Pierdere lichid racire, Megane I
![]() ![]() ![]() |
Pierdere lichid racire, Megane I
danello |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 7 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Classic
2002 Renault Megane Classic Expression 1,6l 16V, 2002
|
|||
valibuzauro |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 September 05 From: Buzau ![]() |
am aceeasi problema!
am fost pe la meseriasi si toti miau zis ca e radiatorul nici unul nu la dat jos sa vada ce e eu am desfacut colierul de la furtun si am mishcat putin de furtun tot pierde mam interesat de radiator la service e aproape 10 mil la altii cam 5-6 mil dar nu e e doar in lista acum e prea frig sa mai imi bat capul daca se incalzeste putin merg cu ea si il dau jos sa ved ce e tine-ma la curent dac atu gasesti buba dar cred ca radiatorul e... cei mai muti au zis asta cand leam zis si au vazut This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 13:25 |
--------------------
Laguna III
Privilege
2008 2.0 dCi Full
|
|
miticam |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 January 06 ![]() |
si eu am patit asa ceva de doua zile. nu-mi place ideea ca la 6 ani schimb radiatorul: 12 bulioane.
Anul trecut am schimbat distributie si tobe 22 milioane. Ma asteptam ca de la masina asta sa am mai multe bucurii chiar daca e batrina de (6 ani). si la supernova l-am schimbat la 2 ani. Incep sa fie cam mari cheltuielile. banii astia pot insemna rate la o masina noua. Astep cu nerabdare sa ne spuna cineva ca e doar un colier sau un furtun |
--------------------
renault
megane I
2000 1.6 8V
|
|
bazil |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut,
Si eu am patit aceeasi poveste cu citeva saptamani in urma, observam pe asfalt in partea dreapta cum te uiti din fata radiatorului. A trebuit sa completez cu antigel si apoi am mers in service unde a constatat mecanicul ca radiatorul e fisurat chiar in partea dreapta jos. La IPSO unul "original Reno" care de fapt e Valeo e 7 milioane. La magazin, Total Net, Elit exact acelasi model (Valeo - Latime 585 mm/Inaltime 410 mm) e 4.5 milioane Meganul meu e din iunie 2000 si am cu el 85000 Km. Cele bune Bazil |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
valibuzauro |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 September 05 From: Buzau ![]() |
da-mi detalii despre magazinul Total net unde se afla vin sambata in bucuresti
sa-mi cumpar...in buzau e jale This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 13:25 |
--------------------
Laguna III
Privilege
2008 2.0 dCi Full
|
|
bazil |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut valibuzauro
Vazind intrebarea ta despre Total Net mi-am dat seama ca am scris o tampenie - deh... lucrez in IT - Furnizorul este "Auto Total" -> www.autototal.ro, dar cind i-am sunat la telefon mi-au spus ca nu lucreaza cu persoane fizice si ca ei livreaza doar cu dealeri de piese auto. Totusi mi-au dat un numar de telefon al unui magazin din Bucuresti de pe Calea Plevnei colt cu Stefan Furtuna la care am sunat, a raspuns o duduie care nu parea sa aiba habar de lumea auto si i-am inchis pe loc. Mergind spre servici intr-o dimineata, am gasit pe strada Baba Novac un magazinas pe nume "A&S 2000 Company" de piese si accesorii auto. I-am spus baiatului de acolo ceea ce caut, a accesat pe computer baza de date de la Auto Total si in 2 ore mi-a adus radiatorul. Tot atunci mi-au dat niste numere de telefon: 0724 262 467 0722 311 092 0788 640 482 0788 640 483 Este important sa stie anul de fabricatie si seria, daca are aer conditionat sau nu si dimensiunile radiatorului, latime si inaltime. Apropo de piese de schimb Renault, ca o regula generala, e bine sa cauti mai intii pe net, sa vezi mai multe oferte, ca astia de la reprezentanta te usuca. Cica e piesa originala Reno, dar Reno face radiatoare sau mai stiu eu ce alte repere? Din ce am citit, Valeo, intre multe alte repere pe care le produce, echipeaza cu radiatoare toate masinile franceze. Cele bune Bazil |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
radunre |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
La Multi Ani tuturor !
din pacate aceeasi problema... pierd lichid de racire pe undeva, cu 3 sapt. in urma am completat de la MIN la MAX si acum e la MIN din nou, din pacate nu vad nici o scurgere sub masina, uleiul e OK, nu creste, nu e alb/spumos... exista vre-o varianta de verificare a locului pe unde pierde ? lampa UV, fum ? multumesc anticipat |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Dodone |
![]()
Post
#8
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Si radiatorul de la masina mea a inceput sa piarda antigel exact ca la masinile din posturile de la inceput.S-a intamplat exact dupa ce am schimbat antigelul,odata cu distributia.
Eu o sa incerc sa localizez scurgerea.Daca e la vana laterala de plastic,o relipesc toata.Daca e la vreun element ,anulez o suprafata mica.Mai intai astept sa se mai incalzeasca afara.Pana atunci,mai completez... ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Daca se pierde mult licid dar nu se vede pe unde, desi nu e normal sa apara pata de antigel sub masina, pompa de apa face necazul asta cel mai des, pierde prin ax
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Dodone |
![]()
Post
#10
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Se vede clar ca e in colt de radiator.Daca am schimbat distributia,am schimbat si pompa de apa.Din cunostintele mele la schimbarea distributiei se schimba obligatoriu si pompa.Uf cat am repetat cuvantu' asta schimbare !
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
radunre |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Am descoperit problema, radiatorul... (cel mare) are o dunga "uda" in partea de jos, chiar la imbinarea cu "ceva plastic", se merita "resuscitarea" lui ? pierde relativ incet lichidul si in Tg. Mures este un specialist in domeniul radiatoarelor. Aceste radiatoare au si elemente din plastic prin care circula lichidul ? ca daca e spart/fisurat ceva din plastic (PP sau PE) nu-l mai lipeste nimeni, sa si tina...
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
snowdream |
![]()
Post
#12
|
![]() posesor de meganel Group: Members Posts: 176 Joined: 21 July 06 From: Ilfov ![]() |
Exista niste aditiv pentru fisuri mici, care se adauga in vas si opresc aceste scurgeri. Cel putin la mine asa a fost am avut problema 4 luni am adaugat aditivul ala si vad ca e totul ok. Nu mai stiu sa iti zic marca dar gasesti la orice magazin de piese sau supermarchet mare.
|
--------------------
Renault
Megane I RTA
2000/ 1.6/8v
|
|
radunre |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Este bine oare sa folosesc asa ceva, nu afecteaza pompa apa sau alte gaurele prin care circula agentul de racire ? ma gandesc ca e o substanta care iese prin porii crapaturii si se intareste la aer... solutia este lichida sau sunt micro granulele alea aurii, granule nu as baga in motor
![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Dodone |
![]()
Post
#14
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Exista si un fel de pulbere pe baza de aluminiu,produsa in SUA sau GB.Am folosit asa ceva la vechea Dacie si a fost f. buna .
Trebuie sa o torni in lichidul de racire can acesta e la temp. de regim, gradual,eventual si invarti cu o tija de plastic.Evident poti inchide caloriferul de habitaclu,daca vrei.Dar cel mai bine e sa citesti instructiunile. La Dacie am turnat direct pe la busonul de la radiator,e mai eficient asa. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aditasse |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
la dacie instalatia de racire nu lucreaza ca la restul sub presiune si ncred ca ceea ce ai facut tuacolo este bun de dat exemplu. Ala este doar un mod ce a mai amana putin un schimb al radiatorului, si totodata o buna ocazie de a infunda cu "pulberea aia " diverse alte orificii mici din instalatie... Parerea mea
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
Dodone |
![]()
Post
#16
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Eu impartasesc din experienta mea ,nu impun nimanui sa faca ce am facut eu.Ma gandesc ca cei care citesc pe forum citesc parerile pro/contra si au discernamant,aleg ei.
Referitor la orificiile de care se tot pomeneste si pa alte topicuri ca se pot infunda,eu ma declar obosit.Spune-mi si mie la ce fel de orificii te referi(unul spunea ca si-a infundat cloriferul de habitaclu...da ,daca torni tot continutul odata,cu lichidul de racire rece) ? Te referi cumva la orificiile din blocul motor? Eu stiu cum lucreaza cele doua sisteme:la Dacie este sub presiune(expansiune inchisa) cu vacuum ,iar la Megane este sub presiune cu demipresiune a vasului de expansiune |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aditasse |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Nu te supara pe mine.. si eu mi-amspus doar o parere. Inainte de 89 cand nu erau decat dacii in parcul auto al romaniei mai toti romanii erau mecanici de ocazie.. toti stiau sa "rapare" masina in fata blocului. Dupa 89 si mai bine zis dupa 2000 toti s-au transformat in constructori. Toti stiu sa zideasca sa tencuiasca sa gletuiasca si sa puna gresie s-au faianta. Dar sa revenim la topic, daca tu mergi in service cu radiatoru crapat sau cine stie ce furtun si un mecanic bun iti da ca solutie pentru acea problema folosirea unui tub de praf dinala, ..atunci eu imi retrag cuvintele..si voi da si eu sfaturi altora in acest sens. Pana atunci raman la parerea ca orice problema care pune in pericol functionarea in orice conditii a motorului si a racirii lui trebuie rezolvata prin inlocuirea piesei defecte nu folosind adaugiri sau scoateri de elemente dupa spusele unora s-au altora
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
Dodone |
![]()
Post
#18
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Stai linistit.Pentru mine o discutie in contradictoriu,purtata in termeni decenti,nu impica si suparari..din contra ,s-ar putea ca in final sa nu am dreptate si astfel am mai invatat ceva.
Revenind la problema ,depinde UNDE e pierderea de lichid si cat de mare si rapida este aceasta.Aceste detalii pot influenta luarea unei decizii. Eu am mai circulat aproape 2 ani cu o reparatie cu leak stop american ,la Dacie. Aceasta "carpeala" nu este facuta la sisteme ce concura la siguranta in circulatie,cel mult la "siguranta" portofelului,daca nu esti o vreme cu ochiul pe martorul de apa ![]() Cum a ramas cu orificiile alea care s-ar putea infunda? Care-s ? This post has been edited by Dodone: 22 Jan 2008, 00:37 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aditasse |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Tot la siguranta "buzunarelor" ma refeream si eu... ca nu se poate pati mare lucru, ...decat cum am patit eu la o nova cand veneam pe autostrada si trabuia sa ajung musai in Pitesti.. opream din 10 in 10 km ptr ca fierbea apa si o pierdeam pe toata.. Eu am patit-o cu un tub de praf dinala, adunat cu ceva mizerie si rugina din sistemul de racire si am infundat caloriferul masinii... si ceva in blocul motor, si termostatul probabil nu din cauza lui.. dar cine stie. ( pe aici am desfacut si am bagat praful, recomandau stiutorii sa nu fie pus in vasul de expansiune, ci direct in instalatie dupa o incalzire in prealabil a lichidului). Oricum in final, am schimbat un set motor . De atunci am preferat sa caut sa astup gaurelele pe unde pierdeam lichid altfel decat din interior
![]() Oricum cand faci aerisirea sist de racire la o dacie.. aia nu este presiune... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
Dodone |
![]()
Post
#20
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Ai patit ce ai patit pentru ca f. probabil nu ai facut ca in postul #14 ,de mai sus.
Nici acum nu vrei sa spui exact ce si unde ti s-a infundat in motor.Ne invartim ca si catelu' in jurul cozii. Cat despre calorifer,ce sa spun ...? Ai taiat vreodata vreun calorifer ca sa vezi ce diametru au tevile cu apa? In concluzie ,ca sa incheiem "disputa",se poate infunda "ceva" pe "undeva" daca torni pulberea in lichidul rece si/sau torni pulberea repede,favorizand aparitia "cocoloaselor". |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aditasse |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Citeste din Manualul reno (il gasesti pe forum pe aici ) la Capitolul Intretinere, Nivele: Nivel Lichid racire, .... 4.08 imi spune mie. In Josul paginii este o atentinare. Imi povestesti dupa ce citesti cum faci tu sa pui praful ala in Vasul de expansiune cu motorul pornit "cate putin sa nu faca cocoloase".
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
- ag 77 tas
2004/ 1.6 16 v
|
|
Dodone |
![]()
Post
#22
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Scoti antigelul din vasul de expansiune,il incalzesti si mixezi in el pulberea.Apoi il torni inapoi sau direct in radiator,demontand in prealabil furtunul superior.Dupa remontarea furtunului pornesti imediat motorul.
Daca insisti,atunci raspunde-mi totusi,unde se poate infunda motorul si caloriferul cu pulberea asta? Referitor la sistemul de racire dela Dacie,reciteste postul in care am scris despre asta.Daca "...aia nu e presiune..." atunci deschide tu busonul de radiator cand motorul este la temperatura de regim... ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
polstel |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 7 September 05 ![]() |
Fratilor, nu bagati toate solutiile in masinile voastre. Din fabricatie in masina se baga uleiuri, combustibil, lichid de racire si de spalare a parbrizului si ... aer in pneuri. Daca ceva nu e in regula atunci reparati, schimbati. Eu am avut acceasi problema cu radiatorul, picura tot in coltul stanga, cum stai in masina. Probabil asta e o problema generala la megane 1 classic. Am tot completat pana am schimbat radiatorul. Operatia am facut-o la Augsburg, de care am fost foarte multumit. Iata si preturile: radiator racire motor 242 lei fara TVA iar montajul a fost 235 lei, tot fara TVA, pret de ianuarie 2008.
|
--------------------
renault
megane classic
- B52USA
1,9 dTi 2000 "Daca Dacie n-aveam, Renault Dacie faceam!"
|
|
rokad |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 August 08 ![]() |
am aceiasi problema cu radiatorul din posturile anterioare(pata antigel in partea stanga fata).Stie cineva niste preturi mai recente pentru radiatoare de megane 1,6 16v,fabricatie 1999.mentionez ca sunt din sibiu,poate stie cineva din zona
|
--------------------
renault
megane hatchback
- sc 176 g
2000,1,6 rxe
|
|
Dodone |
![]()
Post
#25
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema, identica cu cea din postarile de mai sus. Am cumparat de la Real leak stop produs de ELF (aprox. 20 lei), marca agreata de Renault si am rezolvat problema.
Daca e un por nu trebuie sa ne panicam si sa dam fuga la magazin ca sa cumparam alt radiator. Cineva spunea ca din cauza acestei solutii de etansare nu va mai incalzi la fel de bine radiatorul din habitaclu, pentru ca pasta se depune pe toti peretii circuitului. Ei bine, am caldura din plin. Asa ca, BUSTED. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
adi suciu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 27 November 08 From: Timisoara ![]() |
Daca este un por se rezolva cu o solutie de etansare LICHIDA,nu cu prafuri.
|
--------------------
renault
kangoo
2001,clima,abs,servo Traim in Romania si asta ne consuma toti nervii.
|
|
Dodone |
![]()
Post
#27
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nu zau ?
Am folosit mai demult leak stop american pe baza de pulbere de aluminiu si a fost foarte eficient. Leak stop-ul al care faceam referire in postul meu de mai sus nu e nici lichid, nici solid ci fluid. Ceva de genul mierii de albine. In consecinta, eu n-as postula... This post has been edited by Dodone: 18 Jan 2009, 22:54 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
adi suciu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 27 November 08 From: Timisoara ![]() |
Eu nu ma refeream la eficienta,este ok,ci la faptul ca pulberea poate obtura celule din radiatoare.
|
--------------------
renault
kangoo
2001,clima,abs,servo Traim in Romania si asta ne consuma toti nervii.
|
|
Dodone |
![]()
Post
#29
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Poate obtura daca nu este introdus corect in sistemul de racire. Pulberea trebuie introdusa pe cat posibil direct in radiator, gradual, cand lichidul de racire motor este la temperatura de regim.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
rokad |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 August 08 ![]() |
Am schimbat radiatorul ,am gasit unul produs de nisens si a costat 300 ron.eu zic ca este ieftin
|
--------------------
renault
megane hatchback
- sc 176 g
2000,1,6 rxe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 19:34 |