Fire mufa ( de la rezervor)
![]() ![]() ![]() |
Fire mufa ( de la rezervor)
maoR11 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
|
||
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|||
guiutz |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
maine iti pun sigur o poza cu firele, asta daca nu gasesc acum una ca stiu sigur ca ma facut poza
23 Jan 2009, 22:01: asta este This post has been edited by guiutz: 23 Jan 2009, 22:01 Attached thumbnail(s) IMG_0251.JPG ( Size: 998.29k ) Number of downloads: 152 |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#3
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
ai 3 fire si 5 papuci ..ciudat
ma intereseaza ordinea firelor nu mufa sa fie de diesel ,ca la benzina cred ca diferita |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
guiutz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
eu am diesel si nu cred ca difera....
http://www.esnips.com/web/RENAULT11 aici ai manuale pt partea alectrica tot, tot, tot |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|
silvers |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Daca te uiti mai atent in poza. doar 3 papuci sunt de metal ,restul sunt de plastic.
din cei 3 papuci unul este fir comun ,altul este fir de semnalizare rezervor gol iar celalalt e de nivel combustibil. daca nu reusesti sa faci rost de schema e f simplu sa identifici ordinea lor. Pui contactul si le pui in scurt 2 cite 2 si te uiti in bord sa vezi ce se intimpla astfel le-ai identificat car si ce face. dupa aia scoti sonda afara din rezervor site asiguri ca nu mai e combustibil in ea astfel incit sa se cupleze contactul de rezervor gol.Iei firul comun si firul de bec si le pui pe 2 papuci de la sonda pina se aprinde becul in bord (ai grija sa nu fie ars) dupa aia intorci sonda cu capul in jos incet si urmaresti ca becul sa se stinga brusc. Daca face asta inseamna ca aia e pozitia firelor,si la celalalt papuc ramas liber pui firul ramas liber.Daca se stinge incet inseamna ca tre sa il muti .Merge oarecum pe deductii logice... am sa vad daca gasesc ceva scheme de conectare . Toata povestea e valabila daca ai sonda cu 3 papuci viabili. Daca ai sonda cu 4 papuci atunci unul dintre ei va merge la odb si acolo se schimba povestea. Fa si tu o poza cu mufa si sonda ta ca sa-mi dau seama despre ce fel de sonda e vb 24 Jan 2009, 02:37: Vezi poate te ajuta si asta la ceva This post has been edited by silvers: 24 Jan 2009, 02:37 Attached File(s) ![]() |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#6
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
sonda mea e cu 4 papuci
si are 4 fire ( portocaliu, negru ,unu inchis la culoae si cu o dunga galbena pe el si inca unu galben parca) |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
dumi_meseriasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 21 October 07 ![]() |
poi tu ai patru fire pt ca unu e legat la calc din bord, ceasu ala verde, sa-ti arate cati litri mai ai in rezervor, la mine sunt tot 3 ca la guiutz tot 3 nu cred ca mai are rost as mai fac poza ca sunt exact ca la el, dar la mine nu mere ceasu din bord, nu schiteaza nimic. doar se aprinde becu ala rosu cand mai am 5 l.
|
--------------------
renault
11 1.6 d
- VL 02 CSW
1986
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#8
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
scuze:D
da are 3 fire e mufa ingusta exact cat incape 3 papuci ![]() This post has been edited by maoR11: 24 Jan 2009, 15:27 Attached thumbnail(s) DSC04079.JPG ( Size: 59.39k ) Number of downloads: 132 DSC04082.JPG ( Size: 30.07k ) Number of downloads: 123 DSC04083.JPG ( Size: 30.33k ) Number of downloads: 121 |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
3 fire
1 de masa 1 pentru becul din bord 1 pentru indicatorul de nivel |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#10
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
si care e ordinea?
masa o ia de pe caroserie ( unu e de la +) ![]() ma intereseaza ordinea in care sunt ca nu merg asa la intamplare bagate |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Nu, masa nu o ia de pe caroserie. Iar ala nu este +. afi foarte simplu. Cuplezi doua din fire, pana se ridica acul. Asa afli care este cel de nivel. O sa-ti ramana un fir liber, ala este cu becul. Acolo fiind numai pe "-" nu ai cum sa arzi nimic.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
silvers |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
I-am explicat si eu inyr-un post anterior ,poate am dat prea multe detalii aiurea.
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
guiutz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
pt. Dumi_meseriasu. sunt circuitele de pe sonda intrerupte. si la mine tot asa arata
![]() ![]() |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|
dumi_meseriasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 21 October 07 ![]() |
la mine cred ca bordu e de vina , circuitul l-am vrificat cand am facut reparatia si indica diverse valori pe aparatu de masura si control sigur e ars ceva la bord la acu ala de combustibil, oricum sunt miltumit ca indica becu pe rosu si stiu cand cand trebuie sa alimentez, sper sa fac si indicatorul dar cred ca doar cu alt bord. Salutare la toata lumea
|
--------------------
renault
11 1.6 d
- VL 02 CSW
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 22:32 |