alternator, rulmenti
![]() ![]() ![]() |
alternator, rulmenti
bir |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault megan
combi
2000
|
|||
PatrauleaFMS |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 17 June 08 ![]() |
Salut, eu acum 2 ore am venit de la service cu acceasi problema rulmenti alternator, masina este diesel sau benzina? si daca alternatorul este valeomitsubishi sau bosch te pot avuta, chiar iti pot aduce rulmenti eu m-am chiniut ceva sa ii schimb dar iti pot da sfaturi si seria de la rulmenti
|
--------------------
Renault
Megane
1998
|
|
ciufy_df |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 4 November 09 ![]() |
Slaut.
Ai 2 variante 1. Cumperi un alt alternator de la dezmembrari... Din intamplarea am eu unul de vanzare... ![]() 2. Demontezi alternatorul si te inarmezi cu urmatoarele: cheie tubulara de 7 si 8, ciocan de lipit de putere mare, sacaz, pasta decapanta, pompa fludor, fludo (parca asa se scrie). dai jos capacul de plastic desfacand toare suruburile de 7 si 8 care le gasesti pe spatele alternatorului. incazesti toate contactele de la rotor pe punte de diode si tragi fludorul cu pompa din dotare. Scoti capacul si pleci frumusel cu ce a ramas din alternator la un service de cartier pt ca aici vei avea nevoie de o cheie f speciala pt a desface fulia si de o presa de rulmenti. dai 20 de lei lu nene mecanicu care iti da jos fulia si rulmentii si pleci frumos cu ei in magazinul de piese. cumperi rulmentii si daca tot l-ai desfacut ar fi pacat sa nu schimbi si carbunii. La rulmenti e recomandat sa iei MADE IN JAPAN. Sunt mai scumputi dar fac diferenta. te duci inapoi la nenea mecanicul sa iti monteze rulmentii si fulia inapoi dupa care montezi urmand aceeasi pasi in ordine inversa. Daca rulmentii sunt grav avariati vei fi nevoit sa te duci si la un strungar proceput sa iti refaca 2 busci din teflon in care se fixeaza rulmentii. Mie toata operatiunea mi-a luat in jur de 8 ore... deci o zi pierduta insa a iesit ca nou... scuze pe aventualele greseli insa este tarziu si am scris repede. Sper sa iti fie de folos. This post has been edited by ciufy_df: 7 Mar 2010, 01:00 |
--------------------
Renault
Megane
- BZ 06 ZGL
2001 1.9 DCI Renault Megane I, 1.9 DCI - in curs de dezmembrare
Opel Astra G 1.6 - in curs de exploatare Ford Focus MK2 1.6 16V - 138 CP - in curs de modificare |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#4
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
ceva detalii pentru rulmenti si carbuni pentru alternator valeo 006730 cod de bare 2136578516354:coduri dupa producator sau orice alta modalitate de identificare,de unde pot gasi, preturi...daca stie cineva va rog!
la pornire, motor rece, alternatorul scoate un suierat puternic timp de 1 minut sau 2 dupa care zgomotul dispare treptat. inainte de incetarea zgomotului are loc un salt de putere a iluminarii farurilor (se mareste)-treaba cu saltul de putere e normala se pare . ramane suieratul puternic.de suierat am fost constient abia dupa ce am schimbat rola de la intinzator care facea zgomot si stiam de unde se aude. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 15:12 |