Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru de ulei, pierderi ulei

PhilipMorris
post 2 May 2009, 08:33
Post #31


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Daca ai fost si a doua oara la service si baietii nu au gasit nimic, lichidul negru e posibil sa fie doar rest de ulei vechi. Daca iti curgea pe undeva, gaseai balta sub masina, cat de mica. Cat despre troncanit, poa' sa nu fi strans oamenii scutul de tot, daca l-au dat jos. Baga-te o leaca sub masina si misca de el, iti dai seama.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 14 Dec 2009, 12:58
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




Va salut !!! am o mare nelamurire si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati cu cateva informatii . Am facut schimbul de ulei+filtru acum aprox 2 luni iar de atunci am observat scurgeri destul de mari de ulei, eu am cautat pe net dar nu am gasit exact ce model de filtru de ulei trebuie la Clio 1 motor 1149cmc .
Sunt sigur ca filtrul este de vina pt ca se observa clar ulei in jurul lui , inainte de schimb am avut filtrul ceva de genul asta cod 77 00 033 408 iar baietii cand mi au facut schimbul au pus ceva de genul (filtru2) care dupa ce am obs eu e cam diferit si la dimensiunile simeringului nu numai la dimensiunile lui .
Va rog sa-mi spuneti daca stiti ce filtru trebuia montat si un cod mi-ar fi de mare ajutor. VA MULTUMESC !!!

Attached thumbnail(s)
D14144001_001.JPG ( Size: 9.26k ) Number of downloads: 822
filtru_2.JPG ( Size: 10.53k ) Number of downloads: 849


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Dec 2009, 13:53
Post #33


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Spune si tu seria mainutei tale (din talon) si poate gasim ceva smile.gif {pe la filtru poate sa curga si daca nu a fost strans corect}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 14 Dec 2009, 15:59
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




Nr de identificare : VF1557Y0F16246570
De strans cred ca e strans pentru ca eu l am vazut cand la strans cu cheia


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Dec 2009, 16:06
Post #35


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Mda ... ciudat.

Pentru masinuta ta apare asa:

(1) filtru ulei - 77 00 112 686 (cod vechi 77 00 869 029)
(2) mamelon filtru ulei - 77 00 727 684

si ca sa nu radeti aiurea ... cam asa ceva

si aici se pare ca sunt dimensiunile http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detail/1039..._OilFilter.html

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 7.79k ) Number of downloads: 854


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 14 Dec 2009, 19:15
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




Iti multumesc mult cmandrei !!! Sa inteleg ca pe langa filtrul ala mai trebuie si acel mamelon ?????? Daca da inseamna ca asta e si cauza pierderilor sad.gif


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Dec 2009, 10:15
Post #37


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asa ar fi se pare la ala de origine ... acum nu stiu daca nu cumva piesele din magazine nu sunt deja adaptate ... dar oricum ... cu codul si dimensiunile de pe acel site ar trebui sa poti gasi unul "perfect" pentru masinuta ta. {desi codul de care ai spus tu nu e cel pe care l-am gasit eu sad.gif }


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexk
post 24 Feb 2010, 20:15
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 January 10




cmandrei, unde vezi ce filtru ai nevoie in functie de seria masinii? e un site pe care il putem accesa si noi sau ai tu o alta sursa cum sunt programele de la service-uri care iti dau rezultatele in functie de seria masinii?


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 Feb 2010, 10:48
Post #39


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Exista programe specializate care iti pot furniza aceste date si "suna un prieten".


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r@d@r
post 2 Mar 2010, 01:41
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 August 09
From: Bucuresti




Programele astea specializate se numesc: "dyalogis" - pentru identificare dupa seria de sasiu sau "TecDoc" - pentru identificare dupa datele masinii, acesta din urma dandu-ti si alternative de producatori


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 Privilege - 1.5 dCI / 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 14 May 2010, 16:56
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




Salutare,

Exista filtru de ulei pentru diesel si filtru de ulei pentru benzina ? Citeam pe "Forum Clio" ca ar fi diferite intre cele doua tipuri si ca daca nu folosesti filtrul de ulei adegvat pot aparea probleme.
Toate bune!


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 14 May 2010, 17:03
Post #42


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Da, sunt coduri diferite pentru diesel si benzina.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 14 May 2010, 19:15
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




Si unde gasesti codul pe un filtru MANN de exemplu penrtu masina din semnatura si care ar fi codul?
Merci

This post has been edited by costeloosh: 14 May 2010, 19:16


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 14 May 2010, 19:45
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




pai cred ca ar trebui sa scrii in semnatura si ce motorizare ai...


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 14 May 2010, 19:58
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




Upss, scuze!
Motorizarea este dupa cum urmeaza :
Clio 2 cu 4 usi Expression 1.5 DCI de 70cp E4
Fabr.03/2007 Nr.fabr.RA95782
Motor cod K9K714.
Catalogul online MANN da pentru toate motorizarile diesel codul 75/3.
e ok?
Toate bune!


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 14 May 2010, 20:32
Post #46


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




La Mann asa e. Filtrul de ulei cod W 75/3 apare atat pentru motorina E3, E4 cat si pentru benzina.

Insa daca vei analiza codurile Renault pentru filtre de ulei vei observa ca sunt coduri diferite atat intre motorina si benzina, cat si in cadrul motorinei intre E3 si E4. La Logan sigur e asa si foarte probabil si la Clio 2.
Filtrul de ulei "de origine" Renault e produs de Purflux. In catalogul Purflux de asemenea sunt coduri diferite.

Din cauza asta eu am renuntat la filtrul de ulei Mann W 75/3 (nu zic ca nu e bun!) si voi folosi filtrul de ulei de origine exact codul pentru motorizarea carutei din semnatura.
Diferenta de pret e sub 7 lei intre ele.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 14 May 2010, 22:35
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




Salutare,
Ca sa fiu sincer m-am uitat in catalogul online Purflux si dupa ce am bagat codul de origine al filtrului mi-a aparut o lista cu marci de masini la care se potriveste. am selectat Renault, si acelasi filrtu era si pentru diesel si pentru variante pe benzina ale lui Clio.
Toate bune


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 15 May 2010, 07:37
Post #48


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Mda.
M-am uitat si eu in catalog la Purflux. De data asta la Clio II si nu la Logan.
Filtrul de ulei LS 932 apare la toate motorizarile de pe Clio II cu exceptia celor de 1.2, 1.9 dTi, 3.0 V6.

In schimb, la Logan (unde practic se regasesc unele motorizari de pe Clio) avem LS 924 (1.2 16V), LS 218 (1.4, 1.6, 1.6 16V) si LS 932 (1.5 dci).

Ciudat.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 15 May 2010, 07:54
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




De asta ream putin dezorientat... Dar m-a "luminat" un prieten forumist, tare de treba si priceput in opinia mea, ca de fapt daca produsul corespunde codului de origine este in regula. Si iarasi ma gandeam, atata timp cat este un producator de renume, respecta indicatiile OEM ( original Engine Manufacturer ) si nu se preteaza la iprovizatii, nu? Pana si un student la inginerie, si nu numai, cu instrumentarul de masura necesar, poate desface un filtru original si sa-i afle caracteristicile. Crezi ca celor de la marile firme producatoare de consumabile le-ar fi fost greu? S-au s-ar fi zgarcit la calitate? Ce ar fi castigat, si cum ar fi rezista in timp?
Toate bune!

P.S.
Multumiri forumistului "ESPACERN" pe care l-am stresat in ultimele zile cu PM-uri ( probabil unele idioate wink.gif )


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 15 May 2010, 19:39
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Compatibil nu inseamna OEM (Original equipment manufacturer).


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 15:15
Dacia