Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare motor pe R9 gtl model 83

iulian_2233
post 2 Oct 2009, 08:21
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




are idee cineva ce tipuri de cutie de viteze se afla pe motoarele c2j?

ma refer la faptul ca sunt in 5 trepte sau in 4


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 2 Oct 2009, 18:35
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




ai aici cutiile de viteza renault de la jb0 la jb5 si toate modelele de masini pe care au fost montate

Attached File(s)
Attached File  MR_BV_JB_JC.pdf ( 770.65k ) Number of downloads: 29


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 5 Oct 2009, 11:38
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




azi mi sa propus un targ sa dau masina me pe una renault 9 gtd
cu motor diesel arata bine e de lucru pe la electric dar nu asta ma sperie ci faptul ca la prima cheie dimineata trebe sa tin bujia incandescenta cateva secunde apoi sa o pornesc si scoate un fum negru dar negru in spate
e posibil sa aiba si asta motorul in punga? ca de batut nu bate sau salte minuni sa faca

in mers se infige bine alearga are cutie in 5 trepte pe ea ulei pierde ff putin in zona distributiei


poate cineva sa ma lamureasca in acest sens? sau sa imi dea cateva sfaturi in legatura cu trebsoara asta adica la ce sa ma uit sa vad daca e bun sau nu motorul de pe ea?

ma refer la motorinari biggrin.gif

This post has been edited by iulian_2233: 5 Oct 2009, 18:56


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 5 Oct 2009, 22:09
Post #114


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




trebuie masurata compresia sa vezi cum sta cu segmentii. fum scot toate diesel la prima pornire rece


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 5 Oct 2009, 22:15
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




sa inteleg ca nu ar fi o probl fumul ala la prima cheie

ca dupaia merge super masinuta toarce ca o pisica


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 6 Oct 2009, 12:39
Post #116


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Pe vremea cand aveam motorinar, asta era ultima problema. Primul lucru am masurat compresia (si era peste 18 la toate pistoanele - adica bunicica), apoi presiunea de ulei. M-a ajutat un mecanic bun care avea o trusa pentru chestiile astea. Manometre, reductii, furtunase si tot felul de alte piesulite care le monta pe motor si masura.
Daca are calculator de bord ( 04.gif ) iti spune ala tot ce vrei


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 6 Oct 2009, 14:11
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




eeeeeeeeeee era bine daca avea si calc de bord
da nu are oricum cred ca pana la urma ma risc sa o iau si oi mai vedea
dar ma intriga faptul asta ca scoate fumul ala mult negru si mult tare de face jos pe pamant in dreptul l a teava de esapament pata de funingine si pute a motorina
de zici ca cee
mai zicea unu ca sa nu fie de la pompa de motorina da acu draq stie


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 7 Oct 2009, 10:02
Post #118


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




E posibil sa aiba debit prea mare la pompa si porneste inecat. apoi se regleaza. Dar ce consum are? Ca dupa consum iti dai seama de debit. Ce pompa de injectie are? Linie sau rotativa? adica tevile ies pe o linie, sau in cerc?
Cand maream debitul pompei se infigea masina de rupea. Dar consuma 10-11 (motor de 2300 turbo). Il micsoram si mergea la 6.5-7 dar nu treceam de 140. Si masina avea 1600kg.
Da am uitat sa te intreb: nu te bate nevasta daca dai Frumoasa Verde pe asta diesel? Ca tare mult ai muncit la ea si nevasta te-a sustinut!


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 7 Oct 2009, 10:46
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




pai nus cum sa iti zic aia e alba si nu e verde iar nevasta se mai uita si la ce bag in rezervor adica sa bag putin si sa merg mult biggrin.gif

acuma eu am 2 variante :

1 sa iau masina asta diesel sa o mai bibilesc un pic si sa merg cu ea adica are electricul varza nu are bord original r9 este de r 11 si ala o sa il schimb ca nu imi place de nici o culoare botul il are modificat rau are faruri de dacie 1300 an 90 cu grila cu tot si arata rau nu are geamuri electrice ca a mea ma rog deci mici bibileli


2pot sa iau motor cu cutie pe el sa il dau jos pe al meu sa pun gazul si sa gadil puntea spate sa o mai inalt putin ca prea e barca



acuma nus deocamdata nu am bani sa ii dau diferenta la aia iam propus 5 mil maxim ca arata rau inauntru si ai am ceva bani de bagat in ea dar sper ca zilele astea sa iau o decizie depinde care este dispus sa mai lase blush.gif



asa e tevile ies pe o linie si el zice ca are consum ff mic maxim 6 la suta calcat pe ea

This post has been edited by iulian_2233: 7 Oct 2009, 10:47


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 8 Oct 2009, 17:53
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




pana la urma nus ce oi face
stau cu banii in casa si nus ce sa fac ce ar fi mai avantajos sa imi fac masina mea pe gaz sau sa o schimb cu aia pe motorina

care imi puteti spune si mie ce ar fi ai avantajos gaz sau motorina si aici ma refer la faptul si reparatii intretinere motor


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 8 Oct 2009, 21:50
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Salut, eu am motorul de 1.6 diesel pe R11 al meu, ce sa zic, daca ai o pompa de injectie buna, un Bosch, lenta masina da consum mic, eu de 50 RON o duc pe undeva la 300 si ceva de KM, consum MIXT!! Acum de exemplu am bagt tot de 50, am facut un drum de 90 si ceva km, cu o viteza cuprinsa intre 80-100, de obicei o tin la 90, merge si cu 120 chiar mai mult, dar aci imi place mie cum se aude motorul, consuma putin si pot sa o si calc ceva mai bine sa fac o depasire + ca m-am plimbat 3 zile in oras, cu stat la semafoare si inghesuiala, asta in medie cam 5 km poate si mai bine pe zi si din nou drumul spre casa, 90 km + plimbari pe acasa vreo 50 km si becul nu este aprins, am 270 km. becul era pe rosu rau cand am alimentat, ma rugam sa ajung la peco tongue.gif.

Acum diferenta o sa simti, iarna daca nu ai reglat bine motorul, bujii bune si cel mai important la diesel, releul de pornire!! fara ala nu pornesti nici daca stai in cap, am patit, invarte pana zici ca o ia si tot invarte pana vezi cum pica bateria.
La consumabile, ulei cutie si motor, daca nu manaca mult si nu ai pierderi, odata la 2000 km daca ii faci o completare mica, bujiile au o viata mai lunga fiind incandescente, o baterie buna iti trebuie.

La sprint si viteza nu are rost sa te astepti, poate cu o pompa RotoDiesel, da nesemnificativ.

Cam asta am avut io de zis despre Diesel, am diesel, am mers si cu benzinar de 2.0 si adevaru ca la consum diesel castiga, la smecherii cu plecari, intoarceri si alte lucruri gen raliu, merge benzinar.

Daca stai bine sa te gandesti, masinuta mea de 21 ani consuma 4.5 - 5 %, masina lui tata, tot un R Symbol din 2008, tot atat, adevarul ca asta are putere mai mare, motorul fiind 1.5 dCI, 80 cai, stie in a 3-a si cu 130 si la o inspectie mai detaliata, am gasit multe piese care se potrivesc pe a mea, in primul rand aeroterma, dupa ochiometru e 95% la fel


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 9 Oct 2009, 09:50
Post #122


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




E buna si varianta GPL. Cu gaz de 50 lei merg cam 250km prin oras. Adica aproape o saptamana. Cand am fost in concediu, am alimentat la Giurgiu si m-a dus pana la Salonic, adica vreo 600km cu 45 litri. Consum mediu pe traseu cu multe pante 7.8/100. Si era in testare. Tot concediul l-am facut cu 3 plinuri de gaz si 20l de benzina. adica 3x48l + 20l=164l la 2200km. Medie de 7.5/100. Cost total 110euro. Gazul pe afara e cca 0.56 euro, iar benzina fpb95 0.96-0.97 euro.
Si varianta diesel e buna, dar cum spunea si antevorbitorul meu, cerintele pe timp de iarna sunt ceva mai deosebite. Am avut diesel si am patit multe cu el. Prima a picat bateria (avea 4 ani). Apoi au picat 2 bujii. la 3 saptamani a murit releul de tomporizare bujii. Si piesele japoneze...... costa cat juma` de masina. Alea marunte. Ca alea mai mari decat sa le cumperi, mai bine faci ca mine: dai masina la remat.

9 Oct 2009, 09:53:
Era sa uit: singura treaba nasoala la GPL e ca la cca 2000km completez cam 800-1000 g de ulei. Mananca vapori de ulei din cauza ca gazul e cam uscat. Si merge cu 6-8 grade mai cald. La mers in oras, si acum cand e racoare imi porneste ventilatorul.

9 Oct 2009, 10:05:
iulian, da pe mes


This post has been edited by BogdanNick: 9 Oct 2009, 10:05


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 9 Oct 2009, 10:07
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




deci sa inteleg ca mult mai ieftin mar ajunge sa am masina pe benzina +gpl
si asta in conditiile in care mar ajunge intretinerea mult mai ieftin ca la motorina ma refer bujii filtre si ulei deci pana la urma optez pentru varianta de montare motor ca al meu scoate uleiu din el prin toate cele si sai pun un gaz

acum bogdane ce gaz ar fi indicat ma refer la o instalatie facuta pentru motorul de dacie clasica am gasito cu acte la ea si serviceul care o pune imi scrie si pe talon probabil si carte daca e cazul este autorizat rar si se ocupa de tot ce inseamna acte
si autorizatii la pretul de 5 mil e bine oare?


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 9 Oct 2009, 10:08
Post #124


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




da pe mes si iti povestesc


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 10 Oct 2009, 10:26
Post #125


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




guiutz imi zici si mie unde este releu de porenire sau care este , ca a inceput sa porneasca extrem de greu de o saptamana,(am pompa bosch reglata pe aparat,bujii bosch bune,motorina euro diesel de la peco (deaia de 40MII LITRU))


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 10 Oct 2009, 16:28
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




deci, sa merg sa iti fac o poza.

Uite, ala negru in chenar. Daca nu ai fa-ti rost, am eu unu de ford, doar ca nu iti mai aprinde becu de bujii.

This post has been edited by r11guiutz: 10 Oct 2009, 16:30

Attached thumbnail(s)
IMAGE_034.jpg ( Size: 362.6k ) Number of downloads: 330


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 10 Oct 2009, 16:46
Post #127


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




aaaaaaaaaaaaaaaaa, ala e releu la bujii
da il am si este bun , inainte aveam altu micut ca cel de la semnalizare
eu daca nu pun de 2 ori bujiile nu porneste din prima
tre sa dau la automat 5-6 sec ca sa o ia daca pun bujiile numa odata , si mai trb sa acelerez si pedala la fund ca nici gand de pornire daca nu o acc la maxim
si cand porneste trb sa o tin turata ca nusi tine relantiu la rece, dupa ce se incalzeste motoru porneste la sfert,


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 10 Oct 2009, 18:08
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




deci, bujiile nu se incalzesc. compresie scazuta, toata iarna am pornit la sfert cu bujii de 4-5 ani, acum am schimbat si eu una, da pe iarna le fac la toate schimbul.


releul de unde sti ca e bun, am si eu unu, imi arata ca sta pe bujii, da cand dau la automat, pauza, invarte si are simptomele de care zici tu.

This post has been edited by r11guiutz: 10 Oct 2009, 18:09


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 11 Oct 2009, 00:30
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




sal baieti am o problema mare azi mi sa spart rezervorul am o fisura de circa 6 cm
era o pasta care lipea metal de se facea din 2 substante si lipeau mecanicii blocuri motoare cu ea sau carcase de aluminiu se face la culoare gri si dai cu ciocanu in ea si nu se sparge oare cum ii zice si unde as putea so gasesc ca nu as vrea sa dau cu poxipol ca nu prea am incredere in el

sau sa alamesc rezervoru ce sfat imi dati?


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 11 Oct 2009, 01:03
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




sa-l schimbi


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 11 Oct 2009, 01:15
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




unu de plastic ar fi perfect smile.gif

This post has been edited by alin007: 11 Oct 2009, 01:16


--------------------
RENAULT 11 - AG 04 TKK 85 TXE
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 11 Oct 2009, 09:08
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




de plastic ar fi super ca nu ar mai fi rugina si s-ar spala mai usor
sa-l schimb........... e criza fratilor nu-i mai ieftin sa-l lipesc
cat poa sa coste pasta aia? hai un maxim de 20 ron asa un rezervor din dezmembrari fara 1 mil nu scap


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 11 Oct 2009, 11:40
Post #133


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




si eu am incercat sa il lipesc pe almeu si cand am jmilgheruit sa facut o gaura in el de bagai 2 degete, era foaie de tigara bagam surubelnita in el ca in branza


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 11 Oct 2009, 12:50
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




sad.gif care ai de dat un rezervor bun de r9?vreau si eu o oferta blush.gif

e lucru draq de lipit acolo


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 12 Oct 2009, 07:57
Post #135


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




POXILINA e alifia aia care o vrei tu. Mai bine il dai jos si pui petic de tabla de zinc (sau zincata) cositorit. Apoi dai vopsea peste. Hai ca nu e greu! Are cateva suruburi. si tot atatea furtune.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 12 Oct 2009, 09:41
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




am incercat sa il dau jos dar suruburile alea parca zici ca sunt sudate acolo mad.gif mama ei de viata mie ca sa nu se rupa vreunu sa ma vezi dupaia ce oi pati sad.gif


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 12 Oct 2009, 20:24
Post #137


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




nu conteaza ca le rupi. al meu e prins in 4. 2 pe stanga si 2 pe dreapta. si l-am umplut de nenumarate ori. si am mers intre Bordei-Verde si Gabrielescu cu el plin cu 50-60km/h si e drum fara asfalt daca ti-aduci aminte

12 Oct 2009, 20:25:
OFF-ROAD

This post has been edited by BogdanNick: 12 Oct 2009, 20:25


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 13 Oct 2009, 08:50
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




cum fac sai schimb titlul la topicul asta?


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 13 Oct 2009, 09:50
Post #139


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Nu cred ca merge. Mai bine deschizi altul pe subiect nou si rogi admin sa il inchida pe asta


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 13 Oct 2009, 09:51
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




vroim sa il fac pasta sa pot dezbate mai multe subiecte legate de masina mea:D


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th September 2025 - 19:12
Dacia