Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.6 dci (S2D/R9M), Noul motor diesel Renault

pishky
post 14 Mar 2011, 14:22
Post #61


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(RIon @ 20 Dec 2008, 13:12)
Va legati de mine ca am PD, dar nu asta e subiectul.
Eu am condus si dci, am vrut megane, iar comportamentul motorului nu se compara la condus cu un tdi, si asta nu o spun doar eu, ci si altii care au avut mai multe masini decat mine la dispozitie.

Interiorul inseamna alte rezistente la tot ceea ce in interior, alte clase de rezistente pentru piese. Mi se pare normal ca la un motor de 1.9 90 CP sa fie piese mai ieftine decat in cel de 131CP, tot 1.9, nu e normal? Nu ma pricep la mecanica... dar e pe undeva normal ce zic. Daca gresesc, si componentele sunt la fel, mea culpa.

Ca si reprize, este legat de greutatea masinii, cuplu, CP, tehnologie motor (mai eco - prietenoasa mediului - si mai noua la dci), rapoarte CV, acceleratie (timp).
Ex.
Noua Laguna 1.5 dci 110CP, vit max. 192kmh, 12,1 secunde 0-100kmh. Emisii CO2 (g/km) 130. Cuplu 240/2000rpm.

Skoda Octavia 2, 1.9 tdi, 105 CP, 250 cuplu la 1900 rpm. Emisii CO2 135, viteza 192kmh ci acceleratia 0-100kmh 11.8 secunde.

Se observa usor, desi e un + de 5CP, si acceleratia e cu ceva mai scazuta, si cuplul /rpm.

Daca compar cu Megane Sedan, 11.8 acceleratia 0-100, 240/2000 cuplu, dar si 100kg mai putin smile.gif

in fine, nu stiu daca e o explicatie buna a diferentei de reprize, insa cei care au condus ambele motorizari, stiu ca pd-ul (sau 1.9 tdi) trage mai frumos si simti mai bine...

O sa degeneram iar in OT, asa ca va rog sa va abtineti biggrin.gif Si eu la fel smile.gif

Sa ramanem la discutia referitoare la 1.6 130 CP, ca e interesanta... sunt curios cat de fiabil ar fi motorul, epntru ca la orice motor, cand vrei sa faci chip, ti se spune ca oricum mai duce lejer (ca si componente si rezistenta, fiabilitate) inca 35%.

In alta ordine de idei, Mazda 6 are motor diesel (nu mai stiu daca e dci) 180 CP la motor de 1.4... 400nm cuplu... biggrin.gif
*




se observa si diferenta de cilindree ?? 1,5 - 1,9 sau doar de cuplu??
se observa si diferenta de cai per litru - 1,5 - 105 - 1,9 - 110 sau doar de cuplu?
ne prezentati doar jumatatea care va convine a paharului sau tot paharul?


scuze de offtopic, nu mi-am dat seama ca tdi-urile din grupul vag sunt niste motoare superbe (asta fiind o axioma ce nu mai trebuie demonstrata)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 14 Mar 2011, 14:37
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Hai ma, si tu acum, il contrazici pe om la ceea ce a scris in 2008.

Din ce am vazut eu pe renault.fr nu e nicio masina echipata cu 1.6dci. Motoarele actuale indeplinesc cu succes norma Euro 5, asa ca nu e nevoie de ceva nou in momentul actual. Probabil 1.6dci va fi introdus cand va fi obligatorie Euro 6.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 14 Mar 2011, 16:01
Post #63


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Doar ca fapt divers, pentru ca in primele posturi cineva opina ca 130 CP dintr-o cilindree de 1600 e prea mult, exista motorul rotativ de pe Mazda RX8 care ofera la o cilindree de 1300 cm3 o putere de 231CP.

http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp?id=25227


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Mar 2011, 16:10
Post #64


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Sau in traducere libere, cum sa vorbim ca sa ne aflam in treaba. Mai ales cand dezgropam tot o afirmatie din 2008, numai ca s-o dam in off-topic.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 14 Mar 2011, 16:15
Post #65


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Inteleg ca topicul trebuia inchis demult, fiind din 2008. Sau ca subiectul nu mai e de actualitate. Sau daca scriu ceva, trebuie sa nu aiba legatura cu un subiect de acum 3 ani.

Postul tau este extrem de util, in schimb. Macar eu am scris ceva despre un motor real, in contextul subiectului initial.

This post has been edited by dack: 14 Mar 2011, 16:16


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 14 Mar 2011, 16:32
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ala e motor Wankel care n-are nicio legatura cu 1.6dci.
Pot si eu sa adaug ca un motor de Formula 1 are 2,4 litri si scoate >1000 cp fara turbo. Ajuta pe cineva ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Mar 2011, 16:41
Post #67


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




1. Motoarele Wankel n-au prea avut nici in clin nici in maneca cu antrepriza reno
2. Tot motoarele astea au o caracteristica in raportul deosebit capacitate litrica / putere. Motiv pentru care exista un factor multiplicativ la calculul impozitelor pentru masinile cu asa ceva.
3. Wankel versiunea diesel n-a prea ajuns pe masini, asa ca nici aici nu se pupa discutia.

Deci... unde mai precis era on-topic ?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Mar 2011, 16:52
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




nu vreti voi sa va masurati orgoliul in privat si aici sa discutam despre motoare? cand apare, caracteristici etc?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 10:23
Dacia