Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P

iulian_2233
post 27 Jun 2009, 13:56
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




wow omu da esti hotarat nu gluma
eu la mine am lipit la loc dupa ce am carpit gaurile cu tabla si leam sudat cu autogenulapoi am dat cu antifon si am aplicat stratu ala de burete cu materialul ala impermeabil peste antifonul care inca nu se uscase si acolo a intepenit
a doua zi am dat jos si mocheta de pe plafon si am luat jumatate de kg de prenandez si lam dat pe tabla
dar nu face ca mine sa dai cu usile inchise ca iesi drogat de acolo apoi am luat un trafalet dela ce dai varu lavabil pe perete
si am intins mocheta normala pe plafonfara sa dau si pe ea prelandez
marginile mochetei leam dat si pe ele am asteptat 10 minute apoi luam intins tot cu un trafalet dar mai mic
sa vezi ce proba de plafon am acuma:D

iar pe bord am lipit tot cu jumatate de kg de prelandez niste vinilin dela negru
pe care lam intins cu feonu nevestii operatiunea asta am facuto in casa
apoi am coborat si lam montat la loc

nu ai treaba cu soarele ca din cate se pare prelandezul rezista super la caldura


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 27 Jun 2009, 14:09
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




mmm..eu am trapa...aici e problema...


azi am incercat sa pun macheta normala, cum ziceam aceeasi grosime si aproape acelasi material ca cea originala, dar au aparut probleme: nu se intinde si nu iese ca cea originala. cea veche era pusa acolo cu o presa, si de la presiune se intinde in toate locurile.

am dus-o pe cea veche la spalatorie si diseara astept sa vad rezultatul, daca nu iese cum imi place mie, ii mai dau eu o tura cu vanish sa iasa tot din ea.

poti pune o poza cu plafonul sa vad cum a iesit??

27 Jun 2009, 19:15:
am adus mocheta de la spalatorie, ziceti-mi o spuma sau ceva ca nu is multumit de ea. mai are unele pete pe ea. cel putin nu mai PUTE!!! biggrin.gif

maine sper sa termin masina chiar daca ii duminica o sa lucru din greu ca nu mai suport sa o vad asa sad.gif(

This post has been edited by guiutz: 27 Jun 2009, 19:15


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 27 Jun 2009, 20:16
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




incearca cu biocarpet la mine a iesit bine dupa ce inainte mia frecato nevasta cu peria pe scandura la baie dar e neagra a mea pete nu au mai ramas si chai a vea un miros placut de atunci macar o data pe luna o curat cu biocarpet


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 27 Jun 2009, 22:38
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




eu am cumparat de la cineva care lucreaza la spalatorie solutie de spalat motorul o diluezi cu apa si iese ceva traznet curtata instantaneu


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 28 Jun 2009, 10:44
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




salut .. am si eu un renault 21 cu motor de renault 11 motor 1.6 d .... si intrebare ... cand o pornesc dimineatza porneste imediat ... e cand merg prin oras si se incalzeste foarte bine .... cand incerc sa o pornesc .. porneste foarte greu .... cateodata la a doua cheie ... am intrebat pe un mecanis si spune ca e capul hidraulic de la pompa de injectie .... voi avetzi vreo ideie .. vatzi mai intalnit cu problema asta ?? .. astept un raspuns..


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 28 Jun 2009, 23:51
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




nu am patit niciodata asa, nu stiu ce sa zic, probabil e si de la pompa de injectie.
la un var, avea un audi 80, benzina 2000 cmc, dupa 5 km jumate, niciodata nu a trecut distanta asta smile.gif) se oprea, el a fos problema ceva pipa, pe acolo pe sub delcou pe undeva, aia era coapta si cand se incingea pana a 2 a zi nu mai porneai. da na, asta-i benzinar, tu ai diesel.

o fi si din injectie, scoate fum cand invarte?? sa nu fie si de la bujii dar, simpomele ar trebui sa fie invers, dimineata sa o ia greu si cand e calda sa porneasca usor.

de cateva luni am schimbat toate garniturile in pompa 1.5 mil doar garniturile + manopera 3 mil.
-----------------------------------

acum sa revin la problemele mele cu radiatorul. am terminat de pus tot la locul lui asa cum a trebuit ba mi se pare ca stau plasticaraiele mai bine oleaca, nu trancane al fie gropita.
- cand bag apa cu antigel pe instalatie, desfac aerisitorul frumos, bag ce bag si iese pe acolo frumos apa fara bule
- ma urc in masina, dau cheie, face circuit, inchid aeristorul, hai la radiator sa vedem ce am facut..... m-a apucat groaza, curgea mai tare ca ala vechiu, imi venea sa plang dupa cata munca am facut pana l-am dat jos si iar montat. am zis, hai ca nu oi fi strans colierele bine, ma pun sa strng, nimic.
- golesc instalatia, dau furtune jos, iau vaselina, dau pe ambete tevi, pun furtune, strang de numa coliere (e o pozitie groaznica acolo) si bag apa, cheie si la radiator
- picura odata la 20 de secunde cam asa, am pus acolo o tavita sa-l las sa vad ce are de gand
- mai merg mai strang oleaca la coliere, iar la radiator, sterg cu o carpa acolo si surpriza, nu mai curge, las sa mearga vreo 30-40 de min pana a pornit de vreo doua ori ELV-ul. Nici strop, caldura de ardea la mana aerul bagat. Super-Mega-Fericit, merg sa ma spal pe maini sa incep a monta scaunele
- pun si scaune si hai sa fac o tura cu masinuta smile.gif, dupa vreo ora ce credeti?? la cheie tzanc un strop pe jos, m-am enervat de numa am zis ca scot un furtun din pompa si o stropesc cu un chibrit, ma duc iar asa pana se incalzeste apa putin si din nou nu mai curge, nu imi pot explica ce-i acolo, la fel era si cu radiatorul vechi, la fel si cu asta, apa in ele am bagat, mai ales in cel vechi, am bagat apa, am suflat in el pana mi-au iesit ochii din cap si nici strop de apa nu a iesit din el.
m-am tot gandit si sa fie de la condens??? ca tevile de acolo din el se incalzesc fff tare, la fel si aerul cald pe care in baga in masina?? am gustat apa ce curge, parca are gust de antigel da nu chiar asa de tare.
maine cred ca ii bag un StopLeak din peco sa vad daca mai picura.

Voi ce ziceti?? sa fie din prinderea lui acolo pe dinafara la coliere?? sa aiba el o pozitie putin inclinata catre motor, in caz ca se prelinge pe teava sa curga afara?? pe teava nu se vede ca vine nimic, e uscat, doar de acolo din cutia aia a lui, la coltul din staga picura.

Am lasat tavita uscata in masina sa vad peste noapte daca imi curge fara sa mai umblu cu ea. Ma omoara radiatorul asta, dar mai ales manevrele de inlocuire a lui, iti trebuie 2 zile sa-l schimbi.

---
aaa... imi cer sucuze, am zis ca fac ceva poze, dar lucrand singur vreme de poze nu am avut deloc sad.gif


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 29 Jun 2009, 16:14
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




guiutz .. nu stiu daca scoate fum ... nu mam uitat .... nu cred ca scoate .. uite acum cand e mai racoare cu ploile astea nu prea mai facut figuri .... totusi poate i sa mai intamplat cuiva .. sunt curios de diagnostic ... .. garniturile sunt schimbate recent .. ca imi perdea mototrina pe la capul hidraulic .. 170 ron cu tot cu manopera la benzina e mai simplu .. e delcou .. fise si bujii ..l le poti verifica ... pompa de injectie .. nu poate sa o disfaca oricine .. .

la problema ta .. tu zici rdiatorul din masina .. adica aeroterma din masina ... la ala zici tu ca picura??? .. acum ar fi o chestie .. cand e motorul rece ... nu tia curs fiindca .. nu e presiune in instalatie .. e cand ajunge apa la 80 grade este o mica presiune in instalatie ... e posibil sa ai un por in radiator ... se repara uosr cu un albush de ou .... faina de in .. mi se pare cea mai tare chestie .. dara tentie nu in cantitatzi mari .. .. si e bun si stop likul acela ... multa bafta ...


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 29 Jun 2009, 22:16
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




sal, am bagat azi StopLeak, - 3 lei si nu mai curge. mie imi curgea invers, la rece si la presiune nu. asta-i problema. sper sa nu mai curga

30 Jun 2009, 03:41:
Poze cu aeroterma...pe acolo curege radiatorul asta nou, pe acolo curgea si cel vechi. Cel vechi dat jos, bagat apa in el si suflat nimic nu curge. care sa fie problema ca daca-s pe masina incep sa curga?? nu pot sa inteleg nimic din toata chestia asta. cu praful StopLeak nu imi mai curge deocamdata, sper sa tina macar vreo 2 ani daca nu exagerez.

This post has been edited by guiutz: 30 Jun 2009, 03:41

Attached thumbnail(s)
IMG_0238__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 259.78k ) Number of downloads: 431
IMG_0239__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 173.03k ) Number of downloads: 444
IMG_0240__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 203.41k ) Number of downloads: 407


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 30 Jun 2009, 10:47
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




cred ca mergea o mochieta nou ade solenza perfect blink.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 30 Jun 2009, 12:41
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




bine ca ai scapat .... trebuia sa fi pus de la inceput .. mai ales daca prelinge foarte putin ......


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 1 Jul 2009, 09:26
Post #131


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




mai guiutz spunemi si mie cum ai scos radiatorul ala fara sa demontezi bordu ca eu mam chinuit 2 zile la rand si nam mai rezistat, lam anulat

nu merge scos ca e bagat cu tevile alea in tabla de la caroserie si nu pot sa il trag


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 1 Jul 2009, 14:35
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




maro, l-am scos un felul urmator:

la mine era rupt din bord partea aia de jos mai ingusta ce tine comenzile pentru aer cald/rece. na pe acolo am reusit sa-l inclin in partea stanga (vb. aici de toata aeroterma), si sa despreind clemele din partea dreapta a bordului. sa nu uiti sa scoti si cutia de la torpedou (sau cum ii zice), si cu aia iti mananci nervii. de scos l-am scos, dar cand a trebui sa-l pun sus, am dat bordul pt ca altfel nu aveam cum, ii imposibil. bordul scos din toate clemele lui, tras vreo 10 cm in fata si sa ai mai pe cineva care sa iti ridice de el in sus. iti spun mai bine cauta ceva praf, solutie decat sa te pui la demontat acolo...te omoara pt ca trebuie dat tot jos de acolo, inclusiv volan, eu altadata nici daca imi curge siroi, mai bine mor de frig in masina sau iau 2 geci decat sa mai schimb ala.


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 1 Jul 2009, 16:23
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




o intrebare .... are ideie cineva .. planetarele de renault 11 ... sunt la fel de lungi amandoua?? ca as vrea sa le inversez pentru ca imi troncane foarte tare la viraj maxim .... si daca stie si cineva cum se scot .. la fuzeta are acel surub ... la cutie .. se mai tine in ceva sau pur si simplu se trage de ea si iesa din cutie ??? unsure.gif


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 1 Jul 2009, 18:34
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




ce a din dreapta este mult mai lunga fata de ce a din stanga cea din dreapta stiu ca iese pur si simplu tragi de ea iar ce a din stanga parka are 3 suruburi nus sigur nam desfacuto


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ratzaalexandra
post 1 Jul 2009, 20:27
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 July 08




planetarele sunt lafel ca la solentza .. stanga scurta cu semering si cealanta lunga


--------------------
Dacia Dacia rally team 95 - B - 39 - TDH
Dacia TDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 1 Jul 2009, 21:21
Post #136


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




cea din stanga e mai scurta si e prinsa in piulita aia amre de la fuzeta si in 3 suruburi pe cutia de viteze
si cea din dreapta e mai lunga si e prinsa in piulita mare de pe fuzeta si are un bolt la cutie , scuto boltu ala si tragi afara de ea

daca ai motor pe motorina,te sfatuiesc sa nui pui planetare de motor pe benzina fiindca sunt mai subtiri si la un demaraj puternic ai ocazie sa ti le rupa(stiu asta din propria experienta)

quiutz la mine "cutia" aia din torpedou e prinsa in nituri si tot bordu lafel e un calvar daca se rup niturile alea ca numai ai pe unde sa prinzi altele

This post has been edited by maoR11: 1 Jul 2009, 21:23


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 1 Jul 2009, 22:00
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




QUOTE
planetarele sunt lafel ca la solentza .. stanga scurta cu semering si cealanta lunga
- nu prea cred ca merg de solentza, si mie imi putea pune de soleza diesel, dar mecanicul a zis ca sunt ceva mai scurte parca, asa ca le-a dat jos si le-a reconditionat. De vreo juma de an merg brici si am prins si zapada cu ele si le-am fortat nu gluma, numai viraj maxim si cerculete cu spatele biggrin.gif

asa-i cum zice si maro, pe diesel doar de diesel, ca altfel se pot rupe si sigur nu rezista atat.


QUOTE
quiutz la mine "cutia" aia din torpedou e prinsa in nituri si tot bordu lafel e un calvar daca se rup niturile alea ca numai ai pe unde sa prinzi altele


iti pun imagini sa vezi unde sunt la mine clemele bordului.

pe laterale doua, la astea sa ai grija mare, cu o surubelnita sau cu mana prinzi de clema si are ea un plastic lung strangi usor si tragi de bord usor inafara

sus 3 sau 2 cleme sunt relativ simplu de scos, doar ridici de bord in sus, o iei de la un capat ridici si incerci sa bagi mana cat mai aproape de clema sa nu ramai cu bordul in maini,

This post has been edited by guiutz: 1 Jul 2009, 22:00

Attached thumbnail(s)
cleme_bord.jpg ( Size: 51.42k ) Number of downloads: 362


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 2 Jul 2009, 09:23
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




da am observat .. cea din stanga are 3 suruburi .... deci nici o sansa sa le inversez ... deci spunetzi ca se potrivesc cu cele de solentza? oricum cred ca trebuie de 1.9 d .. eu am 1.6 d, ok deci ramane sa caut la dezmembrari ... ca de rectificat .. nu stiu daca se poate ... ca is prea varza


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 2 Jul 2009, 10:25
Post #139


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




quiutz as vrea sa fie si la mine asa cum ai tu(cu cleme)
dar la mine e prins roata in nituri , la 10 cm e cate un nit, cred ca a fost demontat si na mai putut sal prinda cum era si a bagat nituri ca nu par a fi din farbirca , ca nici pe aceeasi linie nus bagate

cutia din torpedu am scoso astazi si iam pus suruburi in loc de nituri

This post has been edited by maoR11: 2 Jul 2009, 10:27


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 2 Jul 2009, 18:18
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




se poate sa fie si asa cum zici, la mine a mai fost dat odata jos, pt ca e rupt suportul din lateral dreapta, jos. daca nu poti da bordul nici radiatorul nu iese, eventual tevile de plastic taiate si tras de el, dar cu legarea furtunelor e mai greu, probabil o sa intre in masina ele in loc la tevi... incearca cu un StopLeak, e un praf cu ceva pilitura de fier si faina de in mi se pare. Eu am bagat la prima pornire a ELV-ului, am oprit motorul am bagat usor in borcan sa se dizolve in apa, apoi am pornit motorul si l-am lasat pornit la relanti, 15-20 min, dupa 10 min, deschizi pe la jumate caldura. Nu imi mai curge deloc.


QUOTE
da am observat .. cea din stanga are 3 suruburi .... deci nici o sansa sa le inversez ... deci spunetzi ca se potrivesc cu cele de solentza? oricum cred ca trebuie de 1.9 d .. eu am 1.6 d, ok deci ramane sa caut la dezmembrari ... ca de rectificat .. nu stiu daca se poate ... ca is prea varza


ale mele bateau pe drum drept si la cea mai mica acceleratie smile.gif) si de juma de an merg brici. si mecanicul a zis ca de cat timp umblu cu ele asa ca se mai tineau intr-o foita de metal. de solenza mie nu mi-a putut pune, ca mi le schimba. nu stiu ce sa zic, daca ai sa probezi e bine, el a avut, a incercat de logan, zicea ca e mai groasa si de solenza cu cativa mm mai scurta. si mi-a explicat el mie ca daca in unele parti ale corpului blush.gif nu is cativa mm in plus nu faci nimic, asa-i si cu planetarele astea radmasa.gif



This post has been edited by guiutz: 2 Jul 2009, 18:23


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tot_costel
post 3 Jul 2009, 17:19
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 June 09




am gasit la dezmembrari .. 150 ron bucata .... decat sa le rectific .. poate ca ajung mai ieftin.. dar trebuie alte burdufe .. ca ales is varza .. e 30 ron un burduf cam tot pe acolo ies ... chestia e la mine .. ca nu bat ... la mine trooncane ./. ca si cum parca se agatza in ceva .. si imi smuceste volanul din mana .. adica daca il tin la maxim virat .. trosneste si da sa mil indrepte .. plus ca directia e foarte greoaie .. .. acum nu stiu .. ti-am spus ca am renault 21 cu motor de renalt 11 cool.gif ... o fi din cauza asta .. oricum .. luna care vuine sper sa le popt cumpara si sa mi le schimb ... huh.gif


--------------------
renault 21 berlina 1989/berlina - GK 44 HHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 3 Jul 2009, 17:22
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




salut omu insista ca trebuie sa gasesti si mai ieftin eu anu trecut la un r9 leam rectificat cu 300 ron in banii astia au intrat si burdufe noi si miau dat garantie un an


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 4 Jul 2009, 01:40
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




pai la tine nu e si din caseta de directie daca zici ca merge greu, la mine au zis ca e o bucsa acolo din teflon, aia se uzeaza in timp, dar din pacete la mine nu mai are ce se uza, bucsa la mine a disparut complet, am ceva batai in volan pe drum de tara, nu prea vine volanul inapoi, si imi mai bate cate ceva, dar rar, probabil talerele de la telescoape mi-au zis altii. acum trebuie sa schimb si bucsele la bara stabilizatoare ca si alea s-au cam dus si facute unghiurile de fuga, o roata nici de un an, stanga fata imi este aproape stearsa, iar celelalte sunt ca noi, imi pare rau de tot dupa cauciuc, ca am prins un all-season, 4 bucati cu 1 million cu tot cu montat si echilibrat intr-o stare ff buna. acum o sa caut unul la ffel sau altele 2 pe fata si pe asta il fac roata de rezerva, numai ca de gasit mai greu, ca duce unu de la nemti second iar de 2 ori la fel nu prea prinzi la el.

4 Jul 2009, 01:41:
QUOTE
am gasit la dezmembrari .. 150 ron bucata .... decat sa le rectific .. poate ca ajung mai ieftin..



ai grija!! si eu am luat de la schrot si pana la urma le-am pus tot pe ale mele ca bateau mai rau decat ce aveam io.

This post has been edited by guiutz: 4 Jul 2009, 01:41


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 4 Jul 2009, 07:35
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




parerea mea ar fi sa le duci pe ale tale la rectificat nu ai incotrodecat sa iei unele de la dezmembrri si sa le duci la rectificat ce faci iei unele care unu lea lasat de stricate tu le iei de bune totusi avem masini nu avem dacii la alea mai gasesti pe toate drumurile o pereche de planetare bune dar la noi la reno e mai greu asa ziceam si eu dar leam dus intai la meserias sa uitat la ele si mi lea facut super bine nu mai troncane nu mai huruie nu mai bat cel putin aia dupa stanga abia se mai tinea saraca biggrin.gif



acordati incredere masinilor astea baieti parca ar fi facute pentru noi oameni saraci care fac bici din orice:D

This post has been edited by iulian_2233: 4 Jul 2009, 11:37


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 4 Jul 2009, 09:40
Post #145


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




30 ron un burduf? blink.gif
e 5 lei unu de nova si se potriveste

quiutz daca schimbi bucsele de la bara stabilizatoare sa imi spui si mie cat teau costat fiindca eu nu mai am bara aia prinsa ca sa rupt din bascula cand am intrat intrun sant


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 4 Jul 2009, 11:41
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




nu se pupa de nova ca sunt mai mici
si mai subtiri [planetarele de nova
am si nova acasa
deci stiu ce vorbesc
si intradevar e 30 de ron burduful


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 4 Jul 2009, 12:37
Post #147


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




am eu un burduf sigilat in cutie Made in France.....original de r11

il dau la pachet o oglinda stanga tot la fel nefolosita in cutie la pretul de 70lei ambele

This post has been edited by madalin18: 4 Jul 2009, 12:42


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 4 Jul 2009, 13:24
Post #148


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




QUOTE(iulian_2233 @ 4 Jul 2009, 11:41)
nu se pupa de nova ca sunt mai mici
si mai subtiri [planetarele de nova
am si nova acasa
deci stiu ce vorbesc
si intradevar e 30 de ron burduful
*



iartama ca te contrazic da eu am pus de nova diesel si sau potrivit perfect


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 4 Jul 2009, 16:41
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




merge burduf de dacie perfect am pus eu smile.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 5 Jul 2009, 00:23
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




cum va explicati ca din nou mi s-a stricat releul de incarcare?? nici de o luna nu l-am pus si acum seara am observat ca imi palpaie iar. la relanti sta bine, turez putin sta si dintr-o data incepe sa palpaie toti consumatorii. ieri mi s-a ars si becul de pe faza scurta, dreapta. sa fie coincidenta asta?? sau pe undeva, ceva are treaba cu releul si face scurt???


--------------------
Renault 11 GTD 1986 - AR-01-ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 11:08
Dacia