Tampon motor superior, Zgomot "metalic" la debraiere
![]() ![]() ![]() |
Tampon motor superior, Zgomot "metalic" la debraiere
Catalinmodena |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|||
Catalinmodena |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Da,azi am fost la service,am fost cu ei in probe si zgomotul s-a auzit cel mai bine in decelerare,deci masina in treapta a 3-a de viteza si apoi am lasat sa scada viteza si implicit turatia,iar cand turatia a ajuns aproape de 1000-1200 de rot/min s-a auzit.Si pe loc am primit raspunsul:nu are domne nimic masina,asa face ca e turatia prea mica.Dat fiind faptul ca am stat in dreapta acum sunt cam sigur ca zgomotul provine da la acel tampon.Insa l-am examinat atent si nu pare a fi mai uzat decat la altii.Oricum am sa merg si cu masina unui prieten,aceeiasi motorizare,insa km mai putini sa vad daca se aude.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
shoTgunu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am aceeasi problema, ce ti-a spus cel din service nu ar avea nimic e o mare tampenie.
Cloncanitul nu se aude numai cand ajunge la turatii mic, el se aude si cand schimbi vitezele, mai precis cand debreiezi sau ambreiezi sau cand iei piciorul brusc de pe acceleratie. Din cate am citit cel mai probabil este vorba despre bieleta anticuplu sau un tampon motor. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
- Numar de numar
2003 Privilege Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Si la tine tot asa face?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
shoTgunu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, la mine face la fel, ma innebuneste cloncanitul cand schimb vitezele.Cred ca am dezvoltat o capacitate uimitoare de a elibera ambreiajul ca la ninja
![]() Daca eliberezi foarte incet ambreiajul nu se mai aude acel sunet metalic..trebuie sa schimbam bieleta aia.La mine nu trepideaza bordul..deci tamponul motor nu e uzat. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
- Numar de numar
2003 Privilege Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
pumala |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 November 04 From: Brasov ![]() |
Salutare,
Am avut si eu acel cloncanit, 3 ani am dat cu silicon, am pus cauciuc in tamponul ala pana cand m-am saturat si am insistat la revizie sa-mi schimbe tamponul. Dupa schimb liniste si pace. Vizibil n-avea nimic tamponul, probabil s-a desprins cauciucul de metal sau ceva de facea acel zgomot. E vorba de tamponul superior, ceea de langa vasul de expansiune a antigelului. La mine cand era foarte cald se auzea si pe denivelari luate incet cand se balanganea masina. |
--------------------
Renault
Megane
2004 M2.1 MEGANE II Bicorp 2004 1,6 16v
Confort Dinamique - Negru metalizat, Clima, Xenon. |
|
shoTgunu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Exact, se aude si cand se balangane motorul.Deci zici ca s-ar putea sa nu fie de la bieleta aia ci doar sa se fi desprins un simplu cauciuc si sa atinga pe fier?
Poti sa pui niste poze unde se afla mai exact acest tampon...nu prea le am cu mecanica si masina o am de 2 luni.Am deschis capota de 2 ori ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
- Numar de numar
2003 Privilege Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Tamponul asta superior are inauntru un fier,ce vine prins de nu stiu ce suport.E posibil ca inauntru,acolo sa se fi intamplat ceva,pe la fierul ala.Asta mi-a zis-o mecanicul respectiv.
La service cand a mers un mecanic cu ea,si eu stateam in dreapta,din aceasta parte a masinii parea ca vine zgomotul.Acum,daca e asa de ce se aude si pe denivelari zgomotul,si la prima pornire de ce se aude o lovitura in podea? |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
mafia_ooops |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 23 September 07 ![]() |
"shoTgunu" citeste si acest topic identic, este o poza acolo si nu inteleg de ce moderatorii nu unesc cele doua topicuri... "http://www.reno.ro/index.php?showtopic=127822&hl=tampon&st=0
La tot ce ati descris voi, de vina e tamponul motor superior(cel din poza atasata), aveti si o rezolvare sau cum ati putea testa daca tamponul face acel zgomot sau alceva. Cititi topicul ![]() |
--------------------
Reno
Megane 2.1
2005 Megane Sedan 2005, 1.6 16V Benzina
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Am fost azi in service si i-am convins sa dea comanda pentru tamponul superior.Am verificat si bieleta aceea anticuplu,dar ea nu are nimic,e ca noua.
Ce rugaminte am,daca poate cineva sa puna o poza cu tamponul acesta superior,caci al meu nu pare deteriorat,asta la exterior,caci la interior nu stiu ce este! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Da,dupa 7 luni de la schimbare si vreo 10.000 de km,problema tamponului revine.Cred ca o sa-l schimb in primavara.
Ce voiam sa intreb:este acelasi tampon la toate motorizarile?Intreb pentru ca asi pune unul de la 16.16v sau de pe un diesel,caci ma gandesc la faptul ca pentru acestea tampoanele sunt mai rezistente. Oricum,nu stiu cum naiba s-a dus iara,ca am menajat masina.Cand am auzit zgomotul specific am zis ca nu aud bine! Se poate sa aiba legatura si cu temperatura aerului?Nu stiu,ma gndesc ca decand cu frigul asta.Mai am un Logan in familie,si ala doar benzina cere! ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Catalinmodena: 14 Oct 2009, 23:15 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#42
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.168 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
cat are garantie?
stiam ca tampon hidroelastic este doar la diesel dar se pare ca m-am inselat This post has been edited by daniel4ro: 15 Oct 2009, 10:17 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- Numar DREPTUNGHIULAR
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai mi-a fost schimbat pe garantie in aprilie,iar din august masina a iesit din garantie!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#44
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(daniel4ro @ 15 Oct 2009, 11:16) Nu stiai bine ![]() Attached thumbnail(s) DSC06281_resize.JPG ( Size: 156.21k ) Number of downloads: 977 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
daniel4ro |
![]()
Post
#45
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.168 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 15 Oct 2009, 22:01) tamponul ala, ca orice piesa noua, are garantie 6 luni sau un an mergi la cei care ti l-au montat si intreaba-i, daca fac figuri adu vorba de OPC. asta in cazul in care mai ai vreo dovada cu data inlocuirii piesei |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- Numar DREPTUNGHIULAR
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
|
|
Bogdan-Adrian |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 10 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am un zgomot la motor dar nu stiu de la ce este
![]() Am observat ca face numai la rece aproximativ vreo 5 minute si dupa aia zgomotul dispare (sau poate nu-l mai aud eu ![]() Dupa ce bag in viteza si pun masina in miscare daca franez si scot din viteza se aude acel zgomot (parca ar fi o rola sau o curea care ar freca). Dupa o perioada parca dispare zgomotul sau cum am scris si mai sus, poate nu-l mai sesizez eu. Sper sa ma puteti ajuta cu un sfat. Multumesc Masina are 33.000 km |
--------------------
Renault Megane 2.2
Confort Privilege 1.5 dci 105 CP
2007
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#47
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
QUOTE(daniel4ro @ 15 Oct 2009, 23:31) tamponul ala, ca orice piesa noua, are garantie 6 luni sau un an mergi la cei care ti l-au montat si intreaba-i, daca fac figuri adu vorba de OPC. asta in cazul in care mai ai vreo dovada cu data inlocuirii piesei orice piesa schimbata in garantie nu face altceva decat sa preia vechea garantie - daca cu 2 zile inainte sa iasa masina din garantiei ai schimbat o piesa pe garantia masinii, aceasta isi pierde garantia odata cu garantia masinii |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#48
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa este... eu am schimbat tamponul hidroelastic cu aprox. o luna inainte expirarea perioadei de garantie si mi-au dat garantie tot cat mai avea masina(o luna).
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
daniel4ro |
![]()
Post
#49
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.168 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
vrei sa spui ca eu, care nu mai am masina in garantie, daca inlocuiesc o piesa in service specializat, nu beneficiez de garantie daca in urmatoarele 6 luni apar defectiuni ale piesei, care nu au fost sesizate la momentul cumpararii?
RECOMANDĂRI ȘI SFATURI PRACTICE PRIVIND ACHIZIȚIONAREA UNUI AUTOTURISM SAU A PIESELOR ȘI COMPONENTELOR AUTO Produsele de folosință îndelungată, cum ar fi autoturismele, reprezintă de obicei achiziții importante, care presupun o implicare deosebită din partea consumatorului. Achiziția unui autoturism, produs ce înglobează o înaltă tehnologie, presupune dobândirea de către consumator (cumpărător) a unor cunoștințe extensive. În cele ce urmează sunt prezentați câțiva factori incluși în procesul de luare a deciziei, înainte de a cumpăra un autoturism sau anumite piese și componente auto. Considerații legate de informare - cumpărătorii vor căuta obținerea a cât mai multe informații, deoarece periodicitatea achizițiilor este mare, iar evoluția echipamenelor de înaltă tehnologie este rapidă, iar sursele personale de informare vor fi astfel, probabil, perimate. Considerații legate de produs - care este durata de viață a produsului, cunoscând că achiziționarea unui autoturism are o periodicitate destul de mare și deoarece acesta intră în proprietatea consumatorului pentru o bună perioadă de timp, există o motivație puternică, corespunzătoare scopului. Prețul și calitatea - acestea pot varia mult, motiv pentru care trebuie să alegeți fără grabă și să solicitați sftaul vânzătorului (agenții economici sunt obligați să demonstreze consumatorilor, la cererea acestora, cu ocazia cumpărării modul de utilizare și întreținere al produselor). Nu vă lăsați influențați - de reclamă, deoarece reclama poate fi uneori înșelătoare, iar ambalajul mai atrăgător (în cazul pieselor auto și în special al pieselor din import), nu conține întotdeauna un produs bun. Cereți document de vânzare - (factura sau chitanța fiscală, însoțite de bon de casă) cu data cumpărării, denumirea agentului economic, denumirea produsului, valoarea ca și garanția și condițiile de garanție conform legilației în vigoare. Pentru autoturisme - solicitați instrucțiuni de folosire și certificatul de garanție (în limba română chiar dacă este din import) și solicitați vânzătorului să efectueze demonstrații de funcționare și utilizare a acestora. Verificați - dacă instrucțiunile sunt clare și dacă certificatul de garanție este completat de vânzător la toate rubricile (numele și adresa cumpărătorului, serii motor și caroserie, tipul și data fabricației acumulatorului, tipul și seriile anvelopelor, etc.) și nu în ultimul rând dacă a fost efectuată pregătirea de vânzare a automobilului. Nu vă lăsați impresionați - de anunțul "marfa vândută nu se mai schimbă" (în special în cazul pieselor și componentelor auto) întrucât, aveți dreptul legal la schimbarea produsului necorespunzător sau restituirea contravalorii acestuia, și după caz, la despăgubire. ATENȚIE CONSUMATORI !!! nu cumpărați piese și componente auto decât de la agenții economici autorizați și din magazinele de specialitate; nu cumpărați piese și componente auto de securitate și cu rol funcțional în siguranța circulației rutiere (rotule suspensie - pivoiți bielete de de direcție, capete de bară, rezervoare combustibil, etc.) decât fabricate de producători agreați în acest scop de producătorul produsului final. DUPĂ CUMPĂRARE - dacă s-a constatat că produsul este necorespunzător calitativ: nu mai folosiți produsul și acționați imediat pentru rezolvarea nemulțumirii; pentru autoturismul defectat în perioada de garanție se va acționa prezentării detaliate de la capitolul 5; pentru piesele și componentele auto defecte se vor prezenta documentele de cumpărare (factura sau chitanța fiscală însoțite de bon de casă), constatarea tehnică de la o uniitate service autorizată (când este cazul), produsul reclamat și solicitați agentului economic (magazinului) să îl înlocuiască sau să vă restituie contravaloarea acestuia. RECOMANDĂRI ȘI SFATURI PRACTICE PRIVIND EFECTUAREA PRESTĂRILOR SERVICE AUTO În cazul efectuării unor remedieri ale deficiențelor apărute în perioada de garanție a autoturismelor, consumatorii se vor adresa unităților service de specialitate evidențiate în cărțile de garanție, obligațiile prestatorilor fiind comentate la capitolul 2 din prezentul ghid. Urmare efectuării remedierilor apărute în termenul de garanție, prestatorul de service auto este obligat să evidențieze în cartea de garanție intervențiile efectuate, iar în cazul imobilizării autoturismului din motive bine întemeiate (efectuarea reparației a durat o perioadă mai mare, lipsa pieselor de schimb, etc.), acesta va prelungi perioada de garanție conform art. 13 din HG 394/1995. La efectuarea reviziilor tehnice periodice evidențiate în cărțile de garanție, este indicat ca proprietarul autoturismului (consumatorul), să urmărească efectuarea tuturor operațiilor indicate de producătorul bunului de folosință îndelungată, prestatorul ștampilând cupoanele de revizii efectuate. În cazul efectuării prestațiilor service auto se vor urmări etapele evidențiate în schema din anexa nr. 2, plecând de la recepția informației de la client asupra deficiențelor constatate de acesta în timpul utilizării autoturismului și până la recepția finală a acestuia. Cumpărarea unui serviciu diferă sensibil de cumpărarea unui produs fizic, iar faptul că serviciul nu este plătit, de regulă, decât furnizarea și consumarea lui, oferă consumatorului un grad considerabil de siguranță. SITUAȚIILE ÎN CARE CUMPĂRĂTORII SE POT ADRESA OFICIILOR TERITORIALE PENTRU PROTECȚIA CONSUAMTORILOR Oficiul pentru Protecția Consumatorilor, ca organ de specialitate al Guvernului României, asigură: controlul calității produselor și serviciilor pentru populație, la producători, la angrosiști, la comercianți și prestatori, cât și în umitățile vamale; rezolvarea reclamațiilor și sesizărilor privind deficiențele calitative ale produselor și serviciilor; educarea și informarea consumatorilor. Pentru apărarea drepturilor și intereselor legitime consumatorii pot deveni membrii unei asociații de consumatori existente în fiecare județ, solicitând informații la adresele oficiilor teritoriale din anexa nr. 3. Asociațiile pentru Protecția Consumatorilor sunt sprijinite logistic de POC, având în principal următoarele drepturi: de a introduce acțiuni în justiție pentru apărarea drepturilor și intereselor legitime ale consumatorilor; de a informa opinia publică, prin mass-media, asupra deficiențelor de calitate ale produselor și serviciilor, precum și asupra consecințelor vătămătoare ale acestora pentru consumatori; de a solicita pe cheltuiala lor, laboratoarelor acreditate efectuarea de analize și încercări ale produselor destinate consumatorilor; de a iniția acțiuni proprii în vederea identificării cazurilor în care agenții economici nu respectă drepturile consumatorilor prevăzute de lege și de a sesiza, în cazul unei proceduri de urgență, organele de specialitate ale administrației publice abilitate să acționeze în domeniul protecției consumatorilor. ATENȚIE stimați consumatori - dacă sunteți nemulțumiți de: calitatea autoturismului achiziționat; modul cum au fost remediate deficiențele apărute în cadrul termenului de garanție al autoturismului de către unitatea prestatoare de service auto; modul în care agenții economici asigură serviciul și piesele de schimb pe toată durata de utilizare a autoturismului în cauză; comportarea agenților economici și practicile comerciale ale acestora (informare, eliberare de documente de însoțire, acordarea garanției, etc.); modul în care sunt respectate obligațiile agenților economiciprivind înlocuirea sau restituirea contravaloarea pieselor și componentelor auto care prezintă deficiențe de calitate, constatate după vânzarea acestora și care nu pot fi imputate consumatorilor. ATENȚIE, VĂ PUTEȚI ADRESA - organelor teritoriale ale Oficiului pentru Protecția Consumatorilor în două moduri: RECLAMAȚIA - care poate fi formulată numai în scris în cazul în care pretindeți înlocuirea produsului (autoturism, piesă auto, etc.) sau restituirea contravalorii acestuia; SESIZAREA - care poate fi verbală (telefonci, direct) sau scrisă, este caracterizată prin absența revendicărilor materiale, fiind doar sesizarea comercializării de produse sau servicii necorespunțătoare. FOARTE IMPORTANT - puteți acționa în justiție agenții economici care v-au prejudiciat drepturile și interesele legitime prin intermediul unei asociații pentru protecția consumatorilor, acțiunea fiind în acest caz, scutită de taxa de timbru. Asemenea situații se pot întâlni când soluționarea reclamației depășeșete competențe Oficiului pentru Protecția Consumatorilor, exemplificând în acest sens: pretinderea unor despăgubiri de la agenții economici pentru pierderile suferite ca urmare a deficiențelor constatate în cadrul termenului de garanție, remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite după expirarea temenului de garanție ca urmare a apariției unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare a acestora, etc. REGULI POSIBILE DE COMPORTARE A UNUI CONSUMATOR DE SERVICII consumatorii caută și se bazează mai ales pe informații orale, înainte de a alege serviciul; ei caută mai multe informații asupra serviciilor, în fazele pre și post cumpărare; ei evaluează mai atent ofertele; ei utilizează prețul și prezentarea fizică e prestatorului de servicii ca indicatori de calitate ai acestora; ansamblul de alternative de cumpărare este mai redus în servicii decât la produse; în alternativele de cumpărare a unui serviciu există și posibilitatea de a și le rezolva singur (de exemplu spălarea autoturismului); consumatorii adoptă mai lent serviciile noi față de produsele noi; schimbarea mărcii sau furnizorului este mai puțin frecvență pentru servicii; consumatorii atribuie unele din insatisfacțiile lor propriei lor incapacități de a-și preciza rolul în realizarea serviciilor, de unde o rată de reclamații mai scăzute. COMPORTAMENTUL COMPLEX DE CUMPĂRARE implicarea reprezintă importanța pe care consumatorul o acordă actului de luare a deciziei; consumatorii puternic implicați sunt greu de convins; implicarea este strâns reglată de imaginea de sine și respectul de sine; implicarea puternică nu este neapărat determinată de un preț ridicat. sursa http://www.muresinfo.ro/pages.php/area/13/...a/62/page_id/84 This post has been edited by daniel4ro: 16 Oct 2009, 11:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- Numar DREPTUNGHIULAR
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#50
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut referire la situatia in care ai masina in garantie si ti se schimba o componenta. Daca masina nu mai este in garantie normal ca in momentul achizitionarii respectiv montajului intr-un service autorizat a unei componente vei beneficia de garantia oferita de producator pentru reperul respectiv(sase luni sau un an, sau doi ani, etc.)
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
daniel4ro |
![]()
Post
#51
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.168 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
nu stiu situatia pieselor luate cat masina e in garantie, m-am referit la o piesa cumparata cu banii jos, care ar trebui sa beneficieze de garantie
This post has been edited by daniel4ro: 16 Oct 2009, 12:40 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- Numar DREPTUNGHIULAR
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#52
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Nu stiu,ca zi am mers cu masina unui coleg,mai noua decat a mea,aceiasi motorizare,insa are pana in 20.000 de km,iar eu am vreo 43.000 de km.Si la el se aude,dar mai finut.
Eu cred,desi nu prea imi vine,ca deteriorarea acestui tampon are legatura si cu drumurile din tarisoara noastra.Ma gandesc ca de la denivelari,gropi,motorul se misca,fortand in tampon. Insa are cineva idee,daca bieleta aceea,anticuplu,ce vine sub motor,are tot ceva gel,sau vreun lichid in ea?Sau cum se poate verifica. O rugaminte:daca a schimbat cineva de curand,sa ne zica ceva preturi! Pentru "Bogdan-Adrian"-citeste cu atentie acest topi,si daca gasesti similitudini cu ceea ce se intampla la masina ta,poate acest tampon este cauza! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Ce parere aveti de piesa de aici: http://www.reno.ro/-VAND-tampon-suport-mot...ml#entry2180722 ?
E acelasi cod ca si la mine,numai ca la mine la sfarsit apare litera "J",iar la cel de mai sus,litera "G"? |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.267 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Este o piesa SH, deci este posibil ca piesa ta sa fie mai noua si mai putin incercata decat cea de pe bursa.
J vine de la culoarea galben, G de la verde, dar chestia asta cu culorile difera de producator. Mai bine incearca de la Autokarma un tampon nou. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#56
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
este o piesa care nu merita a fi luata sh...recomand cu caldura ca piesa asta sa fie de origine.... in rest bielete...discuri..placute.....clarrr aftermarket..
|
--------------------
------
------
------
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai l-am schimbat odata pe garantie,si in cateva luni a cedat iar,cam 5-6 luni.Oricum,de origine nu mai il puneam,incercam Febi sau altceva.
Deja l-am achizitionat pentru 100 ron.La reprezentanta e vreo 500 ron,iar Febi vreo 400 ron.Oricum piesa este luata din afara,Ungaria mai exact!O sa-l montez prin primavara,si daca nu-i bun cumpar unul nou si gata. Ca si idee,imi pare mai moale.Insa nu are nicio culoare marcata pe el! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Din pacate si eu trebuie sa fac aceasta operatiune de schimbat tampon hidroelastic,dancva spuneai ca se potriveste la megane 2.2 diesel de 1.5 cel de logan de 85 Cp,am intrebat la service renault si cica seamana dar au coduri separate.....cel de logan are codul din poza, eu nu am asa cod pe cel vechi care are dungi albastre,la service costa cu tot cu montaj in jur de 750 ron-variante mai ieftine ceva stie cineva?
Eu nu pot sa cred cat de slab sta megane la fiabilitate,al meu a ajuns la 30k de km si am schimbat la el cam tot ce se spune pe aici incepand cu flanse la 22k de km, Clio 3 are tot cam asa km da se tine impecabil-nimic schimbat,nici o problema majora in afara de un greiere la hayon ce a decedat prin toamna. This post has been edited by RamboX: 28 Dec 2009, 15:20 Attached thumbnail(s) tampon_logan.jpg ( Size: 131.7k ) Number of downloads: 874 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#59
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Catalinmodena>> este imposibil ca un tampon de origine sa cedeze in 6 luni..probabil mecanicul a pus unul contrafacut...ori ai prins un lot infect...ceea ce imi este greu sa cred...
|
--------------------
------
------
------
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 10:18 |