Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ANTIGEL, ANTIGEL

audiofilu'
post 26 Oct 2010, 12:59
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Din cite observ punctul inferior este la radiator in partea dreapta a imaginii (stinga in realitate).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PMG_tr
post 26 Oct 2010, 16:25
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2010, 12:47)
G12 nu este bun pt.motoarele renault... se foloseste la motoarele nemtesti si este foarte bun, dar pt. motoarele renault este total contraindicat.... deci nu te-ai informat suficient.... ca si clasa de antigel tie iti trebui Glaceol RX Tip D... asa ca sa ne anunti cand incepe sa picure pe la semeringuri... garnituri etc...
*




am exact un an de cand am schimbat antigelul tot din instalatie cu G12, din pacate atunci cand am schimbat si pompa de apa nu citisem despre glaceol RX type D, eu sper ca e ok si asta, din noiembrie anul trecut si pana acum nu am pierdut deloc antigel...e totul ok; data viitoare o sa pun Glaceol...


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw 2003 expresion - TR-04-CWY
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 26 Oct 2010, 16:43
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Avind in vedere ca pentru un schimb nu e nevoie de mai mult de 3 litri consider ca merita chiar pretul de la reprezentanta... il schimbi o data maxim de doua ori si la interval asa de mare,nu e o avere.

This post has been edited by audiofilu': 26 Oct 2010, 16:43


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 26 Oct 2010, 17:00
Post #94


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




PMG_tr trebuia sa citesti si postul urmator. E foarte posibil ca un antigel sa corespunda si cu norma G12, si cu type D.

De ex. la ulei producatorul recomanda ELF. Dar motorul nu crapa cu Mobil sau Castrol. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 26 Oct 2010, 17:10
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Sint insa unele chestii de finete,de ex un ulei de motor pentru diesel nu e intotdeauna bun pentru VW cu PD,imi amintesc de asta cind au aparut aceste motoare.
La fel,acest Type D este singurul recomandat si daca ar fi costat o avere tot de ala as fi pus.E vorba de aliajul din care e construit blocul motor/chiulasa din cite imi amintesc...parca era un Castrol NF care NU se folosea la toate VW.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PMG_tr
post 26 Oct 2010, 20:19
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




QUOTE(audiofilu' @ 26 Oct 2010, 16:43)
Avind in vedere ca pentru un schimb nu e nevoie de mai mult de 3 litri consider ca merita chiar pretul de la reprezentanta... il schimbi o data maxim de doua ori si la interval asa de mare,nu e o avere.
*



crede-ma ca nu din cauza pretului biggrin.gif

QUOTE(cdadan @ 26 Oct 2010, 17:00)
PMG_tr trebuia sa citesti si postul urmator. E foarte posibil ca un antigel sa corespunda si cu norma G12, si cu type D.

De ex. la ulei producatorul recomanda ELF. Dar motorul nu crapa cu Mobil sau Castrol.  wink.gif
*



pai cj98chz e convins co o sa-mi cedeze semeringuri si alte alea... biggrin.gif
inteleg ca nu-i recomandat de reno, sincer il foloseam, dar daca nu am stiut...


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw 2003 expresion - TR-04-CWY
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 26 Oct 2010, 20:29
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Dar eu am vorbit la modul general,nu am citat pe nimeni sau nu am facut referire la vreo persoana,ideea era ca fata de cel de Dacia (care costa 24 lei) cel de Renault este la Reprezentanta cca 30 lei.Nu cred ca se refera doar la simeringuri ci si la tipul de aliaj din care sint elementele componente cu care (!) vine in contact lichidul,acest Type D aste special pentru un aliaj sau altele nu-s recomandate pentru aliajele de la Renault.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 26 Oct 2010, 20:29
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Eu am schimbat antigelul acuma 2 ani si nu am nici o pierdere deci recomand Glaceol RX Tip D.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Oct 2010, 16:27
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Am schimbat azi amestecul antigel si au intrat pina in 6 litri.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 29 Oct 2010, 07:30
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad






O intrebare,este vreo problema daca am bagat antigel pur nediluat?


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Oct 2010, 07:32
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Da,este mai viscos...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 29 Oct 2010, 07:50
Post #102


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Tot antigelul din instalatie e pur? Sau ai completat cu antigel pur?
Din ce stiu eu, antigelul concentrat, in forma pura, e putin coroziv si poate ataca anumite elemente din circuitul de racire (furtune, garnituri, etc)


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 29 Oct 2010, 08:13
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad






Pai la schimbul distributiei sa bagat diluat si am mai compectat cu antigel pur deci in concluzie este 3/4 antigel si un sfert apa distilata.


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Oct 2010, 08:14
Post #104


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Parca un pic cam concentrat ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Oct 2010, 09:03
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




La mine au incaput 3 litri antigel (pus la inceput) si 2,5 litri apa.Cu ce a ramas in instalatie este ok,daca mai e cazul pun apa.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 29 Oct 2010, 19:57
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(myky @ 29 Oct 2010, 09:13)
Pai la schimbul distributiei sa bagat diluat si am mai compectat cu antigel pur deci in concluzie este 3/4 antigel si un sfert apa distilata.
*




Vezi ca ai sanse sa-ti inghete apa in aceste conditii de antigel pur,nediluat.
Suna putin ciudat dar e adevarat,daca mai trebuie sa completezi in timp,incearca sa faci paritatea 1/1.
Acuma la tine nu este cazul,dar pe viitor.............


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Oct 2010, 20:01
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




QUOTE(Yutcaru @ 29 Oct 2010, 20:57)
Vezi ca ai sanse sa-ti inghete apa in aceste conditii de antigel pur,nediluat.
*


Eu am inteles insa exprimarea nu e una fericita...sa inghete apa in conditii de antigel pur.
Era o discutie conform careia antigelul pur ingheata la temperaturi mai ridicate ca amestecul antigel,scrie si pe unele etichete.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri
post 15 Nov 2010, 17:05
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 07




pot sa completez cu antigel pur?nu stiu cat va intra,cred ca cel mult 500-600ml.iarna trecuta totul era ok din punct de vedere al concentratiei,dar nivelul era minim.multumesc mult.astept un raspuns cat mai rapid daca se poate


--------------------
renault laguna 2 1.9dci 110CP 2002expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Nov 2010, 17:09
Post #109


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




daca este vorba de cateva sute de mililitrii se poate completa ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri
post 15 Nov 2010, 17:19
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 07




multumesc mult


--------------------
renault laguna 2 1.9dci 110CP 2002expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 16 Nov 2010, 18:07
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




puteti sa puneti antigel pur nu are nici o problema.eu am schimbat iarna trecuta antigelul iar mecanicul unde merg eu a bagat antigel curat fara apa fara nimic direct din bidon.vreau sa zic ca nu am avut nici o problema chiar daca iarna trecuta a fost un frig de mama focului in valea jiului, multe grade cu minus...oricum dupa iarna asta voi schimba iar antigelul ptr ca mi-a zis mecanicu ca se schimba o data la 2 ani...
numa bine

This post has been edited by Pauleta18: 16 Nov 2010, 18:08


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Nov 2010, 18:18
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




E o mare problema daca te iei in general dupa unul care are in cel mai bun caz o profesionala dar care e imbracat cu un halat (in service)...e bine sa treci prin filtrul gindirii anumite chestii.De ce i se spune amestec antigel,de ce e trecuta pe orice flacon dilutia,etc.In fond e masina ta si faci ce vrei dar nu e corect si daca mai citesc si altii care nu au habar...Una sa completzi cu antigel alta e sa pui doar antigel.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tirlosu
post 2 Dec 2010, 18:46
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 April 09




Salut,
mesajul este cu un post mai jos.

This post has been edited by tirlosu: 2 Dec 2010, 19:33


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sKyNeT
post 2 Dec 2010, 18:52
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 18 November 10




Ti-a trecut prin minte ca poate vasul de expansiune o fi avand o crapatura mica ? Niciodata nu am avut incredere in prafurile alea fiindca poate sa iti infunde instalatia (cazul tau). Mai bine nu iti faceai griji si plecai asa. smile.gif

This post has been edited by sKyNeT: 2 Dec 2010, 18:53


--------------------
nu inca nu inca nu inca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tirlosu
post 2 Dec 2010, 19:26
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 April 09




Salut,
am si eu o laguna II, 1.9 dci din 2002.
Locuiesc in Anglia si fiind nevoit sa vin in tara cu masina, m-am apucat sa o pun la punct pentru a nu avea probleme la drum.
Masina nu acea nici o problema, inafara de nivelul la antigel.Tot timpul cand verificam, nivelul lichidului era undeva pe fundul bidonului, completam pana la maxim, iar dupa 3-4 zile cand verificam din nou, era scazut tot pana la fundul vasului, desi mai mult de atat nu a scazut niciodata, iar temperatuta nu a crescut niciodata peste normal, si nici nu imi arata pe nicaieri ca pierde lichid.
Datorita acestui fapt m-am hotarat sa merg la servis pentru o testare a instalatiei.
Acolo, mecanicul respectiv, a venit cu o trusa, a conectat la vasul de expansiune un capac cu niste furtune, un manometru si o pomoa.A bagat presiune in instalatie si a last-o asa timp de jumatate de ora, verificand sistematic manometrul respectiv sa vada daca a pierdut presiune.Dupa jumatate de ora, acul nu se miscase, deci nu pierduse de loc.A pornit motorul si a mai las-o inca jumatate de ora, si la fel, presiunea a fost buna.
Mi-a zis ca nu pierde pe nicaieri, pompa de apa e buna, ca daca pierdea se misca acul de la manometru, si la cata presiune a bagat in instalatie, trebuia sa faca balta sub masina daca pierdea, am intrebat daca nu cumva este garnitura de la chiuloasa ciupita si se duce apa in ulei, dar mi-a spus ca nu pentru ca daca se intampla asta, acul manometrului trebuia sa scada pana la nustiuce valoare, adica presiunea la care lucreaza motorul, si trebuia sa am apa in ulei sau spuma .
Raspunsul mecanicului a fost ca instalatia e buna, si ca recomandare este sa bag un praf care acopera porii, in caz ca exista vreunul desi nu crede ca ii aparea pe manometru.
Am fost la un magazin de piese si accesorii de unde am cumparat cel mai bun lichid de curatat instalatia si acoperit porii.L-am bagat in instalatie si am lasat sa mearaga motorul intre 25-30 de minute, dupa care am completat cu antigel respectand instructiunile de pe ambalaj.Dupa acest tratament culoarea antigelului sa schimbat complet, lichidul sa trensformat in ceva tulbure de culoarea noroiului si cu multa spuma deci a curatat instalatia.
Toate bune asa ca am plecat la drum, iar dupa centura Londrei unde era foarte aglomerat, surprizaaa, mi-a fiert motorul si am ramas fara antigel.Fiind pregatit de drum lung, bineinteles ca aveam antigel si apa distilata la mine, asa ca am completat si am plecat mai departe la drum sa nu pierd vaporul care ma trecea in Franta.
Ajuns in Franta, din port am plecat direct la servisul Renault din acel oras.
La servis am avut ceva probleme pentru ca eu nu stiam franceza iar tipul de la receptie nu stia engleza, asa ca a chemat un mecanin din servis si la trimis cu mine la masina sa vada despre ce e vorba, dar nici acesta nu stia engleza asa ca a mai chemat pe cineva care mai stia 2 vorbe in engleza.
Dupa ce sa uitat la toate furtunele, a accelerat-o, a dat drumu la aerul conditionat.. etc, ma intrebat daca am bagat ceva de curatat instalatia.I-am raspuns ca da, el a inceput sa injure si mi-a zis ca ia masina sa o bage in atelier.
Dupa circa 30 de min, m-a chemat si mi-a zis ca e gata.I-a schimbat tot lichidul de racire, si mi-a mai dat si un bidon de antigel de 5l(culoare albastra) sa am la mine in caz de probleme.Surprinzator a fost ca nu a vrut sa-mi ia nici un ban si mi-a urat "BON VOAYAGE".

IMG_1901.jpg ( Size: 435.36k ) Number of downloads: 771
IMG_1904.jpg ( Size: 853.82k ) Number of downloads: 775


Am ajuns in tara, m-am intors in Anglia, si totul a mers perfect dar lichidul tot pe fundul vasului sta.Ce mai e ciudat este ca dupa ce pornesc motorul, se aude un bolborosit in bord, ca si cum s-ar umple caloriferul , si nu cred ca este normal, masina facandu-si aerisirea automat.
Si inca o problema, odata cu venirea frigului am observat ca nu baga caldura tot timpul, si doar daca stau cu motorul turat pe la 3000 de ture, altfel desi motorul e cald si merge masina de o ora, daca scade turatia sub 3000, incepe sa bage aer rece.
Deci ce problema poate avea daca nivelul lichidului nu se incadreaza intre marcajele de minim si maxim, ci mult mai jos de cel minim, si care poate fii cauza pentru care nu baga caldura tot timpul si doar can motorul este turat.

Multumesc

PS: Am urmarit unde dispare lichidul de racire si am observat ca il elimina prin supapa de la capacul vasului de expaniune.Am crezut ca este capacul defect si l-am schimbat,dar ceeasi problema.

This post has been edited by tirlosu: 2 Dec 2010, 19:30


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 2 Dec 2010, 20:12
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Si la mine lichidul de racire iarna e la minim si vara e pe la jumate,asa este de vre-o 2 ani,nu am completat niciodata si nu am nici cea mai mica problema,caldura am, temp.la apa nu creste peste masura,deci cred ca e ok.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 2 Dec 2010, 21:05
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




@tirlosu: Eu, din cate am inteles, pe partea de motor totul este ok, nu pierde deloc...Ai testat cu trusa aceea speciala si totul a fost OK. Acum am o intrebare....
Cand s-a facut testul, era robinetul de caldura deschis la maxim, pe rosu (adica, caldura data la maxim, nu ventilatorul)? Miroase a antigel in masina? Ca poate, cred eu, este radiatorul din habitaclu fisurat, pierde pe acolo si se evapora antigelul! Toate ca toate, dar poate undeva ai o scurgere....
Se mai poate intampla faza urmatoare: poate nu e aerisita instalatia asa cum trebuie; am patit cu un fiat, am schimbat de unul singur antigelul si de atunci oscila apa in vas: dadea afara si scadea sub nivelul minim si in bord se auzea mereu o borboloseala (aer in instalatie). respekt.gif


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Dec 2010, 21:08
Post #118


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu mai exista de mult "robinet de caldura".
Apa circula continuu prin calorifer.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 2 Dec 2010, 21:37
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




nedumerire.gif OK, bun, dar la mine de exemplu, la varianta Auentique, unde duce cablul de la butonul de caldura, ca nu pricep.....Nu ar trebui sa duca la un robinet/ventil/ceva?

This post has been edited by 12AHD: 2 Dec 2010, 21:38


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 2 Dec 2010, 22:09
Post #120


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Butonul de caldura actioneaza opturatoarele de la tubulatura de aer care trece pe la radiatorul de incalzire din habitaclu. Cand e pus pe aer rece, obturatorul nu permite trecerea aerului prin grila radiatorului, strapeaza acea zona. Cand e pus pe cald, aerul trece peste grilele radiatorului si preia caldura.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 16:02
Dacia