Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
r11guiutz |
6 Oct 2009, 15:32
Post
#271
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
|
||
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|||
jagoman |
6 Oct 2009, 16:53
Post
#272
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare |
De aceea am scris Nova sau SuperNova, ca de la careva se potriveste exact. Fara ajustari fara modificari!!!!
Daca ai vazut una demontata ceri la piese auto dacia sa vezi cum arata si iti vei da seama pe loc. Totusi cred ca caseta de SuperNova era cea pe care am cumparat. Ma si miram de faptul ca SuperNova a aparut dupa Nova, si numai la aceasta a aparut caseta ce era folosita in urma cu 10-15 ani deja de Renault. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
r11guiutz |
10 Oct 2009, 23:55
Post
#273
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Salutare,
Azi am rezolvat problema cu pierderea de ulei pe la capacul cu culbutori. Problema era urmatoarea: 1. scapa pe la buloane, garnituri vechi -> pus silicon negru 2. garnitura fisurata in partea spate, curgea ulei pe evacuare si ma enerva ca iesea fum si intra si in masina -> schimbat garnitura cu una noua La strans buloanele aveti grija!!! Daca strangeti mai tare o sa observati cum se trage garnitura inauntru, parca o inghite motorul, strans cat trebuie si nici un strop pe langa. am mai pus si o pelicula de silicon negru de-a roata sa fie sigur. Acum astept sa vad efectul, dupa 50 km nu a curs, sa vedem in timp asta. |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
maoR11 |
11 Oct 2009, 11:42
Post
#274
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
ai capac cu 3 buloane sau cu 6? ala cu 6 se strange mai bine
|
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
r11guiutz |
11 Oct 2009, 22:56
Post
#275
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
cu 3, intradevar unu cu 6 se strange calumea, asta cu 3 daca ma pun bine il strang cu mana atat de putin trebuie strans. de strang mai mult papa motorul garnitura
|
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
r11guiutz |
17 Oct 2009, 16:42
Post
#276
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Azi am desfacut ventilatorul de pe masina si i-am dat spray de rugina sa curete bine pe la motoras, dupa care am bagat ulei si asa am scapat de scartaitul ala enervant.
A doua problema: Aeroterma are un arc acolo care se incalzeste. La mine se incalzeste doar pe treapta 1 la ventilator, dar nu incalzeste sa se simta la aer, nici macar nu inroseste rezistenta, de fiecare data puneam degetul pe ea si nu ramanea urma, adica sa se lipeasca pielea de el. Care sa fie problema?? Trebuie sa se incalzeasca mai tare??? Asa e normal?? Dupa 5 minute de mers, nu cu motorul pornit aerul bagat parca esta fff putin dezmortit. Cu masina in mers, dupa 10-15 minute vine aerul cald si placut. Termostatul e bun, radiatorul de incalzire schimbat, pierderi de lichid nu am. 17 Oct 2009, 19:23: Stati linistiti baieti, scartaitul iar a reaparut....... zice-ti si voi o solutie pt a scapa de el??? 18 Oct 2009, 19:22: Mi-ati zis sa va arat cu ledurile cum este. Pun poza cu ce e in spatele ceasurilor. This post has been edited by r11guiutz: 18 Oct 2009, 18:22 Attached thumbnail(s) VzWb9N713918_02.jpg ( Size: 26.44k ) Number of downloads: 543 wl8kc4681225_02.jpg ( Size: 49.21k ) Number of downloads: 572 sa42nB271848_02.jpg ( Size: 47.52k ) Number of downloads: 574 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
iulian_2233 |
18 Oct 2009, 20:13
Post
#277
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
sal guiutz ce rezistent a e aia ? valoarea ei si vatii
|
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
r11guiutz |
18 Oct 2009, 22:31
Post
#278
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
pe ea scrie 5w47rj
|
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
silvers |
19 Oct 2009, 04:11
Post
#279
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara |
Mai Paul, rezistentza aia are rolul de a reduce turatia motorului de la ventilatorul de caldura si are doua parti pentru a da 3 trepte de viteza, anume cind motorasul primeste curent prin ambele parti(de la un capat la altul al rezistentei) atunci merge la turatia 1 cind primeste curent pe la mijlocul celor 2 parti merge la turatia 2 si cind e pe direct la turatia 3 de la comutator. Se incalzeste pt ca trece curentul prin ea, de aceea e montata in interiorul aerotermei ca sa se raceasca in timpul functionarii motorasului. Pe scurt are acelasi rol ca si rezistentza de la ledurile tale numai ca are alta forma si alta putere(mult mai mare).
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
BogdanNick |
19 Oct 2009, 09:12
Post
#280
|
posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH |
Rezistenta de la bord e de 47 Ohmi la o putere de 5 Watt. E pentru limitarea tensiunii pe led. E cam mare de 5W. Mergea si cu una de 47ohmi si 2W.
Oricum, bordul se vede superb |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
L423
- PH04NJN BogdanN
|
|
tot_costel |
5 Nov 2009, 10:43
Post
#281
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
salut la toata lumea .... o intrebare pentru cine e mai priceput pe aici ... ca io sunt tare nelamurit ... deci eu am un renault 21 cu motor de renault 11 1.6 diesel.... acum intrebarea .... care e motivul de imi creste nivelul in borcan de imi da pe afara, avand capac cu supapa, imi iesa apa pe la supapa pe acolo ... si dimineatza cand verific e borcanul gol ... la mine face o presiune foarte mare in furtune .... cand pui mana pe el zici ca plesneste acum ..... am fost la service si mia spus ca e din cauza garniturii de chiuloasa ... am schimbat garnitura si am rectificat si chiuluasa.. spuneti-mi si mie va rog parerea voastra.
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
iulian_2233 |
5 Nov 2009, 15:17
Post
#282
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
saltare uite cu o problema deasta ma bat si eu de vreo 4 zile
am motor de 1.4 benzina schimbat garnitura de chiuloasa desfacut pompa de apa curatat spalat remontat cu garnituri noi mai am de schimbat radiatoru sa vedem ca are o fisura cand borcanu e sus nu prinde aer dar cand il pun la locul lui prinde aer pe la fisura si raman fara apa daca pun termostatu arunca apa afara daca scot termostatu apa sta cuminte in circuit atata timp cat borcanu e sus mare problema domle unde sa mai umblu ca ma disperat chestia asta stau cu antigelu in casa si nu ilpot pune ca raman fara apa |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
tot_costel |
7 Nov 2009, 08:45
Post
#283
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
iulian_2233 ce am auzit ... cica pompa de apa ... dar nu prea cred ... ca altfel nu ar mai veni apa in borcan .. ti-ai da seama daca nu ar merge pompa ... io totusi zic ca motorul scapa compresie pe undeva ... si o arunca in borcan ..... cred ne pune de o segmentare sau de vandut masina ).... tinem legatura .. sa imi spui daca ai aflat ceva ...... de la radiator nu are ce sa fie .. ca io mi-am pus radiator de wv .. mare ... si nare nici un efect
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
cocarel |
16 Nov 2009, 13:04
Post
#284
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 16 November 09 |
verifica daca radiatorul este mai sus decat vasul de expansiune ? daca da este normal sa iti dea apa afara pt ca este fenomenul vaselor comunicante
|
--------------------
renault
11
1986
- vl 06 ule
|
|
iulian_2233 |
16 Nov 2009, 14:03
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
e curios ce ziceti voi mersi pt sfaturi dar nu am schimbat locul radiatorului sau al vasului de expansiune la segmentat motor ce sa zic ..... daca as fi avut vreo probl cu segmentii ma gandesc ca imi papa ulei sau cel putin scotea fum de rupea randurile nus ce sa zic faza cu compresia de scapat ar fi sa zic dar am schimbat garnitura de chiuloasa cea veche cand am dato afara nu avea nimic rupt pe ea decat ff putin in anumite locuri cum a stat pe bloc sau chiuloasa dar pana sa o schimb imi arunca apa de cum invarteam de volanta cu electromotorul acuma in schimb se incinge pe frigul asta caci radiatorul lam lipit pana la urma cu poxilina si vad ca tine destul de bine
mai imi spunea cineva sa nu cumva sa am vreo camasa fisurata si atunci e belea mare oricum cand am dat atunci chiuloasa veche jos si am schimbat garnitura am gasit apa in capul pistonului 3 numarat de la fulie spre cv |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
AlexanderCarstoc |
16 Nov 2009, 16:29
Post
#286
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
Hmm, cum sunt furtunele, fac presiune mare daca inchizi bine circuitul? Apa nu ti-o poate arunca din vas decat daca scapa compresie. Bloc fisurat, chiualsa fisurata sau poate doar garnitura nu a fost montata bine sau are o problema de fabricatie.
Spuneai ceva de apa in capul pistonului, ai gasit locul prin care intra? Ai verificat planeitatea chiulase si a blocului? Ai strans chiulasa asa cum este indicat pe hartia cu care a venit in cutie? |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
iulian_2233 |
17 Nov 2009, 23:29
Post
#287
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
pai aici e durerea mare chiuloasa nu e fisurata daca blocul era fisurat se vedea macar o urma pe afara o lacrima ceva de umezeala planeitatea sa verificat la chiuloasa si la bloc iar garnitura a fost stransa cu o cheie dinamometrica exact ca in manualul de r9 si 11 al motorului 1.4 furtunele nu scapa gram de apa
in dreptul pistonului ala unde am gasit apa intradevar garnitura de chiuloasa era un pic umflata sau nus cum sa zic deformata ceva de genul asta e o chestie ca aia de genul benzineste scanteieste da al draq nu porneste This post has been edited by iulian_2233: 17 Nov 2009, 23:30 |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
silvers |
18 Nov 2009, 02:47
Post
#288
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara |
Am citit ceva ma sus, zicea un tovaras de forum ca ar putea fi o camasa crapata. Le-ai verificat inainte de a pune garnitura? Daca ti-a fiert apa la prima deschidere a termostatului cred ca e normal, pt ca motorul si chiulasa au fost golite de lichid si umplute cu aer ,aer care nu a iesti tot la umplerea circuitului ,decit in momentul cind s-a deschis termostatul. Cu motorul rece , inainte de a-l porni, pune capacul la borcan si stringe-l bine (sper ca functioneaza supapa de suprapresiune de la capacul borcanului de plastic) Motoarele Renault sunt facute sa lucreze la preiune mai mare decit presiunea atmosferica in circuitul de racire , astfel functioneaza la o temperatura mai mare, 100- 102 grade , asta pentru un plus de performanta.
This post has been edited by silvers: 18 Nov 2009, 02:49 |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
SOARECELE |
18 Nov 2009, 14:19
Post
#289
|
mereu fara timp liber Group: Members Posts: 296 Joined: 9 February 09 From: bucurestiul de altadata |
sunt un pic offtopic, dar ar vrea sa ma lamuresc cu o chestie. personal eu tin busonul de la vasu de expansiune lejer, asta din idee ca presiunea care s-ar face acolo mi-ar putea sparge cumva caloriferul (problema, din cate am auzit!!, des intalnita la supernova). ce repercursiuni are busonul neinfiletat?
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
2008 SAM SAFETY
- B-06-LDX/B22TIW
|
|
AlexanderCarstoc |
18 Nov 2009, 17:02
Post
#290
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i |
Dopul este facut sa stea inchis. In sistemul de racire trebuie sa fie o anumita presiune, parca 15 psi. Daca tu nu ai dopul strans, in timp ti se evapora apa din vas. Dopul are doua supape, daca presiunea este prea mare, refuleaza, iar daca se creeaza vid in instalatie, da drumul la aer inauntru. Concluzia este ca trebuie sa-l ai strans.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
SOARECELE |
18 Nov 2009, 18:53
Post
#291
|
mereu fara timp liber Group: Members Posts: 296 Joined: 9 February 09 From: bucurestiul de altadata |
multam de info
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
2008 SAM SAFETY
- B-06-LDX/B22TIW
|
|
iulian_2233 |
18 Nov 2009, 19:39
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
cand am dat chiuloasa jos mam uitat la camasi niciun nu era fisrata sau sa aiba joc ceva suspect ,din pacate am dopul spart la borcan degeaba il tin eu strans
azi am pus si termostatul am mai lipit cu poxilina pe unde mai aveam cate o mica fisura si am fugarit toata ziua masina apa nu a fiert dar la prima vedere pana sa se deschida termostatul se intareste furtunu ala gros care vine sus in pomp a de apa pe care este montat termostatul cand termostatul se deschide acel furtun este fierbinte si isi revine la normal ma rog asta nu ar fi o problema dar cand si cand mai vine cate un bolborosit in borcan asta cand se deschide termostatul ca imediat dupa ce se deschide toata treaba este ok in schimb nu mai tin eu minte dar parca asta iarna nu imi pornea deloc electroventilatorul de pe radiator ma gandesc ca acu iarna o sa fie bine ca mai vine oleaca de caldurica dar la vara mie ca sa nu ma trezesc ca o sa am cu mine butoiu cu apa |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
r11guiutz |
5 Dec 2009, 13:43
Post
#293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Revin si eu cu actualizari despre masinuta mea in ultima perioada nu am avut problema cu ea, doar cu stergatoarele...e ceva necurat pe acolo...
Azi mi-a gasit tati proiectoare...bineinteles ca si le-a luat pt masina lui, un Renault Stmbol, dar eu le-am cofiscat. Acum singura problema e cu instalatia electrica, vreau sa o fac calumea nu sa iau foc sau sa ard pe becuri aiurea. Cu integratul in masca mai stau sa ma gandesc ce si cum. Ar trebui taiat din ea si mi-e cam mila... Unde dau mai bine pe masina?? in drept cu semnalizarile, in intre semnalizare si numar, sau jos, asa cu este la Renault-ul rosu din poza? Attached thumbnail(s) IMAGE_021.jpg ( Size: 378.32k ) Number of downloads: 391 IMAGE_022.jpg ( Size: 340.23k ) Number of downloads: 334 IMAGE_023.jpg ( Size: 374.83k ) Number of downloads: 41 IMAGE_024.jpg ( Size: 350.02k ) Number of downloads: 37 IMAGE_025.jpg ( Size: 370.46k ) Number of downloads: 46 IMAGE_026.jpg ( Size: 393.28k ) Number of downloads: 48 DSCF2779__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 178.53k ) Number of downloads: 61 img1999pz6.jpg ( Size: 292.68k ) Number of downloads: 70 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
alin007 |
5 Dec 2009, 13:56
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
in pozitia asta cred ca dau cel mai bn
Attached thumbnail(s) 66.jpg ( Size: 96.21k ) Number of downloads: 79 |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
r11guiutz |
5 Dec 2009, 16:23
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Am rezolvat si cu prinderile, o sa le fac un suport din platbanda, o sa aiba 4 puncte de prindere si le pun cam in zona unde a zis Alin, dupa cum m-am uitat eu acolo am loc pt ele.
Cine are carenajul de la roata dreapta. Plasticul care vine in fata rotii, de impiedica noroiul sa intre in masca. Acum am observat si eu ca pe partea dreapta nu exista. |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
gabislz |
5 Dec 2009, 16:36
Post
#296
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 |
Sa le pui cu releu si siguranta de protectie ca sa nu ai surprize neplacute. Nu uita de reglaj .Cit te-au costat? Sunt ''Valeo'' ?
5 Dec 2009, 17:46: Banuiesc ca ai luat si mufele care intra in ele ,ca nu o sa le gasesti prea usor. This post has been edited by gabislz: 5 Dec 2009, 16:46 |
--------------------
solenza +
renault11GTL
1985
- is-xxx
|
|
jul |
5 Dec 2009, 17:16
Post
#297
|
Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES |
si o protectie sa nu le spargi ziua,de ce masina sunt?
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
r11guiutz |
5 Dec 2009, 18:58
Post
#298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
sunt faruri valeo, cred ca se gasesc pe logan, renault megane, symbol, clio. mufe nu am inca da greu nu gasesc, am un var la dacia service si ii si electrician , daca nu le fac io din silicon ceva si le potrivesc acolo.
|
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
jul |
6 Dec 2009, 08:35
Post
#299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES |
ce vroiam sa iti zic ,la ce sa te astepti daca nu le folosesti cu protectie ziua
noaptea daca crapa,macar le folosesti This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 09:16 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
r11guiutz |
6 Dec 2009, 13:09
Post
#300
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 |
Protectie, la ce te referi, sa le imbrac in ceva?? sau cum?
Am vazut altele imbracate in panza, ca o camasa peste ele, la alea de 4x4 de-s mari cat capul. Nu stiu ce sa zic, la tati pe masina nu au protectie, da tin de vreo 2 ani. Unul, ca celalat l-a nimicit griblura de pe DRUMURILE ROMANESTI, nici bec, nici nimic nu s-a ales din el. L-a schimbat pe casco, nu e asta problema, o sita ar fi grozava la ele, cel putin cum sunt pe un Renault Symbol, sunt bage inauntrul mastii. 6 Dec 2009, 14:10: Am uitat sa le zic pretul, 50 lei unu, am gasit pe undeva pe net cu 45 lei, dar se mai adauga si transportul si iesi mai scum. Nu sunt noi. This post has been edited by r11guiutz: 6 Dec 2009, 13:10 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2024 - 18:28 |