Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pedala de ambreaj, schimb cablul?

maryusuku
post 3 Mar 2009, 19:46
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




salutare tuturor!
am si eu o nelamurire,mai exact ;imi scartie pedala de ambreaj
initial credeam ca e de la talpa pantofului dar am constata ca nu e
faza e ca nu imi scartie tot timpul
voi ce ziceti sa schimb cablul sau sa am unul in portbagaj ,preventiv
si inca ceva:de cand am luat-o are ambreajul foarte tare ,nu stiu daca e normal asa,in rest nu am probleme cu el
astept un sfat de la voi
multumesc!


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bestparts
post 3 Mar 2009, 20:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 8 February 09




sa nu scartie boltul de la pedala,trebue doar desfacut si uns cu vaselina,cablul nu scartie,daca se desfac spirele agata.


--------------------
dacia 1307 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 3 Mar 2009, 20:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




hai ca incerc
merci!~!


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 3 Mar 2009, 21:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




pune pe cineva la volan sa apese ambreiajul
vezi exact de unde vine...in general zgomotul apare la furca la acea nuca de teflon.
se unge acea nuca cu vaselina rezistenta la temperatura si s-a rezolvat.
nu prea scartaie de la pedala.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 5 Mar 2009, 10:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




scartaie cablul in zona in care se rupe de obicei...pe semicercul acela de la pedala.
pedala e tare tocmai din cauza cablului care probabil ca a ramas fara camasa cea subtire din plastic alb.


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 5 Mar 2009, 15:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




acum nu mai scartie si nu am reusit sa-i fac nimic
tot ce am reusit sa verific e ca aluneca usor cablul in camasa cand l-am lasat liber de parghie
deci pedala e tare din parghia aia a ambreajului care nu stiu cum sa o numesc
deocamdata nu mai scartie si oricum am cablu de rezerva!
acum astept sa se incalzeasca sa ma pot distra un pic pe acolo,sa curat sa ung .....


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xarand
post 11 Mar 2009, 13:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 30 April 04
From: FOCSANI




PROBLEMA CU PEDALA DE AMBREIAJ TARE O AM SI EU.... SI CA SA-TI ZIC MAI EXACT TREBUIE SA DAI CUTIA DE VITEZE JOS DE PE MASINA SI SA INLOCUIESTI FURCA DE AMBREIAJ AIA PE CARE STA RULMENTUL DE PRESIUNE SI IN SPATELE EI O SA GASESTI O BUCSA DE TEFLON CARE DE ASEMENEA TREBUIE INLOCUITA ..... DACA TOT UMBLI ACOLO SCHIMBA SI PLACA SI DISCUL DE AMBREIAJ...!! tongue.gif tongue.gif


--------------------
RENAULT 19 1995 - VN 87 MAI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 6 Apr 2009, 20:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




va multumesc pt sfaturi
in sfarsit s-a rupt cablul,dar mai intai a intrat camasa in interiorul masiniii,iar dupa 300 km a reusit si s-a rupt
l-am schimbat si acum merge si mai usor,sunt multumit de ambreaj si ma bucur ca nu a fost nevoie de alte operatii *placute*


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 6 Apr 2009, 21:32
Post #9


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In astfel de cazuri merge frumos cateva luni buna , dupa care 3-4 -5 luni identic !

Pedala este moale ? si-a revenit sau tot un pic tare este ?
Este indicat sa cureti nuca de teflon si sa o gresezi periodic , pentru a prelungi viata ei , se afla in spatele furcii .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 7 Apr 2009, 17:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




e ca la una noua!!!!!!!!
ms de sfat ,o sa curat si nuca preventiv


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 21 Apr 2009, 17:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Eu am schimbat bucsa de teflon fara sa dau jos cutia,iti trebuie 2 surubelnite cu tija mare,vasilina si mult tupeu.Am patit si eu ceva din cauza bucsii de teflon si anume "agata'' a-1-a si caraia super enervant marsarierul,cineva mare mecanic specialist in RENAULT-uri zicea ca este placa de presiune ovalizata nimic mai FALS

21 Apr 2009, 17:55:
Apropo de taria pedalei nu trebuie sa fie nici prea moale nici prea tare,toata "joaca"se face din sectoarele dintate aflate in capatul pedalei de ambreiaj (pe pedala de ambreiaj se afla partea fixa dintata prinsa cu ajutorul a 2 nituri iar prin partea mobila trece cablul de ambreiaj,se regleaza singur daca toate sunt ok sau manual daca e ceva uzat in danturi)

This post has been edited by tomas: 21 Apr 2009, 17:55


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Apr 2009, 21:40
Post #12


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Perfect adevarat Tomas. dar ce senzatie ai avut in momentul in care ai scos nuca de pe pozitie , pana sa o elimini din compartimentul disc-placa?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 22 Apr 2009, 10:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




nu i mare panica daca o scapi acolo pt ca in partea de jos are o tablita cu 2-3 suruburi si poti sa o scoti p acolo.
app de pedala tare si toate nebuniile... eu am schimbat kit ambreiaj, furca, nuca teflon, cablu ambreiaj, pedala + am adaugat o tija de sprijin (reperul nr 7) al axului pedalelor de frana si ambreiaj. acum vreau sa zic ca am un ambreiaj de rupe..merge mai usor decat unul hidraulic.

This post has been edited by zeu_4u_sweety: 22 Apr 2009, 10:00

Attached thumbnail(s)
image002.jpg ( Size: 56.18k ) Number of downloads: 741


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XtreZz
post 13 May 2009, 15:12
Post #14


Addicted


Group: Members
Posts: 794
Joined: 28 June 08




Si eu am patit la fel...pedala grea si dintr-o data trosc la semafor...noroc ca nu eram in mijlocul orasului si am ajuns pana acasa fara sa mai opresc motorul deloc...aveam un cablu in portbagaj..am fost la service mi l-au pus baietii iar acum este mai usor...dar parca am o frica sa mai apas pe ambreiaj sa nu se rupa din nou...


--------------------
Seat Leon 2008 1.9 TDI BXE - BV 69 XTZ
EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6
Renault Fluence 1.6 DCI
Seat Leon 1P 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 13 May 2009, 18:53
Post #15


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Cunosc senzatia , am "suferit' de doua ori intr-un interval de 2 ani ....
dar nu m-am invatat minte tot aftermarket ieftin am montat ...
mereu spun ca voi apela la unul original dar cuc riza asta nu prea mai luam sa AVEm in masina .....pe stoc:(


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 18 Oct 2009, 17:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




cine imi poate spune codul de la bucsa de teflon de la ambreaj,va rog?


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 18 Oct 2009, 20:20
Post #17


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




vezi ca la un moment dat am postat eu poze cu nuca de teflon de la ambreiaj ...si aoclo poti citi codurile ..se potriveste la mai multe modele si chiar nu costa o carutza de bani ...
noua originala undeva la 8-10Ron,

PS : hai c apostez din nou poza ....sa nu faci surfing pe net tongue.gif

Attached thumbnail(s)
resizeDSC09428.JPG ( Size: 385.91k ) Number of downloads: 712


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 19 Oct 2009, 08:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




am vazut poza,dar nu am stiut ca ala e codul,deci codul este(p)7700715851?


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 19 Oct 2009, 09:24
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




este fara '(P)' vezi ca daca te duci sa o cumperi si zici ca e de r19 s ar putea sa nu se chinuie sa caute si o sa zica ca nu are pe stoc, insa e la fel ca la kangoo. Am postat la un momnet dat preturile si la kit ambreiaj pe aici. Poti sa cauti sa iti faci o idee!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 19 Oct 2009, 15:09
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




va multumesc,am comandat,vine in 7 zile....


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hd90ady
post 20 Oct 2009, 20:11
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 21 July 09
From: Brad




am si eu o intrebare,cum fac sa prinda intr-un singur loc ambreajul,adica ori jos ori sus,pt ca al meu prinde de jos pana sus....daca ati inteles ce vreau sa spun...in principiu vreau sa ii scurtez "punctul de prindere" daca m-am exprimat bine:P


--------------------
Renault r19 1989 - HD02LMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 22 Oct 2009, 23:31
Post #22


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Daca am inteles eu bine nu prea ai c eface si este normal ..
in partea de sus , in momentul in care apesi treb sa ai undeva la 1 cm de cursa libera si abia apoi saprinda ambreiajul si la fel si la sfarsitul pedalei smile.gif

Vrei sa prinda mai tare ? pune un kit "HARD " sau unul marca Sachs:P


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 26 Oct 2009, 16:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




am schimbat bucsa desi nu era nevoie
nu recomand,e foarte greu de inlocuit
intr-un final am recurs la o metoda mai putin corecta....am scurtat-o un pic
mare diferenta nu e
mie imi tine foarte jos ambreajul,plus de asta pleaca in doua trepte:pleaca un pic,da sa se opreasca apoi pleaca pe bune....
ce sa fie?


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Oct 2009, 21:12
Post #24


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Sectorul dintat? ai incercat cu distantoare pe cablu , in caz ca nu este original in dreptul furcii ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 26 Oct 2009, 21:46
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




am citit si mai sus dar nu stiu de tind sa cred ca la mine ,as putea spune ca e scurt din moment ce are cursa scurta,sau cred gresit
o sa incerc si cum zici tu
cablul e nou
si are aceleasi distantiere ca originalul
o sa incerc
multumesc deocamdata


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Oct 2009, 20:58
Post #26


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Poate l-ai demontat defectuos ?
se monteaza intai sub pedala si apoi intinzi ( trebuie sa mearga ushor la mana ) in prealabil dai drumul manual la dintii- roata dintata.In ultima faza il pui in furca, apoi efectuezi cateva debraieri si se va intinde singur ....cand icnet cand rpd si tot asa ..verifca , palpeaza si vezi pe al catelea dinte se realizeaza cuplajul sectoarelor dintate , la mine este undeva la jumatate cu unintermediar de 5mm montat la furca smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 27 Oct 2009, 22:40
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




distantierul e montat pe furca sau unde se termina camasa?
de montat l-am montat bine
o sa verific si unde realizeaza cuplajul
multumesc inca o data


27 Oct 2009, 23:41:
cand zic montat,ma refer la cablu


This post has been edited by maryusuku: 27 Oct 2009, 22:41


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 28 Oct 2009, 13:22
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




stiu ce ai facut tu!
Ai demontat pedala de tot nu? vezi ca exista distantierele alea din teflon! albe! le ai montat gresit vezi ca este unul lung si unul scurt ala scurt vine intre pedala de ambreiaj si pedala de frana, celalalt lung vine in exteriorul pedalei de ambreiaj!
sigur asta ai facut pt ca si mie mi s a intamplat radmasa.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 28 Oct 2009, 22:33
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




nu am demontat de loc la pedala
pt viitor o sa tin minte ,totusi fii mai atent de unde scoti si unde pui tongue.gif


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vionik
post 8 Nov 2009, 16:27
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 9 May 09




daca pedala de ambreaj este tare cind apesi pedala sa te astepti in ori ce moment sa se rupa cablul deoarece sau desfacut sirmulite din cablul de ambreaj si se aduna pe cablu

Attached thumbnail(s)
DSC02143.JPG ( Size: 867.27k ) Number of downloads: 450


--------------------
renault 5 renault 19 1994 1,8 litri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:35
Dacia