axa cu came
![]() ![]() ![]() |
axa cu came
alxx_brx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 November 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
5
1985gtl
|
|||
miliady |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Banned Posts: 106 Joined: 6 January 08 ![]() |
aia de gtt face motoru sa mearga si mai prost.
ori o lasi pe aia originala ori schimbi motoru cu totu cu unu de gtt... am eu ![]() |
--------------------
Reno
5
- IF 03 SHU IF 30 SHU
1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio
|
|
alxx_brx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 November 08 From: bucuresti ![]() |
faza e ca nu dispun de multi bani odata ...si de asta vreau sa o fac incet,incet...
de asta incerc cand am bani sa mai iau cate ceva dar oricum cat ceri pe motor ? |
--------------------
renault
5
1985gtl
|
|
miliady |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Banned Posts: 106 Joined: 6 January 08 ![]() |
500 euro complet complet:
turbina de 80.000 km impecabila (aprox. 200 euro) aprindere de curse Renix 037 (aprox 100 euro) arbore rectificat (150 ron), cuzineti noi (200 ron), segmenti noi (200 ron), garnitura chiulasa noua (150 ron), alternator (150 ron), radiator apa + ulei original GTT (350 ron), modina cu furtune (100 ron), carburator (400 ron). daca faci un total ajungi la o suma destul de mare zic eu. ti-am pus sumele in paranteze sa stii cat am bagat eu in motoru asta...500 euro zic ca e un pret rezonabil. |
--------------------
Reno
5
- IF 03 SHU IF 30 SHU
1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio
|
|
alxx_brx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 November 08 From: bucuresti ![]() |
da e un pret rezonabil si ai dreptate e mult mai bine sa-i schimb direct motorul dar momentan nu dispun de toti bani
cand o sa-i am mai mult ca sigur asta o sa fac |
--------------------
renault
5
1985gtl
|
|
TZG@ |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 4 December 08 ![]() |
poti face mai multe la motorul tau,e masina usoara si ca sa se simta ca trage mai bine nu-ti trebuie cine stie ce putere... incearca comprimarea de chiuloasa... usurare de volanta... nu e o investitie prea mare si prea costisitoare... mai poti umbla putin la jigleoare. Sau poti incerca o decomprimare de chiuloasa,nu e f greu,se poate lua putin si din pistoane,iarasi nu e greu... ti-o poate face orice strungar... si ii pui dublucorp de renault si o sa ai si ceva mai mult cuplu si ceva mai multi cai... asta pana o sa ai bani de turbo. carb ala dublu in schimb trebuie reglat bine sa mearga ok.
|
--------------------
Renault
Renault 5
87 Supercinq
|
|
alxx_brx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 November 08 From: bucuresti ![]() |
unde fac o usurare de volanta si cat ma costa sau de unde iau una usurata ??
|
--------------------
renault
5
1985gtl
|
|
miliady |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Banned Posts: 106 Joined: 6 January 08 ![]() |
de usurat o poti usura la orice strungar...
![]() de echilibrat e mai greu... dar nu trebuie neaparat... nu o sa iti ajunga o comprimare a motorului si un dublucorp... e fas. turbo e legea ![]() |
--------------------
Reno
5
- IF 03 SHU IF 30 SHU
1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 17:57 |