Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P

r11guiutz
post 6 Oct 2009, 15:32
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Da asa e de R11 e acum 6 mil si ceva, daca ai pus de dacie, ce modificari i-ai mai adus, ca am inteles ca trebuie modificat pe acolo.



--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 6 Oct 2009, 16:53
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




De aceea am scris Nova sau SuperNova, ca de la careva se potriveste exact. Fara ajustari fara modificari!!!!

Daca ai vazut una demontata ceri la piese auto dacia sa vezi cum arata si iti vei da seama pe loc.

Totusi cred ca caseta de SuperNova era cea pe care am cumparat. Ma si miram de faptul ca SuperNova a aparut dupa Nova, si numai la aceasta a aparut caseta ce era folosita in urma cu 10-15 ani deja de Renault.




--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 10 Oct 2009, 23:55
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Salutare,

Azi am rezolvat problema cu pierderea de ulei pe la capacul cu culbutori.
Problema era urmatoarea:

1. scapa pe la buloane, garnituri vechi -> pus silicon negru
2. garnitura fisurata in partea spate, curgea ulei pe evacuare si ma enerva ca iesea fum si intra si in masina -> schimbat garnitura cu una noua

La strans buloanele aveti grija!!! Daca strangeti mai tare o sa observati cum se trage garnitura inauntru, parca o inghite motorul, strans cat trebuie si nici un strop pe langa. am mai pus si o pelicula de silicon negru de-a roata sa fie sigur.

Acum astept sa vad efectul, dupa 50 km nu a curs, sa vedem in timp asta.


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 11 Oct 2009, 11:42
Post #274


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




ai capac cu 3 buloane sau cu 6? ala cu 6 se strange mai bine


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 11 Oct 2009, 22:56
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




cu 3, intradevar unu cu 6 se strange calumea, asta cu 3 daca ma pun bine il strang cu mana atat de putin trebuie strans. de strang mai mult papa motorul garnitura tongue.gif


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 17 Oct 2009, 16:42
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Azi am desfacut ventilatorul de pe masina si i-am dat spray de rugina sa curete bine pe la motoras, dupa care am bagat ulei si asa am scapat de scartaitul ala enervant.

A doua problema: Aeroterma are un arc acolo care se incalzeste. La mine se incalzeste doar pe treapta 1 la ventilator, dar nu incalzeste sa se simta la aer, nici macar nu inroseste rezistenta, de fiecare data puneam degetul pe ea si nu ramanea urma, adica sa se lipeasca pielea de el. Care sa fie problema?? Trebuie sa se incalzeasca mai tare??? Asa e normal?? Dupa 5 minute de mers, nu cu motorul pornit aerul bagat parca esta fff putin dezmortit. Cu masina in mers, dupa 10-15 minute vine aerul cald si placut. Termostatul e bun, radiatorul de incalzire schimbat, pierderi de lichid nu am.

17 Oct 2009, 19:23:
Stati linistiti baieti, scartaitul iar a reaparut....... zice-ti si voi o solutie pt a scapa de el???

18 Oct 2009, 19:22:
Mi-ati zis sa va arat cu ledurile cum este. Pun poza cu ce e in spatele ceasurilor.



This post has been edited by r11guiutz: 18 Oct 2009, 18:22

Attached thumbnail(s)
VzWb9N713918_02.jpg ( Size: 26.44k ) Number of downloads: 543
wl8kc4681225_02.jpg ( Size: 49.21k ) Number of downloads: 572
sa42nB271848_02.jpg ( Size: 47.52k ) Number of downloads: 574


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 18 Oct 2009, 20:13
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




sal guiutz ce rezistent a e aia ? valoarea ei si vatii


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 18 Oct 2009, 22:31
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




pe ea scrie 5w47rj


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 19 Oct 2009, 04:11
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Mai Paul, rezistentza aia are rolul de a reduce turatia motorului de la ventilatorul de caldura si are doua parti pentru a da 3 trepte de viteza, anume cind motorasul primeste curent prin ambele parti(de la un capat la altul al rezistentei) atunci merge la turatia 1 cind primeste curent pe la mijlocul celor 2 parti merge la turatia 2 si cind e pe direct la turatia 3 de la comutator. Se incalzeste pt ca trece curentul prin ea, de aceea e montata in interiorul aerotermei ca sa se raceasca in timpul functionarii motorasului. Pe scurt are acelasi rol ca si rezistentza de la ledurile tale numai ca are alta forma si alta putere(mult mai mare).


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 19 Oct 2009, 09:12
Post #280


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Rezistenta de la bord e de 47 Ohmi la o putere de 5 Watt. E pentru limitarea tensiunii pe led. E cam mare de 5W. Mergea si cu una de 47ohmi si 2W.
Oricum, bordul se vede superb


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc L423 - PH04NJN
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 5 Nov 2009, 10:43
Post #281


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




salut la toata lumea .... o intrebare pentru cine e mai priceput pe aici ... ca io sunt tare nelamurit ... deci eu am un renault 21 cu motor de renault 11 1.6 diesel.... acum intrebarea .... care e motivul de imi creste nivelul in borcan de imi da pe afara, avand capac cu supapa, imi iesa apa pe la supapa pe acolo ... si dimineatza cand verific e borcanul gol ... la mine face o presiune foarte mare in furtune .... cand pui mana pe el zici ca plesneste acum ..... am fost la service si mia spus ca e din cauza garniturii de chiuloasa ... am schimbat garnitura si am rectificat si chiuluasa.. spuneti-mi si mie va rog parerea voastra.


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 5 Nov 2009, 15:17
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




saltare uite cu o problema deasta ma bat si eu de vreo 4 zile

am motor de 1.4 benzina

schimbat garnitura de chiuloasa
desfacut pompa de apa curatat spalat remontat cu garnituri noi

mai am de schimbat radiatoru sa vedem ca are o fisura cand borcanu e sus nu prinde aer dar cand il pun la locul lui prinde aer pe la fisura si raman fara apa

daca pun termostatu arunca apa afara


daca scot termostatu apa sta cuminte in circuit atata timp cat borcanu e sus


mare problema domle unde sa mai umblu ca ma disperat chestia asta stau cu antigelu in casa si nu ilpot pune ca raman fara apa


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 7 Nov 2009, 08:45
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




iulian_2233 ce am auzit ... cica pompa de apa ... dar nu prea cred ... ca altfel nu ar mai veni apa in borcan .. ti-ai da seama daca nu ar merge pompa ... io totusi zic ca motorul scapa compresie pe undeva ... si o arunca in borcan ..... cred ne pune de o segmentare sau de vandut masina smile.gif).... tinem legatura .. sa imi spui daca ai aflat ceva ...... de la radiator nu are ce sa fie .. ca io mi-am pus radiator de wv .. mare ... si nare nici un efect


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocarel
post 16 Nov 2009, 13:04
Post #284


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 16 November 09




verifica daca radiatorul este mai sus decat vasul de expansiune ? daca da este normal sa iti dea apa afara pt ca este fenomenul vaselor comunicante


--------------------
renault 11 1986 - vl 06 ule
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 16 Nov 2009, 14:03
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




e curios ce ziceti voi mersi pt sfaturi dar nu am schimbat locul radiatorului sau al vasului de expansiune la segmentat motor ce sa zic ..... daca as fi avut vreo probl cu segmentii ma gandesc ca imi papa ulei sau cel putin scotea fum de rupea randurile nus ce sa zic faza cu compresia de scapat ar fi sa zic dar am schimbat garnitura de chiuloasa cea veche cand am dato afara nu avea nimic rupt pe ea decat ff putin in anumite locuri cum a stat pe bloc sau chiuloasa dar pana sa o schimb imi arunca apa de cum invarteam de volanta cu electromotorul acuma in schimb se incinge pe frigul asta caci radiatorul lam lipit pana la urma cu poxilina si vad ca tine destul de bine
mai imi spunea cineva sa nu cumva sa am vreo camasa fisurata si atunci e belea mare oricum cand am dat atunci chiuloasa veche jos si am schimbat garnitura am gasit apa in capul pistonului 3 numarat de la fulie spre cv


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 16 Nov 2009, 16:29
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Hmm, cum sunt furtunele, fac presiune mare daca inchizi bine circuitul? Apa nu ti-o poate arunca din vas decat daca scapa compresie. Bloc fisurat, chiualsa fisurata sau poate doar garnitura nu a fost montata bine sau are o problema de fabricatie.

Spuneai ceva de apa in capul pistonului, ai gasit locul prin care intra? Ai verificat planeitatea chiulase si a blocului? Ai strans chiulasa asa cum este indicat pe hartia cu care a venit in cutie?


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 17 Nov 2009, 23:29
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




sad.gif pai aici e durerea mare chiuloasa nu e fisurata daca blocul era fisurat se vedea macar o urma pe afara o lacrima ceva de umezeala planeitatea sa verificat la chiuloasa si la bloc iar garnitura a fost stransa cu o cheie dinamometrica exact ca in manualul de r9 si 11 al motorului 1.4 furtunele nu scapa gram de apa

in dreptul pistonului ala unde am gasit apa intradevar garnitura de chiuloasa era un pic umflata sau nus cum sa zic deformata ceva de genul asta


e o chestie ca aia de genul benzineste scanteieste da al draq nu porneste blush.gif

This post has been edited by iulian_2233: 17 Nov 2009, 23:30


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 18 Nov 2009, 02:47
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Am citit ceva ma sus, zicea un tovaras de forum ca ar putea fi o camasa crapata. Le-ai verificat inainte de a pune garnitura? Daca ti-a fiert apa la prima deschidere a termostatului cred ca e normal, pt ca motorul si chiulasa au fost golite de lichid si umplute cu aer ,aer care nu a iesti tot la umplerea circuitului ,decit in momentul cind s-a deschis termostatul. Cu motorul rece , inainte de a-l porni, pune capacul la borcan si stringe-l bine (sper ca functioneaza supapa de suprapresiune de la capacul borcanului de plastic) Motoarele Renault sunt facute sa lucreze la preiune mai mare decit presiunea atmosferica in circuitul de racire , astfel functioneaza la o temperatura mai mare, 100- 102 grade , asta pentru un plus de performanta.

This post has been edited by silvers: 18 Nov 2009, 02:49


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOARECELE
post 18 Nov 2009, 14:19
Post #289


mereu fara timp liber


Group: Members
Posts: 296
Joined: 9 February 09
From: bucurestiul de altadata




sunt un pic offtopic, dar ar vrea sa ma lamuresc cu o chestie. personal eu tin busonul de la vasu de expansiune lejer, asta din idee ca presiunea care s-ar face acolo mi-ar putea sparge cumva caloriferul (problema, din cate am auzit!!, des intalnita la supernova). ce repercursiuni are busonul neinfiletat? blush.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT 2008 SAM SAFETY - B-06-LDX/B22TIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 18 Nov 2009, 17:02
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Dopul este facut sa stea inchis. In sistemul de racire trebuie sa fie o anumita presiune, parca 15 psi. Daca tu nu ai dopul strans, in timp ti se evapora apa din vas. Dopul are doua supape, daca presiunea este prea mare, refuleaza, iar daca se creeaza vid in instalatie, da drumul la aer inauntru. Concluzia este ca trebuie sa-l ai strans.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOARECELE
post 18 Nov 2009, 18:53
Post #291


mereu fara timp liber


Group: Members
Posts: 296
Joined: 9 February 09
From: bucurestiul de altadata




multam de info blush.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT 2008 SAM SAFETY - B-06-LDX/B22TIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 18 Nov 2009, 19:39
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




cand am dat chiuloasa jos mam uitat la camasi niciun nu era fisrata sau sa aiba joc ceva suspect ,din pacate am dopul spart la borcan degeaba il tin eu strans

azi am pus si termostatul am mai lipit cu poxilina pe unde mai aveam cate o mica fisura si am fugarit toata ziua masina apa nu a fiert dar la prima vedere

pana sa se deschida termostatul se intareste furtunu ala gros care vine sus in pomp a de apa pe care este montat termostatul cand termostatul se deschide acel furtun este fierbinte si isi revine la normal
ma rog asta nu ar fi o problema dar cand si cand mai vine cate un bolborosit in borcan asta cand se deschide termostatul ca imediat dupa ce se deschide toata treaba este ok in schimb nu mai tin eu minte dar parca asta iarna nu imi pornea deloc electroventilatorul de pe radiator ma gandesc ca acu iarna o sa fie bine ca mai vine oleaca de caldurica dar la vara mie ca sa nu ma trezesc ca o sa am cu mine butoiu cu apa radmasa.gif



--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 5 Dec 2009, 13:43
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Revin si eu cu actualizari despre masinuta mea tongue.gif in ultima perioada nu am avut problema cu ea, doar cu stergatoarele...e ceva necurat pe acolo...

Azi mi-a gasit tati proiectoare...bineinteles ca si le-a luat pt masina lui, un Renault Stmbol, dar eu le-am cofiscat.

Acum singura problema e cu instalatia electrica, vreau sa o fac calumea nu sa iau foc sau sa ard pe becuri aiurea.


Cu integratul in masca mai stau sa ma gandesc ce si cum. Ar trebui taiat din ea si mi-e cam mila...


Unde dau mai bine pe masina?? in drept cu semnalizarile, in intre semnalizare si numar, sau jos, asa cu este la Renault-ul rosu din poza?

Attached thumbnail(s)
IMAGE_021.jpg ( Size: 378.32k ) Number of downloads: 391
IMAGE_022.jpg ( Size: 340.23k ) Number of downloads: 334
IMAGE_023.jpg ( Size: 374.83k ) Number of downloads: 41
IMAGE_024.jpg ( Size: 350.02k ) Number of downloads: 37
IMAGE_025.jpg ( Size: 370.46k ) Number of downloads: 46
IMAGE_026.jpg ( Size: 393.28k ) Number of downloads: 48
DSCF2779__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 178.53k ) Number of downloads: 61
img1999pz6.jpg ( Size: 292.68k ) Number of downloads: 70


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 5 Dec 2009, 13:56
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




in pozitia asta cred ca dau cel mai bn smile.gif

Attached thumbnail(s)
66.jpg ( Size: 96.21k ) Number of downloads: 79


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 5 Dec 2009, 16:23
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Am rezolvat si cu prinderile, o sa le fac un suport din platbanda, o sa aiba 4 puncte de prindere si le pun cam in zona unde a zis Alin, dupa cum m-am uitat eu acolo am loc pt ele.

Cine are carenajul de la roata dreapta. Plasticul care vine in fata rotii, de impiedica noroiul sa intre in masca. Acum am observat si eu ca pe partea dreapta nu exista.


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabislz
post 5 Dec 2009, 16:36
Post #296


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 11 December 08




Sa le pui cu releu si siguranta de protectie ca sa nu ai surprize neplacute. Nu uita de reglaj .Cit te-au costat? Sunt ''Valeo'' ?

5 Dec 2009, 17:46:
Banuiesc ca ai luat si mufele care intra in ele ,ca nu o sa le gasesti prea usor.

This post has been edited by gabislz: 5 Dec 2009, 16:46


--------------------
solenza + renault11GTL 1985 - is-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 5 Dec 2009, 17:16
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




si o protectie sa nu le spargi ziua,de ce masina sunt?


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 5 Dec 2009, 18:58
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




sunt faruri valeo, cred ca se gasesc pe logan, renault megane, symbol, clio. mufe nu am inca da greu nu gasesc, am un var la dacia service si ii si electrician biggrin.gif, daca nu le fac io din silicon ceva si le potrivesc acolo.


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 6 Dec 2009, 08:35
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




ce vroiam sa iti zic ,la ce sa te astepti daca nu le folosesti cu protectie ziua sad.gif


noaptea daca crapa,macar le folosesti

This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 09:16


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 6 Dec 2009, 13:09
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Protectie, la ce te referi, sa le imbrac in ceva?? sau cum?

Am vazut altele imbracate in panza, ca o camasa peste ele, la alea de 4x4 de-s mari cat capul.

Nu stiu ce sa zic, la tati pe masina nu au protectie, da tin de vreo 2 ani. Unul, ca celalat l-a nimicit griblura de pe DRUMURILE ROMANESTI, nici bec, nici nimic nu s-a ales din el. L-a schimbat pe casco, nu e asta problema, o sita ar fi grozava la ele, cel putin cum sunt pe un Renault Symbol, sunt bage inauntrul mastii.

6 Dec 2009, 14:10:
Am uitat sa le zic pretul, 50 lei unu, am gasit pe undeva pe net cu 45 lei, dar se mai adauga si transportul si iesi mai scum. Nu sunt noi.

This post has been edited by r11guiutz: 6 Dec 2009, 13:10


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 18:28
Dacia