Schimbare Antigel+ aerisire
![]() ![]() ![]() |
Schimbare Antigel+ aerisire
DaciaPower |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa folosesti functia "search" si vei gasi tutoriale care te vor
indruma. |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
clus1986 |
![]()
Post
#3
|
![]() clus1986 Group: Members Posts: 26 Joined: 29 March 08 From: brasov ![]() |
Salut .Am si eu o problema ,pierd antigel dar nu stiu pe unde nu vad nici o scurgere de lichid pe nicaieri spuneti-mi va rog voi daca stiti pe unde as putea pierde antigel (oare sa am garnitura de chiulasa rupta sau ciupita )
|
--------------------
renault
19
txe 1990
|
|
adrianos787 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 25 January 09 From: ARAD ![]() |
pentru clus 1987 in legatura cu prob ta uitate la capac la vas de expansiune sau la caldura . ti se aburesc geamurile in habitaclu? daca da atunci ai o problema cu radiatoru decaldura
daca nu e nicio una din variantele de mai sus atunci e posibil sa fie garnitura de chiulasa defecta 26 Jan 2009, 21:02: penru dacia power / e simplu DESFACI FURTUN DE LA RADIATOR DE JOS SI LASI SA CURGA TOATA APA DUPA CARE DAI DRUMU LA MOTOR CAM O JUMATE DE MINUT DUPA CARE PUI FURTUN INAPOI SI BAGI 1:1 APA SI ANTIGEL CAM 3 SI 3 LITRI. PENTRU AERISIRE APESIDE MAI MULTE ORI PR FURTUNU DE LA RADIATOR PINA NU MAI ESE BULBUCI DE AER. AR TREBUI SA MEARGA REPEDE This post has been edited by adrianos787: 26 Jan 2009, 21:02 |
--------------------
renault
19 chamade
1990 1721cc multipunct
- AR 24 RDN
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Nu este nevoie sa faci nimic pentru aerisire. Lasi motorul pornit fara capacul de la vasul de expansiune, iar cand scade apa in vas, completezi pana la semnul de nivel maxim.
Motorul trebuie sa ajunga la temeratura de lucru ca sa se aeriseasca singur. This post has been edited by AlexanderCarstoc: 27 Jan 2009, 10:22 |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:10 |