Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema!, oprire motor la ...............

popica86
post 21 Apr 2010, 18:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 10




am o laguna 2 1.6 16v 79/80 kw 2001 si am cateva probleme cu ea si nu reusesc sa stiu ce ... are.
Prima problema ar fi oprirea motorului la relanti si in timp ce ma deplasez cand e la liber (se opreste motorul brusc),clapeta de acceleratie a fost curatata, la diagnostic am fost la reprezentanta nu-mi da nici un fel de eroare.
A 2-a probl ar fi pornirea un pic mai grea (se intampla mai rar dar se intampla) adica apas butonul de start si ii trebuie vrea aprox 10 sec ca sa porneasca si trebuie sa o accelerez,.
A 3-a probl ar fi porneste si se opreste instant.
A 4-a probl ar fi variatia relanti-ului parca s-ar ineca(coboara si urca).

AAAAAAAAA SI CAND AM FGOST CU EA LA ITP AM AVUT NOXELE FFFFFF MARI GEN 1.05(SI CICA E EURO 4 DAR CRED CA E EURO 3)
ASTEPT RASPUNSURILE VOASTRE.
VA MULTUMESC! biggrin.gif

This post has been edited by Fratzica: 22 Apr 2010, 20:53


--------------------
Renault Laguna2 2001 1.6 16v hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 21 Apr 2010, 18:50
Post #2


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




E euro3 nu euro4.

Problemele care le ai tu le-am avut si eu, si le-am rezolvat in mare parte. Trebuie curatata foarte bine clapeta de acceleratie. Mai trebuie curatata si mufa de la clapeta cu un spray pt contacte. Trebuie la fel curatata si mufa de la pedala de acceleratie. Are dedesupt mufa care intra in ea. Trebuie curatata cu spray contacte. Dupa ce ai facut toate astea, ar fi bine sa intri pe ea cu DDT2000, sa stergi erorile si sa meresti putin relanti-ul. Se poate regla intre 750 si 950 rpm. Cam asta am facut eu, si e ok de vre-un an incoace.
Bafta daca te ajuta.

p.s. Poate ar fi bine sa verifici si bujiile si sa le schimbi , plus un curatzat de injectoare.

This post has been edited by itmanro: 21 Apr 2010, 18:54


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 22 Apr 2010, 06:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




La fel ca si voi si eu am avut toate problemele astea. Ca si o completare la ce a spus @itmanro...pornirea greoaie vine de la senzorul de turatie de pe volanta. La mine a fost de vina mufa lui si l-am legat pe direct. Inainte de asta il curatasem de vreo doua ori, apoi l-am schimbat...pana nu i-am taiat mufa n-am scapat de problema. "Noxele foarte mari" pot fi urmare a amestecului carburant aer+combustibil necorespunzator (clapeta de acceleratie sau ceva probleme la una din cele doua sonde lambda). "Profesionistii" din service puteau sa-ti spuna asta atunci cand ti-au facut testul NoX.

This post has been edited by tibirk: 22 Apr 2010, 06:12


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 22 Apr 2010, 09:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




si eu am aceleasi simptome,inca nu le-am rezolvat.Cred ca primul lucru este sa curat clapeta si sa maresc un pic relantiul din ddt....ma uit pe acest topic si vad ca problema asta apare doar la lagunele cu motoare 1.6 16v,sau cel putin userii care au raspuns aici si au avut probleme sunt cei cu 1.6 16v....

This post has been edited by AdrianoBoy: 22 Apr 2010, 09:11


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 22 Apr 2010, 20:51
Post #5


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Legat de noxe. Si eu am avut problema cu sonda lambda de dupa catalizator. Am agatzat cu toba ceva si s-au sectionat firele de la sonda, rezultand un scurt circuit in circuitul de incalzire al sondei. Verifica conectivitatea sondei, mufa, curatz-o. Pune DDT pe masina si vezi daca nu ai erori legate de sonda. Eu am schimbat-o. M-a costat 400 ron, sonda NGK de dupa catalizator.


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rau Cosmin
post 24 Apr 2010, 12:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 24 April 10




Am si eu o problema asemanatoare, la relanti masina imi sta in 1000 ture, e normal, nu e prea mare turatia care ar fi valoarea corecta pt. acest motor .


--------------------
renault Laguna 2 - F4R 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 24 Apr 2010, 17:11
Post #7


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




la pornirea la rece, sta mai accelerat ca de obicei dupa care scade sub 1000. Poti sa cauti sa intrii cu ddt2000 pe masina si sa reglezi putin. Dar parerea mea ca e ok asa cum e. Las-o asa.


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Apr 2010, 18:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Turatia normala la relanti e 800


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 24 Apr 2010, 20:30
Post #9


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(Rau Cosmin @ 24 Apr 2010, 13:36)
Am si eu o problema asemanatoare, la relanti masina imi sta in 1000 ture, e normal, nu e prea mare turatia care ar fi valoarea corecta pt. acest motor .
*


Asta doar pana se incalzeste putin motorul...
Pe vremea asta ar trebui sa`ti cada la 800(nominal) in maxim 5 minute.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 25 Apr 2010, 06:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Turatia nominala la ralanti pentru acest motor este 750. Testat/verificat de mine in toate sursele posibile.


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Apr 2010, 06:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Poate pt motorul tau tongue.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 25 Apr 2010, 12:34
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




pai la motorul meu ma refeream....si al lui e tot la fel ca al meu tongue.gif


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Apr 2010, 14:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Aha biggrin.gif ...tre' sa iau lecitina sa ma concentrez mai bine biggrin.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rau Cosmin
post 25 Apr 2010, 15:07
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 24 April 10




Si totusi daca sta constant la 1000 de ture, chiar si dupa ce s-a incalzit motorul, indiferent de cat merg si cum merg, care ar fi defectiunea sau ce ar trebui sa fac ???


--------------------
renault Laguna 2 - F4R 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 25 Apr 2010, 16:06
Post #15


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Verifica si senzorul de turatie de pe volanta. E prins in 2 suruburi. Il dai jos si il cureti frumos si mai cureti si mufa cu spray pt contacte. biggrin.gif

This post has been edited by itmanro: 25 Apr 2010, 16:07


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rau Cosmin
post 25 Apr 2010, 16:49
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 24 April 10




Cum arta acest senzor si cum il gasesc, wacko.gif nu ma prea pricep, ceva mai mult detalii te rog ....


--------------------
renault Laguna 2 - F4R 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 25 Apr 2010, 17:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti






--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 25 Apr 2010, 20:08
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




@Rau Cosmin eu sunt de parere ca nu este de vina acel senzor pentru turatia ridicata. Ori a fost modificata turatia inainte de a cumpara tu masina, ori sunt ceva probleme de "soc automat", ori tine de amestecul carburant. La partea cu amestecul sunt foarte multe de verificat. E doar o parere.....
Eu zic sa reglezi turatia nominala la 750 si apoi sa vezi cum se comporta motorul. Teoretic, daca turatia nominala este reglata la 750, motorul incearca sa o aduca acolo. Bineinteles ca nu o sa-i reuseasca niciodata sa o mentina fix la 750 dar variatia in mod normal este intre cca 730-780. De cele mai multe ori peste 750. Daca nu poate sa o mentina in acea plaja, incepi sa o iei la puricat.


This post has been edited by tibirk: 25 Apr 2010, 20:13


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rau Cosmin
post 26 Apr 2010, 12:07
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 24 April 10




Intradevar asa am cumparat-o, dar nu mi-a dat in cap pana acum cate ture ar trebui sa aibe motorul la relanti
Bun, si cum se regleaza aceasta turatie nominala ??? Scuze poate pare o intrebare prosteasca ..... wacko.gif ..


--------------------
renault Laguna 2 - F4R 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 26 Apr 2010, 12:22
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Pai inainte sa o reglezi trebuie sa vezi care este aceasta. DDT2000 sau CLIP. Tot cu aceste doua softuri o poti regla daca e cazul sau daca nu e cazul, poti identifica eventualele cauze pentru care este asa de mare. Poate e o simpla eroare de afisare pe acul de la turometru.

This post has been edited by tibirk: 26 Apr 2010, 12:23


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 27 Apr 2010, 18:10
Post #21


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Cred ca stiu care e problema ta.
Se pare ca e problema cu una din garniturile de la clapeta de acceleratie. Corpul clapetei(ala rotund) are pe capete(unde intra pe motor si celalalt unde se pune galeria filtrului de aer) cate o garnitura de cauciuc. Acele garnituri dupa catva timp se uzeaza si se fac casante si nu mai inchid bine. Poti sa-ti dai seama in felul urmator. Pornesti masina si o lasi la relanti, iar cu un spray cu alcool(se gaseste la mag de piese auto) dai in zona clapetei, pe corpul acela rotund. Daca una din garnituri nu etanseizeaza, va prinde aer fals in cazul acesta vapori de alcool, iar motorul se va opri sau va da semne ca se opreste.
Mai incearc-o si pe asta. Am intalnit si acest defect.
Bafta. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popica86
post 28 Apr 2010, 18:25
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 10




Am gasit o rezolvare la problema mea, mi-am schimbat senzorul de aer, ala ce se afla iin fata clapetei de acc. si de o sapt nu mai am nici un fel de probl.
Bineinteles ca bujiile s-au schimbat biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna2 2001 1.6 16v hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 28 Apr 2010, 18:52
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




m-as bucura pentru tine sa fie asa....totusi cred ca e doar o senzatie ca toate problemele s-au rezolvat.
Parerea mea...hâc!


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:33
Dacia