Cum se demonteaza fetele usilor?, Vreau sa-mi pun Dynamat pe zgomotosul 1.2 Clio 3
![]() ![]() ![]() |
Cum se demonteaza fetele usilor?, Vreau sa-mi pun Dynamat pe zgomotosul 1.2 Clio 3
mpretorian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|||
George Paul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
*** ATENTIE LA MATERIALELE CU DREPTURI DE AUTOR. CITITI REGULAMENTUL ***
Cat de zgomotoasa iti pare tie masinuta asta? Cu ce ai comparat-o? Ce anume te deranjeaza din fondul de zgomot care-ti ajunge la urechi, in habitaclu? Spor la treaba, vezi sa nu te trezesti cu greieri (dati de remontarea componentelor masinii) care sa se auda mai tare in linistea ce-o vei dobandi. ![]() This post has been edited by Tudor: 14 Jan 2009, 18:46 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
mpretorian |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut George si mii de multumiri. Daca ti-e sete sa-mi zici ce bei
![]() Problema nu este cu Clio 3 in general ci in particular cu motorul de 1.2 (1149cm mai exact ![]() Masina este super ok pana la 80km la ora dar apoi devine zgomotoasa. Este probabil datorita faptului ca se cam chinuie motorasul sa care 1200kg cat are cu micutul butoi de grasime ce sunt la volan. Oricum "problema" motorului de 1.2 este cunoscuta sau cel putin asta a fost perceptia mea. Ca sa vin cu argumente in cifre ce mi-au confirmat constatarile mele subiective, a venit autobuild de luna asta (nr 6, 29.dec-29ian )cu o comparatie intre Renault Clio 1,2 - Mazda 2 1,3 - Opel Corsa 1.4 - Seat Ibiza 1,4. Rezultate dB la interior: 50km/ora 64 60 63 62 100km/ora 70 69 69 69 130km/ora 74 73 73 71 Dupa ce am primit si aceasta confirmare in cifre am decis sa fac ceva pe tema asta mai ales dupa ce am vazut si ca un Merc clasa S are 64dB la 130 si 68dB la 160 Acum nu vreau sa fac din rahat bici daca mi se permite sa folosesc aceeasta licenta poetica dar vreau sa ajung undeva unde sa nu ma mai deranjeze zgomotul la 90-100 cum se intampla acum. Uite doua linkuri interesante de inceput pe aceasta tema: http://www.sounddeadenershowdown.com/ http://www.dynamat.com/ http://www.dynamat.com/technical_technical.html - aici poti sa vezi si cu cat a redus zgomotul pe anumite masini aplicarea lui dynamat. Cinstit sa fiu si mie imi e teama de greieri si chiar am cel clasic cu capacele de plastic de la usi dar mi-a fost lene sa il fixez ca imi apara arareori. Acum sunt suparat caci imi tot apare Airbag check de cand sunt temparaturi sub zero. Cand e cald interiorul si repornesc masina dispare ![]() PS. Se pare ca am sa invat limba spaniola ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
George Paul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
La viteze de peste 110km/h, incepe sa se auda si motorasul de 1390cmc. Nu-s fan (in exercitiu) al vitezelor mari, nu ma lasa sotia, dar inca te mai poti intelege cu consoarta la 170km/h, daca vorbesti mai tare un pic.
Mie-mi place, totusi, sa aud turatiile. Nu-mi place sa le resimt in caroserie, pedale, volan, bord. In principiu, daca nu demontezi si remontezi multe, masinuta n-are greieri. Sunt multumit de ea, multumesc lui Dumnezeu ca inca se tine bine. M-am uitat pe situl producatorului DYNAMAT. As fi luat si eu o protectie sub capota motorului, dar nu-s convins ca obtin mult, poate doar cu o captusire completa a masinii. N-as face asa ceva: fiecare clips al reperelor de plastic demontat/remontat nu va mai sta ca la prima intrebuintare. Mie-mi trosneste permanent manerul usii-sofer, fiindca am tras odata de mi-a ramas camasa lui in mana (usa deschisa intepenita intr-un sant). Off-topic: nu stiu despre martorul de air-bag (verifica mufa de sub scaun(e), prima miscare, stii cred). La mine, de frig, a aparut vizibil conturul compartimentului air-bag-ului din volan. Poate isi revine la primavara. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
mpretorian |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
George, nu ma intelege gresit. Nu sunt vitezoman caci imi place viata nu clipa
![]() ![]() Nici eu nu sunt convins de protectia pentru capota motorului si pentru tavan. Personal nu cred ca imi pun acolo. Dynamatul este greu si nu il vreau montat sus iar el opreste vibratia tablei nu absoarbe sunetul |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
alc2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@mpretorian , ai banuit corect , e un task destul de complex , daca usile si capota se pot face relativ usor , la podea e complicat .....Am experienta unei masini facute cu aluband ( rezultate similare cu dynamat dar pret pe jumatate ) si pe toata burta masinii ( ulterior si blana capota si tablierul antifoc) , operatia a durat o zi de lucru in 2 , dar nu am avut nici o pauza si cel care m-a ajutat era la a 5-a masina , deci a stiut exact ce si cum....Altfel dura 2-3 zile . Numai la scaune cand ma gandesc ce usor se scot si ce chin e la remontare . Apoi, din cauza ca mocheta se inalta un pic , scaunele o sa se frece si o sa gliseze mai greu....sunt mai multe de spus .
Parerea mea ( obiectiva , zic eu ) , Clio e f bine insonorizat , mai ales pe "burta" masinii , ( a se vedea buretele cu rol de izolator fonic care are cam 4 cm in zona podelei ) : http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627410327 http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627410328 http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627410325 Zgomotul peste 110 km/h apare in principal din cauza unei tobe finale subdimensionate si demultiplcarii treptei 5 ,si la M2 1.4-1.6 e cam la fel . Daca asculti zgomotele de rulare +aerodinamice eu zic ca sunt in limite normale , in plus gumele sunt destul de inguste si nu aduc un aport semnificativ de zgomot ( La Focus de ex gumele de 205 sunt muuult mai galagioase ). Ca o varianta de compromis intre efortul depus si rezultate ti-as recomanda un "grund" cu proprietati de izolator fonic : http://www.incarexpress.co.uk/view_product.php?partno=K810 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
detail |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Nu stiu ce intelegi prin zgomotosul Clio 1.2, pentru ca am 1.4, si singurul zgomot "deranjant" este sunetul tobei intermediare cand urca in ture. Mie acest zgomot imi place. Pe de alta parte, cand am luat masina in 2006 (am facut drive test si cu alte concurente), doua aspecte m-au convins: insonorizarea masinii fata de zgomotul de mediu si motor si raportul garda la sol/stabilitate. Parerea mea ca iti complici existenta, ai sanse mari sa nu poti reasambla totul conform originalului si sa te alegi cu zgomote interioare mult mai deranjante decat cel al motorului. Masina mea la 160-170 km/h are inca un zgomot decent. Incearca alte masini si compara... |
--------------------
Dacia
Pickup85 MCV70 Clio 3 1.4 100 3p
2006-2008
- B 87SSB B 01DET
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu am mai intrat pe reno.ro de ceva vreme si imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. Acum punctual:
alc2 - jos palaria. Am incredere in parerea ta si gasesc ca este obiectiva. M-ai convins sa nu mai fac operatiunea propusa, tinand cont ca eram putin in dubiu. Eram putin in dubiu daca mai are sens sa fac sonorizarea, tinand cont ca mi-am cumparat bare de portbagaj originale de la Renault, din aluminiu, 500-600 de roni nu mai tin minte exact si fluiera ca un arbitru de la 70km in sus... Nu vreau sa imi abandonez barele intrucat le folosesc ocazional si intentionez sa imi cumpar o cutie pentru ele fie un Mont Blanc sau un Kamei. Cu aceste surse de zgomot nu cred ca mai are sens sa mai izolez fonic masina. In alta ordine nu ma deranja zgomotul incepand cu 110 ci chiar de la 80 devine deranjant. Este foarte probabil legat de motorul de 1.2 si supraturarea lui... detail - am mers cu mai multe masini la viata mea si nu cred ca trebuie sa mai incerc si altele. Clio 3 1.2 e zgomotoasa la 80+. Punct. Confirmare exista in revistele de specialitate si nu este un caz singular masina mea. Pe de alta parte tu vorbesti de 1.4 eu vorbesc de o problema particulara a lui 1.2. Nu cred ca are sens sa purtam o discutie contradictorie si recunosc ca daca as cumpara Clio 3 inca o data nu as merge pe 1.2 as merge pe 1.4. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:30 |