Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Caut Motor Laguna 2.2 dci, Motor 2.2 DcI pentru laguna 2

Gruian
post 6 Jan 2009, 11:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




[B]stiti pe cineva care are vreo-un motor de laguna 2.2 dci. Mi-e mi-a dat un fel de anomalie si nu mai merge bine adica cand o calc peste 2500-3000 ture imi da anomalia respectiva,scoate un fum vaaaaai vaaaaaaaaaai si nu mai trage motorul plus ca consumul zboara.... daca o opresc si o pornesc isi revine dar dupaia iarasi de la capat! Astia de la Renault unde am fost in Alba,Cluj si Sibiu habar nu au ce sa-i faca si am nevoie de ajutorul vostru.... daca aveti vreo idee va rog scrieti-mi pe adresa de mail gruian12@yahoo.co.uk


Attached thumbnail(s)
100920081158_1_.jpg ( Size: 356.84k ) Number of downloads: 666


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victord
post 6 Jan 2009, 11:30
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 May 07
From: Târgoviște




Vezi ca ai intercoolerul fisurat , incearca sa te uiti sub ea sa vezi daca iti curge ulei ( cateva picaturi ).Poti sa te uiti si prin grila de jos de la radiator.
Nu cred ca motorul are ceva.
Se aprinde semnul ala portocaliu pe ecanul din bord (ca la preincalzire bujii sau apa in filtrul de motorina )?
Daca da , atunci ai intercoolerul fisurat si ,apropo , vezi ca la test nu iese , ca pe loc totul este ok , masina se accelereaza normal


--------------------
Renault Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe / 2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Jan 2009, 11:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai si de ce trebuie sa schimbi motorul pentru asta? Stai linistit ca e posibil sa pui unul mai uzat ca al tau. Probabil e o defectiune la injectie...injectoare defecte sau poate EGR-ul.
Ia uita-te pe aici ca parca seamana ce ai tu:
http://reno.ro/Acelasi-EGR-cu-alta-palarie-t82582.html
E posibil sa fie si intercooler-ul spart cum a zis mai sus colegul sau vreun furtun de la intercooler care nu e strans cum trebuie. In orice caz fumul negru inseamna amestec bogat adica aer putin si motorina multa.

This post has been edited by dan73205: 6 Jan 2009, 11:38


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gruian
post 6 Jan 2009, 11:44
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




OK dar eu EGR-ul l-am mai schimbat odata si sub masina chiar nu curge nimica l-am si curatat egr-ul si am tot facut la ea dar nimica... Astia din alba au zis ca ma costa vreo 120 milioane (lei vechi) sa fie ok cei de la sibiu cam tot asa 3000 euro .... eu nu stiu ce sa zis ca pot sa-mi iau de dincolo laguna la 3500-4000 euro


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Jan 2009, 11:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




3000 de euro ca sa-ti schimbe motorul? Cati kilometri are masina? Inainte de toate papa ulei? Si chiar daca ar manca ulei e mai probabil sa fie turbina decat motorul. Si chiar daca motorul ar fi uzat si inevitabil ar manca ulei, se face segmentare nu se schimba motorul.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gruian
post 6 Jan 2009, 11:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




OK dar ce sfaturi imi puteti da... sa schimb turbina sa schimb iarasi EGR-ul ce sa schimb sa stiu ca e ok... ulei papa ca orice renault din cate am auzit, dar anomalia asta nu o inteleg sa fie de la comp de bord ca la un moment dar astia de la Renault au zis ca se poate ca sa bage prea multa motorina si nu stiu de ce.... De KM acuma masina are in 182000 dar nu sunt prea multi ca mai am un renault din 86 Renault R25 care merge inca excelent si are peste 200000 km

This post has been edited by Gruian: 6 Jan 2009, 11:58


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Jan 2009, 12:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




biggrin.gif R25 o sa mearga mult si bine, poate inca 200000. Si de unde asta ca papa ulei ca orice Renault? Daca spuneai ca mananca ulei ca un VW era altceva. Ar trebui sa dai mai multe amanunte. Cat ulei iti consuma mai exact? Scoate fum numai dupa ce apare eroarea pe bord? Nimeni nu iti poate spune sa schimbi turbina decat in urma unui diagnostic corect pus...joc mare la axul turbinei cu consum de ulei. Acolo in topicul al carui link ti l-am dat mai sus Interceptor spunea ca nu de la EGR se tragea problema lui (care era asemanatoare cu a ta) ci de la mufa lui. Cauta pe cineva care cunoasca meserie si stie ce face. Asta cu schimbatul motorului mi se pare gogonata rau...eu sunt sigur ca motorul propriuzis nu are nimic. Daca motorul era in asemenea hal incat sa nu mai aiba compresie care sa determine lipsa aia de putere inseamna ca ar fi mancat ulei ca porcu' si lasai fum mult in urma...fum albastru de ulei nu negru iar problema ar fi aparut treptat in timp nu asa dintr-o data. Tu spui ca ai fum si daca e negru asta inseamna ardere incompleta in motor deci, inca o data, asta vine in primul rand de la aerul putin care intra in motor. O fi si de la motorina multa daca zici ca creste consumul mult....verifica injectoarele.
LE: In trei service-uri Renault din trei judete nu ti-a spus nimeni despre ce eroare e vorba (aia pe care tu o numesti anomalie) si la ce se refera?

This post has been edited by dan73205: 6 Jan 2009, 14:18


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gruian
post 6 Jan 2009, 15:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




Nu au reusit sa-mi spuna ori pentru ca sunt incompetenti ,desi nu ar trebui ca normal ar fi sa ai ba habar depre renault-uri, ori ca vroiau sa ma jefuiasca... Acum eu sper sa fie ceva mai putin costisitor ca daca e mult va trebui sa o vand si nu as face asta pentru ca masina chiar imi place!


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victord
post 6 Jan 2009, 17:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 May 07
From: Târgoviște




Eu am acelasi motor ca si tine si in aproximativ 27.000 km nu i-am completat decat vreo 300 ml de ulei .
Mie m-i s-a spart intercoolerul pe drumul de intoarcere acasa , eram prin Germania si in momentul cand urcam un deal , fata de la bord a inceput sa ragaie , masina a inceput sa scoata un fum negru si sa aiba o cadere de putere , de abia am putut sa urc dealul .
Faza cu intercoolerul am descoperit-o la service , cand mi-am schimbat distributia, a vazut un mecanic cateva pete de ulei pe plasticul de la bara din fata.
La test sa service-ul Reno nu mi-a iesit defectiunea , am facut testul si in Germania si in Romania.
Probleme era tot pe la 2500-3000 , atunci ma anunta computerul de bord , dar daca opream si porneam motorul , totul ere ok


--------------------
Renault Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe / 2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Jan 2009, 18:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Din cate stiu eu se poate verifica presiunea aerului la admisie si pe loc si nu trebuie sa te duci la renault pentru asta. La anumite turatii trebuie sa ai niste valori la presiune. Daca acele valori sunt mult prea mici atunci e posibil sa fie intercoolerul spart. Eu l-am avut numai umflat si fisurat dar probabil ca pierderea de presiune era prea mica pentru ca nu imi aparea nici eroare.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Irish
post 6 Jan 2009, 19:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 11 September 08
From: Bacau .




Deci ca sa verifici intercoolerul ,daca scapa ulei ,uitate pe grila dintre proiectoare pe plasticul care se numeste scut motor si vezi daca ai ulei acolo .Degeaba te uiti sub masina pentru ca scutu e putin bombat si acolo ar putea sta vreo 500 ml de ulei fara sa dea pe afara wink.gif (cel putin la mine asa arata scutu ) .Si faza cu schimbatul motorului e prea de tot ,cazuri de astea pot fi si de la un simplu senzor sau o mufa care nu face contact bine cum spunea dan ca a patit interceptor .

Bafta !!


--------------------
Renault Laguna II - BC 05 JMU 1.8 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gruian
post 13 Jan 2009, 14:33
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




Asa e Victord imi apare semnul acela in bord dar cu e in italiana zice "anomalia initiale" deci plm stii??? o sa ma uit sub motor daca e totusi ceva... oricum va multumesc baieti ca astia de la Renault va spun sincer ca .... VaI VaI... blink.gif


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 13 Jan 2009, 16:24
Post #13


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




sigur ai o problema minora.........ca astia de la reprezentante din tara sunt VARZA !!! astia nu sunt mecanici astia nu repara ci schimba tot pentru ca sant paraleli cu cu mecanica eee pe ei sa ii pui sa schimbe un cap de bara o bucsa ...... mad.gif


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victord
post 13 Jan 2009, 20:40
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 May 07
From: Târgoviște




Incearca sa vezi daca capota de la motor este afumata pe interior sau daca miroase a motorina sau gaze cand pornesti aerul conditionat sau incalzirea , ca , daca intercoolerul nu este spart pe partea de jos nu cred ca o sa vezi picaturi de ulei.
Cel mai bine du-te la un service sau gaseste un mecanic cat de cat priceput si pune-l sa-ti dea jos( sau sa verifice vizual) intercoolerul, ca imediat isi da seama , daca este umflat , mai mult ca sigur ca este si fisurat.
Primele modele de intercoolere au fost cu probleme , probleme rezolvate ulterior prin montarea unor chingi , ca sa impiedice umflarea acestora .
Montajul intercoolerului nou m-a costat 75 de lei iar noul intercooler in jur de 700 lei.


--------------------
Renault Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe / 2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 14 Jan 2009, 00:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




schimba intercoolerul si nu mai merge cu ea asa ca ai sa schimbi apoi si turbina si catalizatorul...ca sa nu mai zic cate ar mai urma.Nu incerc sa te sperii dar vreau sa constientizezi ca in primul rand fum negru inseamna amestec bogat in combustibil,apoi suprasolicitare injectoare pe care le dai peste cap si isi iau niste cifre de corectie de te doare capul,uzarea segmentilor si a pistoanelor cu riscul topirii lor si a supapelor de evacuare,depunere funingine si calamina pe paletii turbinei care duce inevitabil la descentrarea lor si deci la defectarea turbinei,infundarea catalizatorului si arderea tablelor din tobele de esapament...
Ai o masina tare buna si ar fi pacat sa nu schimbi un nimic de 700 lei de la care se pot trage atatea...
Mult succes!!
P.S. Parerea mea e ca in acest caz EGR-ul poate fi scos din calcul ca defectiune...N-are rost sa explic si de ce...Mai trebuie verificat si senzorul de supraalimentare,TRS-ul si debitmetrul de aer.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intudose
post 14 Jan 2009, 22:22
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 3 January 08




boozywoozy din cauza asta mi-a topit mie pistonul(l-am schimbat am mers 200km si mi-l-a topit si pe cel nou),si unde mai pui ca am desfacut motorul si am observat ca mai sunt doua pistoane care au inceput sa se topeasca...nu mai stiu ce sa ii fac...uni mi-au spus cae de la injectiee si daca ar fi asa ce imi sugerati sa ii fac?


--------------------
Renault Laguna/Velsatis 2001/2007/privilege/initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gruian
post 28 Jan 2009, 21:34
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 07
From: Alba Iulia




Salut baieti scuze ca nu am mai discutat dar vedeti voi probleme personale si altele cool.gif ...

Oricum chetie e ca EGR-ul nu cred ca e de vina ca l-am schimbat l-am tot curatat s.a.m.d dar problema tot persista la intercooler eu unul nu am observat nici un picur de ulei, din cauza asta va spun ca ma sperie chetia asta pentru ca stiu ca Service-manii renault is varza si is sigur ca o sa ma goleasca de bani, ca ei nu stiu ce are dar is sigur ca tot o sa-mi bage ceva sa schimb sa repar.... Daca aveam bani multi imi luam naibii Mercedes dar no'... Daca mai aveti voi vreo idee va rog sa imi ziceti fie pe forum fie pe e-mail (gruian12@yahoo.co.uk) ca eu unul nu am de gand sa ma duc la astia sa ma faca sa le dau foc la service radmasa.gif


PS: daca o vrea careva sa o cumpere acuma ca stiti de problema dati-mi un"buzz" biggrin.gif

This post has been edited by Gruian: 28 Jan 2009, 21:35

Attached thumbnail(s)
250820081066.jpg ( Size: 283.98k ) Number of downloads: 414
100920081152.jpg ( Size: 354.88k ) Number of downloads: 404
100920081158.jpg ( Size: 356.84k ) Number of downloads: 402
100920081157.jpg ( Size: 357.64k ) Number of downloads: 399


--------------------
Renault Laguna II - AB 05 VDJ 2002 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 28 Jan 2009, 22:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu nu pot crede ca in trei service-uri nu s-a uitat nimeni la masina ta cum trebuie, Sa fi masurat presiunea la admisie, presiune in rampa, daca ai corectii la injectoare Sa verifice TRS-ul, debitmetrul, senzorul de presiune de supraalimentare. E ceva din sistemul de injectie la tine. Nu se poate sa stai asa cu ea, du-o la un service mai dotat, daca la Renault voiau sa iti ia 3000 de euro ca sa-ti schimbe motorul. Eu cred ca nu e ceva grav numai trebuie un om care sa faca ce trebuie..sa puna un tester pe ea.

This post has been edited by Dan73: 28 Jan 2009, 22:11


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 28 Jan 2009, 22:20
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate e uzata turbina.
Poti verifica si singur jocul in ax.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLOEXE
post 29 Jan 2009, 17:54
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 11 January 07
From: Cluj




Mie mi s-a întâmplat odată, nu mai trăgea peste 2.500 ture, pica în nas, am găsit o explicație pe forum care a potrivit la mine : depuneri de calamină pe injectoare. I-am dat două pedale la acc până în asfalt, urmarea un nor de fum de am înecat un cartier, și revenire intantanee a motorului la normal. Nu recomand, poate e altă problemă, da la mine a mers.


--------------------
Renault Laguna - B-77-UFS 2006, Estate, 2,2 dCI, automat,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 18:07
Dacia