Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare motor pe R9 gtl model 83

iulian_2233
post 10 Jun 2009, 10:47
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




ma la mine sond are un singur picior si ala se duce la ac
dar din ce am mai vazut pe forum mi se pare ca la dacia
se pune o sonda pe furtun sau pe radiator si de acolo la bec
sau daca stau sa ma gandesc mai bine merge luat un fir de plus de lla termocupla de pe radiator
atunci cand ea inchide circuitul de porneste ventilatorul stii ca merge ala dar nu rezolvam faza cu becul aprins cand apa fierbe


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 10 Jun 2009, 11:03
Post #82


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Explic cu imagini: sonda temperaturaSonda_temp.jpg ( Size: 96.13k ) Number of downloads: 128

Bec ventilator:Bec_ventilator.jpg ( Size: 249.52k ) Number of downloads: 144

Bec temperatura bordBecuri_bord.JPG ( Size: 277.2k ) Number of downloads: 136

Ar mai fi ideea cu montatul unui capac chiulasa de Dacia cu sonda tip termocontact - ca la DaciaCapac.JPG ( Size: 222.29k ) Number of downloads: 156


10 Jun 2009, 11:10:
dar asta inseamna si un fir in plus de dus la caseta de sigurante

10 Jun 2009, 11:18:
termocupla radiatorului are plaja intre 92-82 grade sau 87-83, etc., functie de model. Exista chiar si unele ce au 3 pini si merg pe doua plaje de temperaturi. Am eu una dar nu ma incumet sa o folosesc. Termocontactele pentru bec sunt de la 102 sau 115 grade. Are tata pe Dacia lui (de105 grd). Intre timp mi-a mai venit o idee: voi monta pe pompa de apa (pe un surub de prindere) un termostat de expresor de cafea care cupleaza la 105 grade.

This post has been edited by BogdanNick: 10 Jun 2009, 11:18


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 10 Jun 2009, 18:17
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




e ca la mine sonda aia de acolo pleaca un fir catre ceasu de temperatura apa



--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 11 Jun 2009, 00:14
Post #84


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




la termocupla mufa aia cu 3 pini este pentru
1 pin este pentru pornirea manualaa(de la buton)
al 2 lea pin este pentru pornirea automata(de la sonda)
si al 3 lea este masa


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 11 Jun 2009, 06:07
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Viteza 1
Viteza 2

si

masa




--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 07:49
Post #86


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Dati-mi voie sa va contrazic: are doua plaje de temperatura. Asa scrie pe el. l-am testat in apa calda si o sectiune cupleaza la 87 grade, cealalta la 92. prima decupleaza la 82, a doua la 85. Adica 87-82, 92-85. Cu prima ocazie o sa pun o poza cu detalii

11 Jun 2009, 07:51:
@maoR11: termocuplele nu au contact (pin) de masa. In cel mai bun caz au un fir "COMUN" (in cazul cu 3 contacte). Masa este corpul sondei respective.

This post has been edited by BogdanNick: 11 Jun 2009, 07:51


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 11 Jun 2009, 15:59
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




masa vine in sonda prin firul comun ... sonda este de cele mai multe ori bagata in plastic... nu da la masa.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 17:42
Post #88


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Stimate Alex, fara rautate, iti recomand sa postezi dupa ce citesti (te informezi) si ai informatia exacta in imagine (memorie). Atasez ceva poze cu acea sonda pe care am facut masuratori si teste. Plaja de temperaturi este 88-83 si 92-87. Nu stiu daca se vede pe foto Sonda_3_cont_2.jpg ( Size: 75.68k ) Number of downloads: 143
Sonda_3_cont.jpg ( Size: 66.14k ) Number of downloads: 94
Sonda_3_cont_temp.jpg ( Size: 12.85k ) Number of downloads: 69

Si urmatoarea e sonda originala de R5 Diesel, model 198... nu mai stiu, scoasa cu tot cu mufa de mine, la cererea proprietarului masinii, acum 5-6 ani TC_R5_D_original.jpg ( Size: 146.04k ) Number of downloads: 80
TC_R5_Original_2.jpg ( Size: 161.32k ) Number of downloads: 80
plaja de temperatura este 92-82

11 Jun 2009, 17:48:
STIMATI FORUMISTI VA ROG NU MAI DATI CU PAREREA INAINTE DE A VA INFORMA. POATE UNII CHIAR VOR SA REALIZEZE CEVA SI DACA SE IAU DUPA NISTE PARERI DATE LA NIMEREALA, DUPA "URECHE", MAI STRICA SI ALTCEVA PE LA MASINI, INCERCAND DE FAPT SA REPARE PROBLEMELE LOR

This post has been edited by BogdanNick: 11 Jun 2009, 17:48


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 11 Jun 2009, 19:12
Post #89


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




am sonda cu un singur pin si la apa si la ulei
nustiu de unde a scos alex viteza 1 si viteza 2, ca are o singura viteza


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 20:48
Post #90


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Intr-un fel are dreptate cu cele doua viteze... dar numai ca nu sunt viteze. La Dacia si Aro care se faceau pentru tarile arabe aveau doua ventilatoare (unul amplasat normal si unul amplasat intre masca si radiator - opus celui "normal") care porneau la temperaturi diferite. Erau comandate de termostate de genul celui la care am pus eu poza. Probabil asta ar numi el "2 viteze". Singurele motoare comandate in trepte (viteze) la R9/11, R12, R16, etc., fabricate pana prin 88-89 sunt cele de la aeroterma si stergatoare.
SI CONTINUI SA RECOMAND ORICUI SA NU DEA SOLUTII SI IDEI INAINTE SA SE INFORMEZE EXACT DESPRE RESPECTIVA SOLUTIE SAU "DIN AUZITE", CA SUNT DESTUI "NEBUNI" CARE SA LE INCERCE FARA SA LE GANDEASCA SI SE TREZESC CU MASINA FACUTA PILAF (TEHNIC)


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 11 Jun 2009, 20:54
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




da uite un om care totusi se vede ca este stapan pe situatie si chiar demonstreaza ceea ce stie bogdan da si mie id al tau


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 21:26
Post #92


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




bogdannick@yahoo

This post has been edited by BogdanNick: 11 Jun 2009, 21:26


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 11 Jun 2009, 21:38
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




am si eu o intrebare legata de motorul din pozele de mai jos.

pompa de apa e modificata, asa a zis ala de la care lam cumparat.
oricum chiloasa nu e de dacia, clama de prindere a alternatorului nu se poate prinde in chiloasa .......

Intrebare mea este daca motorul este de renault ...... si de care ??? de pe ce model???

Va multumesc anticipat.

Attached thumbnail(s)
Fotografie0064.jpg ( Size: 91.66k ) Number of downloads: 371
Fotografie0065.jpg ( Size: 120.53k ) Number of downloads: 421
Fotografie0066.jpg ( Size: 105.68k ) Number of downloads: 413
Fotografie0067.jpg ( Size: 93.41k ) Number of downloads: 399


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 11 Jun 2009, 21:56
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




salutare de cand am masina nu mi aporniti niciodata ventilatorul de pe radiator concluzia am schimbat vro trei sonde si degeaba pana ieri cand am observat ca acel gen de mufa aveam si la proiectorul de pe patrea dreapta care lafel nu trecea crent prin ea dupa ce am pus alta mufa am tinut o pornita cateva minute si cu putin ajutor adica pedale laugh.gif s a inncalzit motoru si a pornit in sfarsit si ventialtorul meu blush.gif


--------------------
RENAULT 11 - AG 04 TKK 85 TXE
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 22:02
Post #95


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Daca motorul e de renault (sau cel putin blocul) poti vedea astfel: sub pompa de benzina, pe bloc, ar trebui sa fie rombul renault. Sub suportul alternaturului, tot pe bloc ar trebui sa fie o serie de vreo 7-8 cifre. Chiulasa nu pare a fi renault. Mai degraba de dacie 1.4 sau 1.6. Motorul este tip c1j sau c2j sau daca e R12, un 810 (similar cu cel de dacie). Oricum, sa il folosesti cu placere, ca e un motor bunicel.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 11 Jun 2009, 23:30
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




QUOTE(BogdanNick @ 11 Jun 2009, 22:02)
Daca motorul e de renault (sau cel putin blocul) poti vedea astfel: sub pompa de benzina, pe bloc, ar trebui sa fie rombul renault. Sub suportul alternaturului, tot pe bloc ar trebui sa fie o serie de vreo 7-8 cifre. Chiulasa nu pare a fi renault. Mai degraba de dacie 1.4 sau 1.6. Motorul este tip c1j sau c2j sau daca e R12, un 810 (similar cu cel de dacie). Oricum, sa il folosesti cu placere, ca e un motor bunicel.
*


motorul mere foarte bine numai ca imi scoate fum. de asta vreau sa stiu exact ce motor este. vreau sa verific semerigurile de la supape si ghidajele daca sunt in regula ( sa stiu ce sa cumpar de la piese auto ).

Multumes pentru raspuns!

11 Jun 2009, 23:56:
si chiloasa este tot de pe blocul asta motor.......ii este modificat in fata la pompa de apa, de asta cred ca nu se observa. in spatele chiloasei ....spre masina, la chiloasa de dacie sunt sondele de apa. Eu acolo am o flansa cu sondele de dacie adaptata, numai ca este de ornament.

oricum mam lamurit acuma ce sa caut. Multumesc inca o data ptr ajutor.

This post has been edited by varu_vyyp: 11 Jun 2009, 23:56


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 12 Jun 2009, 06:48
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




bogdan nu prea seamana cu motor de tip c 1j pentruca asa e al meu si nu am bobina de inductie pe el am aprindere electronica


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 12 Jun 2009, 07:47
Post #98


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Este adaptat la dacie. Asa ceva facusem si eu acum vreo 8 ani cu dacia unui prieten: pusesem un bloc de R5, pistoane de 1400, chiulasa originala, pompa de dacie (ca are acelasi contur de prindere) si baie de ulei de D1100. Volanta era pentru disc de 170, a daciei, delcoul si aprinderea la fel. Motorul mergea foarte frumos la peste 1500 de ture, dar galopa la ralanti. Dupa vreo 3-4 luni am aflat de la un inginer de la Pitesti ca facusem o mare gafa: motorul facut din bucati nu era echilibrat dinamic. Volanta era prea grea, pistoanele la fel (erau de la un set Borgo cu pereti ingrosati) si arborele avea contragreutatile prea mici pentru toata "magaria". Norocul nostru ca masina s-a vandut dupa vreun an.
@varu_vyyp: daca vrei sa faci motorul, se potriveste aproape orice piesa de Nova 1.4, incepand cu segmenti, garnituri, ghiduri supape, etc. Multa bafta sa iti iasa un motoras bun si economic.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 12 Jun 2009, 13:11
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




multam frate ca de mare ajutor mai este!....sarumana.
nu am probleme cu consum, relantiul se regleaza usor si merge foarte foarte rotund si la o turatie mica. Vreau sa ii reglez culbutorii si sa vad ce e cu semeringurile alea ( scoate fum albastru-ulei in camera de ardere ). Motorul are compresie si presiune la ulei foarte buna ( pompa de ulei de dacie ).
oricum eu sunt multumit de el .....am facut cativa chilometri cu el. Ce imi place cel mai mult la el este ca merg cu masina in relantiu.....accelerez ceva mai brusc, primele 2 secunde ai senzatia ca isi ia demaraj greoi si deoadata simti cum pleaca frata .....e pe placul meu si vreau sa il fac sa mearga ca la carte ca ii pacat de un motor asa bun.


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 12 Jun 2009, 22:42
Post #100


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




asa e. sunt motoare cu "zvac". daca da ulei inseamna ca e ceva problema pe la segmenti. daca cel de ungere (racleur - cum il numesc francezii) e uzat, ramane o pelicula pe cilindru pe care o aduna cel de ardere la cursa spre in sus si ajunge in ardere. rezultatul: fum albastrui si bujie ancrasata cu o mazga neagra lipicioasa.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 12 Jun 2009, 23:37
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




sa va spun cum se comporta motorul meu :
motorul porneste la sfert
bujiile nu sunt udate sau inegriet ( 2000 km fara nici o problema )
la relanti motorul merge foarte rotund si la o turatie foarte mic .....( nu am turometru sa spun exact....se vede la aprindere ledul cum palpaie rar )
daca scot capacul pe unde se competeaza uleiu in motor nu iese fum deloc prin orificu ( sare ulei curat din motor.....folosesc uleiul cel mai ieftin )
in timpul functionari motorului, apa este la temeratura normala ( am termosta de dacie, nu am completat apa aprope deloc ) si deci in concluzie garnitura de chiloasa pe traseul apei este buna.
la prima cheie cand ii dau nu scoate fum.
o singrua nemultumire am si legat de fumul ala este ca......pe la galerie in partea de jos apare ulei curat ...... este posibil sa fie de pe galerie ????? dar cum sa ajunga acolo???
sau garnitura de chiloasa sparta si curga ?????


oricum o sa consul un mecanic dar ma intai sa ma lamuresc si eu nitel sa nu ma ea ala de prost mad.gif






12 Jun 2009, 23:40:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/1...-culoare-cauze/

explicatie cu fuml albastru pe tobe!

This post has been edited by varu_vyyp: 12 Jun 2009, 23:40


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 16 Jun 2009, 00:41
Post #102


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Se pare ca din ce spui tu ai doua probleme (nu neaparat in acelasi timp):
1. segmenti ungere - acestia dau fum la accelerare in gol (si nu numai)
2. ghiduri supape - uleiul din galerie
Se pare ca motorul tau a fost "forjat" binisor inainte sa ajunga la tine. Acum vreo 8-9 ani aveam un vw cu motor de 1.6 care avea acelasi "comportament". la mine atunci au fost segmentii de ungere. La reno e posibil sa mai fie o cauza: motorul a fost segmentat si nu s-a tinut cont de planeitatea fetei superioare a cilindrilor fata d bloc. de aici pot rezulta scapari de ulei dinspre chiulasa spre galerie. acesta, datorita temperaturii de la evacuare, se transforma in fum. DAR ATENTIE : NU FUM GROS SI CONTINUU LA TURATII PESTE 2000 CA LA DEFECT SEGMENTI. daca dai de un mecanic bun, asculta sfatul lui. te scapa de multe cheltuieli in plus pe viitor


link-ul postat de tine se pare ca a expirat. probabil cine dadea explicatia a vandut masina radmasa.gif gun3.gif

This post has been edited by BogdanNick: 16 Jun 2009, 00:48


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 25 Jun 2009, 17:25
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




am mai intalnit cineva problema asta pe un motor de dacie 1400. a inlocuit chiuloasa si fumul a disparut. Avea la chiuloasa niste garnituri la ghidurile de la supape......acuma nu stiu daca si la motorul meu sunt acele semeriuguri...sau cum sor numi.
intrebarea mea este daca sub arcurile alea de ala culbutori sunt acele semeringuri??


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 27 Sep 2009, 13:35
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




saltare imi poate spune si mie cineva exact care ar fi diferenta intre un motor c1j si unul c2 j care are pe el un carburator unicameral?

sunt pe cale sa iau un astfel de motor si chiar nu stiu daca asta c2j este complet mie ca sa nu fie cu turbo pe el ca mi se pare ca ar lipsi ceva de acolo dar nu stiu cam ce


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axicrisan
post 27 Sep 2009, 16:32
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 20 September 09
From: maramures




la mine pe cartea de identitate scrie la tip motor c1j si e cu , carburator cu o camera

27 Sep 2009, 16:34:
daca te intereseaza am eu un motor tip c1j/j7/15

This post has been edited by axicrisan: 27 Sep 2009, 16:34


--------------------
renault 9 gtl 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 27 Sep 2009, 18:51
Post #106


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Intre c1j si c2j sunt diferente minore. cea mai mare e carburatorul. c1j are monocorp iar c2j are dublu. turbo - din cate stiu eu - se poate monta numai pe carburatoare dublu-corp. Al meu chiar e prevazut cu toate stuturile de turbo, dar sunt obturate cu niste dopuri din fabrica. dar se pot scoate fara greutate


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 27 Sep 2009, 21:54
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




axicrisan mar interesa motorul daca e bun nu scapa ulei si are compresia buna dar dupa numar esti tare departe de mine si nu am cum sa il aduc la mine sa il pun pe masina sad.gif

bogdan motoru ala este fara turbo pe el de aceea mia atras atentia dar are carburator cu o singura camera si pe placuta lui scrie c2j si restul nu am mai reusit sa citesc sad.gif


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axicrisan
post 28 Sep 2009, 07:01
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 20 September 09
From: maramures




la distanta ma gandeam si eu
dar lasa ca oi face ceva u el


--------------------
renault 9 gtl 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 28 Sep 2009, 18:05
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Eu am motor c1j monocorp,cu turbo,numai ca lipseste turbina(si dupa cum mi-au zis baietii ii originala)


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 28 Sep 2009, 19:14
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




mmmmmmm

ar fi bine sa ma fi inselat eusa fi citit prost pe placutza aia dar sigur carburatorul este cu o singura camera si este original al motorului


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th September 2025 - 14:15
Dacia