Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

carte tehnice Renault 11

relureno
post 20 Jul 2009, 08:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 July 09




Salut dragi colegi de "suferinta",am citit cu placere topicuri-le dvs.si indraznesc sa va rog daca are cineva o carte tehnica de renault 11.
Sunt fericitul posesor al unui renault 11 tx de 8ani anul de fabricatie este 1987,in acesti ani am avut multe din problemele cu care vad ca sau confruntat majoritatea din voi dar facind o comparatie cu alte masini care le-am avut [ dacia,vw golf diesel si benzina] este o masina destul de fiabila din punct de vedere mecanic iar tablaria este excelenta eu am revopsito la 17 ani de la fabricare.Totusi cea mai grele probleme sunt legate de carburator pina acum am schimbat 2 carburatoare bineinteles ca second aduse din afara ,acum imi face iar probleme si ma gindesc sa o trec pe injectie asa ca va intreb in opinia dvs. ce ar fi mai bine o injectie dacia sau o injectie originala care cred ca este mai greu de gasit si implicit mai scumpa.
Masina are motor de 1,4 carburatorul este dublu,bineinteles daca are cineva un carburator bun as fi interesat.
Multa sanatate si multi kilometri cu Renault


--------------------
Renault 11TX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 20 Jul 2009, 10:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Si pe mine mar interesa o astfel de carte tehnica,al meu a fost fabricat in'86 GTE Turbo:) rolleyes.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 20 Jul 2009, 11:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




in josul paginii era topicul 'Manuale la greu' http://reno.ro/manuale-la-greu-t146320.html


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 20 Jul 2009, 11:33
Post #4


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Eu zic sa descarci de aici: http://www.esnips.com/web/RENAULT11
E aproape cel mai complet manual Haynes. Dupa el mi-am facut masina "boboc"

20 Jul 2009, 11:40:
Pentru relu: Carburatorul dublu Weber 32 DRT este unul din cele mai usor de reglat. Eu nu consum pe benzina mai mult de 7.5% urban. Pe GPL inca testez. Am plecat de la 12% (GPL) si acum sunt pe la 8% urban. Dar la drum extraurban inca nu reusesc sa trec de 110km/h.
Toate astea tinand cont sa am "inventat" un difuzor - dispersor - sau cum dracu i-o zice (ala de se monteaza pe carburator) pentru ca ala original pentru carb dublucorp era o mizerie si in prima zi de probe lua 15% si nu aveam nici forta. Mergea aproape inecat.

This post has been edited by BogdanNick: 20 Jul 2009, 11:40


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc L423 - PH04NJN
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relureno
post 20 Jul 2009, 13:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 July 09




multumesc de raspuns, am descarcat manualul si acum trec la studiu wacko.gif
Pt. BogdanNick lamureste-ma si pe mine ce difuzor ai schimbat si cu ce.
Problema mare la mine este ca relantiul este instabil adica merge bine iar dupa ce opresc si pornesc din nou este turatia mica si se opreste ,banuiesc ca este ceva de la aer si cel mai rau este ca la turatia de aprox.1600 se bailbaie daca accelerez incontinuare isi revine acelasi lucru se intimpla daca scad turatia deci are un punct in care nu merge bine.Am curatat carburatorul cu solutie speciala de curatare si nimic, am schimbat setul de jigloare si degeaba asa ca am pus alt carburator care a functionat excelent vreo 4 ani si acum face si acesta aproximativ la fel bineinteles ca si consuma cam mult.
Am mai citit pe aici despre probleme pornirii la rece si la cald greoaie acest fenoment este tot din cauza carburatorului adica se goleste camera de nivel constant si trebuie dat mai mult la automat solutia este schimbarea carburatorului cit am incercat nu am reusit sa-l fac sa nu plece benzina efectiv curge in galerie si de aceea si la cald se ineaca .O solutie de compromis pe care vad ca si altii au aplicato este montarea unei pompe electice sau cum am facut eu una manuala dimineata inainte de pornire dau la pompa si porneste la sfert, nu este necesar decit atunci cind nu am mai pornit de citeva zile cine circula zilnic nu prea are probleme.Acest fenomen este inceputul problemelor cu carburatorul dupa care apar simtomele cu relantiul nestabil ,consum mare asa ca dupa ce am tocat 2 carburatoare ma gindesc la un sistem de injectie daca nu gases ceva convenabil o trec pe gaz,exclus carburator de dacie am vazut la cineva montar si sincer nu mia placut pentru-ca nu mai merge ca un Renault ci ca o dacie adica nu mai are demarajul cum trebuie si consumul nu scade ci chiar poate creste.


--------------------
Renault 11TX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 20 Jul 2009, 14:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




In legatura cu carburatorul.Am patit si eu o ciudatenie,cand am cumparat masina si am ajuns acasa motorul a icercat sa mearga rau de tot,cum acceleram ori se oprea ori avea o turatie instabila parca incerca sa se inece.
Ne-am uitat cu taica meu ce poate sa fie si surpriza unsure.gif :reglatorul (ma rog surubul ala cum ii zice)pe carburator cu care se regleaza benzina nu mai era,cazuse de acolo. Mam dus la mecanicul meu sa vad daca are dar nu a avut ,am cautat acasa sa vad daca gasesc ceva, aveam acasa un motoferastrau vechi rusesc din aia se potrivea.pana in ziua de azi cu aia functioneaza(parca ar fii cea originala).


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel 1986 / 1990 - MS 10 TYC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 21 Jul 2009, 08:38
Post #7


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Probleme pe care le-am avut cu carburatorul:
- relanti instabil: umblasem la nivel si era foarte mic. tragea aer. inversasem si jiglerele pe cele 2 corpuri. Apoi cand l-am facut prea mare se ineca. dadea benzina peste
- la turatie dadea sa se opreasca si se zdruncina ca alte alea: duza de aer care este in furtunul de la baza carburatorului era complet infundata. ei zic ca ar trebui sa aiba gaura de 1,75mm, altfel nu merge bine.
Am incercat cu una de Dacia care are cam 2mm si mergea in hopuri. furtunul de la galerie care se duce la servofrana avea o fisura. iar mers galopat. furtunul de vacum care duce la aprindere - si ala era crapat. iar aer fals, iar mers prost.
Orice neetansare pe galerie sau aer in plus face sa mearga ca dracu`. Si consuma porceste. Eu am avut consum si 14-15%.


21 Jul 2009, 08:43:
Reglajul e relativ simplu, dar migalos. Cu rabdare se poate regla perfect. Acum pe benzina nu sar de 6,5% nici daca merg constant cu 120-130. Am facut a doua camera sa se deschida la 3000-3200 ture. Adica la 3/4 deschidere la prima clapeta.
Cand vreau forta, calc pedala la podea si fuge masina de sub mine.
Zici ca pleaca pe turbo.

This post has been edited by BogdanNick: 21 Jul 2009, 08:43


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc L423 - PH04NJN
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relureno
post 21 Jul 2009, 17:22
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 July 09




Salutare tuturor,probleme sau rezolvat ,cu ajutorul cartii tehnice am depistat faptul ca atunci cind am curatat carburatorul din neatentie am inversat cele doua tuburi emulsoare am pus pe cel cu diuza mare la prima treapta.Acum merge bine si fac teste sa vad cum stau cu consumul.


--------------------
Renault 11TX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:26
Dacia