Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierdere lichid racire, Megane I

danello
post 21 Jan 2006, 23:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 7 November 05




De aprox o luna Megane I pierde lichid racire prin partea inferioara dreapta a radiatorului( privit din fata). Gasesc in fiecare dimineata o pata de 6-7 cm diametru. Pana acum am competat cu antigel ELF si astept revizia de 60.000 pentru remediere. Sper totusi sa nu fie radiatorul, ci doar vre-un colier/furtun. A mai avut cineva problema asta? Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane Classic 2002
Renault Megane Classic Expression 1,6l 16V, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibuzauro
post 22 Jan 2006, 21:30
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 September 05
From: Buzau




am aceeasi problema!
am fost pe la meseriasi si toti miau zis ca e radiatorul
nici unul nu la dat jos sa vada ce e
eu am desfacut colierul de la furtun si am mishcat putin de furtun
tot pierde
mam interesat de radiator
la service e aproape 10 mil la altii cam 5-6 mil dar nu e
e doar in lista

acum e prea frig sa mai imi bat capul
daca se incalzeste putin merg cu ea si il dau jos sa ved ce e
tine-ma la curent dac atu gasesti buba dar cred ca radiatorul e...
cei mai muti au zis asta cand leam zis si au vazut

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 13:25


--------------------
Laguna III Privilege 2008 2.0 dCi Full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miticam
post 25 Jan 2006, 20:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 06




si eu am patit asa ceva de doua zile. nu-mi place ideea ca la 6 ani schimb radiatorul: 12 bulioane.
Anul trecut am schimbat distributie si tobe 22 milioane.
Ma asteptam ca de la masina asta sa am mai multe bucurii chiar daca e batrina de (6 ani). si la supernova l-am schimbat la 2 ani.
Incep sa fie cam mari cheltuielile. banii astia pot insemna rate la o masina noua.
Astep cu nerabdare sa ne spuna cineva ca e doar un colier sau un furtun


--------------------
renault megane I 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bazil
post 26 Jan 2006, 18:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 26 January 06




Salut,

Si eu am patit aceeasi poveste cu citeva saptamani in urma, observam
pe asfalt in partea dreapta cum te uiti din fata radiatorului. A trebuit sa
completez cu antigel si apoi am mers in service unde a constatat mecanicul
ca radiatorul e fisurat chiar in partea dreapta jos.
La IPSO unul "original Reno" care de fapt e Valeo e 7 milioane. La magazin,
Total Net, Elit exact acelasi model (Valeo - Latime 585 mm/Inaltime 410 mm)
e 4.5 milioane

Meganul meu e din iunie 2000 si am cu el 85000 Km.

Cele bune
Bazil


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V 2014 2000 RTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibuzauro
post 26 Jan 2006, 23:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 September 05
From: Buzau




da-mi detalii despre magazinul Total net unde se afla vin sambata in bucuresti
sa-mi cumpar...in buzau e jale

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 13:25


--------------------
Laguna III Privilege 2008 2.0 dCi Full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bazil
post 27 Jan 2006, 03:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 26 January 06




Salut valibuzauro

Vazind intrebarea ta despre Total Net mi-am dat seama ca am scris o
tampenie - deh... lucrez in IT -
Furnizorul este "Auto Total" -> www.autototal.ro, dar cind i-am sunat la telefon
mi-au spus ca nu lucreaza cu persoane fizice si ca ei livreaza doar cu dealeri
de piese auto. Totusi mi-au dat un numar de telefon al unui magazin din
Bucuresti de pe Calea Plevnei colt cu Stefan Furtuna la care am sunat, a raspuns
o duduie care nu parea sa aiba habar de lumea auto si i-am inchis pe loc.

Mergind spre servici intr-o dimineata, am gasit pe strada Baba Novac un magazinas
pe nume "A&S 2000 Company" de piese si accesorii auto. I-am spus baiatului de acolo ceea ce caut, a accesat pe computer baza de date de la Auto Total si in 2 ore
mi-a adus radiatorul.
Tot atunci mi-au dat niste numere de telefon:

0724 262 467
0722 311 092
0788 640 482
0788 640 483

Este important sa stie anul de fabricatie si seria, daca are aer conditionat sau nu si
dimensiunile radiatorului, latime si inaltime.

Apropo de piese de schimb Renault, ca o regula generala, e bine sa cauti mai intii
pe net, sa vezi mai multe oferte, ca astia de la reprezentanta te usuca. Cica e piesa
originala Reno, dar Reno face radiatoare sau mai stiu eu ce alte repere?
Din ce am citit, Valeo, intre multe alte repere pe care le produce, echipeaza cu radiatoare toate masinile franceze.

Cele bune
Bazil



--------------------
Renault Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V 2014 2000 RTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 6 Jan 2008, 13:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




La Multi Ani tuturor !

din pacate aceeasi problema... pierd lichid de racire pe undeva, cu 3 sapt. in urma am completat de la MIN la MAX si acum e la MIN din nou, din pacate nu vad nici o scurgere sub masina, uleiul e OK, nu creste, nu e alb/spumos... exista vre-o varianta de verificare a locului pe unde pierde ? lampa UV, fum ?

multumesc anticipat


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Jan 2008, 21:47
Post #8


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Si radiatorul de la masina mea a inceput sa piarda antigel exact ca la masinile din posturile de la inceput.S-a intamplat exact dupa ce am schimbat antigelul,odata cu distributia.
Eu o sa incerc sa localizez scurgerea.Daca e la vana laterala de plastic,o relipesc toata.Daca e la vreun element ,anulez o suprafata mica.Mai intai astept sa se mai incalzeasca afara.Pana atunci,mai completez... asteapta nervos.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Jan 2008, 21:55
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Daca se pierde mult licid dar nu se vede pe unde, desi nu e normal sa apara pata de antigel sub masina, pompa de apa face necazul asta cel mai des, pierde prin ax


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Jan 2008, 22:42
Post #10


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Se vede clar ca e in colt de radiator.Daca am schimbat distributia,am schimbat si pompa de apa.Din cunostintele mele la schimbarea distributiei se schimba obligatoriu si pompa.Uf cat am repetat cuvantu' asta schimbare !


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 14 Jan 2008, 11:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Am descoperit problema, radiatorul... (cel mare) are o dunga "uda" in partea de jos, chiar la imbinarea cu "ceva plastic", se merita "resuscitarea" lui ? pierde relativ incet lichidul si in Tg. Mures este un specialist in domeniul radiatoarelor. Aceste radiatoare au si elemente din plastic prin care circula lichidul ? ca daca e spart/fisurat ceva din plastic (PP sau PE) nu-l mai lipeste nimeni, sa si tina...


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snowdream
post 14 Jan 2008, 16:30
Post #12


posesor de meganel


Group: Members
Posts: 176
Joined: 21 July 06
From: Ilfov




Exista niste aditiv pentru fisuri mici, care se adauga in vas si opresc aceste scurgeri. Cel putin la mine asa a fost am avut problema 4 luni am adaugat aditivul ala si vad ca e totul ok. Nu mai stiu sa iti zic marca dar gasesti la orice magazin de piese sau supermarchet mare.



--------------------
Renault Megane I RTA 2000/ 1.6/8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 15 Jan 2008, 10:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Este bine oare sa folosesc asa ceva, nu afecteaza pompa apa sau alte gaurele prin care circula agentul de racire ? ma gandesc ca e o substanta care iese prin porii crapaturii si se intareste la aer... solutia este lichida sau sunt micro granulele alea aurii, granule nu as baga in motor smile.gif


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Jan 2008, 21:12
Post #14


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Exista si un fel de pulbere pe baza de aluminiu,produsa in SUA sau GB.Am folosit asa ceva la vechea Dacie si a fost f. buna .
Trebuie sa o torni in lichidul de racire can acesta e la temp. de regim, gradual,eventual si invarti cu o tija de plastic.Evident poti inchide caloriferul de habitaclu,daca vrei.Dar cel mai bine e sa citesti instructiunile.
La Dacie am turnat direct pe la busonul de la radiator,e mai eficient asa.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 21 Jan 2008, 21:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




la dacie instalatia de racire nu lucreaza ca la restul sub presiune si ncred ca ceea ce ai facut tuacolo este bun de dat exemplu. Ala este doar un mod ce a mai amana putin un schimb al radiatorului, si totodata o buna ocazie de a infunda cu "pulberea aia " diverse alte orificii mici din instalatie... Parerea mea


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 - ag 77 tas 2004/ 1.6 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Jan 2008, 23:14
Post #16


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Eu impartasesc din experienta mea ,nu impun nimanui sa faca ce am facut eu.Ma gandesc ca cei care citesc pe forum citesc parerile pro/contra si au discernamant,aleg ei.
Referitor la orificiile de care se tot pomeneste si pa alte topicuri ca se pot infunda,eu ma declar obosit.Spune-mi si mie la ce fel de orificii te referi(unul spunea ca si-a infundat cloriferul de habitaclu...da ,daca torni tot continutul odata,cu lichidul de racire rece) ?
Te referi cumva la orificiile din blocul motor?
Eu stiu cum lucreaza cele doua sisteme:la Dacie este sub presiune(expansiune inchisa) cu vacuum ,iar la Megane este sub presiune cu demipresiune a vasului de expansiune


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 21 Jan 2008, 23:26
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




Nu te supara pe mine.. si eu mi-amspus doar o parere. Inainte de 89 cand nu erau decat dacii in parcul auto al romaniei mai toti romanii erau mecanici de ocazie.. toti stiau sa "rapare" masina in fata blocului. Dupa 89 si mai bine zis dupa 2000 toti s-au transformat in constructori. Toti stiu sa zideasca sa tencuiasca sa gletuiasca si sa puna gresie s-au faianta. Dar sa revenim la topic, daca tu mergi in service cu radiatoru crapat sau cine stie ce furtun si un mecanic bun iti da ca solutie pentru acea problema folosirea unui tub de praf dinala, ..atunci eu imi retrag cuvintele..si voi da si eu sfaturi altora in acest sens. Pana atunci raman la parerea ca orice problema care pune in pericol functionarea in orice conditii a motorului si a racirii lui trebuie rezolvata prin inlocuirea piesei defecte nu folosind adaugiri sau scoateri de elemente dupa spusele unora s-au altora


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 - ag 77 tas 2004/ 1.6 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 22 Jan 2008, 00:34
Post #18


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Stai linistit.Pentru mine o discutie in contradictoriu,purtata in termeni decenti,nu impica si suparari..din contra ,s-ar putea ca in final sa nu am dreptate si astfel am mai invatat ceva.
Revenind la problema ,depinde UNDE e pierderea de lichid si cat de mare si rapida este aceasta.Aceste detalii pot influenta luarea unei decizii.
Eu am mai circulat aproape 2 ani cu o reparatie cu leak stop american ,la Dacie.
Aceasta "carpeala" nu este facuta la sisteme ce concura la siguranta in circulatie,cel mult la "siguranta" portofelului,daca nu esti o vreme cu ochiul pe martorul de apa icon_mrgreen.gif ,pana se stabilizeaza situatia.
Cum a ramas cu orificiile alea care s-ar putea infunda? Care-s ?

This post has been edited by Dodone: 22 Jan 2008, 00:37


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 22 Jan 2008, 01:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




Tot la siguranta "buzunarelor" ma refeream si eu... ca nu se poate pati mare lucru, ...decat cum am patit eu la o nova cand veneam pe autostrada si trabuia sa ajung musai in Pitesti.. opream din 10 in 10 km ptr ca fierbea apa si o pierdeam pe toata.. Eu am patit-o cu un tub de praf dinala, adunat cu ceva mizerie si rugina din sistemul de racire si am infundat caloriferul masinii... si ceva in blocul motor, si termostatul probabil nu din cauza lui.. dar cine stie. ( pe aici am desfacut si am bagat praful, recomandau stiutorii sa nu fie pus in vasul de expansiune, ci direct in instalatie dupa o incalzire in prealabil a lichidului). Oricum in final, am schimbat un set motor . De atunci am preferat sa caut sa astup gaurelele pe unde pierdeam lichid altfel decat din interior smile.gif

Oricum cand faci aerisirea sist de racire la o dacie.. aia nu este presiune...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 - ag 77 tas 2004/ 1.6 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 23 Jan 2008, 15:53
Post #20


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Ai patit ce ai patit pentru ca f. probabil nu ai facut ca in postul #14 ,de mai sus.
Nici acum nu vrei sa spui exact ce si unde ti s-a infundat in motor.Ne invartim ca si catelu' in jurul cozii.
Cat despre calorifer,ce sa spun ...? Ai taiat vreodata vreun calorifer ca sa vezi ce diametru au tevile cu apa?
In concluzie ,ca sa incheiem "disputa",se poate infunda "ceva" pe "undeva" daca torni pulberea in lichidul rece si/sau torni pulberea repede,favorizand aparitia "cocoloaselor".


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 23 Jan 2008, 23:21
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




Citeste din Manualul reno (il gasesti pe forum pe aici ) la Capitolul Intretinere, Nivele: Nivel Lichid racire, .... 4.08 imi spune mie. In Josul paginii este o atentinare. Imi povestesti dupa ce citesti cum faci tu sa pui praful ala in Vasul de expansiune cu motorul pornit "cate putin sa nu faca cocoloase".


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 - ag 77 tas 2004/ 1.6 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 25 Jan 2008, 12:48
Post #22


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Scoti antigelul din vasul de expansiune,il incalzesti si mixezi in el pulberea.Apoi il torni inapoi sau direct in radiator,demontand in prealabil furtunul superior.Dupa remontarea furtunului pornesti imediat motorul.
Daca insisti,atunci raspunde-mi totusi,unde se poate infunda motorul si caloriferul cu pulberea asta?
Referitor la sistemul de racire dela Dacie,reciteste postul in care am scris despre asta.Daca "...aia nu e presiune..." atunci deschide tu busonul de radiator cand motorul este la temperatura de regim... biggrin.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
polstel
post 20 Aug 2008, 09:01
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 7 September 05




Fratilor, nu bagati toate solutiile in masinile voastre. Din fabricatie in masina se baga uleiuri, combustibil, lichid de racire si de spalare a parbrizului si ... aer in pneuri. Daca ceva nu e in regula atunci reparati, schimbati. Eu am avut acceasi problema cu radiatorul, picura tot in coltul stanga, cum stai in masina. Probabil asta e o problema generala la megane 1 classic. Am tot completat pana am schimbat radiatorul. Operatia am facut-o la Augsburg, de care am fost foarte multumit. Iata si preturile: radiator racire motor 242 lei fara TVA iar montajul a fost 235 lei, tot fara TVA, pret de ianuarie 2008.


--------------------
renault megane classic - B52USA 1,9 dTi 2000
"Daca Dacie n-aveam, Renault Dacie faceam!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 11 Jan 2009, 10:26
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




am aceiasi problema cu radiatorul din posturile anterioare(pata antigel in partea stanga fata).Stie cineva niste preturi mai recente pentru radiatoare de megane 1,6 16v,fabricatie 1999.mentionez ca sunt din sibiu,poate stie cineva din zona


--------------------
renault megane hatchback - sc 176 g 2000,1,6 rxe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 11 Jan 2009, 12:11
Post #25


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Am avut si eu aceeasi problema, identica cu cea din postarile de mai sus. Am cumparat de la Real leak stop produs de ELF (aprox. 20 lei), marca agreata de Renault si am rezolvat problema.
Daca e un por nu trebuie sa ne panicam si sa dam fuga la magazin ca sa cumparam alt radiator.
Cineva spunea ca din cauza acestei solutii de etansare nu va mai incalzi la fel de bine radiatorul din habitaclu, pentru ca pasta se depune pe toti peretii circuitului.
Ei bine, am caldura din plin. Asa ca, BUSTED.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi suciu
post 18 Jan 2009, 22:38
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.529
Joined: 27 November 08
From: Timisoara




Daca este un por se rezolva cu o solutie de etansare LICHIDA,nu cu prafuri.


--------------------
renault kangoo 2001,clima,abs,servo
Traim in Romania si asta ne consuma toti nervii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 18 Jan 2009, 22:51
Post #27


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Nu zau ?
Am folosit mai demult leak stop american pe baza de pulbere de aluminiu si a fost foarte eficient. Leak stop-ul al care faceam referire in postul meu de mai sus nu e nici lichid, nici solid ci fluid. Ceva de genul mierii de albine.
In consecinta, eu n-as postula...

This post has been edited by Dodone: 18 Jan 2009, 22:54


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi suciu
post 18 Jan 2009, 23:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.529
Joined: 27 November 08
From: Timisoara




Eu nu ma refeream la eficienta,este ok,ci la faptul ca pulberea poate obtura celule din radiatoare.


--------------------
renault kangoo 2001,clima,abs,servo
Traim in Romania si asta ne consuma toti nervii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 19 Jan 2009, 11:39
Post #29


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Poate obtura daca nu este introdus corect in sistemul de racire. Pulberea trebuie introdusa pe cat posibil direct in radiator, gradual, cand lichidul de racire motor este la temperatura de regim.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 29 Jan 2009, 10:12
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




Am schimbat radiatorul ,am gasit unul produs de nisens si a costat 300 ron.eu zic ca este ieftin


--------------------
renault megane hatchback - sc 176 g 2000,1,6 rxe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 19:34
Dacia