NU porneste twingo, cauze, remedii
NU porneste twingo, cauze, remedii
fany4you |
20 Dec 2006, 10:23
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 December 06 |
|
||
--------------------
Renault
Clio II
2005 / 1,5 Dci / 80Cp
|
|||
cmandrei |
20 Dec 2006, 10:46
Post
#2
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.438 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Becurile se sting toate precis ... nu ramane nimic sa palpaie sau ceva ? (unde ai postat prima data era o problema de senzor de pe volanta ... dar in cazul in care ala e vinovat, motorul se invarte dar nu porneste).
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
fany4you |
20 Dec 2006, 11:00
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 December 06 |
masina cu care merg eu este renaul clio 2005.
cu twingo nu merg eu. din cate am inteles mai are o pr.: nu se mai aprinde ledul pe bord cand aprinde pozitiile. eu sunt cam afon cand vine vorba de masini , dar sper ca ma poate ajuta cineva. |
--------------------
Renault
Clio II
2005 / 1,5 Dci / 80Cp
|
|
yhf |
20 Dec 2006, 13:45
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 10 October 06 From: Bucuresti |
ledul rosu din bord care se aprinde intermitent se stinge cand este pus contactul?
daca nu se stinge calculatorul nu citeste corect cheia. incearca si cheia de rezerva. |
--------------------
renault
twingo
2001/1.2 16v Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+ silviu |
|
fany4you |
20 Dec 2006, 14:17
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 December 06 |
am incercat si cu cealalta cheie, am schimbat si bateriile la chei, tot la fel.
|
--------------------
Renault
Clio II
2005 / 1,5 Dci / 80Cp
|
|
depecharu |
21 Dec 2006, 11:06
Post
#6
|
Membru cu trapa la cap Group: Members Posts: 198 Joined: 16 May 06 From: MS |
|
--------------------
Pegas
bicicleta
1987
- MS
|
|
fany4you |
21 Dec 2006, 11:11
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 December 06 |
eu am zis ca este de la butucul de contact.
am avut impresia ca iese greu cheia din contact. o sa ii fac revizia de 60.000 si o sa vad care e pr. poate pana atunci, cineva sa imi dea niste idee. |
--------------------
Renault
Clio II
2005 / 1,5 Dci / 80Cp
|
|
tomi87 |
21 Dec 2006, 13:48
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures |
butucul de contact? acum ca zici suna cunoscut Am patit-o si eu, numai ca la mine e simplu, mecanic ca la dacie, fara chipuri si chestii de electronica. Mecanismul care impiedica sa dai demaror peste motorul pornit mi s-a stricat si un "meserias" l-a scos. Daca e asta atunci ai grija, ca dupa un timp n-o sa mearga de loc.
|
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
tm99rem |
27 Dec 2006, 14:23
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 August 06 From: tm |
Da-i una in electromotor,cu ceva tare (patent,cheia de roti),e chiar in fata electromotorul (e la vedere),porneste garantat
|
--------------------
.
twingo
2001
- tm99rem
|
|
twingooo |
9 Feb 2007, 15:59
Post
#10
|
Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 |
e 100% la 100% senzorul care citeste cheia!clio-ul pe care l-am condus a avut (surpriza)de 2 ori aceasta problema.fie il schimbi fie renunti la el.testul ca computerul nu are nimic e destul de simplu....nu iti recomand insa sa il faci decat daca esti mecanic:cablu electric....un capat pe alternator un capat la plusul bateriei...contactul in pozitia demarre si scoasa din viteza..calculatorul citeste de asemenea si injectoarele...daca porneste atunci problema e din banalul cip!inca o data!!!!te rog nu incerca asta singur decqat daca esti mecanic!!!!si recomandarea e sa vorbesti cu unul inainte de toate
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
mihye |
9 Feb 2007, 16:12
Post
#11
|
Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM |
Daca ar fi fost cipul, atunci elecromotorul ar fi invartit. Imobilizatorul este o electrovana care inchide alimentarea cu benzina.
Probabil periile din el-motor sunt blocate, atunci e nevoie de un soc mecanic pt a reveni. |
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
Boghdan |
4 Mar 2008, 00:10
Post
#12
|
O zi nu e niciodata prea lunga. Group: Members Posts: 75 Joined: 30 January 08 From: Bucharest |
@fany4you
Acceasi problema am patito si eu la numai 2 zile dupa ce am cumparat masina era o problema minora Era putin iesit Papucul de la Electromotor Bafta am dat si eu un sfat .... |
--------------------
Renault
Twingo
2000'
- B 77 JFKenndy
|
|
twingo2008 |
19 May 2008, 07:33
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 May 08 |
Salut eu sunt Dan si sunt noul posesor al unui Twingo.
Sunt pasionat de tot ce are motor, am 3 masini, o motocicleta, si un motor de barca in sufragerie Pasta micu (Twingo) l-am luat de la Cluj saptamana trecuta (eu stau in Craiova) Cand l-am luat fostul proprietar mia spus ca mai fase din cand in cand probleme si ca sar putea sa fie de la cip. Cand dai la demaror (dupa ce se stig becurile etc.) nu invarte. Dupa mai multe incercari o ia. Cateodata in timp ce tiiiii cheia pe pozitia demaror la 2-3 secunde incepe sa invarta Am citit dialogurile dintre voi si inclin sa cred ca nu e cipul din cheie (eu sti de la clio/solenta ca invarte da nu porneste. Stie cineva altfel). 2 INTREBARI: Daca problema e din elecromotor (demaror) se poate repara si cu ce costuri? Poate fi de la altceva. Nu as vrea sa desfac demaroru degeaba. INCA O DATA MA BUCUR CA V-AM GASIT si ca o sa impartasim din experientele pe care le-am avut. |
--------------------
renault
twingo
2001
- DJ67ADE
|
|
adi_ar |
19 May 2008, 07:36
Post
#14
|
Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad |
Bine-ai venit !
Deocamdata experientele tale, tuh, nu cred ca doreste cineva sa le impartaseasca , poate in viitor dar sa speram ca unul din twingoti poate sa te lamureasca. Nu mai posta multiplu ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
renotgo |
19 May 2008, 14:56
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Twingo2008 ,bine-ai venit prin "zona"! Daca te pricepi la motoare,electromotoare ,s.a. m. d. , da electromotorul jos si curata-i bine contactorii de plus si masa .Cel de masa s-ar putea sa-ti creeze problema ,iti spun din proprie experienta .Spor la treaba !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
HeaH |
20 May 2008, 13:21
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 June 07 From: Bucuresti |
Problema: Din cand in cand refuza sa ma porneasca,elecrtomotorul invarte,dar motorul nu porneste.Face treaba asta,doar cand ma grabesc,sau sunt cu cineva in masina.Dupa ce ii fac un branci de cativa metri,pleaca fara probleme.
Diagnostic:Pe tester a aparut o eroare -sporadica- la senzorul de la arborele cu came,care provoca eroare si la senzorul de pe galeria de admisie.Calculatoru nu vede ca arborele se invarte,asa ca nu stie sa ii dea benzina motorului. Remediu:Cand are "toane" sa misc senzorul,iar daca problema se agraveaza..acesta trebuie schimbat. Acestea sunt sfaturile lu' nenea mecanicu.O sa va tin la curent cu evolutia problemei. |
--------------------
Renault
Twngo 1.1,8v,60Cp
2003 Astazi este doar ziua de maine,pentru care iti faceai griji ieri
|
|
PaulM |
26 May 2008, 15:50
Post
#17
|
La volan :D Group: Members Posts: 35 Joined: 16 May 08 From: Ploiesti |
QUOTE Problema: Din cand in cand refuza sa ma porneasca,elecrtomotorul invarte,dar motorul nu porneste.Face treaba asta,doar cand ma grabesc,sau sunt cu cineva in masina.Dupa ce ii fac un branci de cativa metri,pleaca fara probleme. Asa imi facea si mie asta mic in primele 6 zile , am ridicat capota si am verificat ca toate mufele sa fie la locul lor si am miscat nitel de sigurantele din compartimentul motor ... de atunci (cam 2 saptamani) nu mai a facut fite pleca la un sfert de cheie sper sa il tina cat mai mult ptr este forta stresanta problema daca trebuie sa incerci de 20 de ori sa il pornesti |
--------------------
Renault
Megane Intens Tce130 ,Talisman Intens TCe200 EDC
2016 / 2016
|
|
catalincre |
18 Aug 2008, 20:33
Post
#18
|
twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara |
cine poate sa-mi spuna care ar fi cauza. nu porneste dimineata decat foarte greu, peste zi fara probleme la "sfert". bujiile arata bine, in rest nu mai stiu.
|
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
renotgo |
18 Aug 2008, 22:40
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Un motor porneste daca are ce-i trebuie ...benzina-aer-scanteie ,asa ca verifica daca functioneaza pompa de benzina ,schimba filtrul de aer daca este cazul ,verifica daca ai scanteie corespunzatoare la bujii.Motorul tau este alimentat printr-un injector(injectie monopunct) ,verifica starea injectorului...Toate astea fa-le la un service de calitate ...Numai bine !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
gedan |
19 Aug 2008, 07:20
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei |
peste noapte se poate face condens pe interior capac distribuitor(daca ai asa ceva) sau se pierde presiunea in circuitul de alimentare cu benzina.
primul caz il rezolvi prin simpla observare si stergere iar pentru benzina trebuie sa asculti pompa cand pui contactul, fara sa dai la demaror; teoretic bazaie 10-20 secunde si apoi se opreste cand a facut presiune. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
catalincre |
20 Aug 2008, 20:35
Post
#21
|
twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara |
s-a rezolvat!!!!!!! in cutia filtrului de aer este un termostat care actioneaza o clapeta ce inchide aerul rece, ei bine acesta era blocat cu niste seminte de arin intepenite in balamaua clapetei. le-am scos ieri si azi a pornit la sfert, deci pe viitor care aveti probleme uitati-va daca functioneaza termostatul din cutia filtrului de aer.
This post has been edited by catalincre: 20 Aug 2008, 20:36 |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
renotgo |
20 Aug 2008, 22:35
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
catalincre |
21 Aug 2008, 20:30
Post
#23
|
twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara |
renotgo, te-am socat? da-ti seama ce socat am fost eu cand a pornit dimineata la sfert. pentru cateva seminte de arin ce tineau clapa in pozitia de mijloc. deci tragea aer dimineata intr-o veselie.
|
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
gedan |
22 Aug 2008, 09:03
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei |
aici se aplica principiul unde dai si unde crapa!
in cazul tau particular ai miscat altceva fara sa-ti dai seama. intamplator dimineata aerul tras din priza directa are aceeasi temperatura cu cel cules de pe galerie, motorul fiind rece(asta comuta termostatul) oricum , bine ca ai rezolvat problema, cel mai important!! |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
renotgo |
22 Aug 2008, 09:48
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
22 Aug 2008, 12:02: Pentru a evita jivrajul carburatorului sau injectiei monopunct (inghetarii acestora prin absorbtia rapida a aerului rece ) motoarele aveau o clapeta ce impiedica accesul direct al aerului rece folosindu-l pe cel incalzit din directia galeriei de evacuare.Intre timp s-a constatat ca aerul cald este sarac in oxigen si in consecinta s-a renuntat la acea idee .In concluzie ...Gedan are dreptate ...Catalincre ...bine ca s-a rezolvat ... This post has been edited by renotgo: 22 Aug 2008, 11:02 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
catalincre |
22 Aug 2008, 20:12
Post
#26
|
twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara |
corect gedan dar de pe galerie am inteles de la un mecanic are un volum mai mic de aer. pe principiul socurilor vechi (masina e din 95). se poate sa aveti si voi dreptate, cert este ca acum porneste si sigur nu am miscat nimic alceva. sa vedem pana cand merge.
|
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
twingo2008 |
16 Nov 2008, 22:48
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 May 08 |
Am scapat de problema cu invartitul, adr nu inainte de a avea probleme cu pornitul (invartea da nu pornea-si asa cum sa spus mai sus de prietenul si colegul nostru de suferinta. Dupa ce am puso pe tester de 3 ori a fost mufa de pe volanta zice el, care nu facea contact.). Dupa asta porneste la fiecare cheie, eventual cu o intarziere de 1-3 secunde de cand ai ivartit cheia. A! si apropo am si eu aceeasi problema cu cheia de rezerva (palpae becu rosu din bord) si asa e nu vede cipul, iar la reprezentata renault zice ca nu poate sa invete calculatorul cipul din cheia mea (cum inveti alarma auto cu o alta telecomanda) ci tre comandate alte chei bla bla bla $$$. Adevarul ca cipul din cheie e atipic fiind parte componenta din telecomanda de deschidere, comparativ cu VW sau audi care consta intr-o pastiluta (pe care poti sa o scoti sa o pui pe masina si sa porneasca cu orice cheie compatibila).
Daca exista alta solutie va rog sa-mi spuneti si mie. Deocamdata am probleme cu gasirea unei balamale superioarede usa stanga fata. MULTUMESC PENTRU AJUTOR. |
--------------------
renault
twingo
2001
- DJ67ADE
|
|
BeastTwingo |
17 Dec 2008, 00:37
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 May 08 From: Sibiu |
twingo meu azi de dimineata nu pornea ... benzina aveam jumate in rezervor ... curent aveam ... oare ce sa fie ... pana am impins`o de mi`o sarit capacele ..... mi`am dat seama ca nu e de la curent ... frate ... m`am uitat la sigurante si ... siguranta de 20 care era la INJ ... era bulita ... de pe randul 2 coloana a 3`a ... era bulita ... am schimbat`o si a inceput sa mearga bubu meu ... asa am mai adaugat cate ceva informatie de pe bubu ... in caz ca raman undeva ...
sunt foarte multumit de bubu meu ... e din 2001 ... mai putin ca nu am servo ... asta este ... am brand pentru a trage de volan ... so .... e numai bine altfel . vreau sa fac rost de id`uri de mess (yahoo) ale twing`arilor de prin sibiu ... poate o punem de o intalnire ... daca cunoasteti va rog .... postati ca sa fie bine.... Keep it real ! |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2
- SB 26 YRY
|
|
mateim |
19 Dec 2008, 10:15
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 February 08 |
scuzati de off topic... asa am si eu o problema la fel a mers perfect pana azi de dimineata cand nu a pornit curent are se aud toate cele, ca martori in bord raman aprinsi cei normali *serv,centura,bateria,ulei* intrebarea e urnatoarea e cineva din bucuresti care are softul pt calculatoru de twingo? nu de alta dar nu stiu cum o pot duce pana la renault...si prefer sa platesc diagnoza unui posesor de twingo decat la renault
deci....dupa multe incercari am pus contactu am alsat`o asa 1 minut am dat cheie a pornit da se auzea ca un diesel...si a scos mult fum am dat o tura de strada si`a revenit acum porneste la prima cheia...stie cineva care ar putea fi cauza? benzina proasta? sa fi bagat io motorina in loc de benzina nu cred ? bujiile proaste? This post has been edited by mateim: 19 Dec 2008, 10:40 |
--------------------
renault twingo
twingo
1.2
- if 15 xxy nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
|
|
BeastTwingo |
26 Jan 2009, 01:41
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 May 08 From: Sibiu |
aceeasi problema care nu era de la siguranta de inj ....
cand pun contactul uneori martorul de bord care imi este ca un " o " care normal dispare dupa 2 secunde dupa contact ... imi palpaie intermitent ... nu stiu de la ce este ... am auzit pareri si pareri ... ca poate fi de la injectie (siguranta de injectie este buna .) ca poate fi de la inchidere centralizata(alarma) ... nu stiu de ce uneori nu imi porneste bubu.... si daca scot de cateva ori siguranta de inj ... si misc si alte sigurante ... sau inchid cu telecomanda masina si iar deschid si iar inchid si iar deschid... de mai multe ori sau pun de mai multe oric contactul isi revine si nu mai palpaie martorul acela de bord " o " pentru cei care nu au inteles despre ce este vorba incerc sa fiu mai explicit ... este acel bec din bord care palpaie cand este inchisa masina si incuiata ... care palpaie intermitent ... dar rar ... iar cand nu imi porneste aces bec imi palpaie foarte des .... nu stiu ce poate fi ... daca credeti ca ma puteti ajuta si pe mine .. va voi fi recunoscator ... ma tot gandesc sa ma duc la un electrician .. dar cred ca nici el nu va fi in stare sa descopere marea dilema ... ma gandesc ca poate a`ti mai intampinat si voi astfel de probleme ... help me ... o noapte placuta ! |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2
- SB 26 YRY
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th September 2024 - 14:32 |