Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fluctuatii lumini Megane 2

djems304
post 22 Jan 2009, 09:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Salut! Am un Megane 2007, 1,5, dci. De la un timp am observat o usoara oscilatie sau fluctuatie a luminilor, atat a farurilor, cat si a celor din interior, lumini ambientale, consola centrala, bord etc, chiar si instalatia AC manuala, parca pierde din putere. Se manifesta cand o accelerez, alteori la ralanti. Mentionez ca e foarte enervant sa-ti vezi display-urile de la computerul de bord si cel de la radio cd tremurand. Alteori fluctuatia se manifesta si la ralanti. Ce imi recomandati?


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 22 Jan 2009, 09:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




bateria? dry.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 22 Jan 2009, 10:24
Post #3


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Nu cred ca este bateria, ci mai degraba un contact imperfect pe la mufe...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 22 Jan 2009, 11:13
Post #4


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




S-a mai discutat "asa face toate".


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 22 Jan 2009, 11:22
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




QUOTE(dumitrescuandrei @ 22 Jan 2009, 09:38)
bateria?  dry.gif
*



Nu cred ca este bateria, pentru ca numai ce am iesit din service Renault Resita reprezentanta, si mi-au masurat bateria, mi-au spus k sta bine alternatorul, deci tocmai atunci nu a facut probleme, in service. Alte sfaturi daca aveti, oricum o sa le fac o vizita baietilor, dar cat de cat orientativ, la ce sa ma astept?


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 22 Jan 2009, 12:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




si io am observat chestia asta

prima data am zis ca mi s-a parut mie


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Jan 2009, 13:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




cand o accelerezi cum trebuie? sau cand vrei sa o accelerezi si da sa moara motorul? Daca iei brusc de volan foarte mult si foarte tare iar o sa-ti scada intensitatea pt. ca apare un consum de curent foarte mare intr-un timp foarte scurt. La fel daca ai geamurile inchise si tot incerci sa le inchizi. Sunt lucruri normale care se intampla la orice masina. Daca ti se intampla in alte situatii decat cele mentionate de mine, posibil sa fie un contact imperfect sau sa ai ceva la alternator, mai mult ca sigur nu e nimic grav daca zici ca ti l-au verificat.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 22 Jan 2009, 15:03
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




QUOTE(Ryk @ 22 Jan 2009, 13:57)
cand o accelerezi cum trebuie? sau cand vrei sa o accelerezi si da sa moara motorul? Daca iei brusc de volan foarte mult si foarte tare iar o sa-ti scada intensitatea pt. ca apare un consum de curent foarte mare intr-un timp foarte scurt. La fel daca ai geamurile inchise si tot incerci sa le inchizi. Sunt lucruri normale care se intampla la orice masina. Daca ti se intampla in alte situatii decat cele mentionate de mine, posibil sa fie un contact imperfect sau sa ai ceva la alternator, mai mult ca sigur nu e nimic grav daca zici ca ti l-au verificat.
*



Deci mai inainte am pornit masina....si am accelerat-o putin..continuand sa aiba fluctuatiile la ralanti, si de asemenea in timp ce o acceleram ca pe vremea cand " incalzeam" motorul la batranele dacii. Acestea sunt circustantele in care apara aceste fluctuatii..de cele mai multe ori la pornire...dar si in timpul mersului. Fie lasata la ralanti, fie, cand apas piciorul pe acceleratie pana in 2000 rot/min.

22 Jan 2009, 15:08:
Mentionez ca aceste fluctuatii sunt vizibile ziua pe ecranul computerului de bord si cel al radio cd-ului, dar se pot si simti prin scaderea fluctuanta a puterii de ventilatie cand am aerul cald/rece pornit.

This post has been edited by djems304: 22 Jan 2009, 15:08


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Jan 2009, 15:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




atunci fugi pana la service la o diagnoza ca sigur nu-i in regula ceva. Un contact poate.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 22 Jan 2009, 15:14
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




<span class='edit'>22 Jan 2009, 15:08:</span>
Mentionez ca aceste fluctuatii sunt vizibile ziua pe ecranul computerului de bord si cel al radio cd-ului, dar se pot si simti prin scaderea fluctuanta a puterii de ventilatie cand am aerul cald/rece pornit.
*

[/quote]

Daca tinand-o constant in 2000 de ture de ex nu anuleaza fluctuatiile poate fi o problema la alternator si la circuitul de incarcare -> Service.

Dupa pornirea motorului bateria nu mai joaca nici un rol inafara de a primi curent. In cazul in care alternatorul nu face fata atunci se trage curent si din baterie.

HTH,
Dragos


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 22 Jan 2009, 15:21
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




[quote=dragosdia,22 Jan 2009, 15:14]
<span class='edit'>22 Jan 2009, 15:08:</span>
Mentionez ca aceste fluctuatii sunt vizibile ziua pe ecranul computerului de bord si cel al radio cd-ului, dar se pot si simti prin scaderea fluctuanta a puterii de ventilatie cand am aerul cald/rece pornit.
*

[/quote]

Daca tinand-o constant in 2000 de ture de ex nu anuleaza fluctuatiile poate fi o problema la alternator si la circuitul de incarcare -> Service.

Dupa pornirea motorului bateria nu mai joaca nici un rol inafara de a primi curent. In cazul in care alternatorul nu face fata atunci se trage curent si din baterie.

HTH,
Dragos
*

[/quote]

Deci mentionez ca in momentul in care apas acceleratia are loc o fluctuatie si mai mare a luminilor respectiv a ventilatorului de cald/rece, urmand ca dupa eliberarea pedelaei de acceleratie sa ramana o fluctuatie mai mica..a luminilor constanta zic eu..sau sa nu mai fluctueze deloc.


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 20:02
Dacia