Caut conducta dintre pompa de servoambreiaj si, si cilindrul receptor de pe motor
![]() ![]() ![]() |
Caut conducta dintre pompa de servoambreiaj si, si cilindrul receptor de pe motor
tutu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|||
bugs_bunny |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
poti sa ie teava de cupru pt climatizare sau teava de cconducta de frana iei racordurile de pe vechea teva si le bercluiesti si scapi mai ieftin
|
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate , la partea dinspre pompa de amreiaj se poate berclui fiindca etanseaza pe con, insa etansarea dinspre cilndrul receptor de pe motor este mai aparte ,cu un fel de stut subtire de vreo 2 cm. care intra inauntru in corpul cilindrului.
|
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
tutu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pierderea lichidului am rezolvat-o mai simplu intre timp cu ajutorul a catorva fire de canepa infasurate in spatele mustiucului care intra in corpul cilindrului receptor. Vad ca de cateva sapamani nu mai scapa deloc.
Oricum nu voi mai umbla curand pe acolo fiindca am schimbat recent si garnitura din inauntrul cilindrului receptor. Am dat vreo 20 Ron pe kitul de garnituri. |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Pe unde ai pierdut lichid ca eu m am trezit cu balta sub masina si am pierdut lichidul pana la nuvelul minim dar imi curgre cred ca la pistonul de laq disc poti sa imi zici cum ii ala ca nu l am desfacut si tre sa il fac
Ms |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai s-o luam usurel . Sub cilindrul receptor ( de la ambreiaj ,linga volanta ) cum ai uscat sau ud ? Ma rog mizerie amestecata pe acolo...
O data. Si te mai uiti la furtunul care intra in cilindrul receptor , cum e in jurul lui ud sau uscat - a doua oara. Si mai vorbim... |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
se vede umed la imbinarea dintre furtun si teava la cilindru nu am vazut nimic
Se poate demonta cilindrul fara sa desfaci altceva? |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca este ud pe langa furtunul care trimite lichid in cilindru e clar ca pe acolo curge. E posibil ca si atunci cand bagi in viteza sa intre mai greu sau chiar parca agata ceva cand bagi in viteza chiar daca apesi pedala de ambreiaj pana la fund. Nu ?
Se rezolva cum am scris eu mai sus , cu un fuior mic de canepa care se pune in spatele stutului, dupa care se stringe holenderul cu cheia fixa peste el. Cum procedezi ? 1. Se deblocheazacu ajutorul unei chei fixe ( de 13 sau 14 dupa caz) holenderul infiletat in corpul cilindrului. Holenderul NU se desfileteaza complet acum ci doar se DEBLOCHEAZA ! 2. Se desfac cele 2 suruburi care prind cilndrul receptor cu o cheie de 11 de pe motor, si se scoate cilindrul receptor afara. 3. Acum cand cilindrul receptor e liber, in aer, se desface holenderul de pe teava care aduce lichidul in el. 4. Se scoate usurel stutul din gaura , tragand incet ,eventual se mai roteste putin de el pt a evita pe cat posibil mutilarea capatului de cauciuc care intra in orificiu. 5. In spatele capatului de cauciuc mai trebuie sa fie o saiba mica metalica. In spatele ei se rasuceste un fuior mic de canepa ( mai putin de 1 cm), avand grija ca atunci cand infiletezi holenderul inapoi in cilindru , el sa impinga in aceasta asa zisa garnitura suplimentara de canepa si sa nu treaca holenderul peste ea ca atunci nu mai etanseaza nimic! 6. Se infileteaza inapoi holenderul cu capatul stutului de cauciuc + canepa in cilindru. Se stringe aproape complet dar se mai lasa cam o jumatate de gang nestrans. NU se strange acum la gata ! 7. Se prinde inapoi cilindrul pe motor cu cele 2 suruburi. Acum se strange holenderul bine . Cam asa decurge operatia , daca mai ai nelamuriri ...zi ! Din ce localitate esti ? |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Ms am rezolvat am gasit unde curgea la imbinaarea dintre rtunul de presiune si teava care duce in cilindru era destranasa nu stiu cum am strans o la loc am bagat lichid am aerisit si merge
|
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
E OK atunci. Cand ai avut probleme cu caseta de directie servo, cum ai rezolvat? Te-am mai intrebat si in urma cu cateva luni acelasi lucru. Deci ?
|
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Am dat jos caseta de directie am desfacut o bucati si am schimbat semeringurile dar nu stiu cotele acum am probleme din nou tre sa schimb semerigul de partea cu cremaliera Tu vrei sa sti cum se desface caseta in interior?
|
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
Petry |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Salut.Ne intereseaza pe mai multi aceasta operatiune.Cred ca marea majoritate a posesorilor de R25 au probleme cu caseta de directie si ar fi bine sa aflam cotele la semeringuri si rulmenti(daca are)pentru ca reparatul acesteia la o firma specializata este destul de costisitor.Nu stiu ce pret are caseta noua,dar am inteles ca unele magazine mai lasa din pret daca o dai pe a ta defecta la schimb.Voi ce stiti ?
|
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Urmeaza sa desfac din nou caseta sa rezolv problema cu uleiul si am sa fac niste poze si modul cum se demonteaza si monteaza la loc si cu reglajelei ei
Astept sa se mai incalzeasca vremea sa pot lucra |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da , sa ne tii la curent cu reparatia, bine ar fi sa poti pune si ceva poze caci sunt mai multi interesati dupa cum se vede.
Eu personal am reparat vreo 3 casete de directie de Dacie dar servo inca nu. |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:31 |