Cred ca nu incarca ....
![]() ![]() ![]() |
Cred ca nu incarca ....
legix |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 15 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
R 19
R 19
1989 / GTR
|
|||
gabytzu |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 November 07 From: bacau ![]() |
aceeasi problema am avut si eu mi se aprindea martorul de la bord si nu am dat importanta:D...bateria ma lasat cam intr-o saptamana...am mers la un mecanic, a desfacut capacul acela care vine pe alternator,a schimbat carbunii,la montat la loc si acum e ok nu am mai avut probleme...
p.s. posibil sa fie de la carbuni... |
--------------------
renault
renault 19
1990
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Garantat 100% alternatorul nu produce curent. Ai folosit masina avand tot consumul numai pe baterie, e normal sa te lase repde.
Si eu am patit asta cu ceva timp in urma, inlocuirea periilor / carbunilor la alternator e o operatie simpla. Ai nevoie de o surubelnita, eventual si o bucata de hartie abraziva in cazul in care nu gasesti perii exact pentru modelul tau de alternator. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
NU SCOATE NICIODATA BORNA BATERIEI IN TIMP CE MOTORUL E PORNIT!!! POTI PROVOCA DAUNE IREMEDIABILE ECU-ului
Este foarte posibil ca problema ta sa fie alternatorul, dar scoaterea bornei in timp ce motorul merge este irelevant. Indiferent de starea alternatorului motorul se va opri cand ii scoti borna. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#5
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Din cunostiintele mele ..sper s anu ma insel poate fi : periile coelctoare.uzate sau imbacsite si blocate sau una dintre cele 6 diode existente pe o placuta de aluminiu .
Poti masura cu un aparat de masura cu motorul pornit cu faza lunga fara faza lunga cu dezaburizator si asha ceva si valoarea trebuie sa fie pe bornele baterie (cu motorul pornit) de 14.2-14,6. Tot cu un aparatd emasura poti masura tensiunea bobinei din alternator care este variabila fucntie de turatia motorului dar aici sincer nu mai stiu valoarea .. Cel mai bine cum au recomandat si cei de sus incearca s aincarci bateria cu un redresor ...apoi sa schimbi carbunii (perii colectoare ) si vezi daca persista problema si eventual intre timp mai ma documentez si eu si studiez concret modelul de pe rnault ..cre dca este cel clasic de dacie ? dar cu un "amperj" mai mare ? ma insel ? Diodele ( se vand la bucata ) nu sunt scumpe ) ....ideea este ca trebuie s ale scoti pe toate pentru a le putea masura si s avezi care este cea defecta ![]() This post has been edited by vepman_ro: 26 Feb 2008, 00:06 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
legix |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 15 August 07 ![]() |
Va multumesc din suflet ptr raspunsurile voastre! Intradevar erau carbunii. I-am inlocuit si acum merge brici! Inca o data merci
|
--------------------
R 19
R 19
1989 / GTR
|
|
xxxbc107xxx |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 February 08 From: vaslui ![]() |
si eu am o problema asemanatoare dar la mine nu cred ca sunt carbunii
merge perfect , incarca vreo juma de ora si dupa aia se dezlipeste firul ala din mijloc care iese din alternator si intra in diode , si apoi nu mai incarca. ce imi place mie e ca se ard si doua sau trei diode nu mai stiu cate, si nu mai incarca nimic. intrebarea care ma macina : de ce se dezlipeste firul ala din mijloc care iese din staorul alternatorului ? ![]() |
--------------------
nissan
microbuz
84
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Te-ai intrebat daca acolo este o temperatura ridicata ? sensul diodelor este bun >? sau exista o vibratie nepermisa care deslipeste ( disloca ) acel fir ?
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
xxxbc107xxx |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 February 08 From: vaslui ![]() |
sensul diodelor stiu sigur ca e bun pentru ca am mai folosit tot tipul de diode, si inainte de a le monta le masor cu aparatul de masura. atat pot sa zic sigur dar temperatura nu am cu ce sa o masor si vibratia nepermisa
![]() ![]() |
--------------------
nissan
microbuz
84
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#10
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic orce se poate masura dar nu putem exagera , masurand vibratia unui elemenet component al unei masini vechid e 20 de ani
![]() Ma refeream la vibratie nepermisa care poate "rupe "acel conductor. sau un joc al elementelor componente nepermis ![]() 4 Mar 2008, 20:32: Amperajul diodelor este oky ?(trebuie sa fie mare mare decat cel de catalog dar nu f mult ) sigur temperatura este mare sau sensul unei diode nu este bine montat ![]() This post has been edited by vepman_ro: 4 Mar 2008, 20:32 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
xxxbc107xxx |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 February 08 From: vaslui ![]() |
acu cu amperajul nu stiu cat trebuie sa fie in catalog
sensul diodelor e bun azi am pus o punte de dacie si a luat foc foarte repede este acolo la alternator un fir buclucas care vine intr0o anumita mufa ala care duce spre releul de incarcare--- unde trebuie plantat ala ?? pe perie sau pe masa ca la puntea veche nu mai stiu dar cred ca era pe masa si eu acu l-am pus pe plusu de pe perie ca are aceeasi mufa si acolo ( e un papuc tata )o schema electrica se poate sa sara cineva in ajutor cu ea ??? si ai foarte multa dreptate cu incalzitul ![]() |
--------------------
nissan
microbuz
84
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
La releu ai doua fire unul cu papuc si unul cu inel,
cel cu inel vine la plus baterie, cel cu papuc ce venea pe punte duce defapt la o infasurare de alternativ una din cele 3 nu conteaza. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Unde se gasesc carbuniii acestia? Ca si eu cred ca am ceva probleme
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
- AG15DMA
1992 1764cmc 135Cp Most Wanted
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 22:02 |