Probleme bare plafon clio II
![]() ![]() ![]() |
Probleme bare plafon clio II
andreibg |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol
2008 1.4 16v
|
|||
martzipan2004 |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
originale sau..din targ?
4 Mar 2009, 20:44: daca sunt originale au sistemul de prindere cu altfel de cauciucuri pe plafon ca prindere...cele din targ sunt cam proaste si ineficiente ...un coleg cu un logan a avut probleme cu acelea... This post has been edited by martzipan2004: 4 Mar 2009, 19:44 |
--------------------
BMW
F11
2016
- B 67 ELT Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
neumann |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
si eu mi-am deformat usor plafonul, cu bare originale reno, dar... le pusesem prea in spate!!! verifica daca sunt montate in dreptul semnelor.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
In primul rand...ce greutate ai pus pe aceste bare si cum a fost repartizata?, ca si aspectul asta e important.
Ce greutate utila furnizeaza producatorul acestor bare? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
neumann |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
thule, montblanc - 60 kg
renault - 70 kg |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
andreibg |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 April 08 ![]() |
barele la care facem referire sunt ORIGINALE, ACHIZITIONATE DE LA MERIDIAN VEST, MONTATE ACOLO, DECI TEORETIC CORECT.
greutatea maxima pe care o suporta, conform specificatiilor tehnice este de 70 kg. daca puneam 70 kg, distrugeam masina???????????????? (in conditiile in care eu am pus pe ea 4-5 kg) cred ca este o problema a produsului. daca mai sunt si altii cu aceeasi problema, poate facem o plangere comuna, ca eu personal am facut, astept raspunsul de la ea. |
--------------------
renault
symbol
2008 1.4 16v
|
|
neumann |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
ai verificat sa fie montate corect? Faptul ca sunt montate in service, nu prezinta niciun fel de garantie din punctul meu de vedere. Eu trebuie sa le demontez de fiecare data cand spal masina, si dureaza mai putin de 5 minute. Asa ca nu vad de ce nu ai face tu chestia asta.
Plafonul are niste ranforsari si nu suporta peste tot aceeasi greutate. La fel, forma plafonului difera suficient de mult. Iar reno ti-a facut niste semne mari de tot unde trebuie montate, si mai mult, barele au semne pe ele astfel incat sa nu le montezi invers (stanga-dreapta) sau fata-spate. Exista un singur mod de a le monta, desi aparent sunt simetrice. E foarte usor sa gresesti si sa le montezi incorect. Daca nu sunt suficient stranse, iar e problema. Trebuie stranse, dar la mana si cu cheia cu care vin ele, nu cu altceva. Imi vine greu sa cred ca barele au o problema, atat barele cat si masina sunt produse de aprox. 10 ani. Nu crezi ca cineva si-ar fi dat seama pana acum ca ceva nu merge? PS: departe de mine gandu de a le lua apararea la aia de la reno, eu tre sa schimb discurile de frana la 35.000 si placutele sunt bine mersi duse nici pe jumate. Dar la faza cu barele... am si eu, originale reno, si sunt facute cu simt de raspundere. PPS: daca n-au fost montate corect, indoitura tablei nu va fi in dreptul semnului de montare, si asta se constata foarte usor. This post has been edited by cristianco2002: 9 Mar 2009, 17:09 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
martzipan2004 |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
originalul este cel mai bun asta am zis si eu !!
|
--------------------
BMW
F11
2016
- B 67 ELT Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
andreibg |
![]() ![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 April 08 ![]() |
barele au fost achizitionate de la MERIDIAN VEST, acolo unde nu recomand nimanui sa mearga. nu contest faptul ca nu ar fi originale. dar daca sunt originale si montate teoretic corect de ei, nu trebuia sa deformeze plafonul. probabil le-au montat ei gresit, da cine plateste in cazul asta?
este adevarat ca daca le asez eu la semn, nu cade perfect pe deformare, asta este putin in stanga ( de asta ma gandesc ca le-au montat gresit, poate a fugit la strangere, nu stiu, ca io le vedeam prima oara), DAR TOT NU ARE VOIE SA DEFORMEZE, NU AU FOST STRANSE DECAT O TURA PESTE NIVELUL DE STRANGERE PE LIBER, ADICA PANA LA CAPAT, DAR NICI CU STRANSU NU AR TREBUI SA AIBA LEGATURA, POTI SA RUPI FILETU EVENTUAL, NU ARE VOIE SA DEFORMEZE CA STRANGE PE CAROSERIE NU PE PLAFON. daca stiau ca exista riscul sa deformeze plafonul trebuiau sa precizeze de la inceput, ca nu le mai luam. oricum ce se intampla in reprezentante e o mizerie, cei mai slabi mecanici. am stat si trei ore sa puna astea, asa de profesionisti sunt nici ei nu stiu cum vin, oricum pe spate nu poti gresi, datorita formei specifice lui symbol. astept raspunsul lor sa vad cum actionez mai departe |
--------------------
renault
symbol
2008 1.4 16v
|
|
neumann |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Ai vreo hartie in care scrie ca le-au montat ei? Si daca ai, e posibil sa pretinda ca ei le-au montat bine si tu le-ai scos si pus din nou dup'aia.
Singura chestie cu care ii poti prinde, e daca nu ai avut instructiuni traduse in limba romana. Dar daca instructiunile erau doar niste desene, nu e valabila nici chestia asta. Sa stii ca si eu tocmai pe alea din spate le-am montat prea in spate si am indoit usor plafonu (nu e totusi vizibil, decat daca masina e proaspat spalata si te uiti dintr-un anumit unghi) |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Bun, eu am inteles ca daca bara spate nu o montezi in locul insemnat, plafonul se curbeaza usor.
Insa daca e montata corect mai apar probleme?? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andreibg |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 April 08 ![]() |
si daca aveti deja mai multi plafoanele indoite, de ce stati asa?
faceti plangeri oameni buni, sunt masinile voastre, ati dat bani pe ele, nu erau gratis pe strada. si daca le montezi cu marje mici de la semne nu au voie sa deformeze, ce dumnezeu, masinile astea sunt de hartie??????????? plafonul trebuie sa aiba ranforsari sanatoase, daca ne dam peste cap cu ele ne impacheteaza de tot????????? chestiunea cu montatul incorect nu e plauzibila, daca le montezi incorect nu trebuie sa se inchida usile de exemplu. nici la logan nu poti sa gresesti, daca e sa pun problema asa, cat despre supraincarcare, TREBUIE SA RUPI BARELE INTAI SI DUPA AIA SA DEFORMEZI PLAFONU, ale mele nu au nimic, nici un semn, nici macar nu au fost prea stranse, nimic. .... si totusi a deformat plafonu... ![]() |
--------------------
renault
symbol
2008 1.4 16v
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(andreibg @ 11 Mar 2009, 15:40) chestiunea cu montatul incorect nu e plauzibila, daca le montezi incorect nu trebuie sa se inchida usile de exemplu. nici la logan nu poti sa gresesti, daca e sa pun problema asa, Ba e foarte plauzibila, se inchid usile spate fara probleme. La Logan deja e o mica mare diferenta, sub cheder exista o bucsa filetata in care cu un surub fixezi flansa barei. In alta ordine de idei observ ca ai deschis topicul asta pt a gasi si alti patiti cu ajutorul carora sa faceti petitii. Ok, e si asta o idee. In privinta barelor de acoperis...cele originale nu-mi fac probleme ca ar avea probleme de proiectare si constructie, cu siguranta au fost testate si...testate. Ramane de stabilit daca intradevar un montaj incorect (in alta zona decat cea indicata) poate duce la ondularea plafonului. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
neumann |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
pai... raspunsul e "da", poate duce.
Daca le-am montat singur, a fost clar vina mea, end of story. Asta a fost cazul meu, le-am montat de 5 ori bine si o data prost ca ma grabeam. Asta e. Daca mi le-au montat in service... aia tre sa plateasca. Daca neaga faptul ca ei sunt de vina, atunci mi se pare normal sa speculez si eu greselile alora de la reno, pentru ca ei trebuie sa se asigure ca service-urile din reteaua autorizata nu fac tampenii. De-asta zic, daca legea spune ca trebuie sa aibe instructiuni in limba romana si ei n-au... pot "recunoaste" ca eu le-am montat gresit din cauza ca nu stiu limbi straine... This post has been edited by cristianco2002: 12 Mar 2009, 10:23 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
andreibg |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 April 08 ![]() |
observ ca unii dintre noi lucreaza pentru renault. foarte bine. nu am deschis topicul pentru a gasi si altii cu aceeasi problema doar pentru a face petitii. e treaba fiecaruia ce face.
eu oricum voi face pentru ca am fost prejudiciat, chiar ma gandesc sa ii dau in judecata si sa cer detalii despre problema si la renault in franta. daca stiam ca pot deforma plafonul, credeti ca le mai achizitionam????????? si montate incorect nu au voie sa deformeze, asta zic dar unii nu inteleg. daca producatorul preciza in instructiunile produsului, care conform legii trebuie traduse si in limba romana, ca acesta poate deforma plafonul, era ok, dar cum nu a precizat, nu credeti ca am fost indus in eroare????????? oricum voi folosi toate caile de atac impotriva lor, macar sa le opreasca de la comercializare, sa nu mai pateasca si altii. iar daca au fost montate de ei, care spun ca sunt profesionisti, cum de au fost montate incorect?? ps. daca sunt produse de o firma oarecare din turcia pt renault, credeti ca sunt atat de conforme. eu cred ca nu, ca si la turci e la fel ca la noi... ![]() |
--------------------
renault
symbol
2008 1.4 16v
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
andreibg eu cred ca nu vei castiga nimic. Cand le-ai cumparat, le-ai cumparat de nevoie sau de fita?
Chiar daca sunt produse de o firma oarecare din Turcia si Renault le-a declarat conforme nu mai conteza de cine sunt produse. |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
andreibg esti prost informat...dar sa revenim On-topic!
Practic sunt interesat de subiect, am pus si eu bare pe plafon si nu s-a deformat tabla. Cele achizitionate de tine sunt turcesti?? Si pune te rog o poza cu plafonul deformat si distanta pana la semnul de montaj! Pe mine m-ar ajuta sa-mi fac o idee. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Eye |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 April 07 ![]() |
si eu ma gandeam sa-mi iau bare de plafon, dar daca este asa.. o las balta. Poti pune poze sa vedem si noi mai exact ce s-a intamplat ? Nu este posibil - chiar si la un montaj gresit - sa se indoaie plafonul, m-as fi gandit mai degreba sa aiba de suferit vopseaua pe care calca talpa barelor.
|
--------------------
Renault
Symbol
Fidji - 2007
|
|
hellcat |
![]()
Post
#19
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nope, vopseaua e protejata, in contact direct cu aceasta e o garnitura serioasa de cauciuc.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
verde |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Problema intalnita si la Matiz , cu bare dalea universale care se regleaza dupa latimea masinii.Trebue sa-i dai o idee mai multa largime decat zic ei ptr Matiz, ca se nu deformeze plafonul. Probabil ca si la alte marci dar io pe acolo si pe aici umbluu.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 18:28 |