Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema Laguna 1.1, 1.8, 8v, Porneste greu, intrerupe in mers

hardinc
post 18 Mar 2011, 16:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Va salut ,si revin iar cu o problema. Acum cateva zile a inceput sa porneasca masina greu (pornea in 3...isi revenea), si facea figuri la turatii mici (dadea in nas) . Cand ii umblam la fisa 1 si 2 isi revenea. Am dedus ca sunt fisele duse, si daca tot schimbam fisele m-am uitat la capacul delcou care era si el dus. Am schimbat prima data capacul , lucrurile s-au mai imbunatatit nitel, dar tot rau mergea. Azi am schimbat si fisele. Problema este ca dupa ce am schimbat fisele tot la fel a mers o perioada (mers inecat + rateuri la admisie aer) pana s-a incalzit nitel si am zis ca or fi fost bujiile inecate de a luat-o greu (inainte ma chinuisem s-o pornesc cu fisele vechi) . Toate bune pana aici...mergea brici. Insa acum dupa ce a stat cateva ore am zis sa-i dau o cheie de proba, la fel face, abea porneste. Merge motorul oribil si cand incerc sa accelerez mai brusc se opreste. Plus ca n-a pornit la prima cheie, zici ca e dezamorsata. Dati-mi o idee ce sa verific ca ma gandesc la ce-i mai rau (pompa benzina). Bujii am scos 2 inainte sa schimb fisele si nu erau ude, erau arse bine ...pe 3 si 4 nu le-am scos. Sa le scot iar pe toate sa vad daca au ceva (bujiile au si ele doar 5000 km , sunt ngk) ? Se scoate greu pompa de benzina sa vad sa n-aiba vreo mizerie ceva? Se poate sa nu fi pus bine capacul delco? Am observat ca are un joc la suruburi de 1-2 mm ... sa incerc sa mai desurubez si sa-l dau mai sus/jos?
later edit: la capacul de la delco se aude un tacanit , e normal ? ...

<span class='edit'>19 Mar 2011, 13:31:</span>
Revin: Am scos ieri bujiile toate , in jurul electrodului sunt negricioase si parca si electrodul este putin negru, dar nu arata foarte rau. Problema a ramas asa: la prima cheie nu o ia, la a 2-a o ia chinuit, abea la a 3-a o pot accelera cate putin ca sa nu moara. daca accelerez puternic da rateuri in capacul de la filtru de aer. Daca o las sa se incalzeasca isi revine , mai da rateuri doar daca las sa scada turatia si bag pedala la fund. Cand isi revine , motorasul acela de relanti imi tot lucreaza ,accelereaza putin...o lasa...iar accelereaza.... se aude in mersul motorul si se vede si acceleratia miscandu-se. Am suflat si pe furtun de retur ieri, parca se duce pe el aerul, desi cand iau gura de pe el imi da inapoi o parte din aer , insa ma gandesc ca e normal avand in vedere marimea furtunului si debitul pe care il poate suporta gaura aceea mica. Sugestii? motorasul pas cu pas? e acelasi lucru cu motorasul de relanti ? mentionez ca face probleme doar cand o pornesc rece. dupa ce se incalzeste porneste normal si ramane doar cu problema rateurilor.

This post has been edited by hardinc: 19 Mar 2011, 13:32


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 20 Mar 2011, 14:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




salut
rateuri in admisie si pornire grea sunt din lipsa de carburant
pompa de benzina o poti verifica usor: scoti returul din injectie si il bagi intr-o sticla, pornesti motorul si accelerezi, daca se intrerupe benzina inseamna ca nu debiteaza suficient sau regulatorul de presiune de pe injectie nu mai lucreaza bine, daca aici nu sunt probleme incearca alt injector(presupunanad eu ca este monopunct) sau chiar pune de mai multe ori contactul, mai poate sa fie de la benzina insuficienta in rezervor(cu cate ca acul arata incearca sa alimentezi mai mult sa vezi cum porneste a doua zi)
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 20 Mar 2011, 14:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Nu mai vrea sa porneasca deloc acum. Invarte si a dat de vreo 2 ori semne dar nu mai porneste. Am gasit doar o bujie uda. am ars-o nitel si am bagat-o pe alt cilindru, dupa ce am mai dat la cheie nu mai era uda aia , erau altele 2. se poate sa fie dus capacul delcou pe care l-am luat nou? ...adica sa fie prost. sau o bujie defecta? pe retur imi da cand pun contactul, dar nu am vazut exact cum .

<span class='edit'>20 Mar 2011, 18:55:</span>
am reusit s-o pornesc pana la urma , am dat de vreo 5 ori la cheie pana a inceput sa porneasca intr-un mers sacadat si m-a lasat sa accelerez nitel si de acolo a fost a mea. dupa 5 minute de mers ...alta masina. un lucru ciudat , pe bujiile ngk scrie made in france, parca erau japoneze ?
si inca ceva ciudat...inainte nu mi se intampla: cand accelerez se vede cum imi ia curent de la lampa din interior.

This post has been edited by hardinc: 20 Mar 2011, 19:11


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssemil34
post 20 Mar 2011, 22:40
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 September 10




hardinc ,asa o laguna am si eu 1,1 din '95 ,1.8 RT,si asa am patit si eu ca si tine .am schimbat motorasul pas cu pas de pe injectie ca imi pornea greu la rece .dar a trebuit sa schimb filtrul de benzina ca imi era infundat de mizerie si nu se alimenta cum trebuie .poate asta o fi si la tine nu stiu sigur .bafta .


--------------------
renault laguna 1 1.6 16v brek 1998 1.6 16v
cryssemil34
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 20 Mar 2011, 22:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




De filtru nu stiu ce sa zic, e schimbat de vreo 4-5 mii de km si ala , deci nu e vechi, si alimentez numai de la rompetrol mereu, o statie de unde alimenteaza toata firma si de unde alimentez de cand ma stiu si nu au fost probleme cu combustibilul. Ma mai gandesc sa dau jos si sonda lambda maine. Se poate verifica cumva de catre mine? se poate curata inainte s-o bag la loc in vreun fel? Daca e stricata si incerc sa pornesc fara ea ar trebui sa porneasca mai bine? (chiar si cand se incalzeste se simte miros de benzina in ce iese pe teava de esapament)

This post has been edited by hardinc: 20 Mar 2011, 22:57


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 23 Mar 2011, 20:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Intrebare: condensatorul de langa bobina poate fi cauza problemelor de genu? Am observat ca al meu e topit si nu stiu daca mai functioneaza bine. am incercat alt condensator de la o laguna ca a mea dar nush sigur daca si ala era bun.
Cand accelerez imi ``fura`` curent de la becurile din bord si lampa interioara daca e deschisa.
in alta ordine de idei, am incercat si cu alta bobina si la fel face. Daca ar da sonda lambda informatii eronate, daca ii scot mufa ar trebui sa isi revina? adica sa revina cumva la niste setari default? maine o sa verific si senzoru de pe volanta si dau jos si toba sa vad daca e infundat cat-ul si ma gandeam sa umblu si la lamda.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 28 Mar 2011, 17:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Incet-incet incep sa ajung la piesa problema. Am ajuns la concluzia ca este ori pompa , ori injector infundat. Intrebarea mea este, daca dau jos capacul de deasupra injectorului are ceva daca-i dau la cheie cu el desfacut? Mai exact vreau sa vad daca atunci cand dau la cheie baga injectorul. Am observat ca invarte in prostie si nu porneste pana nu-i dau ``sprituri`` .


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 2 Apr 2011, 15:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




In urma unei inspectii vizuale a corpului clapeta s-a constatat ca injectorul nu pulveriza , nu se vedea ca da nimic, ci doar ca stropeste pe clapeta. Am dus injectorul azi la curatat, toate bune pana cand m-am uitat la furtunele care intra in corp. Aveam desenate sageti pe furtune si pe intrarile din corp. Problema era ca nu corespundeau, din ce se vedea turul era pus pe retur iar returul pe tur. Am pus injectorul proaspat curatat la locul lui,cu furtunele puse asa cum trebuia initial, a facut figuri. Am incercat si cu furtunele puse cum erau ele initial(gresit). Nu o lua deloc, nici cu figuri nici fara. Dupa ce am chinuit-o nitel, am facut-o sa mearga cum trebuia , cu turu pe tur si returu pe retur. Intrebarea mea e cum a mers atata amar de vreme cu alea invers? Nu are vreo supapa ceva la retur sa nu lase benzina sa intre? Cand am pus furtunul de tur pe retur, nu imi iesea pe tur nimic , deci returul nu imi lasa benzina sa intre. Ramane de vazut daca aia era problema si o sa porneasca bine acum, dar la furtunele alea n-a umblat nimeni de cand am luat masina , nu imi inchipuiesc cum a mers bine pana acum.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 3 Apr 2011, 15:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




De pornit tot greu a pornit azi. Desi se pare ca vorbesc singur de ceva timp si nimeni nu-si da cu parerea, mai pun o intrebare. Are ceva daca ,fiindca nu gasesc garniturile de la admisie prin slobozia , sa pun pasta rosie pentru garnituri acolo? si alta intrebare, sonda lambda se poate sa cauzeze problemele astea? daca scot mufa de la ea ar trebui sa mearga mai bine daca e defecta? Deci problemele au ramas pornirea grea cand e rece si rateuri in admisie. Dupa ce se incalzeste merge mai bine dar tot am rateuri pe admisie daca fac sprituri cu acceleratia, si are niste ezitari cand urca in turatie. Daaca va intrebati de ce nu o duc la un tester ca sa termin balciul , e fiindca nu am asa ceva in slobozia , am intrebat peste tot. Nici marele Renault se pare ca nu are. Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunatnt
post 3 Apr 2011, 20:19
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 11 February 11
From: timisoara




nu fi suparat ,nu vorbesti singur .laguna 1 ph 1 am si eu 1.8 .8 valve .uitate prima data daca iti lucreaza motorasul pas cu pas de pe injectie.aceeasi problema o aveam si eu la pornire ,dar am schimbat motorasul pas cu pas si acum nu mai am probleme cu pornirea .cat despre intreruperi se poate sa fie si de la bujii.daca o bujie nu da scanteie cum trebuie nu trage cum trebuie .vezi daca il prinzi pe katalyn03 iti explica mai multe .mi se pare ca are si un nr de telefon postat .faci un efort si-l suni si explici mai exact ce ti se intampla .succes si numai bine .


--------------------
renault laguna3 2008 ,1,5 DCI ,110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 7 Apr 2011, 07:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Am rezolvat-o, se pare ca era vina senzorului de temperatura a motorului. Am scos mufa de acolo si azi dimineata a pornit cum nu pornea nici cand am cumparat-o. Ce-i drept de cand am cumparat-oi statea cam turata si scadea turatia greu , dar nu m-am gandit ca e ceva atat de simplu. Dupa ce am schimbat toata partea de aprindere aproape, si verificat iar aproape toata alimentarea, problema era dintr-un amarit de senzor, care la prima impresie ai zice ca n-are cum sa influenteze asa mult mersul motorului.
Pe autokarma imi da 2 tipuri de senzor , unul care deschide la 120 grade si unul care deschide la 155 grade. Care e cel bun, si ce anume deschide el?


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 7 Apr 2011, 09:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




cel la 120 grade este cel bun
el nu deschide nimic, la temperatura respectiva se aprinde martorul in bord
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 7 Apr 2011, 10:12
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Multumesc mult katalyn, si pentru raspunsul de acum si pt ca ai avut rabdare sa ma asculti la telefon. Momentan am luat unul de pe un motor vechi , il montez astazi sa vad daca isi revine, temporar pana imi aduce magazinul unul nou.
later edit: Am probat cu cel de la dezmembrari, merge perfect. Deci daca aveti probleme de genul acesteia pe care am avut-o eu, merita sa verificati prima data acest senzor prin scoaterea mufei si verificat mersul motorului fara el. Cel defect avea capsula aceea de fier mancata si se vedea rezistorul acela sau ce e. Sa vad acum cu consumul cum stau, sper sa-si revina ca m-a rupt cat a avut probleme, 20% lua.

This post has been edited by hardinc: 7 Apr 2011, 12:55


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 7 Apr 2011, 15:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Poti pune cumva o poza cu acel senzor? Acelasi senzor aprinde si becul din bord si da si informatii la calculator sa regleze turatia?

This post has been edited by valifilioreanu: 7 Apr 2011, 15:45


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 7 Apr 2011, 23:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




O sa-i fac maine o poza la motor sa-ti arat exact unde se afla, banuiesc ca asta vrei. Senzorul asta da informatii catre calculator, si din ce spune katalyn iti aprinde si un martor in bord cand apa e prea fierbinte. Nu este responsabil totusi de afisarea temperaturii in bord. La opel parca citeam ca senzorul asta il are integrat si pe cel care afiseaza temperatura in bord, sunt 2 in 1. La motorul meu este pozitionat undeva sub capacul delco, in dreapta motorului, are 2 fire care ies din el ,si se desface cu o cheie de 21. Daca vrei o poza a senzorului propriu zis poti cauta pe autokarma.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj77shv
post 8 Apr 2011, 15:10
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 April 08
From: Cluj-Napoca




La R21, pe F3N, erau 2 senzori. Unul in fata si unul in spate. Cel din fata dadea informatia la calculator, iar celalalt la ceasul din bord. Totusi, becul din bord era legat la cel din fata.


--------------------
Renault Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6 - CJ-56/95-JON 2008 - Initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 8 Apr 2011, 16:34
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Problema mare. Consumul este tot urias. Am bagat 11 litri de benzina si am mers 80 de km , din care 70% facuti in exterior. Calculatorul a trecut cumva intr-un mod de avarie cand a detectat senzorul ala ca o ia razna? Trebuie sa-l resetez cumva? daca da, cum? Nu am gasit nicaieri aici tester sa vad ce erori imi arata si sa le sterg. Maine as vrea sa dau jos si evacuarea sa rezolv o problema de imbinare inainte de catalizator, scapa pe acolo. Oare de acolo sa fie si un consum mai mare? sa dea sonda lambda peste cap? Mai am o sonda luata de la dezmembrari , poate o s-o probez si pe aia. As dori totusi un raspuns in legatura cu resetarea calculatorului, se face intr-un fel anume dupa ce ai avut vreo eroare?


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 8 Apr 2011, 19:42
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




salut
daca are 2 fire inseamna ca are si afisarea temperaturii si becul. eu numai cu mandoua am intalnit la renault din 94-pana in prezent
bafta si ma bucur ca ti-a fost de ajutor sfatul meu!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 8 Apr 2011, 19:44
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




resetare=borne date jos toata noaptea


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 8 Apr 2011, 19:55
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




O s-o las in seara asta fara +. banuiesc ca daca las minusul conectat nu afecteaza cu nimic, atata timp cat e plusul scos.
valifilioreanu n-am putut face poza motorului azi . Ai inteles cumva de care senzor e vorba? Daca nu, pun maine o poza.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 9 Apr 2011, 20:50
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




In poza e cea din stanga sau cea din dreapta?

Attached thumbnail(s)
722.png ( Size: 474.15k ) Number of downloads: 2674


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hardinc
post 10 Apr 2011, 06:22
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 28 October 10
From: Slobozia/Ialomita




Cel din dreapta este senzorul de temperatura. Cel din stanga este senzorul de detonatie.


--------------------
Renault Laguna 1.1 1995, 1.8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G3orG3_0829
post 4 Jun 2011, 14:50
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 June 11




salut am si eu o laguna 1.8 benzina.am probleme cu pornirea cand motorul e cald .dimineata porneste fara nici-un fel de probleme (la sfert) dar daca se incalzeste (adica motorul ajunge la temperatura optima de fct) porneste foarte greu.trebuie sa o si accelerez putin .in mers nu face niciun fel de probleme cineva spunea ca ar fi problema de la sonda de apa (cea alba).cunoaste cineva problema

4 Jun 2011, 15:53:
am uitat sa zic laguna motor 1.8 benzina din `96

5 Jun 2011, 01:37:
si scoate si fum negru pana porneste


This post has been edited by G3orG3_0829: 5 Jun 2011, 00:37


--------------------
Renault Laguna 1 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 6 Jun 2011, 11:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Eu am probleme ca nu tine ralanti-ul mereu, are momente cand tine (rar) dar daca o ambalez brusc si o las la ralanti, moare. Am inlocuit acea sonda de apa si nici o schimbare, chiar si cu mufa de la sonda scoasa nu se simte nici o diferenta.Am incercat sa scot si mufa de la IAC si atunci moare instantaneu. E posibil totusi ca IAC-ul sa nu functioneze corect? Nu stiu ce sa-i mai fac, e naspa rau sa moara in mers, ramai fara directie,frane.... Oare se poate gasi problema la o diagnoza?


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 10 Jun 2011, 07:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Ce poate sa fie de porneste greu? trebuie sa dau mai lung la automat, cateodata o ia la a doua cheie.Am curatat senzorul de pe volanta si IAC-ul si tot la fel.

This post has been edited by valifilioreanu: 10 Jun 2011, 07:48


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acosti78
post 14 Jun 2011, 06:14
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 February 11
From: Timisoara




Salutare la toata lumea. Cred ca am si eu o problema si d-aia cer si eu o parere mai avizata. Am o laguna 1 faza 2 din 2000 si prima data mi-a facut figuri cand am fost de Pasti in concediu si am trecut oituzul. Cand l-am trecut incolospre moldova a fost ok am trecut linistit; cand m-am intors am bagat niste benzina de la petrom din bacau, atunci au inceput problemele: dupa nici 10 km am simtit ca nu mai am talpa, si motorul a inceput sa moara in mers. Am zis ca e benzina de vina dar acum am alimentat din timisoara de unde iau eu de regula si am patit aceeasi chestie. Am mers la moldova noua si am mers bine, cand m-am intors, cam pe la Naides prin munte ............aceeasi chestie. In viteza a doua cu acceleratia la podea nu puteam sa urc; curios e ca face asta doar in reprize, cand m-am dus incolo de ce nu a facut??? A mai patit careva asa ceva? ce ar trebui sa fac? nu de alta dar ma mai duc la nu stiu ce service si ma pune ala sa schimb jumatate de masina. Multumesc anticipat si drum fara probleme mad.gif


--------------------
Renault Laguna I 2000 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 14 Jun 2011, 07:10
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Am gasit o rezolvare temporara la problema cu ralantiul: la clapeta de acceleratie are un surubel din care poti mari ralanti-ul. Din pacate acel surubel are capul rupt si e blocat pe filet. Am improvizat pe acolo si am pus um distantier , acum sta la 1000 rpm. Oare are influenta la mersul motorului...consum sau ceva? din ce stiam eu, ralanti-ul ar trebui sa se regleze electronic dupa senzori, nu din surub . Nu cumva acest surub e pentru a regla pozitia de plecare a clapetei? Daca stiti ceva mai detaliat despre functionarea si reglarea ralantiului la aceasta motorizare...as aprecia daca ati scrie aici. Multumiri


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Jun 2011, 10:05
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




As crede ca problema se datoreaza motorasului pas cu pas ,acesta avand rolul de mentinere a ralantiului la turatia prescrisa de fabricant. Motorasul da voie unui debit de aer sa intre in admisie suficient arderii benzinei pentru a mentine ralantiul la turatia necesara .Daca motorul nu primeste aer suficient "moare" .Tu ai deschis clapeta facilitand astfel intrarea aerului pe acolo "riscand" un consum mai mare de benzina. Daca motorasul nu este defect si poate fi curatat ,incearca sa-l dai jos (daca se poate..) curata-l (daca stii cum s-o faci ...daca nu ,du-te la service) faci dupa, cateva manevre de calibrare ..si gata .Succes !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 14 Jun 2011, 10:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Pai treaba e ca nu am motoras pas cu pas, ci un IAC, un electromagnet care regleaza debitul de aer care intra pe langa clapeta pt a tine relantiul. Acum eu nu stiu cine-i da informatia cat sa deschida.As vrea sa o iau logig pe traseu dar nu stiu sigur ce si in ce fel gestioneaza relantiul. Am banuit ca ar fi sonda de temperatura apa de sub capacul delco, am inlocuit-o dar degeaba.poate avea legatura cu relantiul si sonda de temperatura aer din admisie?


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj77shv
post 14 Jun 2011, 14:50
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 April 08
From: Cluj-Napoca




Are legatura cu sonda de temperatura a apei si cu cea de temperatura a aerului. In functie de astea doua si in functie de senzorul de pe volanta regleaza relantiul. Astea doua sonde+altele dau informatia calculatorului, care trimite mai departe cat sa deschida IAC.


--------------------
Renault Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6 - CJ-56/95-JON 2008 - Initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:00
Dacia