Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tendinta oprire motor D7F, 1.2 8V

Boghdan
post 4 Dec 2009, 16:31
Post #31


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




QUOTE(renotgo @ 10 Mar 2009, 17:37)
Verifica legatura la masa dintre motor si caroserie !
*


salut imi poti spune si mie unde se afla te rog ? biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 2000' - B 77 JFKenndy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 4 Dec 2009, 17:05
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Conestiunea de masa motor/caroserie se afla intre cutia de viteze si tamponul de la cutie (cel din dreapta). O sa vezi pe deasupra cutiei, o banda din tresa groasa (are cam 10 mm latime) care traverseaza cam in diagonala cutia. Ca sa-ti faci o idee uite in poza atasata se vede acel fir (care atarna in stanga imaginii jos).

Apropo un link interesant cu motorul de la Twingo (o reparatie mai capitala asa...).
Este pentru D7F insa merge si la D4F (partea cu desfacutul si cu scoaterea motorului + cv ne omoara pe noi) si aia este esential in acel site.
http://www.techniconnexion.com/moteur-f86/...asse-t10597.htm

Attached thumbnail(s)
cimg1427.jpg ( Size: 193.85k ) Number of downloads: 421


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 4 Dec 2009, 17:46
Post #33


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Excelent site.
O macara din aia am vazut cu 500 lei la un magazin auto de langa Mobexpert-ul de la Carrefour Chiajna. Si mai era si complet demontabila; se poate depozita si
intr-un balcon de apartament comunist.

This post has been edited by tunderbird: 4 Dec 2009, 17:47


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Dec 2009, 20:41
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Intr-adevar ,un site EXCELENT ! up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Dec 2009, 01:33
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sa stiti ca beau numai Timisoreana daca va intereseaza... radmasa.gif
Poate fac o captura sa fie si offline...ar merita. (eventual poate contactez pe individul respectiv si ii cer voie inainte...nu de alta...dara daca o vedea pe un ftp ceva pozele sa inteleaga omul ca sunt pt pura informatie)
Apropo de macaraua aia tunderbird,...ofera cineva cazare in caz ca descopera nevasta-mea fieratania in balcon ?? biggrin.gif

This post has been edited by bubu782001: 5 Dec 2009, 01:37


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 6 Dec 2009, 00:10
Post #36


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Timisoreana e de vara. Acuma ar "mere" ceva de Bihor. biggrin.gif

Cazarea ti-o ofera bubulina cea verde ca doar cu ea te imparte nevasta. wink.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2009, 02:39
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sa STII ca ai dreptate.
Cel putin in a doua opinie DA...

Apropo, LA MULTI ANI pentru TOATE NICOLETELE, NICULINELELE, NICOLAE, NICU, NICUSOR..SAMD (da' multi mai sunteti radmasa.gif )
Iar pentru TOTI ceilalti, fie ca Mos Nicolae sa va duca un strop de lumina (si de Bihor) si fericire in casa, iar visele voastre sa se implineasca.
Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2009, 02:44


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 9 Dec 2009, 09:26
Post #38


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




la al meu am ceva probleme de ceva timp cu partea de relanti si cateodata si in mers: cateodata scade foarte tare, sau nu sta de loc, in mers are cateodata tendinta ca la turatii joase sa mearga intrerupt, la o accelerare brusca da in nas.
mentionez ca am schimbat capacul de delcou si pipa, fisele (cu unele de dacie, sunt aproape identice) bujiile cu ceva de la bosch (dupa catalog).
mentionez ca am avut o interventie la motor si totul a fost desfacut (s-au rupt suruburile de la pompa de apa in chiuloasa, a trebuit tot demontat jos, inclusiv carburatorul de pe galerie, chiuloasa, garnitura e noua acum, etc.) carburatorul arata cam inegrit, se poate curata intr-un fel fara sa desfaci ceva de pe el? injector si ce mai este pe acolo? poate fi injectorul? se potriveste de la alta masina (renault, dacia)? cat costa eventual.


--------------------
renault/nissan twingo/note 2009 night&day/2006 acenta - SB 97 ACC/ SB 98 ACC
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Dec 2009, 14:33
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ala nu e carburator si nici nu o sa fie vreodata. Se cheama corp clapeta. Poate se potriveste cu un corp clapeta insa ce te faci cu senzorii care pot fi diferiti, pot avea valori diferite si nu sunt pozitionati exact in aceleasi locuri - calculatorul de injectie de la sistemul tau stie exact sa lucreze dupa parametrii originali.
Ca idee ai putea sa demontezi complet corpul clapeta. Sa scoti toti senzorii de pe el, injectorul, regulatorul de presiune, si apoi si sa cureti tot corpul clapeta cu carbusolv (carburol ??? - nu prea le stiu pe astea).

This post has been edited by bubu782001: 9 Dec 2009, 14:47


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 9 Dec 2009, 15:29
Post #40


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




pai ce se poate infunda acolo? din cate am vazut eu e cam chel. nu prea sunt orificii mici inafara de injector si clapeta aia e actionata mecanic de cablu. ma gandesc sa nu fie chiar una din piesele care ai mentionat tu ca trebuie demontate, se poate sa fie vreo mufa slaba sau furtunas? am mentionat ca toate a fost deconectate in urma interventiei la chiuloasa. se poate sa fie filtrul de benzina? un aditiv ar rezolva problema? ce parere aveti de aditivii de curatare injectoare? care ar fi cea mai buna marca?


--------------------
renault/nissan twingo/note 2009 night&day/2006 acenta - SB 97 ACC/ SB 98 ACC
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Dec 2009, 10:55
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai cam asa e. Nu se poate infunda nimic. CU O EXCEPTIE: canalul de aer la senzorul IAC (motorasul pas cu pas).
Aici daca sunt probleme tine relanti-ul greu, se balbaie - uneori chiar moare la relanti. Totusi situatia e cam naspa, in sensul ca daca se unfunda acel canal, senzorul IAC este capsulat (lipit naiba sa il ia) asa ca e cam nasol aici - am auzit ca se poate da jos si repune - nu am indee cum.
Practic IAC-ul asta functioneaza ca o supapa electromecanica. Motorasul ala pas cu pas impinge sau trage o tija cu un obturator in capat. Acel obturator inchide mai mult sau mai putin (in timp real) canalul pentru aer aditional (practic este un SOC mai modern).
Ma rog ar mai fi ceva. La corpul clapeta este reconadat sa cureti clapeta bine si marginea acestei clapet (muchia laterala a clapetei) cat si gaura in care este pozitionata clapeta (mai ales portinunea pe care se aseaza clapeta).


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 10 Dec 2009, 15:38
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




catalincre - twingo tau e din 95 deci e injectie monopunct, al meu e din 96 si e la fel. Iti spun ce am facut eu: da jos capacul filtrului de aer cu totul, ai sa descoperi injectia, si aia se desface in doua are 2-3 suruburi nu mai stiu exact, desfaci cablul de acceleratie sa poti scoate corpul clapeta. Dupa ce l-ai scos spala-l bine cu solutie de spalat carburatorul se gaseste la piese auto. Treaba e ca la noi la injectie monopunct clapeta nu se murdareste deloc pentru ca benzina e pulverizata de injector direct pe clapeta dar curata motorasul pas cu pas s-ar putea ala sa fie buba. Uita-te si aici e de la clio dar te ajuta: http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Dec 2009, 17:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




catalincre mii de scuze pentru dezinformare. La D7F (multipunct este capsulat motorasul pas cu pas - http://www.reno.ro/-t153158.html)
La motorul C3G (monopunct parca se demonteaza). Totusi verifica si curata-l daca poti. Este foarte importanta chestia aia.

cipikao mersi mult pentru sugestie (uitasem asta e...se mai intampla). Stiam ca am dat sfaturi cuiva insa nu mai retineam motorizarea.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 10 Dec 2009, 21:49
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Asa e bubu multe din interventiile mele la masina se datoreaza sfaturilor tale asa ca sunt dator sa dau sugesti si altora. Sper sa fie si utile asa cum mi-au fost mie. Multumesc!


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Dec 2009, 21:54
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai baieti. Bine ca macar a fost de folos, ca asa putem vorbi multe - insa nu neaparat ne poate ajuta. Sufleteste poate smile.gif)
Mersi mult.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 29 Jan 2010, 19:05
Post #46


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Azi dimineata am avut si eu parte de un eveniment neplacut cu motorul meu D7F 702 C06G, am pornit foarte bine dimineata si dupa 5 km s-a oprit in mers, aveam aproximativ 70kmh si treceam din a 4-a in a 5-a.
Am oprit pe marginea drumului si motorul a pornit din nou ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic nemaiavand probleme in ceilalti 50 km.
Pana acum nu a mai facut in mers, doar o data in vara cand era in relanti si aspiram in masina, alimentat din bricheta.
Ce ar trebui sa verific in cazul asta, Acel contact la masa ori clapeta de acceleratie? Si twingo al meu tremura la relanti dar nu da semne ca s-ar opri precum cel al colegului care a semnalat prima oara problema.


--------------------
Renault Twingo Authentique 2001 8V - SB 88 CYP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 29 Jan 2010, 20:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




eu zic sa incepi cu o curatare de clapeta, ca e ieftina sau chiar gratis, iar apoi cu o revizie in care sa schimbi si filtrul de combustibil, iar apoi abia sa vezi cablul ala de masa. sincer ma indoiesc puternic sa fie de la el. nu s-ar manifesta defectul asta doar la schimbarea vitezelor/relanti.
dupa ce s-au verificat toate astea, daca problema persista, nu strica o curatare de injectoare. la mine a mers dupa curatare clapeta+revizie cu filtru cu tot. oricum pe viitor va urma si o curatere de injectoare ca are ceva km si sigur nu i-ar strica.


--------------------
Renault Twingo 1999 - IS - 07 - CZE
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 19:38
Dacia