problema mare la motor, motorul nu mai "trage" si suiera la accelerare
![]() ![]() ![]() |
problema mare la motor, motorul nu mai "trage" si suiera la accelerare
Steel&Plastic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
2003 1.9 dci 120 cp
|
|||
shteffanivlad |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca zici ca suiera, sincer nu cred ca filltrele sunt cea mai importanta problema pe care o ai in momentul asta. Cat despre turbina, cauta ca s-a discutat si paradiscuat.
Cat despre vidange a prevoir inseamna o golire, si presupun ca este vorba de filtrul de motorina. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#3
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
nu stiu cum e la 1.9, dar la 1.5 dci turbina este conectata la intercooler printr-un furtun. la mine furtunul respectiv ( care are aproximativ 10 cm si este prins la ambele capete cu coliere metalice ) a cedat si imi facea la fel...in sensul ca atunci cand intra turbina in functiunea scotea acel suierat + mesajele in bord. l-am schimbat si totul a fost ok
|
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
"vidange a prevoir" inseamna ca trebuie sa faci schimbul de ulei (ai depasit termenul de 1 an sau nr de km), n-are treaba cu filtrul de motorina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Steel&Plastic |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 August 08 ![]() |
am fost azi la service si cei de acolo nu sunt siguri daca problema este de la turbina. maine o sa schimbe toate filtrele plus ulei nou si o sa se uite de ce "suiera".
eu stiu ca s-a mai discutat despre turbina...intrebarea mea se referea daca simptomele pe care le-am enumerat pot sa acuze o problema legata de turbina sau orice altceva. mi-am amintit care era cel de-al doilea mesaj pe computerul de bord: " injection a controler"...orice-ar insemna postez maine ce mai aflu de la service. apropos, revizia ma costa 400 ron inlocuit toate filtrele, uleiul e de la mine This post has been edited by Steel&Plastic: 2 Mar 2009, 22:56 |
--------------------
renault
megane II
2003 1.9 dci 120 cp
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#6
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
spune-le sa se uite si la furtunul de care am facut vorbire mai sus...nici la mine nu si-au dat seama din prima. mare atentie - daca s-a crapat furtunul respectiv nu inseamna ca ai probleme la turbina...
|
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
Steel&Plastic |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 August 08 ![]() |
vin de la service........pe jos.
![]() de dimineata in drum spre service masina a scos mult fum care mirosea a ulei si mi'am dat seama imediat ca nu e gluma. noroc ca mai aveam 500 m pana la usa serviceului si am mers foarte incet. au demontat turbina si avea un joc de vreo 5 mm la ax. pe la galeria de admisie si pe la egr era plin de funingine unsuroasa. deci turbina e de vina acuma faza cea ,ai tare..o turbina noua este 60 milioane Garret. ce ziceti de asta. are cineva sa-mi dea vreo sugestie, sunt bune turbinele reconditionate, de unde sa le iau? help |
--------------------
renault
megane II
2003 1.9 dci 120 cp
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#8
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Steel&Plastic @ 3 Mar 2009, 15:42) vin de la service........pe jos. ![]() de dimineata in drum spre service masina a scos mult fum care mirosea a ulei si mi'am dat seama imediat ca nu e gluma. noroc ca mai aveam 500 m pana la usa serviceului si am mers foarte incet. au demontat turbina si avea un joc de vreo 5 mm la ax. pe la galeria de admisie si pe la egr era plin de funingine unsuroasa. deci turbina e de vina acuma faza cea ,ai tare..o turbina noua este 60 milioane Garret. ce ziceti de asta. are cineva sa-mi dea vreo sugestie, sunt bune turbinele reconditionate, de unde sa le iau? help Ai doua variante: 1. Dezmembrari 2. Vezi ca sunt unii care reconditioneaza turbine si dau si garantie(mai sunt useri aici care au apelat la serviciile lor si s-au declarat multumiti) Succes... ![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
caktuss |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
nu e 60 de mil o turbina noua...
![]() mai cauta ... mergi cu seria de la caroserie si placuta ovala pe la mai mute magazine de piese auto si vezi cine ti-o aduce mai ieftina. mai exista si varianta reconditionarii. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 12:01 |