Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema mare la motor, motorul nu mai "trage" si suiera la accelerare

Steel&Plastic
post 2 Mar 2009, 11:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 August 08




Salut stimati forumisti

Am si eu o problema mare!!

Detin un 1,9 dci de 121.000 km si azi dimineata am pornit masina si cand am vrut sa plec la serviciu, am observat in timpul mersului ca masina nu mai vroia sa mai traga si a scos un suierat destul de puternic, care crestea in intensitate pe masura ce acceleram.
mentionez ca pe computerul de bord sunt prezente urmatoarele mesaje
1: "vidange a prevoir" iar mesajul 2 este ceva legat de verificarea injectiei sau ceva de genul asta.
Mentionez de asemenea ca pe bord s-a mai aprins martorul"stop" impreuna cu martorul presiune ulei dar nu tot timpul.
Stiu ca trebuia sa schimb filtrele de vreo 2 luni plus uleiul.
Sa fie astea semnele ca turbina a cedat? Pot sa o conduc pana la un service sau trebuie tractata?
Sunt convins ca trebuie sa merg cu masina in service iar intrebarea mea este cam care sa fie problema si cat estimati ca o sa ma coste?

Imi recomandati vreun service din Bucuresti?

De unde sa iau filtrele la pret bun?

va multumesc

This post has been edited by Steel&Plastic: 2 Mar 2009, 12:39


--------------------
renault megane II 2003 1.9 dci 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 2 Mar 2009, 15:44
Post #2


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Daca zici ca suiera, sincer nu cred ca filltrele sunt cea mai importanta problema pe care o ai in momentul asta. Cat despre turbina, cauta ca s-a discutat si paradiscuat.

Cat despre vidange a prevoir inseamna o golire, si presupun ca este vorba de filtrul de motorina.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 2 Mar 2009, 15:54
Post #3


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




nu stiu cum e la 1.9, dar la 1.5 dci turbina este conectata la intercooler printr-un furtun. la mine furtunul respectiv ( care are aproximativ 10 cm si este prins la ambele capete cu coliere metalice ) a cedat si imi facea la fel...in sensul ca atunci cand intra turbina in functiunea scotea acel suierat + mesajele in bord. l-am schimbat si totul a fost ok


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 2 Mar 2009, 16:26
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




"vidange a prevoir" inseamna ca trebuie sa faci schimbul de ulei (ai depasit termenul de 1 an sau nr de km), n-are treaba cu filtrul de motorina.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel&Plastic
post 2 Mar 2009, 22:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 August 08




am fost azi la service si cei de acolo nu sunt siguri daca problema este de la turbina. maine o sa schimbe toate filtrele plus ulei nou si o sa se uite de ce "suiera".
eu stiu ca s-a mai discutat despre turbina...intrebarea mea se referea daca simptomele pe care le-am enumerat pot sa acuze o problema legata de turbina sau orice altceva.
mi-am amintit care era cel de-al doilea mesaj pe computerul de bord: " injection a controler"...orice-ar insemna
postez maine ce mai aflu de la service.
apropos, revizia ma costa 400 ron inlocuit toate filtrele, uleiul e de la mine

This post has been edited by Steel&Plastic: 2 Mar 2009, 22:56


--------------------
renault megane II 2003 1.9 dci 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 3 Mar 2009, 10:30
Post #6


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




spune-le sa se uite si la furtunul de care am facut vorbire mai sus...nici la mine nu si-au dat seama din prima. mare atentie - daca s-a crapat furtunul respectiv nu inseamna ca ai probleme la turbina...


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel&Plastic
post 3 Mar 2009, 15:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 August 08




vin de la service........pe jos. sad.gif
de dimineata in drum spre service masina a scos mult fum care mirosea a ulei si mi'am dat seama imediat ca nu e gluma. noroc ca mai aveam 500 m pana la usa serviceului si am mers foarte incet.
au demontat turbina si avea un joc de vreo 5 mm la ax.
pe la galeria de admisie si pe la egr era plin de funingine unsuroasa.
deci turbina e de vina

acuma faza cea ,ai tare..o turbina noua este 60 milioane Garret. ce ziceti de asta.

are cineva sa-mi dea vreo sugestie, sunt bune turbinele reconditionate, de unde sa le iau?

help


--------------------
renault megane II 2003 1.9 dci 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Mar 2009, 16:24
Post #8


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(Steel&Plastic @ 3 Mar 2009, 15:42)
vin de la service........pe jos.  sad.gif
de dimineata in drum spre service masina a scos mult fum care mirosea a ulei si mi'am dat seama imediat ca nu e gluma. noroc ca mai aveam 500 m pana la usa serviceului si am mers foarte incet.
au demontat turbina si avea un joc de vreo 5 mm la ax.
pe la galeria de admisie si pe la egr era plin de funingine unsuroasa.
deci turbina e de vina

acuma faza cea ,ai tare..o turbina noua este 60 milioane Garret. ce ziceti de asta.

are cineva sa-mi dea vreo sugestie, sunt bune turbinele reconditionate, de unde sa le iau?

help
*


Ai doua variante:
1. Dezmembrari
2. Vezi ca sunt unii care reconditioneaza turbine si dau si garantie(mai sunt useri aici care au apelat la serviciile lor si s-au declarat multumiti)
Succes... tongue.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 4 Mar 2009, 00:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




nu e 60 de mil o turbina noua... wink.gif
mai cauta ... mergi cu seria de la caroserie si placuta ovala pe la mai mute magazine de piese auto si vezi cine ti-o aduce mai ieftina.
mai exista si varianta reconditionarii.


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 12:01
Dacia