Chrysler si Dodge vor disparea de pe piata Europei, (din 2011)
![]() ![]() ![]() |
Chrysler si Dodge vor disparea de pe piata Europei, (din 2011)
Lex Luthor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
----
----
---- ---
|
|||
VladG |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Chestie de gust, mie Thesis mi se pare hidoasa. Nici 300c nu e o capodopera de design, dar parca arata mai bine.
|
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mare pierdere...
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
QUOTE(VladG @ 6 Nov 2009, 10:49) Chestie de gust, mie Thesis mi se pare hidoasa. Nici 300c nu e o capodopera de design, dar parca arata mai bine. Ai vazut vreodata una de aproape? Sau doar in poze? Ai mers cu Thesis vreodata? Iti da o senzatie de confort cum putine masini iti dau. Lancia Thesis – este, fără îndoială, modelul care a demonstrat valoarea inovațiilor Lancia pe plan mondial. Apărută în 2002, a demonstrat superioritatea tehnologică a italienilor prin sisteme extrem de avansate, precum keyless system, plafon fotovoltaic, frână de mână electrică, fotolii electrice încălzite, cu ventilație și masaj, suspensie activă (Sky Hook), cruise-control adaptiv, grupurile optice din spate cu LED-uri și alte zeci de sisteme inovative. De fapt Lancia Thesis si Maseratti Quattroporte (fabricat de grupul Fiat) au in comun foarte multe componente. Cat despre materialele din interior, gasesti foarte putin plastic (si acela de foarte buna calitate si aspect). Doar lemn (mahon sau wenge in functie de versiune) -si nu in cantitati mari si kitchoase ca la alte masini -, magneziu si piele (naturala -chiar Poltrona Frau super soft pe unele versiuni - nu ecologica ca la BMW, Audi sau Renault). Facilitatile la bord sunt nenumarate si foarte bine gandite. Doar un exemplu: stergatoarele de parbriz: cand sunt oprite total coboara sub capota, cand sunt in stand-by stau un pic iesite de sub capota, iarna zona unde stau stergatoarele este incalzita cu o rezistenta integrata in parbriz - ca la luneta - iar duzele prin care iese lichidul sunt de asemenea incalzite. In plus cand comanzi spalarea parbrizului se activeaza automat recicularea (cu senzor de masurare a calitatii aerului) pentru a nu intra in masina mirosul de la lichidul de parbriz. Acesta e doar un exemplu din ceea ce insemna confortul la bordul Lanciei Thesis. Si totul este in echiparea standard. De fapt masina venea doar cu putine optionale (vopseaua bicolora, scaune cu masaj si ventilatie, cruise control cu radar - pastra intotdeuna distanta constanta fata de vehiculul din fata, senzori de parcare, sac ski si cam atat. Pana si cutia de viteze automata (electronica autoadaptativa, fabricata in japonia de Aisin) era in echiparea standard. Nu mai vorbesc despre magnificul sistem audio proiectat si construit de BOSE special pentru Lancia Thesis, pentru proiectarea caruia s-au facut 1200 de de teste si inregistrari acustice in masina. Are un sunet pur si cristalin care rivalizeaza cu cele mai bune sisteme Hi Fi stationare. Plus ca este atat de simplu de manevrat (inclusiv prin comenzi vocale) incat nu trebuie sa faci un milion de reglaje pentru a avea un sunet bun. Ca o curiozitate, sistemul nu are nici o indicatie a volumului. Poti creste volumul oricat de mult, fara sa ai senzatia ca ai ajuns la capatul plajei de reglaj. Si asta fara distorsiuni (11 difuzoare din care 4 de 16,5 cm si 2 subwoofere de 20cm, toate amplificate de un amplificator digital in clasa D cu 6 canale digitale si cu o putere nominala de 300 W (nominala nu PMPO). Una peste alta, este o masina pe care o conduci de placere, oricat de lung ar fi drumul. Cat despre estetica, intr-adevar a creat multe controverse. Lancia a cheltuit 405 Milioane Euro in research pentru a crea si lansa pe piata Thesis. Este un design care sfideaza timpul, clasic si modern in acelasi timp. Este inspirat de unul dintre modele de mare succes ale Lanciei (Lancia Aurelia - a fost lansată în 1951 și a reprezentat prima mașină din lume echipată cu un V6 la 60grd., având ambreiaj, cutie de viteze și diferențial montate în aceeași carcasă. A participat la multiple competiții cu rezultate excelente). Si, in plus, din punctul meu de vedere un alt atu este raritatea pe strada (cel putin in Romania). |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Dat fiind ca este atat de buna aceasta thesis, cu o valoare atat de recunoscuta, cum sta cu pretul de revanzare?
Ca ar trebui sa fie sus de tot daca e asa de valoroasa. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Dar de unde aceasta lege nescrisa conform careia o masina buna sta bine cu pretul la revanzare?
Si apropo stopurile erau din fibra optica nu leduri. |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
VladG |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu contestam ca ar fi o masina foarte buna si confortabila. Doar imaginea ei (exterioara) nu-mi place deloc. Si da, am vazut-o de aproape, pe strada.
|
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.151 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 6 Nov 2009, 09:50) Idem ![]() Adica la cate Dodge sau Chrysler vad si la cate imi plac nu e prea mare pierdere...problema va fi pentru cei care au deja un model de la cele doua marci unde vor mai face reviziile daca or mai fi in garantie? This post has been edited by eduardsebe: 6 Nov 2009, 20:11 |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 6 Nov 2009, 14:42) In economia de piata e usor a face un lucru scump care sa faca o gramada de chestii si sa fie o vitrina tehnologica. Greu e sa se faca un lucru adaptat cerintelor pietii. Un lucru poate fi exceptional, daca el nu raspunde nevoilor oamenilor e o nulitate. Dovada modului in care e adaptat la nevoile oamenilor, in cazul masinilor, e si pretul de revanzare. E mare daca cererea e mare, sideci daca satisface nevoile pentru care masina respectiva a fost creata. Daca ea e o masina exceptionala dar care nu se vinde, e un esec. Notabil. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
slider2 |
![]()
Post
#10
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@klaus ai dreptate, dar in segmentul asta pe piata auto second hand mai intervine ceva.... snobismul. acest fenomen duce la o cerere scazuta, implicit un pret de revanzare mic.
sunt foarte multi (si nu numai la noi in tara) care isi iau un anumit model de masina pentru "ca da bine". pentru un astfel de personaj "impresionist" e foarte simpla alegerea: - thesis o masina cu tehnologii foarte moderne si inovatoare pentru anul lansarii SAU - o nemtoaica, eventual si tdi; masina buna, dar nu la fel de dotata si inovatoare ca lancia; dar din asta are baietii in catier, din asta ia si el frate, ca doar deh cine naiba a auzit de lancia?!?!.... 7 Nov 2009, 02:31: mie unul imi pare rau de 300C, imi place foarte mult modelul in cauza; imi induce o senzatie de masina de gangster ![]() This post has been edited by slider2: 7 Nov 2009, 02:32 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Perfect de acord cu slider2.
Si eu am aceeasi senzatie cand vad un 300C. Si de multe ori din ea chiar coboara un personaj pe masura ![]() Cat despre Lancia Thesis, intr-adevar modelul ei foarte neonconformist nu a prins la publicul larg. Poate si de aceea a fost construita intr-un numar destul de mic de exemplare pentru o masina de serie. Dar eu stiu foarte multi oameni din Germania care au Lancia Thesis. Si vorbim de nemti care puteau sa-si ia usor Audi sau BMW sau Mercedes. Dar au preferat Thesis si nu regreta deloc alegerea facuta. Au chiar un club destul de exclusivist al posesorilor de Thesis, cu intalniri anuale in Germania, Elvetia sau Italia. Si merg aproape cu totii la aceste intalniri, lasand la o parte afacerile pentru o zi doua. Tocmai pentru acest sentiment de exclusivitate. Si, in plus, si Lancia a asigurat pentru posesorii de Thesis o linie telefonica speciala, cu numar unic la nivel european, cu operatori umani 24/24 h unde poti suna pentru absolut orice, de la date de navigatie pana la rezervari de hoteluri si stiri de trafic sau meteo. Pentru aceste servicii (inclusiv ajutor medical) masina are buton si meniuri dedicate pe care le poti accesa direct pe bordul masinii (display de 7" ![]() Intr-un cuvant e o masina care are grija de ocupantii ei. Si mai sunt si acele numeroase gadgeturi care iti fac viata usoara. Cum ar fi sistemul "easy entry - easy exit": cand opresti masina si deschizi usa scaunul soferului se trage complet inapoi si volanul se ridica la maxim pentru a putea iesi usor. Cand ai intrat in masina si ai pus contactul, scaunul si volanul se intorc la pozitiile memorate (3 memorii pentru scaun - reglabil pe 12 directii -, volan, oglinzi retrovizoare). Asa ca pentru cine vrea cu adevarat un Thesis, problema asta cu pretul de revanzare nu prea se pune. Tocmai pentru ca este o masina solida (are 2 t), cu un design pe care nu il poti incadra intr-o perioada anume de timp, si pentru faptul ca materialele folosite sunt de prima clasa si nu risti sa ti se strice/crape/rupa dupa cate zeci de mii de km, iti poti cumpara o Thesis sa o tii o perioada suficient de lunga pentru a nu te mai interesa pretul de revanzare. Si cand ai banii pentu ea (noua costa intre 50.000 - 65.000 EUR) chiar nu iti mai pui problema pretului de revanzare. Eu cunosc posesori de Thesis care au masinile inca de cand a aparul modelul (2002) si sunt la fel de multumiti azi ca si atunci de masina. |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
TAW |
![]()
Post
#12
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
Da Klaus ai dreptate...Si Lancia nu e singurul exemplu. Sunt firme care au dat faliment dupa ce au scos pe piata un model "salvator", care era la momentul respectiv o adevarata "vitrina tehnologica" (vezi de exemplu RO80 de la NSU)...Dar din varii motive publicul nu a achiesat la idee.
@ slider2: Ai dreptate cu imaginea. E un aspect foarte important, atat la vanzarea de nou, cat si la SH; mai ales in cazul clasei de lux, din care face parte Thesis... Putem sa facem o paralela cu tentativa Renault de a se impune pe segment cu VelSatis. Clientela pentru asemenea modele e mai conservatoare si mai traditionalista, fiind mai putin sensibila la "noutati" sau experimente de design... Dar poate ca din combinatia FIAT-Chrysler vor iesi masini ceva mai adaptate pietei, care sa fie atragatoare atat dpdv. al designului cat si al confortului. Un rezultat al traditiei si designului italian coroborat cu imaginea si "puterea" americana. Sa vedem. ![]() This post has been edited by TAW: 7 Nov 2009, 10:10 |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Serje |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ati citit ce o scris klaus?
QUOTE(klaus @ 6 Nov 2009, 23:03) Nu conteaza motivele, si masini noi si sh, multe se cumpara "ca da bine", constructorul trebuie sa stie sa atraga cu ceva, daca nu reuseste ... se numeste esec. Lex Luthor, tu ai fost trimis aici sa faci reclama? Aici parca era vorba Chrysler si Dodge, nu despre minunatia de Lancia. Ii masina de 50-60.000 deci cauta comparatii cu masini apropiate de pret cu ea, ca asa vorbesti ca si cum doar ea are materiale de calitate si tot felu de gadget-uri, si in plus arata si ciudat, la pretul ala ... masina ar cam trebui sa si arate bine. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
@ serje:
De cine crezi ca am fost trimis? De extratestri? Lancia Thesis nu se mai fabrica de la inceputul lui 2009. Si oricum se fabrica strict pe baza de comanda, nu se faceau masini pe stoc. Asa ca ma intreb si eu: cui prodest? Sau , mai pe romaneste, cui ar trebui eu sa-i fac reclama? Oare daca iti place o masina si vorbesti despre ea trebuie neaparat sa faci reclama producatorului? Sau vreunui dealer. Oricm Autoitalia nu mai aduce de mult Thesis in Romania. Hai sa fim seriosi. Strugurii sunt acri de obicei. ![]() Si daca citeai mai bine primul post ai fi vazut ca topicul se referea expres la faptul ca pe platforma 300C se va construi urmasul Lanciei Thesis. La fel, daca citei mai bine ai fi vazut comparatiile cu Audi, BMW sau Mercedes (masini din aceeasi gama de pret) si nu cu Fiat, Hyundai, Opel, Clio sau Logan. Putin ma intereseaza de pretul de ravanzare la o masina (daca ma interesa, nu imi cumparam primul Megane - la care din primul an se pierde 50% din valoarea masinii ![]() Acest topic nu este un topic "versus". On topic Eu am preferat sa discut de Thesis pentru ca stiu masina (ceea ce nu pot spune de 300 C, cu care nu am avut prea mult de-a face - desi imi place). Realitatea asta este: Thesis a luat-o inaintea epocii sale. Cu plusurile si cu minusurile sale (pentru ca are si minusuri, trebuie sa o recunoastem, in special faptul ca este extrem de complicata din pdv electronic ![]() Insa cei care au stiut sa vada mai departe imaginea idealizata a automobilelor germane si au cumparat Thesis pot spune ca au au gasit un autoturism cu personalitate, care exprima tot ce este mai bun din arta de a trai in stil italian. O masina care merge foarte bine (in echiparea standard) si la Cercul Polar, cum vedeti in foto urmatoare. Asta apropo de cei care pun la indoiala fiabilitatea modelului ![]() cerculpolar2.jpg cerculpolar3.jpg cerculpolar4.jpg cerculpolar5.jpg Si eu credca din combinatia 300C si Lancia Thesis, eliminandu-se toate deficientele aparute la ambele tipuri, poate iesi o masina de succes. Dar cine stie? Poate va fi mai comercial, mai atragator ochiului, dar va pierde parfumul unui model "timeless". Vom vedea cativa ani. This post has been edited by Lex Luthor: 8 Nov 2009, 11:33 |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
adip |
![]()
Post
#15
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Lex Luthor @ 8 Nov 2009, 20:32) Insa cei care au stiut sa vada mai departe imaginea idealizata a automobilelor germane si au cumparat Thesis pot spune ca au au gasit un autoturism cu personalitate, care exprima tot ce este mai bun din arta de a trai in stil italian Ce marketing bullshit ordinar, noroc ca nu toti cumparatorii avem ciunga-n cap ca sa punem botul.Daca prin autoturism cu personalitate intelegi capriciile sau toanele meridionalilor transpuse la comportamentul masinilor nefiabile, thanks but no thanks. Personal prefer, ca 99,999999% din oamenii de pe lumea asta, mai degraba o masina care sa-si faca treaba supusa si docila, decat una cu personalitate. Personalitatea e a soferului *exclusiv*, masina e un fier fara personalitate. I se atribuie probabil personalitate pentru a i se scuza masinutei toanele, datorate in principal proiectarii si executiei defectuoase. Revenind si la subiect, mie imi pare rau ca macaronarii vor ingropa doua marci cu traditie. Dar ei sunt patronii si ei fac ce vor pe banii lor. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Din decenta si respect fata de userii acestui forum, prefer sa nu bag in seama toate aceste devieri de la topic si va rog sa ramanem in cadrul subiectului.
Multumesc. This post has been edited by Lex Luthor: 8 Nov 2009, 22:22 |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La subiect: sa speram ca viitorul thesis (dupa cat inteleg de fapt un chrysler 300C redenumit, deci fiat recunoaste ca nu face foarte bine masini din clasa respectiva) va fi mai buna decat cea trecuta (si fiind facuta de chrysler, s-ar putea sa fie).
Ramane de vazut cum va sta cu greierii, ca actualul 300C e tatal lor, are o turma intreaga. Observ de asemenea ca Fiat isi largeste gama. Actualul van va fi inlocuit de un cross-over (un fel de masina de teren) - de dodge Journey. Chrysler Voyager (adevaratul van de la Chrysler) va fi inlocuit de Lancia Phedra. Pe mine ma ia cu fiori reci cand vad ca la bataie cu Chrysler este Lancia si nu Fiat. Chrysler nu face niste modele de clasa superioara (cum e Lancia pentru Fiat), ori daca Lancia e echivalata cu Chrysler, atunci vai mama ei, va deveni o Logan cu pretentii si atat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
insa despre alfa romeo, zic eu cea mai imp marca a grupului nu zice nimeni nimic...merge bine inseamna
![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Prima idee despre ceeaa ce va iesi din mariajul Thesis + 300C:
bigbigchryslerlanciathe.th.jpg si spatele: bigbigchryslerlanciathe.th.jpg Din punctul meu de vedere nu arata prea rau. |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
aphophis |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
cgi pe baza conceptului 200c. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=135858&hl=200c , care arata ceva mai bine. Oricum imi place cgi-ul
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
BZN |
![]()
Post
#21
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Spatele e mult mai reusit decat fata, parerea mea.
This post has been edited by BZN: 14 Nov 2009, 22:46 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 16:51 |