Problema aprindere
![]() ![]() ![]() |
Problema aprindere
rrm012001 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Bobina zici ca merge? Bobina stiu ca se duce in computerul de injectie (toti cei 4 pini). Presupun ca ai motor D7F - 1.2 8v (conform anului 1999). Ce siguranta se arde ? Ca pe bobina nu e siguranta...
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rrm012001 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
are siguranta pe releul care alimenteaza bobina.are 2 plusuri si doua minusuri bobina. la motor are o cutiuta in dreapta unde exista si vreo 3 relee.
|
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
OK spune-mi te rog codul motorului. D7F 700, 702, sau 703 ?
Am sa pun schema si o comentam un pic impreuna ok? Insa trebuie sa-mi confirmi neaparat codul motorului, cum am scris pe primul rand (700, 702, sau 703), deoarece D7F are mai multe tipuri de computere de injectie si difera si aprinderea in functie de asta. Tipul motorului este trecut in talon (certificat de inmatriculare) la rubrica 17 cum vezi in poza atasata (SPECIMEN). This post has been edited by bubu782001: 13 Jan 2010, 11:04 Attached thumbnail(s) talon_vechi.jpg ( Size: 27.05k ) Number of downloads: 727 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rrm012001 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
salut.D7F este.
|
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
HELOOO...D7F stiam ca este. Ia mai citeste odata ce-ti cer eu si ce mi-ai dat?
OK spune-mi te rog codul motorului. D7F 700, 702, sau 703 ? Adica 700, 702 sau 703. In functie de asta (de 700, 702, sau 703) este si tipul computerului de injectie, implicit si modul de legare a bobinei de aprindere. In fond asta "ma ajuta pe mine sa pot sa te ajut". This post has been edited by bubu782001: 13 Jan 2010, 16:51 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rrm012001 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
scuze. F704.
|
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci avem asa:
D7F 704 / Directie asistata / fara AC / Cutie manuala / Precablare GPL (ai cumva GPL pe ea?) Este OK? D7F 704 este precablata pentru GPL - daca ai GPL sa-mi spui ca se schimba un pic povestea Acuma vezi PDF-ul atasat: Avem reperul 120 - Computerul de injectie. Avem reperul 108 - Modulul de aprindere. Avem reperul 1161 - Releu electrovana GPL (FOLOSIT DOAR IN CAZUL IN CARE AI GPL) Avem reperul 236 - Releu pompa carburant Avem reperul 679 - Condensator antiparaziti (stii tu pureci, scabie etc...) ![]() Acuma modulul de aprindere (2 bobine integrate) - firele A si B care se duc in computerul de injectie, - un firul C care se duce la releu electrovana GPL (daca ai GPL) / releu pompa carburant, - firul D care se duce prin condesator la masa Releul pompa carburant, este legat de 3 sigurante: - o siguranta pe bobina (dupa contact) de 20A - doua sigurante pe contactul releului (inainte de contact) una de 25A si una de 5A PS dupa 2001 pe contactul releului sa folosit o singura siguranta de 25A (motive economice). This post has been edited by bubu782001: 14 Jan 2010, 11:12 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rrm012001 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
salut.nu este echipata cu gpl.problema este nasoala dupa parerea mea.releul 236 si 238 sunt alimentate din aceasi siguranta care mi se arde la cateva minute dupa pornire.am alimentat pompa de benzina si modulul de aprindere separat printr-un releu si o siguranta (prima data am suspectat pompa si pe urma bobina).siguranta tot se arde.releul 236 fiind anulat a mai ramas releul care alimenteaza calculatorul. multumesc pentru schema.
|
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
reperul 238 - releu blocare injectie
De ce ai anulat releul de pompa? In caz de ceva risti sa iei foc. Daca siguranta se arde, inseamna ca ai un consumator puterni pe partea aia ori in scurt. Ori poate sa fie bobina, ori poate sa fie unul din relee, ori pompa de benzina. Deseara pot sa-ti dau daca vrei valorile (in ohmi) la bobinele respective ca sa le poti masura. Ramane doar pompa. Apropo de sigurante. Este vorba de alea mari de la motor. This post has been edited by bubu782001: 14 Jan 2010, 15:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
rrm012001 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 January 10 ![]() |
salut. releul 238 nu alimenteaza calculatorul ?
|
--------------------
renault
twingo
- B-999-XXX
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:06 |