laguna 2 1.9dci, pistoane topite
![]() ![]() ![]() |
laguna 2 1.9dci, pistoane topite
intudose |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 3 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna/Velsatis
2001/2007/privilege/initiale
|
|||
omiocaoe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 11 March 05 From: Braila ![]() |
doar o parere: mergi la un mecanic sa-ti verifice complet traseul lichidului de racire... poate e infundat din diverse motive (mizerie, deformatii) si atunci in unele zone se acumuleaza caldura si nu se mai raceste uniform... pentru asta cred ca trebuie demontat complet motorul din masina
![]() |
--------------------
Renault
Renault Koleos 2.0l 110kw
2011
- BR 35 EMA
|
|
bogul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
Eu cred ca tot de la injector e incearca sa il schimbi e doar parerea mea.
This post has been edited by bogul: 16 Jan 2009, 17:51 |
--------------------
Renault
LagunaII
2001/08/Dynamique/1.9 dci
- TM 01 BOG Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|
dominy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
salut ... am si eu o intrebare: care este legatura topirii pistonului cu injectorul ?
am mai auzit pe cineva cu aceleasi probleme si sunt curios ce sa fac sa previn aceasta defectiune |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Ce motorizare ai?
LE: scuze, am observat ulterior ca e vorba de 1.9 dCi. Posibile cauze: - debitul de motorina nu este normal -> frontul de flacara aiurea -> temperaturi prea mari in camera de ardere - nu stiu daca este valabil si la motorul asta, dar poate ca se face ungere in fusta pistonului si canalul acela de ungere, care improasca ulei sub piston cand e la PME nu mai functioneaza -> supraincalzirea pistonului - This post has been edited by tiberiu.anghel: 16 Jan 2009, 23:54 |
--------------------
-
-
-
|
|
intudose |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 3 January 08 ![]() |
nu cred ca e de la ungere pentru ca pistoanele sunt topite in cap(1,2,3),iar partea topita
incepe de la marginea camerei de preardere spre lateral,,,, tiberiu anghel marea majoritate a mecanicilor pe care i-am intrebat mi-au spus exact ce mi-ai spus tu,si anume debitul de motorina...;dar acum intrebarea mea este;se poate regla debitul de motorina pentru ca am dus injectoarele la verificat si mi-au spus ca sunt in regula si nu as vrea sa dau cine stie cat pe alte injectoare... |
--------------------
Renault
Laguna/Velsatis
2001/2007/privilege/initiale
|
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu zic ca n-au nicio vina injectoarele... Daca era doar unu, da... dar in cazul tau la toate s-a intamplat asta...
Ce sa-ti zic... regulatorul de presiune...ca altceva nu cred sa fie... calculatorul nu prea.... |
--------------------
-
-
-
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Asta zic si eu, ca nu prea par vinovate injectoarele. Verifica mai sus pe traseul de alimentare.
Dar, daca motorul este desfacut, verifica si ungerea sub piston. Poate ar trebui sa se faca totusi o ungere acolo, pentru micsorarea temperaturii pistonului... |
--------------------
-
-
-
|
|
mmid |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 28 November 07 ![]() |
Daca ai pus aditivi( cele de curatire injectoare) in motorina este posibil ca asta sa fie cauza. Eu am topit un piston la un ford dupa ce am pus o sticluta cu aditiv, (pt ca nu am citit instructiunile) sticluta aia se punea la 400 l de motorina.
|
--------------------
Master
autoutilitara
2003
- B 73 HRM Renault spider
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Motorina aia in exces nu ar fi trebuit sa dea fum negru la esapament? Asta in conditiile in care volumul de aer e normal. Daca motorina asta multa nu e insotita si de o cantitate de aer corespunzatoare atunci temperatura nu prea are cum sa creasca. Ar fi trebuit ca si consumul sa fie marit. Poate e totusi o problema cu calculatorul de injectie care face amestecul pe baza unor informatii eronate de la vreun senzor cum ar fi cel de presiune a combustibilului.
This post has been edited by dan73205: 18 Jan 2009, 00:05 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Fumul negru apare cand e arderea incompleta.
MAC-ul e gandit sa functioneze cu amestec sarac; deci, macar teoretic si in anumite conditii, ar fi posibila o crestere foarte mare a temperaturii din camera de ardere doar printr-o injectie nepotrivita, atat cantitativ, cat si calitativ ( momentele injectiilor ). Eu tot insist sa se verifice racirea de sub piston. Ti-am atasat un document. Citeste in special paginile 78-84. Sper sa te ajute si spune-ne cum vei rezolva in final. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
intudose |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 3 January 08 ![]() |
nu este de la ungere,fusta pistonului este in perfecta stare la fel si segmentii...acum sunt sigur ca e de la injectie dar vreau sa stiu daca cei de la reno imi pot regla injectia?
|
--------------------
Renault
Laguna/Velsatis
2001/2007/privilege/initiale
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:22 |