Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
Poze R11 1.6D, sa am si io topic cu masinuta mea :P
iulian_2233 |
27 Jun 2009, 13:56
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
|
||
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|||
guiutz |
27 Jun 2009, 14:09
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
mmm..eu am trapa...aici e problema...
azi am incercat sa pun macheta normala, cum ziceam aceeasi grosime si aproape acelasi material ca cea originala, dar au aparut probleme: nu se intinde si nu iese ca cea originala. cea veche era pusa acolo cu o presa, si de la presiune se intinde in toate locurile. am dus-o pe cea veche la spalatorie si diseara astept sa vad rezultatul, daca nu iese cum imi place mie, ii mai dau eu o tura cu vanish sa iasa tot din ea. poti pune o poza cu plafonul sa vad cum a iesit?? 27 Jun 2009, 19:15: am adus mocheta de la spalatorie, ziceti-mi o spuma sau ceva ca nu is multumit de ea. mai are unele pete pe ea. cel putin nu mai PUTE!!! maine sper sa termin masina chiar daca ii duminica o sa lucru din greu ca nu mai suport sa o vad asa ( This post has been edited by guiutz: 27 Jun 2009, 19:15 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
iulian_2233 |
27 Jun 2009, 20:16
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
incearca cu biocarpet la mine a iesit bine dupa ce inainte mia frecato nevasta cu peria pe scandura la baie dar e neagra a mea pete nu au mai ramas si chai a vea un miros placut de atunci macar o data pe luna o curat cu biocarpet
|
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
alin007 |
27 Jun 2009, 22:38
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
eu am cumparat de la cineva care lucreaza la spalatorie solutie de spalat motorul o diluezi cu apa si iese ceva traznet curtata instantaneu
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
tot_costel |
28 Jun 2009, 10:44
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
salut .. am si eu un renault 21 cu motor de renault 11 motor 1.6 d .... si intrebare ... cand o pornesc dimineatza porneste imediat ... e cand merg prin oras si se incalzeste foarte bine .... cand incerc sa o pornesc .. porneste foarte greu .... cateodata la a doua cheie ... am intrebat pe un mecanis si spune ca e capul hidraulic de la pompa de injectie .... voi avetzi vreo ideie .. vatzi mai intalnit cu problema asta ?? .. astept un raspuns..
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
guiutz |
28 Jun 2009, 23:51
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
nu am patit niciodata asa, nu stiu ce sa zic, probabil e si de la pompa de injectie.
la un var, avea un audi 80, benzina 2000 cmc, dupa 5 km jumate, niciodata nu a trecut distanta asta ) se oprea, el a fos problema ceva pipa, pe acolo pe sub delcou pe undeva, aia era coapta si cand se incingea pana a 2 a zi nu mai porneai. da na, asta-i benzinar, tu ai diesel. o fi si din injectie, scoate fum cand invarte?? sa nu fie si de la bujii dar, simpomele ar trebui sa fie invers, dimineata sa o ia greu si cand e calda sa porneasca usor. de cateva luni am schimbat toate garniturile in pompa 1.5 mil doar garniturile + manopera 3 mil. ----------------------------------- acum sa revin la problemele mele cu radiatorul. am terminat de pus tot la locul lui asa cum a trebuit ba mi se pare ca stau plasticaraiele mai bine oleaca, nu trancane al fie gropita. - cand bag apa cu antigel pe instalatie, desfac aerisitorul frumos, bag ce bag si iese pe acolo frumos apa fara bule - ma urc in masina, dau cheie, face circuit, inchid aeristorul, hai la radiator sa vedem ce am facut..... m-a apucat groaza, curgea mai tare ca ala vechiu, imi venea sa plang dupa cata munca am facut pana l-am dat jos si iar montat. am zis, hai ca nu oi fi strans colierele bine, ma pun sa strng, nimic. - golesc instalatia, dau furtune jos, iau vaselina, dau pe ambete tevi, pun furtune, strang de numa coliere (e o pozitie groaznica acolo) si bag apa, cheie si la radiator - picura odata la 20 de secunde cam asa, am pus acolo o tavita sa-l las sa vad ce are de gand - mai merg mai strang oleaca la coliere, iar la radiator, sterg cu o carpa acolo si surpriza, nu mai curge, las sa mearga vreo 30-40 de min pana a pornit de vreo doua ori ELV-ul. Nici strop, caldura de ardea la mana aerul bagat. Super-Mega-Fericit, merg sa ma spal pe maini sa incep a monta scaunele - pun si scaune si hai sa fac o tura cu masinuta , dupa vreo ora ce credeti?? la cheie tzanc un strop pe jos, m-am enervat de numa am zis ca scot un furtun din pompa si o stropesc cu un chibrit, ma duc iar asa pana se incalzeste apa putin si din nou nu mai curge, nu imi pot explica ce-i acolo, la fel era si cu radiatorul vechi, la fel si cu asta, apa in ele am bagat, mai ales in cel vechi, am bagat apa, am suflat in el pana mi-au iesit ochii din cap si nici strop de apa nu a iesit din el. m-am tot gandit si sa fie de la condens??? ca tevile de acolo din el se incalzesc fff tare, la fel si aerul cald pe care in baga in masina?? am gustat apa ce curge, parca are gust de antigel da nu chiar asa de tare. maine cred ca ii bag un StopLeak din peco sa vad daca mai picura. Voi ce ziceti?? sa fie din prinderea lui acolo pe dinafara la coliere?? sa aiba el o pozitie putin inclinata catre motor, in caz ca se prelinge pe teava sa curga afara?? pe teava nu se vede ca vine nimic, e uscat, doar de acolo din cutia aia a lui, la coltul din staga picura. Am lasat tavita uscata in masina sa vad peste noapte daca imi curge fara sa mai umblu cu ea. Ma omoara radiatorul asta, dar mai ales manevrele de inlocuire a lui, iti trebuie 2 zile sa-l schimbi. --- aaa... imi cer sucuze, am zis ca fac ceva poze, dar lucrand singur vreme de poze nu am avut deloc |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
tot_costel |
29 Jun 2009, 16:14
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
guiutz .. nu stiu daca scoate fum ... nu mam uitat .... nu cred ca scoate .. uite acum cand e mai racoare cu ploile astea nu prea mai facut figuri .... totusi poate i sa mai intamplat cuiva .. sunt curios de diagnostic ... .. garniturile sunt schimbate recent .. ca imi perdea mototrina pe la capul hidraulic .. 170 ron cu tot cu manopera la benzina e mai simplu .. e delcou .. fise si bujii ..l le poti verifica ... pompa de injectie .. nu poate sa o disfaca oricine .. .
la problema ta .. tu zici rdiatorul din masina .. adica aeroterma din masina ... la ala zici tu ca picura??? .. acum ar fi o chestie .. cand e motorul rece ... nu tia curs fiindca .. nu e presiune in instalatie .. e cand ajunge apa la 80 grade este o mica presiune in instalatie ... e posibil sa ai un por in radiator ... se repara uosr cu un albush de ou .... faina de in .. mi se pare cea mai tare chestie .. dara tentie nu in cantitatzi mari .. .. si e bun si stop likul acela ... multa bafta ... |
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
guiutz |
29 Jun 2009, 22:16
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
sal, am bagat azi StopLeak, - 3 lei si nu mai curge. mie imi curgea invers, la rece si la presiune nu. asta-i problema. sper sa nu mai curga
30 Jun 2009, 03:41: Poze cu aeroterma...pe acolo curege radiatorul asta nou, pe acolo curgea si cel vechi. Cel vechi dat jos, bagat apa in el si suflat nimic nu curge. care sa fie problema ca daca-s pe masina incep sa curga?? nu pot sa inteleg nimic din toata chestia asta. cu praful StopLeak nu imi mai curge deocamdata, sper sa tina macar vreo 2 ani daca nu exagerez. This post has been edited by guiutz: 30 Jun 2009, 03:41 Attached thumbnail(s) IMG_0238__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 259.78k ) Number of downloads: 431 IMG_0239__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 173.03k ) Number of downloads: 444 IMG_0240__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 203.41k ) Number of downloads: 407 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
alin007 |
30 Jun 2009, 10:47
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
cred ca mergea o mochieta nou ade solenza perfect
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
tot_costel |
30 Jun 2009, 12:41
Post
#130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
bine ca ai scapat .... trebuia sa fi pus de la inceput .. mai ales daca prelinge foarte putin ......
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
maoR11 |
1 Jul 2009, 09:26
Post
#131
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
mai guiutz spunemi si mie cum ai scos radiatorul ala fara sa demontezi bordu ca eu mam chinuit 2 zile la rand si nam mai rezistat, lam anulat
nu merge scos ca e bagat cu tevile alea in tabla de la caroserie si nu pot sa il trag |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
guiutz |
1 Jul 2009, 14:35
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
maro, l-am scos un felul urmator:
la mine era rupt din bord partea aia de jos mai ingusta ce tine comenzile pentru aer cald/rece. na pe acolo am reusit sa-l inclin in partea stanga (vb. aici de toata aeroterma), si sa despreind clemele din partea dreapta a bordului. sa nu uiti sa scoti si cutia de la torpedou (sau cum ii zice), si cu aia iti mananci nervii. de scos l-am scos, dar cand a trebui sa-l pun sus, am dat bordul pt ca altfel nu aveam cum, ii imposibil. bordul scos din toate clemele lui, tras vreo 10 cm in fata si sa ai mai pe cineva care sa iti ridice de el in sus. iti spun mai bine cauta ceva praf, solutie decat sa te pui la demontat acolo...te omoara pt ca trebuie dat tot jos de acolo, inclusiv volan, eu altadata nici daca imi curge siroi, mai bine mor de frig in masina sau iau 2 geci decat sa mai schimb ala. |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
tot_costel |
1 Jul 2009, 16:23
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
o intrebare .... are ideie cineva .. planetarele de renault 11 ... sunt la fel de lungi amandoua?? ca as vrea sa le inversez pentru ca imi troncane foarte tare la viraj maxim .... si daca stie si cineva cum se scot .. la fuzeta are acel surub ... la cutie .. se mai tine in ceva sau pur si simplu se trage de ea si iesa din cutie ???
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
alin007 |
1 Jul 2009, 18:34
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
ce a din dreapta este mult mai lunga fata de ce a din stanga cea din dreapta stiu ca iese pur si simplu tragi de ea iar ce a din stanga parka are 3 suruburi nus sigur nam desfacuto
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
ratzaalexandra |
1 Jul 2009, 20:27
Post
#135
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 July 08 |
planetarele sunt lafel ca la solentza .. stanga scurta cu semering si cealanta lunga
|
--------------------
Dacia
Dacia rally team
95
- B - 39 - TDH Dacia TDH
|
|
maoR11 |
1 Jul 2009, 21:21
Post
#136
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
cea din stanga e mai scurta si e prinsa in piulita aia amre de la fuzeta si in 3 suruburi pe cutia de viteze
si cea din dreapta e mai lunga si e prinsa in piulita mare de pe fuzeta si are un bolt la cutie , scuto boltu ala si tragi afara de ea daca ai motor pe motorina,te sfatuiesc sa nui pui planetare de motor pe benzina fiindca sunt mai subtiri si la un demaraj puternic ai ocazie sa ti le rupa(stiu asta din propria experienta) quiutz la mine "cutia" aia din torpedou e prinsa in nituri si tot bordu lafel e un calvar daca se rup niturile alea ca numai ai pe unde sa prinzi altele This post has been edited by maoR11: 1 Jul 2009, 21:23 |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
guiutz |
1 Jul 2009, 22:00
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
QUOTE planetarele sunt lafel ca la solentza .. stanga scurta cu semering si cealanta lunga - nu prea cred ca merg de solentza, si mie imi putea pune de soleza diesel, dar mecanicul a zis ca sunt ceva mai scurte parca, asa ca le-a dat jos si le-a reconditionat. De vreo juma de an merg brici si am prins si zapada cu ele si le-am fortat nu gluma, numai viraj maxim si cerculete cu spatele asa-i cum zice si maro, pe diesel doar de diesel, ca altfel se pot rupe si sigur nu rezista atat. QUOTE quiutz la mine "cutia" aia din torpedou e prinsa in nituri si tot bordu lafel e un calvar daca se rup niturile alea ca numai ai pe unde sa prinzi altele iti pun imagini sa vezi unde sunt la mine clemele bordului. pe laterale doua, la astea sa ai grija mare, cu o surubelnita sau cu mana prinzi de clema si are ea un plastic lung strangi usor si tragi de bord usor inafara sus 3 sau 2 cleme sunt relativ simplu de scos, doar ridici de bord in sus, o iei de la un capat ridici si incerci sa bagi mana cat mai aproape de clema sa nu ramai cu bordul in maini, This post has been edited by guiutz: 1 Jul 2009, 22:00 Attached thumbnail(s) cleme_bord.jpg ( Size: 51.42k ) Number of downloads: 362 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
tot_costel |
2 Jul 2009, 09:23
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
da am observat .. cea din stanga are 3 suruburi .... deci nici o sansa sa le inversez ... deci spunetzi ca se potrivesc cu cele de solentza? oricum cred ca trebuie de 1.9 d .. eu am 1.6 d, ok deci ramane sa caut la dezmembrari ... ca de rectificat .. nu stiu daca se poate ... ca is prea varza
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
maoR11 |
2 Jul 2009, 10:25
Post
#139
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
quiutz as vrea sa fie si la mine asa cum ai tu(cu cleme)
dar la mine e prins roata in nituri , la 10 cm e cate un nit, cred ca a fost demontat si na mai putut sal prinda cum era si a bagat nituri ca nu par a fi din farbirca , ca nici pe aceeasi linie nus bagate cutia din torpedu am scoso astazi si iam pus suruburi in loc de nituri This post has been edited by maoR11: 2 Jul 2009, 10:27 |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
guiutz |
2 Jul 2009, 18:18
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
se poate sa fie si asa cum zici, la mine a mai fost dat odata jos, pt ca e rupt suportul din lateral dreapta, jos. daca nu poti da bordul nici radiatorul nu iese, eventual tevile de plastic taiate si tras de el, dar cu legarea furtunelor e mai greu, probabil o sa intre in masina ele in loc la tevi... incearca cu un StopLeak, e un praf cu ceva pilitura de fier si faina de in mi se pare. Eu am bagat la prima pornire a ELV-ului, am oprit motorul am bagat usor in borcan sa se dizolve in apa, apoi am pornit motorul si l-am lasat pornit la relanti, 15-20 min, dupa 10 min, deschizi pe la jumate caldura. Nu imi mai curge deloc.
QUOTE da am observat .. cea din stanga are 3 suruburi .... deci nici o sansa sa le inversez ... deci spunetzi ca se potrivesc cu cele de solentza? oricum cred ca trebuie de 1.9 d .. eu am 1.6 d, ok deci ramane sa caut la dezmembrari ... ca de rectificat .. nu stiu daca se poate ... ca is prea varza ale mele bateau pe drum drept si la cea mai mica acceleratie ) si de juma de an merg brici. si mecanicul a zis ca de cat timp umblu cu ele asa ca se mai tineau intr-o foita de metal. de solenza mie nu mi-a putut pune, ca mi le schimba. nu stiu ce sa zic, daca ai sa probezi e bine, el a avut, a incercat de logan, zicea ca e mai groasa si de solenza cu cativa mm mai scurta. si mi-a explicat el mie ca daca in unele parti ale corpului nu is cativa mm in plus nu faci nimic, asa-i si cu planetarele astea This post has been edited by guiutz: 2 Jul 2009, 18:23 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
tot_costel |
3 Jul 2009, 17:19
Post
#141
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 June 09 |
am gasit la dezmembrari .. 150 ron bucata .... decat sa le rectific .. poate ca ajung mai ieftin.. dar trebuie alte burdufe .. ca ales is varza .. e 30 ron un burduf cam tot pe acolo ies ... chestia e la mine .. ca nu bat ... la mine trooncane ./. ca si cum parca se agatza in ceva .. si imi smuceste volanul din mana .. adica daca il tin la maxim virat .. trosneste si da sa mil indrepte .. plus ca directia e foarte greoaie .. .. acum nu stiu .. ti-am spus ca am renault 21 cu motor de renalt 11 ... o fi din cauza asta .. oricum .. luna care vuine sper sa le popt cumpara si sa mi le schimb ...
|
--------------------
renault 21
berlina
1989/berlina
- GK 44 HHT
|
|
iulian_2233 |
3 Jul 2009, 17:22
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
salut omu insista ca trebuie sa gasesti si mai ieftin eu anu trecut la un r9 leam rectificat cu 300 ron in banii astia au intrat si burdufe noi si miau dat garantie un an
|
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
guiutz |
4 Jul 2009, 01:40
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
pai la tine nu e si din caseta de directie daca zici ca merge greu, la mine au zis ca e o bucsa acolo din teflon, aia se uzeaza in timp, dar din pacete la mine nu mai are ce se uza, bucsa la mine a disparut complet, am ceva batai in volan pe drum de tara, nu prea vine volanul inapoi, si imi mai bate cate ceva, dar rar, probabil talerele de la telescoape mi-au zis altii. acum trebuie sa schimb si bucsele la bara stabilizatoare ca si alea s-au cam dus si facute unghiurile de fuga, o roata nici de un an, stanga fata imi este aproape stearsa, iar celelalte sunt ca noi, imi pare rau de tot dupa cauciuc, ca am prins un all-season, 4 bucati cu 1 million cu tot cu montat si echilibrat intr-o stare ff buna. acum o sa caut unul la ffel sau altele 2 pe fata si pe asta il fac roata de rezerva, numai ca de gasit mai greu, ca duce unu de la nemti second iar de 2 ori la fel nu prea prinzi la el.
4 Jul 2009, 01:41: QUOTE am gasit la dezmembrari .. 150 ron bucata .... decat sa le rectific .. poate ca ajung mai ieftin.. ai grija!! si eu am luat de la schrot si pana la urma le-am pus tot pe ale mele ca bateau mai rau decat ce aveam io. This post has been edited by guiutz: 4 Jul 2009, 01:41 |
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
iulian_2233 |
4 Jul 2009, 07:35
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
parerea mea ar fi sa le duci pe ale tale la rectificat nu ai incotrodecat sa iei unele de la dezmembrri si sa le duci la rectificat ce faci iei unele care unu lea lasat de stricate tu le iei de bune totusi avem masini nu avem dacii la alea mai gasesti pe toate drumurile o pereche de planetare bune dar la noi la reno e mai greu asa ziceam si eu dar leam dus intai la meserias sa uitat la ele si mi lea facut super bine nu mai troncane nu mai huruie nu mai bat cel putin aia dupa stanga abia se mai tinea saraca
acordati incredere masinilor astea baieti parca ar fi facute pentru noi oameni saraci care fac bici din orice:D This post has been edited by iulian_2233: 4 Jul 2009, 11:37 |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
maoR11 |
4 Jul 2009, 09:40
Post
#145
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
30 ron un burduf?
e 5 lei unu de nova si se potriveste quiutz daca schimbi bucsele de la bara stabilizatoare sa imi spui si mie cat teau costat fiindca eu nu mai am bara aia prinsa ca sa rupt din bascula cand am intrat intrun sant |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
iulian_2233 |
4 Jul 2009, 11:41
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile |
nu se pupa de nova ca sunt mai mici
si mai subtiri [planetarele de nova am si nova acasa deci stiu ce vorbesc si intradevar e 30 de ron burduful |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
madalin18 |
4 Jul 2009, 12:37
Post
#147
|
Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 |
am eu un burduf sigilat in cutie Made in France.....original de r11
il dau la pachet o oglinda stanga tot la fel nefolosita in cutie la pretul de 70lei ambele This post has been edited by madalin18: 4 Jul 2009, 12:42 |
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
maoR11 |
4 Jul 2009, 13:24
Post
#148
|
. Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU |
|
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
alin007 |
4 Jul 2009, 16:41
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG |
merge burduf de dacie perfect am pus eu
|
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
guiutz |
5 Jul 2009, 00:23
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD |
cum va explicati ca din nou mi s-a stricat releul de incarcare?? nici de o luna nu l-am pus si acum seara am observat ca imi palpaie iar. la relanti sta bine, turez putin sta si dintr-o data incepe sa palpaie toti consumatorii. ieri mi s-a ars si becul de pe faza scurta, dreapta. sa fie coincidenta asta?? sau pe undeva, ceva are treaba cu releul si face scurt???
|
--------------------
Renault
11 GTD
1986
- AR-01-ESX
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2024 - 11:08 |