ANTIGEL, ANTIGEL
![]() ![]() ![]() |
ANTIGEL, ANTIGEL
audiofilu' |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
PMG_tr |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2010, 12:47) G12 nu este bun pt.motoarele renault... se foloseste la motoarele nemtesti si este foarte bun, dar pt. motoarele renault este total contraindicat.... deci nu te-ai informat suficient.... ca si clasa de antigel tie iti trebui Glaceol RX Tip D... asa ca sa ne anunti cand incepe sa picure pe la semeringuri... garnituri etc... am exact un an de cand am schimbat antigelul tot din instalatie cu G12, din pacate atunci cand am schimbat si pompa de apa nu citisem despre glaceol RX type D, eu sper ca e ok si asta, din noiembrie anul trecut si pana acum nu am pierdut deloc antigel...e totul ok; data viitoare o sa pun Glaceol... |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
2003 expresion
- TR-04-CWY NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Avind in vedere ca pentru un schimb nu e nevoie de mai mult de 3 litri consider ca merita chiar pretul de la reprezentanta... il schimbi o data maxim de doua ori si la interval asa de mare,nu e o avere.
This post has been edited by audiofilu': 26 Oct 2010, 16:43 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#94
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
PMG_tr trebuia sa citesti si postul urmator. E foarte posibil ca un antigel sa corespunda si cu norma G12, si cu type D.
De ex. la ulei producatorul recomanda ELF. Dar motorul nu crapa cu Mobil sau Castrol. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sint insa unele chestii de finete,de ex un ulei de motor pentru diesel nu e intotdeauna bun pentru VW cu PD,imi amintesc de asta cind au aparut aceste motoare.
La fel,acest Type D este singurul recomandat si daca ar fi costat o avere tot de ala as fi pus.E vorba de aliajul din care e construit blocul motor/chiulasa din cite imi amintesc...parca era un Castrol NF care NU se folosea la toate VW. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 26 Oct 2010, 16:43) Avind in vedere ca pentru un schimb nu e nevoie de mai mult de 3 litri consider ca merita chiar pretul de la reprezentanta... il schimbi o data maxim de doua ori si la interval asa de mare,nu e o avere. crede-ma ca nu din cauza pretului ![]() QUOTE(cdadan @ 26 Oct 2010, 17:00) PMG_tr trebuia sa citesti si postul urmator. E foarte posibil ca un antigel sa corespunda si cu norma G12, si cu type D. De ex. la ulei producatorul recomanda ELF. Dar motorul nu crapa cu Mobil sau Castrol. ![]() pai cj98chz e convins co o sa-mi cedeze semeringuri si alte alea... ![]() inteleg ca nu-i recomandat de reno, sincer il foloseam, dar daca nu am stiut... |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
2003 expresion
- TR-04-CWY NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dar eu am vorbit la modul general,nu am citat pe nimeni sau nu am facut referire la vreo persoana,ideea era ca fata de cel de Dacia (care costa 24 lei) cel de Renault este la Reprezentanta cca 30 lei.Nu cred ca se refera doar la simeringuri ci si la tipul de aliaj din care sint elementele componente cu care (!) vine in contact lichidul,acest Type D aste special pentru un aliaj sau altele nu-s recomandate pentru aliajele de la Renault.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Eu am schimbat antigelul acuma 2 ani si nu am nici o pierdere deci recomand Glaceol RX Tip D.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am schimbat azi amestecul antigel si au intrat pina in 6 litri.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
myky |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 7 October 07 From: Arad ![]() |
O intrebare,este vreo problema daca am bagat antigel pur nediluat? |
--------------------
Renault
laguna II expression
2003 1.9 dci 107CP |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da,este mai viscos...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gabize |
![]()
Post
#102
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Tot antigelul din instalatie e pur? Sau ai completat cu antigel pur?
Din ce stiu eu, antigelul concentrat, in forma pura, e putin coroziv si poate ataca anumite elemente din circuitul de racire (furtune, garnituri, etc) |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
myky |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 7 October 07 From: Arad ![]() |
Pai la schimbul distributiei sa bagat diluat si am mai compectat cu antigel pur deci in concluzie este 3/4 antigel si un sfert apa distilata. |
--------------------
Renault
laguna II expression
2003 1.9 dci 107CP |
|
cj98czh |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Parca un pic cam concentrat ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine au incaput 3 litri antigel (pus la inceput) si 2,5 litri apa.Cu ce a ramas in instalatie este ok,daca mai e cazul pun apa.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(myky @ 29 Oct 2010, 09:13) Pai la schimbul distributiei sa bagat diluat si am mai compectat cu antigel pur deci in concluzie este 3/4 antigel si un sfert apa distilata. Vezi ca ai sanse sa-ti inghete apa in aceste conditii de antigel pur,nediluat. Suna putin ciudat dar e adevarat,daca mai trebuie sa completezi in timp,incearca sa faci paritatea 1/1. Acuma la tine nu este cazul,dar pe viitor............. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(Yutcaru @ 29 Oct 2010, 20:57) Eu am inteles insa exprimarea nu e una fericita...sa inghete apa in conditii de antigel pur. Era o discutie conform careia antigelul pur ingheata la temperaturi mai ridicate ca amestecul antigel,scrie si pe unele etichete. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
iri |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 07 ![]() |
pot sa completez cu antigel pur?nu stiu cat va intra,cred ca cel mult 500-600ml.iarna trecuta totul era ok din punct de vedere al concentratiei,dar nivelul era minim.multumesc mult.astept un raspuns cat mai rapid daca se poate
|
--------------------
renault
laguna 2 1.9dci 110CP
2002expresion
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca este vorba de cateva sute de mililitrii se poate completa ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
iri |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 07 ![]() |
multumesc mult
|
--------------------
renault
laguna 2 1.9dci 110CP
2002expresion
|
|
Pauleta18 |
![]()
Post
#111
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 19 July 08 From: Vulcan HD ![]() |
puteti sa puneti antigel pur nu are nici o problema.eu am schimbat iarna trecuta antigelul iar mecanicul unde merg eu a bagat antigel curat fara apa fara nimic direct din bidon.vreau sa zic ca nu am avut nici o problema chiar daca iarna trecuta a fost un frig de mama focului in valea jiului, multe grade cu minus...oricum dupa iarna asta voi schimba iar antigelul ptr ca mi-a zis mecanicu ca se schimba o data la 2 ani...
numa bine This post has been edited by Pauleta18: 16 Nov 2010, 18:08 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp
- HD-08-DFG
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
E o mare problema daca te iei in general dupa unul care are in cel mai bun caz o profesionala dar care e imbracat cu un halat (in service)...e bine sa treci prin filtrul gindirii anumite chestii.De ce i se spune amestec antigel,de ce e trecuta pe orice flacon dilutia,etc.In fond e masina ta si faci ce vrei dar nu e corect si daca mai citesc si altii care nu au habar...Una sa completzi cu antigel alta e sa pui doar antigel.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
tirlosu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 April 09 ![]() |
Salut,
mesajul este cu un post mai jos. This post has been edited by tirlosu: 2 Dec 2010, 19:33 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
sKyNeT |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 November 10 ![]() |
Ti-a trecut prin minte ca poate vasul de expansiune o fi avand o crapatura mica ? Niciodata nu am avut incredere in prafurile alea fiindca poate sa iti infunde instalatia (cazul tau). Mai bine nu iti faceai griji si plecai asa.
![]() This post has been edited by sKyNeT: 2 Dec 2010, 18:53 |
--------------------
nu inca
nu inca
nu inca
|
|
tirlosu |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 April 09 ![]() |
Salut,
am si eu o laguna II, 1.9 dci din 2002. Locuiesc in Anglia si fiind nevoit sa vin in tara cu masina, m-am apucat sa o pun la punct pentru a nu avea probleme la drum. Masina nu acea nici o problema, inafara de nivelul la antigel.Tot timpul cand verificam, nivelul lichidului era undeva pe fundul bidonului, completam pana la maxim, iar dupa 3-4 zile cand verificam din nou, era scazut tot pana la fundul vasului, desi mai mult de atat nu a scazut niciodata, iar temperatuta nu a crescut niciodata peste normal, si nici nu imi arata pe nicaieri ca pierde lichid. Datorita acestui fapt m-am hotarat sa merg la servis pentru o testare a instalatiei. Acolo, mecanicul respectiv, a venit cu o trusa, a conectat la vasul de expansiune un capac cu niste furtune, un manometru si o pomoa.A bagat presiune in instalatie si a last-o asa timp de jumatate de ora, verificand sistematic manometrul respectiv sa vada daca a pierdut presiune.Dupa jumatate de ora, acul nu se miscase, deci nu pierduse de loc.A pornit motorul si a mai las-o inca jumatate de ora, si la fel, presiunea a fost buna. Mi-a zis ca nu pierde pe nicaieri, pompa de apa e buna, ca daca pierdea se misca acul de la manometru, si la cata presiune a bagat in instalatie, trebuia sa faca balta sub masina daca pierdea, am intrebat daca nu cumva este garnitura de la chiuloasa ciupita si se duce apa in ulei, dar mi-a spus ca nu pentru ca daca se intampla asta, acul manometrului trebuia sa scada pana la nustiuce valoare, adica presiunea la care lucreaza motorul, si trebuia sa am apa in ulei sau spuma . Raspunsul mecanicului a fost ca instalatia e buna, si ca recomandare este sa bag un praf care acopera porii, in caz ca exista vreunul desi nu crede ca ii aparea pe manometru. Am fost la un magazin de piese si accesorii de unde am cumparat cel mai bun lichid de curatat instalatia si acoperit porii.L-am bagat in instalatie si am lasat sa mearaga motorul intre 25-30 de minute, dupa care am completat cu antigel respectand instructiunile de pe ambalaj.Dupa acest tratament culoarea antigelului sa schimbat complet, lichidul sa trensformat in ceva tulbure de culoarea noroiului si cu multa spuma deci a curatat instalatia. Toate bune asa ca am plecat la drum, iar dupa centura Londrei unde era foarte aglomerat, surprizaaa, mi-a fiert motorul si am ramas fara antigel.Fiind pregatit de drum lung, bineinteles ca aveam antigel si apa distilata la mine, asa ca am completat si am plecat mai departe la drum sa nu pierd vaporul care ma trecea in Franta. Ajuns in Franta, din port am plecat direct la servisul Renault din acel oras. La servis am avut ceva probleme pentru ca eu nu stiam franceza iar tipul de la receptie nu stia engleza, asa ca a chemat un mecanin din servis si la trimis cu mine la masina sa vada despre ce e vorba, dar nici acesta nu stia engleza asa ca a mai chemat pe cineva care mai stia 2 vorbe in engleza. Dupa ce sa uitat la toate furtunele, a accelerat-o, a dat drumu la aerul conditionat.. etc, ma intrebat daca am bagat ceva de curatat instalatia.I-am raspuns ca da, el a inceput sa injure si mi-a zis ca ia masina sa o bage in atelier. Dupa circa 30 de min, m-a chemat si mi-a zis ca e gata.I-a schimbat tot lichidul de racire, si mi-a mai dat si un bidon de antigel de 5l(culoare albastra) sa am la mine in caz de probleme.Surprinzator a fost ca nu a vrut sa-mi ia nici un ban si mi-a urat "BON VOAYAGE". IMG_1901.jpg ( Size: 435.36k ) Number of downloads: 771 IMG_1904.jpg ( Size: 853.82k ) Number of downloads: 775 Am ajuns in tara, m-am intors in Anglia, si totul a mers perfect dar lichidul tot pe fundul vasului sta.Ce mai e ciudat este ca dupa ce pornesc motorul, se aude un bolborosit in bord, ca si cum s-ar umple caloriferul , si nu cred ca este normal, masina facandu-si aerisirea automat. Si inca o problema, odata cu venirea frigului am observat ca nu baga caldura tot timpul, si doar daca stau cu motorul turat pe la 3000 de ture, altfel desi motorul e cald si merge masina de o ora, daca scade turatia sub 3000, incepe sa bage aer rece. Deci ce problema poate avea daca nivelul lichidului nu se incadreaza intre marcajele de minim si maxim, ci mult mai jos de cel minim, si care poate fii cauza pentru care nu baga caldura tot timpul si doar can motorul este turat. Multumesc PS: Am urmarit unde dispare lichidul de racire si am observat ca il elimina prin supapa de la capacul vasului de expaniune.Am crezut ca este capacul defect si l-am schimbat,dar ceeasi problema. This post has been edited by tirlosu: 2 Dec 2010, 19:30 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Si la mine lichidul de racire iarna e la minim si vara e pe la jumate,asa este de vre-o 2 ani,nu am completat niciodata si nu am nici cea mai mica problema,caldura am, temp.la apa nu creste peste masura,deci cred ca e ok.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
12AHD |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
@tirlosu: Eu, din cate am inteles, pe partea de motor totul este ok, nu pierde deloc...Ai testat cu trusa aceea speciala si totul a fost OK. Acum am o intrebare....
Cand s-a facut testul, era robinetul de caldura deschis la maxim, pe rosu (adica, caldura data la maxim, nu ventilatorul)? Miroase a antigel in masina? Ca poate, cred eu, este radiatorul din habitaclu fisurat, pierde pe acolo si se evapora antigelul! Toate ca toate, dar poate undeva ai o scurgere.... Se mai poate intampla faza urmatoare: poate nu e aerisita instalatia asa cum trebuie; am patit cu un fiat, am schimbat de unul singur antigelul si de atunci oscila apa in vas: dadea afara si scadea sub nivelul minim si in bord se auzea mereu o borboloseala (aer in instalatie). ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#118
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu mai exista de mult "robinet de caldura".
Apa circula continuu prin calorifer. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
12AHD |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
![]() This post has been edited by 12AHD: 2 Dec 2010, 21:38 |
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
gabize |
![]()
Post
#120
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Butonul de caldura actioneaza opturatoarele de la tubulatura de aer care trece pe la radiatorul de incalzire din habitaclu. Cand e pus pe aer rece, obturatorul nu permite trecerea aerului prin grila radiatorului, strapeaza acea zona. Cand e pus pe cald, aerul trece peste grilele radiatorului si preia caldura.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 16:02 |