:28
Post #34


Membru si atat


Group: Members
Posts: 833
Joined: 6 July 05




Am avut si eu probleme cu pornirea la cald. La rece imi pornea "la prima cheie".
Problema a fost injectorul 2 care avea supapa de retur stricata.
Inlocuire injector si problema rezolvata.
Mentionez ca in prealabil am verificat celebrul senzor, pompa si EGR-ul.
Apropo a scazut si consumul.
Bafta all!!!


--------------------
renault Laguna II, Laguna III 2003, 2011
Renault Laguna II Dynamique 1.9 Dci 120CP
Renault Laguna III Dynamique 2.0Dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 27 May 2009, 09:49
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@conzerva...vezi sa nu-ti fie strans prea tare capacul filtrului de motorina. Exact ca tine am patit eu. Uneori se oprea motorul dupa pornire. Stransesem prea tare capacul filtrului si garnitura aia era strangulata astfel ca tragea aer. Pompita aia are o supapa si ar trebui sa blocheze scurgerea motorinei inapoi spre rezervor dar.... In filtru nu e presiune deci nu trebuie strans prea tare capacul.
E posibil sa fie si invers....capacul filtrului sa fie prea putin strans. Verifica acolo.

This post has been edited by Dan73: 27 May 2009, 09:50


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 May 2009, 11:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sau furtun de motorina fisurat, eu am patir cu cel dintre filtru si pompa.
Nu am observat decat cand am folosit para de cauciuc si imi iesea o ceata fina de motorina, aproape imperceptibila.

This post has been edited by $$ilvviu: 27 May 2009, 11:46


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conzerva
post 27 May 2009, 12:52
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 8 January 09
From: Oradea




de la injectoare nu cred ca e problama ca nu ar avea ce sa caute bule de aier in furtunu de alimentare, consumul in oras e de 7,9 (doar in oras nu am parasit orasul de 2 sapt ) zic ca e ok........... la filtru de motorina am sa verific ca la aia m-am gandit si eu sa nu fie destrans, dar am sa verific si faza aia sa nu fie prea strans.................daca e de la furtun ca e fisurat trebe sa il inlocuiesc pe tot? m-am gandit ca daca furtunul este fisurat si pierd motorina nu mi-as putea da seama din computerul de bord la consum? blink.gif
multzumesc tuturor pt sfaturi, am sa verific azi si o sa revina smile.gif


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci - BH 86 VSY 2002 Privilege 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 May 2009, 17:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu pierzi motorina pe fisura, ci trage aer.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo leon
post 28 May 2009, 07:23
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




QUOTE($$ilvviu @ 27 May 2009, 08:17)
La tine nu invarte electromotorul sa inteleg.
Daca e asa nu e din nici un senzor, ci din partea de imobilizator.
Se poate sa fie zavorul volanului, se aude acel click specific cand bagi cartela si nu porneste ulterior?
*


se aude clik dupa ce apas butonul de pornire.....cupleaza si dupa 5 secunde decupleaza asta cand este motorul cald cam la un drum de 100 km...asa prin oras nu sunt probleme cu pornirea sau sa se opreasca in mers...asta din urma am rezolvato schimband pompa electrica de alimentare,in fine asta nu era defecta,ci mufa care baga curent in ea nu facea contact calumea...

28 May 2009, 08:26:
QUOTE(sb-55-dan @ 27 May 2009, 10:28)
Am avut si eu probleme cu pornirea la cald. La rece imi pornea "la prima cheie".
Problema a fost injectorul 2 care avea supapa de retur stricata.
Inlocuire injector si problema rezolvata.
Mentionez ca in prealabil am verificat celebrul senzor, pompa si EGR-ul.
Apropo a scazut  si consumul.
Bafta all!!!
*


nu puteai sa schimbi doar supapa?//cat ar fi costat?

This post has been edited by leonardo leon: 28 May 2009, 07:26


--------------------
RENAULT LAGUNA2 1.9 dci - AB-07-APB 2004 EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sb-55-dan
post 28 May 2009, 08:38
Post #40


Membru si atat


Group: Members
Posts: 833
Joined: 6 July 05




Am vb la mai multi mecanici si mi-au spus ca nu se poate schimba acea supapa deoarece e din corpul injectorului propriuzis. Am gasit diuza de schimb dar din pacate nu era diuza stricata.
Injectorul l-am cumparat de pe un site din Franta. A costat 230 euro nou.
Aici la reprezentanta mi-au cerut 13,5 mil cu injectorul meu la schimb.
Codul Renault e 7700111014 in caz ca te ajuta.
Bafta all!!!


--------------------
renault Laguna II, Laguna III 2003, 2011
Renault Laguna II Dynamique 1.9 Dci 120CP
Renault Laguna III Dynamique 2.0Dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo leon
post 28 May 2009, 08:42
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




laguna mea trage bine si nu se tureaza greu...de aceea ma intreb ce-o fi avand...

28 May 2009, 09:44:
QUOTE($$ilvviu @ 27 May 2009, 08:17)
La tine nu invarte electromotorul sa inteleg.
Daca e asa nu e din nici un senzor, ci din partea de imobilizator.
Se poate sa fie zavorul volanului, se aude acel click specific cand bagi cartela si nu porneste ulterior?
*


unde este imobilizatorul?are vreo siguranta?

This post has been edited by leonardo leon: 28 May 2009, 08:44


--------------------
RENAULT LAGUNA2 1.9 dci - AB-07-APB 2004 EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sb-55-dan
post 28 May 2009, 08:46
Post #42


Membru si atat


Group: Members
Posts: 833
Joined: 6 July 05




Si a mea mergea excelent, turatia la relantiu era constanta singura problema era la pornirea la cald. Invartea de vreo 5-6 ori pana pornea.


--------------------
renault Laguna II, Laguna III 2003, 2011
Renault Laguna II Dynamique 1.9 Dci 120CP
Renault Laguna III Dynamique 2.0Dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo leon
post 28 May 2009, 09:01
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




QUOTE(sb-55-dan @ 28 May 2009, 09:46)
Si a mea mergea excelent, turatia la relantiu era constanta singura problema era la pornirea la cald. Invartea de vreo 5-6 ori pana pornea.
*


la mine nu invarte nimic la prima cheie se aude clik cum cupleza si decupleaza dupa 5 secunde...dar la a doua sau la a treia cheie porneste imedeat

28 May 2009, 19:13:
stie cineva unde este acel imobilizator?

28 May 2009, 19:14:
QUOTE(leonardo leon @ 28 May 2009, 09:42)
laguna mea trage bine si nu se tureaza greu...de aceea ma intreb ce-o fi avand...

<span class='edit'>28 May 2009, 09:44:</span>

unde este imobilizatorul?are vreo siguranta?
*


la problema asta ma refer....

This post has been edited by leonardo leon: 28 May 2009, 18:14


--------------------
RENAULT LAGUNA2 1.9 dci - AB-07-APB 2004 EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conzerva
post 28 Jun 2009, 09:06
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 8 January 09
From: Oradea




Aceeasi problema de mai sus cu pornirea numai ca sa mai agravat putin sad.gif ......... daca pana acuma erau doar cateva bule de aer pe furtunul de alimentare cu motorina, acuma pe o portiune de vre-o 7-10cm pe futum e aer, asta mai ales dimineata, dupa ce sta masina mai mult timp oprita. Ca sa o pot porni trebuie sa pompez la pompa de amorsaj sa nu mai fie aer pe furtun..................... Si eu am aceeasi problema la pornire ca si sb-55-dan invarte vre-o 3-4sec. pana porneste

Am verificat sorbul din rezervor si nu am vazut nimica ce ar putea fi neanregula cu el (oare sa fie fisurat furtunul aceela si sa nu-l fiu vazut si sa traga aer peacolo ?), sau cum pot sa verific daca trage aer pe la inbinaturile furtunului? Am verificat furtunul cu motorina si cu motorul pornit si am vazut ca vine bule mici de aer dispre rezervor.

A mai avut cineva problema de genul asta? daca da, cum ati rezolvato? ce trebuie sa fac?

Va multumesc.............




--------------------
Renault Laguna2 1,9dci - BH 86 VSY 2002 Privilege 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conzerva
post 4 Aug 2009, 23:25
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 8 January 09
From: Oradea




am rezolvat problema, $$ilvviu ai avut dreptate, era fisurat furtunl de motorina dintre filtru si pompa................ furtunul B sa frecat de furtunul A pana la fisurat....... sa aveti grija sa il verificati sa nu patiti la fel, costa enorm de murt furtunul acela 280 ron eu am dat 30 ron de la dezmembrari (probabil nu a stiut valoarea lui)................ multumesc inca odata tuturor

Attached thumbnail(s)
Copy_of_Imag022.jpg ( Size: 236.13k ) Number of downloads: 1051


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci - BH 86 VSY 2002 Privilege 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 9 Aug 2009, 18:26
Post #46


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




salut
am patit si eu... ieri la 50 km/h mi-a murit motorul si nu am mai putut sa il pornesc.
am ajuns cu platforma pana la reno pitesti, acolo baietii au zis ca e un scurt-circuit. mi-au schimbat un releu (care era ars) si mi-au izolat firele care erau mancate.
a mers, am ajuns pana in bucuresti, azi dimineata cand am vrut sa o pornesc: NIMIC
acum sunt tot in bucuresti, vroiam sa merg la mare si acum nu stiu ce sa ma fac...
help!
unde gasesc un electrician bun, preferabil in zona bucurestii noi, care sa lucreze bine si repede (sper sa ajung totusi la mare), care sa nu imi ia o gramada de bani, si care sa imi garanteze ca ma pot intoarce la arad linistit smile.gif
multumesc


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 9 Aug 2009, 18:31
Post #47


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




post-336-1110552475.gif si grasa si laptoasa si devreme acasa nu se prea poate;mai mult ca sigur nu iti garanteaza nimeni lucrarea si plus de asta de unde stii ca este pe electrica?


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 9 Aug 2009, 18:36
Post #48


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




pentru ca ieri dupa ce mi-au schimbat releul, si mi-au izolat cablurile a mers


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 9 Aug 2009, 18:42
Post #49


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




poti fi sigur ca de data asta nu sutn injectoarele?cum se manifesta exact?


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 9 Aug 2009, 18:46
Post #50


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




apas pe butonul de start si electromotorul invarte, invarte, invarte, dar nu porneste
fum negru nu scoate, deci cred ca e ceva de alimentare...
mi-au zis ieri ca, calculatorul masinii a taiat alimentarea cand a sesizat scurt-circuitul...
cand au puso pe tester prima data nu au reusit comunicarea intre laptopul lor si calculatorul masinii.... dupaia au facut nu stiu ce si au reusit sa le lege...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cpcro
post 9 Aug 2009, 19:20
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 March 08




ai verificat sigurantele electrice care sunt deasupra bateriei? uita-te la cele de verzi mici, de 30 A mai precis. cred ca ai una arsa. in total sunt 4 ,parca. uita-te cu atentie la ele.


--------------------
renault laguna 2 break 1.9 dci 120 cp - ct xx afc 2002 privillege carminat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Aug 2009, 19:50
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai pompa de motorina electrica?
Poate de acolo e.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 9 Aug 2009, 20:01
Post #53


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




o sa revin eu maien cu detalii dupa ce o sa ii pun clip pe masina


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 20 Aug 2009, 18:31
Post #54


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




am ajuns acasa pana la urma...
cica era un contact imperfect la ceva mufa.
oricum: multumesc Romeo! baiat de nota 20!!!


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_vly
post 25 Aug 2009, 20:41
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 4 June 08




salut!am patit si eu saptamana trecuta de mi s-a oprit motorul in mers.si nu a mai vrut sa porneasca deloc.a dus-o cu platforma si ce credeti ca era?!pompa de motorina care este eletrica si costa muuullllltttttttttttttt!!!! dar totusi am cumparat-o si acum e ok smile.gif


--------------------
renault laguna 2 - bz_80_vly 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 28 Oct 2009, 13:42
Post #56


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




here we go again....
am parcato azi noapte in fata blocului, acum dimineata dau sa plec, electromotorul invarte, invarte, invarte si nimic....
EGR nou, bujii schimbate, instalatie electrica refacuta (cabluri noi, izolatii noi, mufe curatate etc).
am miscat de mufa de la EGR, de mufa de la debitmetru, de cea de sub EGR (patrata), am dat pe ea cu juma' de tub de WD40, de cea de senzor presiune supralimentare =>nimic!\
din cate am citit aici, sa ma mai uit la:
-injectoare (la test mi-a iesit la injectorul 3 corectie de -2% sau asa ceva... e mult, e putin, poate fi asta cauza?)
-senzorul de pe vibrochen unde e mai exact si cum ajung la el?
-pompa de motorina

?

haideti cu intrebari, idei, sfaturi, injuraturi si mistouri.
multumesc.


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 28 Oct 2009, 15:50
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




ca fapt divers incearca sa verifici si captorul pmh (senzor volanta) si inclusiv mufa. eu in concediu am avut problema cu el si ba murea motorul in mers ba nu pornea pana nu a mai pornit deloc. asa ca am venit pe platforma acasa. stiam ca el e de vina dar nu aveam captor la mine si nici unde sa o ridic sa ma uit .

This post has been edited by cezarium: 28 Oct 2009, 15:51


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 28 Oct 2009, 21:06
Post #58


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




cezarium: cat costa? cum arata? cum ajung la captoru asta?

am fost la un prieten care are service, si a piscalit nu stiu ce la sigurante si a pornit. cica ceva siguranta de 10A (a doua de jos in sus - coloana din stanga) -siguranta de UCH - comunica cu nu stiu ce releu care e releu de alimentare, si releu' ala ramane blocat sau nu face bine contact....
in fine....
ideea e ca a tot scos si bagat pe sigurante pana a pornit. repet: niciuna nu s-a inlocuit, niciuna nu era arsa, si toate au intrat la locul lor!!!
totusi cred ca e posedata biggrin.gif singura o apuca si nu mai vrea sa porneasca, singura isi revine si merge iar...

This post has been edited by ipiq: 28 Oct 2009, 21:07


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 4 Nov 2009, 10:02
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




As avea si eu nevoie de un sfat. Am o laguna privilege benzina motor 1,8.De o vreme relantiul are variatii nu foarte mari dar de la o vreme mi sa oprit masina de vreo doua ori in timpul mersului ceea ce e destul de neplacut. Azi am verificat bujiile si am avut o surpriza. La ultimul piston o bujie era
calaminata tare si era plina cu ulei. Oare de ce ? dar era ulei ca lumea pe tot corpul bujiei. Ironic masina merge bine. Ce poate fi ?


--------------------
Renault laguna - MS 07 VOT 2001 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Nov 2009, 10:06
Post #60


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




probabil pt. ca bobina nu mai functioneaza sau chiar bujia... cand ai schimbat bujiile ultima data?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 00:41
Dacia