Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Goluri de putere M2.1 1.9dci, in sarcina maxima

poseidon06
post 19 Apr 2007, 18:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Salut ! Deschid acest topic in speranta ca cineva o sa vina cu o idee salvatoare care sa conduca la reperarea problemei.

La megane-ul dci am observat ca atunci cand accelerez cu pedala la fund, motorul are niste "goluri de putere" care se manifesta astfel: peste 2000 rpm (adica dupa ce "intra" turbina, deci nu se pune problema sa fie turbo lag), in timpul accelerarii, la diverse turatii (sa zic cam 2800-3200-3500, la fiecare dintre acestea), se simte ca si cum as ridica pentru o fractiune de secunda piciorul de pe acceleratie si apoi as apasa iar. Se simte in masina, se si vede pe turometru si vitezometru acea fractiune de secunda in care nu mai accelereaza, apoi totul revine la normal pana la "pragul" urmator, adica la alta turatie la care face. Acest simptom apare in treptele 2-6 (prima e prea scurta sa se simta ceva, trece f repede de la 2000 la 4000 in tr. intai si nu se simte). Deja in tr. a cincea e enervant, 5 secunde accelereaza, 2 sta....Nu stiu daca am explicat bine problema, sper sa intelegeti...Accelerarea e maxima si continua, de la 2000 la 4000 rpm.

Am fost cu ea la service, mi-au controlat-o la calculator si la toate alea, eu fiind sigur ca e un injector (pentru ca si consuma mult, orice stil de condus as aborda, oricum ar fi drumul, liber, aglomerat, nu ma pot apropia sub nici o forma de un consum normal pentru un diesel). Mi-au zis ca injectoarele sunt bune, computerul nu raporteaza nici o anomalie. Am mers cu ei in masina, la service, au vazut cum face si cand au pus iar calculatorul pe ea, nimic...au zis ca "golul" e prea scurt ca ECU sa il simta si sa noteze ceva...
Ce e mai ciudat e ca am fost la ei, mi-au zis ca umbla pe la nu stiu ce senzori sa ii verifice si culmea, o perioada nu a mai facut deloc (cred ca au nimerit ei ceva pe acolo, dar nici ei nu stiu sigur). Acum a aparut iar. Eu tot la injectoare ma gandesc...sau la turbina, dar totusi, de ce o perioada nu a mai facut absolut deloc si a mers normal? (consumul ramanand totusi ridicat - minim 9 in oras chiar daca e liber de tot si 6.5 afara, mers spre munte intre 80-150 km/h).

Ce credeti, ce ar putea fi? Parca nu m-as duce la service sa dau bani sa schimb ceva si sa vad ca nu e aia de fapt....Va cer o parere in speranta ca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva, ca sa imi fac o idee si sa le propun si lor diferite variante, pentru ca poate sa aiba o mie de motive simptomul asta, macar sa mai restrang aria un pic...Va multumesc mult !!!


P.S. Masina a trecut acum 3000 km prin revizia generala, schimbat filtre, distributie, tot tot...deci nu poate fi de la filtrul de aer sau ceva...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Apr 2007, 20:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da....cand face, cand nu face, are toane (am iesit acum si nu a facut)...Poate nu are legatura, sau poate doar mi se pare, dar cred ca face mai des cand e cald afara...

Ce ma gandeam, am mai citit pe aici pe undeva: un injector care ar putea fi blocat si daca or fi umblat baietii si or fi controlat pe acolo la service, s-o fi deblocat...cineva asa zicea ca patise, parca cu un clio, avea un injector blocat, i l-au deblocat la service (desi la mine au zis ca sunt ok), dar i-au zis ca se poate bloca oricand la loc (si tipul respectiv avea probleme cu un consum mare pt diesel chiar daca i-l deblocasera).
Parerea mea e ca sunt simptome clare de injector...sau aiurez? naiba mai stie ca asa ma framanta chestia asta.... sad.gif
Please help !!!


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 19 Apr 2007, 22:10
Post #3


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




poseidon06>>Sincer eu cred ca nu are nimic.(nu vreau sa te superi pe mine) Nici consumul nu ma surprinde 6.5 afara este normal.totul depinde de conditiile de trafic,de sofer etc...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Apr 2007, 22:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Nu ma supar...de ce sa ma supar? Sunt deschis la sugestii smile.gif
Ideea e ca si la service mi-au zis ca e o anomalie, dar nu stiu de la ce este precis nici ei. Mi-au zis sa ma mai duc o data daca mai face, sa imi desfaca turbina. Pana sa ma duc, m-am gandit sa mai aud si alte idei, poate o mai fi patit-o careva.

Cat despre consum, asa este, eu am un stil destul de sportiv, adica foarte des schimb la 4000. Dar chiar si cand am mers extrem de economic (schimbat sub 2000), sau cand i-am dat masina lui tata (stiti cum conduc tatii biggrin.gif ), nu am reusit sa ma apropii de consumul declarat de constructor+1l la suta in plus (pe care il pun, ca deh, mergi in bucuresti smile.gif ). De ex, cu exact acelasi stil de condus si pe aceeasi ruta (la fel de aglomerata), sedanul consuma 10-10.5 (cu 1.5l mai mult decat e declarat oficial). A mea consuma la fel (dar cu 3l in plus fata de cel declarat)....am zis la inceput ca e motorul mai mare, dar totusi e diesel...Acum ca mai face si asa, am corelat simptomele astea cu un injector stricat.
Ce ma mai gandesc ca ar fi: debitmetrul de aer? Vreun senzor de acceleratie? Propuneri?
Multumesc mult MHY


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.L.A.M.O.R
post 20 Apr 2007, 03:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 2 April 07




parerea mea si sfatul meu este sa dai o tura pana la auto marcus in pantelimon ca baieti de acolo sunt meseriasi,,si iti spun sigur ca te pot ajuta..nu ii laud dar cand pun mana pe ceva fac treaba..si pana nu ii da de cap nu te lasa sa pleci..un prieten de al meu a avut cam aceiasi problema(dar nu stiu exact)cert este ca el a apelat la o firma de tuning si iau montat un blow off ca sa nu mai solicite asa mult turbina(sa o ajute un pic)iar acum masina merge excelent si nu mai are probleme,si el tot un stil foarte sportiv de condus are.... post-336-1110552459.gif .....y love megan wub.gif


--------------------
renault megan - B 52 R P B 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Apr 2007, 09:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Wow, multumesc G.L.A.M.O.R, chiar ca asta e o idee buna....la mine face doar in sarcina maxima, deci cand foloseste din plin turbina. E o posibilitate sa nu faca ceva cum trebuie pe la aerul ala pe acolo biggrin.gif . Nu ma deranjeaza sa pun blow-off, chiar imi place tongue.gif .

Ce ma mai gandeam ca ar putea fi, mai serios asa, pompa de motorina (desi aia cred ca facea tot timpul) sau vreo supapa ceva de la turbina sau intercooler, nu stiu, imi dau cu parerea ca nu stiu exact cum functioneaza sistemele turbo.

G.L.A.M.O.R, ai putea te rog sa il intrebi pe prietenul respectiv (cel cu octavia, cu GY Eagle F1, asa-i? tongue.gif ) daca tot asa se manifesta problema si la el? Multumesc mult smile.gif

This post has been edited by poseidon06: 20 Apr 2007, 09:57


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Apr 2007, 14:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Alta chestie imi mai trece prin cap: ar putea fi wastegate-ul care sa nu functioneze calumea, sau EGR-ul sa faca figuri? Ma gandesc ca nu face tot timpul, azi nu a mai facut, ieri seara nu a mai facut...face din cand in cand. De asta zic ca mai degraba o supapa sau o valva care functioneaza cu probleme ar putea fi cauza acestor aparitii intermitente...Nimeni nu s-a confruntat cu asa ceva?

Motorina pun de la OMV din aia Euro 5 sau care e mai buna...Cu exceptia acestei probleme, motorul merge perfect normal..nu are variatii la relanti (sau ralanti?), sau pierderi de putere urate... blink.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Apr 2007, 21:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Fratilor, curaj, o idee cat de mica care sa ma puna pe trasa cea buna. 1zhelp00.gif
Nimeni nu s-a mai confruntat cu asa ceva, nici macar la 1.5 dci?


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladL
post 21 Apr 2007, 08:37
Post #9


Bored at work


Group: Members
Posts: 292
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




Recomandarea mea e sa nu iti pui blow off pentru ca in iti uzeaza turbina prematur. Rolul lui este de a scadea presiunea pe traseul dintre turbina si admisia motorului atunci cand iei piciorul de pe acceleratie, iar turbina va munci mai des pentru a o reface. In plus nu iti da nici un CP doar sound. Pentru diesel nu e recomandat, doar pentru benzina.


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 21 Apr 2007, 17:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, stiu ca am citit o gramada pe net despre bow off-ul asta (imi placea din seria "The Fast and the Furious") si am auzit o gramada de lucruri rele cu ce se poate intampla daca nu pui unul adaptat masinii tale. Acum nu stiu daca tot ce am citit se poate intampla, ca nu cunosc sistemul turbo in amanunt. Dar ma gandesc ca la mine ar putea fi wastegate-ul, care sa zic ca da prea mult aer afara scazand presiunea si ducand la pierderile alea de putere pt o fractiune de secunda. Repet, nu ma pricep in amanunt, asa ca daca delirez, nu sariti la beregata tongue.gif

Ce observ insa, ca acum face mult mai rar decat inainte de vizita la service de acum vreo luna si ceva. Inainte facea absolut tot timpul, era enervant. Acum 2 zile a mai facut, in rest, merge normal. Am eliminat motorina din problema pt ca prea face la exact aceleasi turatii golurile alea ca sa fie de la motorina...
Adica atunci cand face, simptomele sunt identice mereu...cam aiurea, de asta ma tot gandesc si nu ii dau de cap, ce ar putea sa fie ca sa se pastreze aceasta uniformitate.
Nici nu stiu ce au gadilat la service la ea de a ajuns sa faca asa de rar...poate sa ma mai duc o data sa o gadile iar pe acolo biggrin.gif si poate elimin problema. Daca nu, ii pun sa imi desfaca tot ce cred ei pe acolo (desi nu as vrea sa ajung la asta, scapi de o belea, dai de alta...io stiu cum le mai pun la loc?)...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 29 Apr 2007, 21:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Eu nu stiu ce sa mai cred....am fost vineri la Pitesti pe autostrada si i-am dat cat s-a putut duce....am mers cam 70% din timp cu 130-140 si restul cu 190-200.....si nu a avut ABSOLUT nici un gol de putere, sau sa nu traga sau ceva. Am accelerat perfect normal pana la 190 in tr a cincea, pe urma am bagat a sasea si s-a plafonat la 200 km/h. Eram 3 in masina. Sunt multumit de cat a consumat si de cum a mers.
Sambata insa am plecat la munte, tot 3 in masina + bagaje si m-am trezit ca iar are goluri din alea....Astazi la fel...nu stiu ce sa mai fac...
Acum, daca se pricepe cineva si m-ar putea lumina si pe mine, exact ce este acel wastegate si cum functioneaza. Din ce am inteles eu, elimina din presiunea facuta de turbina, atunci cand se creeaza suprapresiune. Banuiesc ca e o supapa controlata de ECU. Nu s-ar putea cumva ca ECU sa nu controleze bine supapa aia si sa ramana mai mult timp deschisa, eliminand astfel mai multa presiune si cauzand aceste goluri? Sau supapa asta, nu ar putea fi defecta si sa nu inchida/deschida calumea?
Inca o intrebare, ce face blow-off-ul? E montat stock pe toate dieselurile ? Blow-off = wastegate?
Va multumesc mult, sper sa ma puteti ajuta, ca in felul acesta sa depistez problema mai usor si sa o pot remedia, ca la service, nici ei nu prea stiu ce sa faca.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 30 Apr 2007, 18:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Am gasit pe net cum functioneaza wastegate-ul si blow-off-ul, foarte frumos si clar explicat. Pentru cine e interesat, poate vedea aici:
http://www.streetracersonline.com/articles...o/wastegate.php
http://www.streetracersonline.com/articles/turbo/bov.php
sau aici: (a se intelege ca nu fac reclama produsului tongue.gif )
http://bankspower.com/Tech_howturbowastegateworks.cfm#

O sa ma duc la service si o sa le zic sa imi controleze neaparat comedia asta, poate de le ea este...si sper sa o rezolv o data definitiv...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
performant
post 25 Jan 2008, 17:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti




Eu am tot o problema de genul asta la 1.5dci 70hp, nu am goluri de putere dar, nu trage mereu la fel de bine, cateodata sunt super multumit de ea cateodata deabia ma tarai,binenteles la un ritm de condus mai sportiv peste 2000-2200 rpm, nu se simte acelasi cuplu mereu, si de consum nu mai vb. in oras sub 7,4-7,5 nu scade, si alti se lauda cu consumuri de 6-6,5 maxim, e super ciudat, inca nu am facut prima ravizie dar cand o sa ajung o sa le torn la greu, mai am putin 1000km. Dupa ce am citit si postul tau as crede ca nu face suficenta presiune turbina. Daca ai mai aflat ceva nou te rog sa mai postezi..


--------------------
dacia logan - b 99 aje 2007 easy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 25 Jan 2008, 18:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Pai la mine problema s-a agravat...Continuarea o poti citi aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1157458.
Daca in Bucuresti iti consuma 7.4-7.5 in medie...mi se pare mai mult decat rezonabil. Cine scoate 6-6.5 ori spune povesti, ori merge doar noaptea. Sau are noroc de prinde toate semafoarele pe verde si aglomeratie 0 biggrin.gif. S-ar putea la tine sa fie si de la calitatea motorinei. Cu acelasi plin in rezervor, se intampla cateodata sa traga bine si altadata sa nu mai traga ?


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
performant
post 25 Jan 2008, 18:38
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti




Da se intampla ! Plec de acasa trage bine, opresc motorul la destinatie, plec de acolo nu mai trage... Pe la 3000 de km am incercat si un cip tuning de la o firma de prestigiu de pe alt forum, Nu mi-a convenit de loc, tragea fix la fel, ca sa simt ceva mi-a facut stage 3, si tipul de acolo a fost uimit ca nu i sa mai intamplat sa nu-i placa cuiva, l-am plimbat si pe el dar mi-a spus ca nu isi poate da seama , pt ca el merge numai cu masini de 100 de cai, am renuntat si mi-am luat bani inapoi. Plus de asta consuma cam cu un litru mai mult decat normal. Ti-am spus difera parca de la cheie la cheie..


--------------------
dacia logan - b 99 aje 2007 easy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 25 Jan 2008, 18:44
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Masina e totusi prea noua ca sa apara probleme cu turbina....povesteste-le la service de problema asta, poate iesi cu iei la o proba si nimeresti sa faca chiar atunci...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzy
post 18 Jan 2009, 11:31
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 March 08
From: Curtea de Arges




am si eu o problema aproximativ asemanatoare cu un megan 1,9 dci : saptamana trecuta i-am schimbat claxoanele si niste becur si i-am dat bara jos pt. a lucra mai usor la ea.ieri dupa ce am montat totul la loc si am plecat cu ea, dupa aprox.10 km am simtit ca nu mai trage ca si cum as fi ramas fara motorina.am luat piciorul de pe acc. dupa care si-a revenit.in decurs de inca 20 km mi-a mai facut aceeasi figura de cca.10 ori.am incercat in momentul in care aparea acel gol de putere sa mentin acc. dar nu isi revenea decat dupa ce luam piciorul de pe acc.astazi am facut un drum de 10km si am incercat sa merg cat mai usor dar a aparut acelasi simptom, indiferent de treapta de viteza in care eram. Are cineva vreo parere sau o opinie cu privire la aceasta problema? multumesc!


--------------------
renault megane 2 1.9dci - ag 77 dlo 2005
megane sedan ll 1,9dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 18 Jan 2009, 12:02
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Sa nu fe potentiometrul acela de la pedala de acceleratie?Oricum,ce spui tu ca ai reparat la ea nu cred ca aiba legatura cu ce ti-a facut dupa!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzy
post 18 Jan 2009, 15:25
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 March 08
From: Curtea de Arges




nu cred ca e din pedala de acc. pt ca si la un mers constant fara sa o accelerez are aceleasi goluri de putere.poate fi cumva turbina? a inceput sa se auda un suierat pe langa zgomotul specific al motorului.acesta se aude cu precadere mai ales cand o accelerez pe loc, suieratul durand mai mult cand dupa o acceleratie mai puternica iau piciorul de pe pedala,turatia motorului revine la normal iar acel suierat mai intarzie cam 2-3 sec.dupa


--------------------
renault megane 2 1.9dci - ag 77 dlo 2005
megane sedan ll 1,9dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
87KOV
post 19 Jan 2009, 21:08
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 January 09




salut incearca sa verifici debitmetrul de aer sau sa scoate miezul din catalizator


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzy
post 21 Jan 2009, 19:50
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 23 March 08
From: Curtea de Arges




poate sa-mi spuna cineva unde se afla si cum arata debitmetrul de aer ?eventual o poza.multumesc!


--------------------
renault megane 2 1.9dci - ag 77 dlo 2005
megane sedan ll 1,9dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 25 Jan 2009, 13:47
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Uite aici 2 poze cu debitmetrul de la 1.9 dCi de pe Megane 2: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=127...dpost&p=1579283


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabikry
post 21 Mar 2009, 08:44
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 March 08
From: Bucuresti Berceni




Domnule poseidon06 am acelasi simptome ca dvs la megane-ul din semnatura,trage bine in sarcina,fara probleme la relantii,nu se tureaza singura,trage bine doar ca atunci cand vreau sa merg constant are pierderi scurte de putere,da in nas,exact cum ati descris dvs. in primul post,nu am fost atent la ce turatie face asa,o sa verific maine,problema a aparut ieri dimineata cand mergeam la munca,aseara cand m-am intors acasa nici o problema,azi cand mergeam la birou a avut iar aceleasi simptome,am remarcat doar ca sunt mai dese dupa ce motorul s-a incalzit,duminica o sa-i schimb filtrele si sa curat valva EGR,sunt deja bolnav cand ma gandesc sa merg la service Reno.Intrebare,pana la urma ce a avut meganul dvs si cum ati scapat de pierderile astea scurte de putere in sarcina?

This post has been edited by gabikry: 21 Mar 2009, 08:45


--------------------
Renault Megane 2.1 1,5dci - B63KFM 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 19:12
Dacia