Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebare climatronica

fade2black
post 29 Aug 2006, 07:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Sal,

Ieri am apucat sa testez si eu climatronicul, temperaturile de afara au scazut sub 18 grade.
Asadar am o intrebare despre comportamentul calculatorului de clima: afara erau 18 grade, pe climatronic era setat 22 si el pornea AC-ul. E normal asa ceva?
in schimb cand era o diferenta de 6 grade intre temperatura mediului si cea setata pe climatronic, AC-ul se decupla.
In carte n-am gasit nici o referire la pornirea AC-ului daca temperatura de afara e mai scazuta ca in habitaclu doar daca e pornita dezaburirea.


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 29 Aug 2006, 07:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




E normal fiindca e posibil ca in masina sa fi avut o temperatura mai mare decat cea exterioara. Reglajul climei se face in functie de temperatura din habitaclu.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 29 Aug 2006, 08:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(Manuel @ 29 Aug 2006, 08:51)
E normal fiindca e posibil ca in masina sa fi avut o temperatura mai mare decat cea exterioara. Reglajul climei se face in functie de temperatura din habitaclu.
*



Nu mi se pare normal sa porneasca AC-ul cand afara is 18 grade! Poate sa raceasca habitaclu cu aerul din exterior.
Alte pareri?



--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kekemes
post 29 Aug 2006, 09:39
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 March 06




oops!..si mie o sa imi vina cu climatronic...
adica...voi ce vreti sa spuneti...ca dc ai climatronic AC porneste singur cand crede el de cuviintza?...nu se poate folosi aerul din exterior dupa cum sugera fade2black?

am vazut ca are buton de AC...si ma gandeam ca dc nu il apesi nu porneste, foloseste aerul de afara....
sau nu e asa?

in conditiile astea renuntz la el...adica sunt 18 grade afara...si dc in masina sunt 20 el porneste AC sa faca 18?...cam naspa



--------------------
Renault Clio III 2006 Dynamique 1.4 16V, bleu gri, senzor parcare, climatronic, mp3, jante aliaj, FR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pearl Jam
post 29 Aug 2006, 10:02
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




Aerul nu porneste automat. De unde ati scos o????


--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 29 Aug 2006, 10:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(kekemes @ 29 Aug 2006, 10:39)
oops!..si mie o sa imi vina cu climatronic...
adica...voi ce vreti sa spuneti...ca dc ai climatronic AC porneste singur cand crede el de cuviintza?...nu se poate folosi aerul din exterior dupa cum sugera fade2black?

am vazut ca are buton de AC...si ma gandeam ca dc nu il apesi nu porneste, foloseste aerul de afara....
sau nu e asa?

in conditiile astea renuntz la el...adica sunt 18 grade afara...si dc in masina sunt 20 el porneste AC sa faca 18?...cam naspa
*



Nu te grabi sa tragi concluzii, problema e inca in studiu. Climatronicul e chestia ce imi place cel mai mult la masina. Am condus Symbol si am avut probleme medicale cu clima manuala, nu reuseam nicicum sa o reglez corespunzator.
Poate AC-ul e declansat doar o anumita perioada dupa pornire pana se aduce aerul din habitaclu la conditii optime (umiditate,temperatura,etc).
Mai fac cercetari, mai arunca un ochi din cand in cand pe topic!
Apropos, in modul AUTO calculatorul decide daca porneste sau nu AC-ul. Tu poti trece pe mod manual sau semiautomat dezactivand clima.

This post has been edited by fade2black: 29 Aug 2006, 10:15


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mackerel_fish
post 29 Aug 2006, 12:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 28 September 05
From: Bucuresti




climatronicul meu e asa:
- vreau ventilare obisnuita, ma joc din ventilare
- vreau aer conditionat, apas butonul de aer conditionat, si-mi da la ventilarea pe care o vred eu de cuviinta, mai rece sau mai cald
- vreau sa aduca interiorul la o anumita temperatura cum stie el mai bine, apas automatul - si ventileaza spornic pina ajungem la 22 de grade sau cit am vrut

et voila!


--------------------
Clio III 2006, 1.4 16V
asa, si?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kekemes
post 29 Aug 2006, 12:47
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 March 06




perfect!
m-am linistit...
probabil ca el uitase pe auto..si de-aia a pornit de nebun:)
mersi!


--------------------
Renault Clio III 2006 Dynamique 1.4 16V, bleu gri, senzor parcare, climatronic, mp3, jante aliaj, FR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 29 Aug 2006, 13:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(mackerel_fish @ 29 Aug 2006, 13:42)
climatronicul meu e asa:
- vreau ventilare obisnuita, ma joc din ventilare
- vreau aer conditionat, apas butonul de aer conditionat, si-mi da la ventilarea pe care o vred eu de cuviinta, mai rece sau mai cald
- vreau sa aduca interiorul la o anumita temperatura cum stie el mai bine, apas automatul - si ventileaza spornic pina ajungem la 22 de grade sau cit am vrut

et voila!
*



Asta stiu si eu sa ma joc cu el!
Uite azi chiar m-am socat. Erau 15 grade afara, ploua. Climatronic pus pe 22 si cupla AC, pus pe 23 nu cupla AC. Am fost la reprezentanta si am intrebat dar erau cam habarnisti, poate ma programez in service la o diagnosticare computer. Ce ziceti?
P.S. Normal ca eram in modul AUTO

This post has been edited by fade2black: 29 Aug 2006, 13:01


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mackerel_fish
post 30 Aug 2006, 07:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 28 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(fade2black @ 29 Aug 2006, 14:01)
Asta stiu si eu sa ma joc cu el!
Uite azi chiar m-am socat. Erau 15 grade afara, ploua. Climatronic pus pe 22 si cupla AC, pus pe 23 nu cupla AC. Am fost la reprezentanta si am intrebat dar erau cam habarnisti, poate ma programez in service la o diagnosticare computer. Ce ziceti?
P.S. Normal ca eram in modul AUTO
*



poate aveai 23 in masina! huh.gif


--------------------
Clio III 2006, 1.4 16V
asa, si?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Aug 2006, 10:37
Post #11


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(fade2black @ 29 Aug 2006, 11:36)
Nu mi se pare normal sa porneasca AC-ul cand afara is 18 grade! Poate sa raceasca habitaclu cu aerul din exterior.
Alte pareri?
*


Ar putea sa raceasca cu aerul din afara, dar la un volum foarte mare de aer => ventilator zgomotos. Asa ca mai bine raceste aerul si-l baga la o temperatura si viteza mai mica smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 30 Aug 2006, 10:38


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 30 Aug 2006, 10:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(ssilviu @ 30 Aug 2006, 11:37)
Ar putea sa raceasca cu aerul din afara, dar la un volum foarte mare de aer => ventilator zgomotos. Asa ca mai bine raceste aerul si-l baga la o temperatura si viteza mai mica smile.gif
*


Asa e, cititi mai departe continuarea pe topicul de la Megane:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=409...30&#entry662911



--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 31 Aug 2006, 17:09
Post #13


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




AC in mod AUTO intra si atunci cand:
- umiditatea aerului la interior este mai mare decat cea ideala,
- umiditatea exterioara nu permite racirea habicaclului cu aer din afara, chiar daca afara sunt mai putine grade decat temperatura tinta la interior.
Pe scurt, AC automat analizeaza temperatura si umiditatea impreuna, nu e doar un termostat bleg, d'aia e si mult mai placut.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 1 Sep 2006, 17:49
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




stati linistiti..la ford focus 1 daca apesi pe butonul auto ...nu conteaza ce temp este afara ac-ul merge non-stop ...la renault cand este viscol afara ac-ul sta inchis wink.gif


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 1 Sep 2006, 19:12
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(atoma @ 1 Sep 2006, 18:49)
stati linistiti..la ford focus 1 daca apesi pe butonul auto ...nu conteaza ce temp este afara ac-ul merge non-stop ...la renault cand este viscol afara ac-ul sta inchis wink.gif
*


Te contrazic. Doar led-ul sta aprins, AC-ul e decuplat. Poti sa verifici daca ventilatorul de la vaporizator este oprit. De asemenea, in carte, la sectiunea de sigurante vei gasi una pentru ambreiajul compresorului, deci ceva electric il decupleaza atunci cand nu mai e nevoie de el.
La focus2, la fel: indiferent de temp ext pe auto ai afisat permanent simbolul A/C. La fel la C4.
De apreciat la megane (si la Clio3, cred ca e aceeasi clima) faptul ca AC e afisat doar cand functioneaza cu adevarat.
De remarcat insa ca viteza ventilatorului se regleaza automat chiar daca nu e selectat AUTO, deci cativa parametrii sunt urmariti totusi si in modul "manual"...


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Oct 2006, 07:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




A.C. functioneaza dupa cum a mai scris cineva aici in trei moduri si anume:
- automat, porneste in functie de temperatura setata initial vis-a-vis de cea care este in masina. atentie nu merge tot timpul si acest lucru este gandit pentru un consum minim de combustibil suplimentar.
- manual in momentul in care se apasa butonul A.C. si butonul AUTO este decuplat sau in situatia in care se apasa dezaburirea fata sau spate. in acest mod poti sa-l setezi cum vrei putere, directie ventilatie etc.
- pe principiul daciei si anume A.C. oprit de tot; nu apare nici AUTO nici A.C.. in acest caz puteti ventila cu aer cald sau rece in functie de preferinte exact cum am spus ca la orice dacie (Logan, Solenza, etc)


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei Clio Trei
post 25 Jul 2007, 08:07
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 18 June 07




in aceste conditii, intrebare: UNDE exact se afla (fizic) termometrul (senzorul) care imi "produce" temperatura afisata pe bord? si implicit: climatronicul compenseaza temperatura din habitaclu sau din exterior...?

normal pentru mine ar fi ca totul sa se refere la temperatura din interior, pentru ca acolo "ma doare" pe mine cel mai tare: afisajul de pe bord sa imi arate temperatura interioara "instantanee" ca sa zic asa (deci sa il vad modificandu-se in timp real, pe masura ce temperatura interioara e modificata de climatronic sau de elemente naturale gen umbra-soare, mare-munte), iar climatronicul sa modifice aceasta temperatura interioara pana la valoarea dorita. ceva de genul asta... astfel incat, intr'un final, temperatura setata de mine pe climatronic sa fie regasita pe afisajul de pe bord... si atunci stiu ca scula si'a facut treaba.

nu imi dau seama cat de importanta ar fi pentru mine temperatura exterioara... poate doar asa, ca informatie... nu e rau...

dar nu pare sa fie asa cum vreau eu: ceasul imi arata totusi ceva "exterior"... nu stiu exact unde si de aceea va intreb... iar climatronicul compenseaza... nu stiu exact ce... interiorul?... exteriorul?... si exterior unde? mai la nivel de asfalt sau in aer sau in apropierea caroseriei...? unde ar fi relevanta temperatura?... deci unde e senzorul?


ma rog, nu e foarte important cap la cap dar e amuzant de inteles mecanismul si logica celor care au inventat chestia. smile.gif


--------------------
Renault Clio 3 Dynamique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 25 Jul 2007, 08:50
Post #18


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




senzorul de temperatura al climatronicului se afla in spatele oglinzii retrovizoare centrala, intr-o carcasa de plastic., langa parbriz.


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 25 Jul 2007, 09:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




oricum, pe caldura asta nu prea face fata decat daca il tii la 15 grade la turatie maxima smile.gif n-o sa ajunga niciodara la 15 grade ca apoi sa se micsoreze turatia automat...

in alta ordine de idei, bicorp-ul anterior parca racea mai bine


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 25 Jul 2007, 11:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Senzorul de temperatura exterior este in oglinda laterala dreapta (daca te uiti sub ea, in extremitate, e un tamburus negru). Pozitia este ideala deoarece e suficient de departe de masina, de asfalt si este si la "umbra", astfel incat sa nu fie influentat prea mult de acesti factori.

Pentru controlul automat al climatronicului exista mai multi senzori. Unul de temperatura este in baza oglinzii interioare. Din ce stiu eu exista si unul la nivelul picioarelor. De asemenea mai sunt folositi senzori de umiditate (iarna vei observa ca uneori porneste ACul desi tu vrei sa bagi aer cald; scopul este de fapt sa usuce aerul) si de lumina (cand iese soarele desi nu creste temperatura instant, baga mai rece preventiv).

Temperatura interioara este greu sa ti se specifice...fiind un spatiu inchis, relativ mic si cu duze de aer prin care se pompeaza aer foarte rece sau foarte cald, dupa caz, este predispus la variatii bruste de temperatura absolut localizate. Adica, daca dai duzele in sus si bagi rece, senzorul de temperatura din oglinda interioara va simti o temperatura mult mai scazuta decat este la nivelul toracelui sau al picioarelor, deci nu temperatura "reala" , "medie" din masina.
In sfarsit, trebuie sa ai in vedere ca un compresor de aer conditionat de masina nu poate oferi orice temperatura indiferent de conditii. In general poate sa scoata cu 15-20 grade sub temperatura sursei de aer (cea exterioara).

This post has been edited by roty: 25 Jul 2007, 11:51


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 26 Sep 2007, 09:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




am observat o chestie legata de climatronic atunci cand baga aer cald: daca dau pe 26 de grade aerul care intra pe la gurile de ventilatie e mai degraba caldut, insa daca dau la 27 de grade si pun mana pe gurile de ventilatie aerul frige.

ar trebui sa fie o diferenta asa mare intre 26 si 27 de grade? este un "bug" sau un "feature" ? smile.gif

si inca ceva: atunci cand merg in masina intra aer prin gurile de ventilatie, chiar daca ventilatorul este dat pe minim.


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olty2x
post 26 Sep 2007, 09:37
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 30 April 07




Si la mine este acelasi prag intre 26 si 27 de grade. Dar am mai observat, de cand cu sezonul rece, ca atunci cand este frig in interior, daca lasi pe 25 de grade de ex, baga cald pana ce temperatura din masina apropie cele 25 de grade, apoi aerul este numai caldut. Cand dai pe 27 baga cald continuuuu !

Aer prin gaurile de la ventilatie iti intra atata timp cat functia recirculare (cu sau fara AC) NU este activata.


--------------------
Renault Clio III Exception 1.4 - 2007 - IF70LTY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 26 Sep 2007, 10:47
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




e normal sa nu mai bage cald cand ajunge la temperatura optima

dar pana la urma nu inteleg de ce baga aer in timpul mersului daca eu inchid ventilatorul. la bicorp-ul vechi nu facea asta, si aveam tot climatronic. cand inchideam aerul nu mai intra nimic in masina. asa, trebuie sa inchid toate gurile de aerisire manual sa nu mai intre aer...


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi CRM
post 26 Sep 2007, 10:49
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 07




Sa va explic: Temperatura aerului refulat prin gurile de ventilatie nu este neaparat direct legata de temperatura aerului din interior smile.gif .
Asta datorita faptului ca, pentru incalzirea/racirea aerului, un factor important (mai important decat temperatura de refulare- uneori) este debitul de aer.

Exceptand eroarea de masurare a senzorului de temperatura, daca in habitaclu sunt introdusi 50 m3/h cu o temperatura de 27 de grade, efectul este identic cu cel produs prin introducerea a 100 m3/h la 26 de grade wink.gif . Prin diferenta de debit si temperatura intre introducere si interior, se realizeaza si umiditatea normala de 55%.

Daca v-am plictisit iata concluzia: este normal atata timp cat in masina temperatura este cea dorita. Daca acest lucru nu se intampla inseamna ca:
1-sistemul de climatizare nu face fata;
2-aveti geamurile deschise;
3-temperatura exterioara este prea scazuta (iarna) si prea ridicata (vara), depasind limitele sistemului de climatizare la care acesta a fost proiectat.

This post has been edited by cristi CRM: 26 Sep 2007, 11:35


--------------------
Renault Laguna 2004 - B .. PUM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Sep 2007, 10:57
Post #25


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cititi va rog manualul. Sistemul de climatizare are funtia de auto care este suprimata si atunci cand dati temperatura la cele doua extreme. Adica la 15 si 27. Iar in manual spune ca atunci cand setati 15 baga maximul de frig pe care il poate da iar la 27 maximul de caldura. Pe cand la 26 si 16 de exemplu, cantitatea si temperatura sunt setate automat de computer luand in calcul conditiile existente (temperatura din interior, de afara)

This post has been edited by ssilviu: 26 Sep 2007, 10:58


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi CRM
post 26 Sep 2007, 10:58
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 07




QUOTE(herculane @ 26 Sep 2007, 10:47)
dar pana la urma nu inteleg de ce baga aer in timpul mersului daca eu inchid ventilatorul. la bicorp-ul vechi nu facea asta, si aveam tot climatronic. cand inchideam aerul nu mai intra nimic in masina. asa, trebuie sa inchid toate gurile de aerisire manual sa nu mai intre aer...
*



Ar fi normal sa faca asa daca: Nu este comutata recircularea si ai geamuri deschise, in caz contrar nu vad cum n-ar intra aer chiar daca ventilatorul e oprit.

This post has been edited by cristi CRM: 26 Sep 2007, 11:40


--------------------
Renault Laguna 2004 - B .. PUM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorpet
post 13 Sep 2009, 16:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Va rog sa ma ajutati cu o informatie,parere despre modul de oprire a climatronic-ului.In carte scrie ca butonul "auto" porneste si opreste modul automat. La mine daca apas respectivul buton porneste intradevar modul auto si isi face treaba , dar daca vreau sa-l opresc apasand din nou "auto" nu se intampla nimic si sunt nevoit sa opresc intai"ac"apoi ventilatorul. Oare asa e normal sau are o problema? Va multumesc anticipat.


--------------------
Renault Clio III 2006;1,5 DCI;80 CP;Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G L G
post 13 Sep 2009, 18:26
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 25 July 08
From: CONSTANTA




QUOTE(dorpet @ 13 Sep 2009, 17:06)
Va rog sa ma ajutati cu o informatie,parere despre modul de  oprire a climatronic-ului.In carte scrie ca butonul "auto" porneste si opreste modul automat. La mine daca apas respectivul buton porneste intradevar modul auto si isi face treaba , dar daca vreau sa-l opresc apasand din nou "auto" nu se intampla nimic si sunt nevoit sa opresc intai"ac"apoi ventilatorul. Oare asa e normal sau are o problema? Va multumesc anticipat.
*


E foarte normal ... nu demonta masina 053.gif . Orice alta comanda primeste dupa ce a fost setat pe AUTO intra in modul MANUAL si asteapta sa-i introduci alte comenzi. Deci daca vrei sa opresti totul o faci manual prin oprirea AC-ului si a ventilatorului. alcoholic.gif


--------------------
RENAULT CLIO 3; 2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. - CT O6 XXX
http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95puf
post 13 Sep 2009, 18:29
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 12 January 08
From: Medgidia




Din modul AUTO daca schimbi un singur parametru (in afara de valoarea temperaturii), de ex. viteza ventilatorului, directia aerului sus/mijloc/picioare, etc sare din modul AUTO in modul MANUAL, unde setarile ti le faci singur, in functie de nevoi. Daca consideri ca se poate climatiza masina cu aerul de afara poti opri AC, dar daca citesti posturile de mai sus vei vedea ca mai intervine si umezeala. Fiecare dupa gust! Nu ai nici o problema. Daca vrei sa iesi din modul AUTO dai ventilatorul mai incet/tare si ti-a trecut in MANUAL.


--------------------
Renault Clio 3 2007 dynamique / 1.5dci / 70 CP - CT-95-PUF
Tacerea este singurul raspuns logic pe care il poti da prostilor...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorpet
post 13 Sep 2009, 21:57
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Va multumesc ! M-am linistit...Probabil o traducere gresita in carte referitoare la butonul AUTO citez "punere in functiune si oprire a modului automat".

This post has been edited by dorpet: 13 Sep 2009, 22:13


--------------------
Renault Clio III 2006;1,5 DCI;80 CP;Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:58
Dacia