Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Airbag twingo

raulici_sm
post 23 Nov 2007, 19:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 07
From: Cluj Napoca




salut, nu stiti cat costa 2 airbaguri de twingo? smile.gif pt cel de la pasager trebuie schimbat tot bordul, sau e ca si la Logan ( introdus airbag nou + lipit bordul ) ?


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 27 Nov 2007, 12:20
Post #2


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




modulul de airbag pasager e pe modelul plug play and glue back on.


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siradu
post 24 Apr 2008, 12:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 February 07
From: Bucuresti




Airbag-ul de pe volan se schimba cu tot cu volan? Intreb pentru ca mi se pare ca am rupt firul care face legatura dintre airbag si pisa din spatele volanului in incercarea mea de a-mi repara ventilatia. Ca sa scoti volanul trebuie sa dau jos intai manetele de semnalizare. Si dupa aceea va iesii airbagul cu volanul plus inca o piesa din spatele volanului de care airbag-ul este prins.


--------------------
Renault Twingo - CT 14 TOY 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 24 Apr 2008, 18:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




ca sa dai volanul jos trebuie sa indrepti rotile si dupa aceea scoti airbagul desfacand cele doua suruburi din spatele volanului dupa ce l-ai scos desfaci surubul care tine volanul si il scoti.acu mare atentie piesa care face legatura cu airbagul trebuie sa ramana in aceiasi pozitie pentru ca nu se invarte la infinit (doar de 6 ori)deci daca totusi l-ai miscat il duci incet la capat si numeri 3 rotatii inapoi acolo fiind pozitia lui cu rotile drepte.succes


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siradu
post 16 May 2008, 16:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 February 07
From: Bucuresti




multumesc @adipad o sa fac asta primul lucru cand ajung la masina - sper sa nu o fi rupt intre timp oricum vroiam sa iau o piesa noua, pentru ca am rupt firul si nu cred ca are rost sa-l lipesc.


--------------------
Renault Twingo - CT 14 TOY 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 16 May 2008, 20:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




cu placere si cumpara una noua ca sa nu te trezesti cu un airbag in fata


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Moonwalker
post 7 Feb 2011, 11:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 October 10




Salut tuturor,

am o problema cu controlerul airbag (martor airbag tot timpul aprins). Am fost la test la Renault si au diagnosticat ca masina a suferit in trecut un impact, insa toate capsele pirotehnice sunt inlocuite si sunt OK (am vazut pe calc. de teste). Asi duce controlerul la resoftare, dar nu stiu unde se afla!
Va rog sa ma ajutati si sa-mi scrieti unde se afla fizic acest controler de airbag, eventual cum pot sa-l scot cel mai usor (suruburi, capse ascunse ect.). Am cautat peste tot unde am avut acces dar nu-l vad nicaieri wacko.gif
La fel, daca stiti care sunt sigurantele care apartin controlerului, unde se afla (in spatele torpedoului mic sau in comp. motor) sa le scot inainte sa umblu la ACU.

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Twingo 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ochiosu
post 7 Feb 2011, 11:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 January 11




aceeiasi problema am si eu , martorul sta aprins de cand am luat masina si o am de 3 ani ! Insa nu stiu unde ma pot duce sa o testez si ieftin ! Asa ca habar nu am daca la accident ar sari sau nu ! Daca cineva stie cum as putea sa testez aceste airbaguri ar fi minunat !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Feb 2011, 07:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




100% nu o sa-ti sara airbag-urile daca sta aprins martorul. Vezi mufa de sub scaunul sofer. Daca face contact imperfect (la Twingo e o problema cu mufa respectiva) se aprinde martorul de airbag. Daca nu...iti lipseste un airbag sau pretensionatoarele pirotehnice sunt sarite. Se poate afla foarte usor cu o diagnoza problema.

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2011, 08:07


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 8 Feb 2011, 07:58
Post #10


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Bubu, in caz de ceva doamne-fereste sper ca macar alea centrale or sa sara daca e aprins martorul ala, nu ? Ca alea din scaune ...


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Feb 2011, 08:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Tamango NU.
In caz de ceva doamne-fereste dai 100% cu nasu in volan (daca nu si cu pieptul).

Deci daca martorul de airbag ramane aprins dupa ce sa pus contactul NU VA SAREA NIMIC. Garantat.

Martorul indica anomalie sistem airbag. In consecinta TOATE airbag-urile + capsele pirotehnice de la centuri vor fi dezactivate de catre computerul de airbag.

Nu va imbatati cu apa rece ca aici nu e de joaca. Deci nu va bazati pe airbag-uri atata timp cat este martorul ala aprins.

Este EXACT acelasi fenomen ca celalalt martor (dezactivare airbag pasager) la care airbagul din dreapta se dezactiveza manual (cu cheia in switch-ul din dreapta bordului) asta numai in cazul in care pe scaunul pasagerului sta un copil sau o femeie insarcinata.

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2011, 08:17


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 8 Feb 2011, 08:54
Post #12


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Am inteles, problema e de la mufa de airbag de la scaune. Nu se pot dezactiva airbag-urile din scaune astfel incat cele centrale sa ramana functionale ? Daca scot mufa aia de la scaune ?


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Feb 2011, 10:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Inca o data NU.

Mufa de sub scaune leaga airbag-urile laterale si pretensionatoarele pirotehnice de la centuri. Deci nu ai cum sa o decuplezi nici daca vrei. Daca pretensionatoarele pirotehnice de la centuri nu functioneaza, atunci nici airbag-urile fata nu au voie sa functioneze.

Logica e urmatoarea in cazul unui impact - capsele pirotehnice de la centuri se aprind, iar sistemul care este bazat pe un piston si cu o capsa pirotehnica in capat, va trage centura si te va strange cat mai bine in scaun. Astfel se evita ca inertia impactului sa te trimita DIRECT cu capul in airbag-ul care se declanseaza cam cu 300km/h.
Sistemul se cheama SRP (System for Restraint and Protection).

Fara pretensionatoare le pirotehnice din centuri, ar inseamna cam 100% raniri destul de grave la nivelul fetei si a pieptului (din cauza airbag-ului).

Ei explica cam asa:

"Twingo is equipped with the Renault SRP (System for Restraint and Protection) with programmed restraint airbags, safety belt pretensioners, load limiters for the front and rear seats.

Thanks to a control valve which allows pressure in the airbag to be adjusted during the deceleration phase, the programmed restraint airbag achieves levels of energy absorption and damped movement impossible with conventional airbags. In addition, this airbag protects and damps movement of both head and chest. During deceleration, the load exerted on the latter by the belt is reduced to only 400 kg, compared with the usual 900 kg. In this way the Twingo achieves a performance unique in its market segment.

This system can be completed by specifying combined head and chest side airbags, another completely new feature for a car in this class. Equipped with control valves to regulate inflation pressure, the bags provide improved protection for both head and chest compared with conventional side airbags. "

Vezi poza atasata ca sa intelelegi mecanismul.

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2011, 11:12

Attached thumbnail(s)
security.jpg ( Size: 29.64k ) Number of downloads: 226


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 00:02
Dacia