Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme mari, injector

intudose
post 11 Nov 2008, 21:30
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 3 January 08




deci pe scurt de ceva timp(3zile)masina porneste foarte greu,asa ca m-am dus la reno sa-i fac o diagnoza...am ajuns acolo,au pus-o pe tester si mi-a aparut injectorul 4 cu probleme...am plecat vreo 5min de langa masina si cand ma intorc gasesc un mecanic lovind cu ciocanul egr;l-am luat la rost si mi-a spus ca vrea sa vada daca e infundat cu toate ca nu mi-a spus nimic despre aceasta operatiune si nici nu i-am dat voie sa o faca,asa ca dupa putin scandal am scos masina de acolo si in momentul in care am vrut sa plec masina nu mai pornea nici in ruptul capului.. a venit mecanicul i-a dat cu spray de pornire si a pornit..a doua zi am plecat spre bucuresti si dupa vreo 5km masina pierde brusc putere imi apare la bord injection default si nivel ulei dupa care se opreste;o trag pe dreapta si cand ridic capota ,mult abur si foarte mult ulei in zona filtru aer,egr,turbo...ma duc a doua zi la ei, o pun pe tester si aceiasi problema injector 4,asa ca am dus injectorul la bosch si de fapt injectorul nu are nimic..chestia e ca am dus masina la un mecanic si la prima vedere mi-a zis ca s-ar putea sa fie un piston spart din cauza spray-ului de pornire(de aici si explozia aia de ulei in zona turbo)..chiar se poate sparge pistonul din cauza sprayului de pornire?am fost peste ei si ei spun ca e din cauza injectorului ca a bagat multa motorina si in momentu in care s-a facut arderea s-a spart pistonul..ce pot face sa ii oblig sa-mi repare masina sau macar sa-mi dea cei180ron pe care i-am dat pe diagnostic..am pus injectorul(defect) pe cealalta laguna pe care o am si merge perfect..ceva sfaturi?


--------------------
Renault Laguna/Velsatis 2001/2007/privilege/initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Nov 2008, 22:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




cred ca mai bine ceri sfaturile unui avocat si unui inginer auto...
Ai nevoie de o expertiza care sa stabileasca din ce cauza s-a spart pistonul. Si in functie de rezultatul acestei expertize, sa actionezi sau nu in instanta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghita1984
post 12 Nov 2008, 09:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 24 June 08




si eu am avut probleme cu un injector si de regula ala lagune pica injectorul patru adica cel de langa distributie.la mine pornea masina scotea mult fum negru cand mergeam.cand am fos la tester la reno mi-a aratat pe diagnoza ca ala avea valuarea cu +5 si era cu rosu valoarea adica era varza.tipu de la reno se mai minuna ca pot sa pornesc masina da sa mai merg cu ea...! in fine ,valorile alea se cheama "corelatie" si de regula trebuie sa fie o diferenta f mica intre ele.ai 4 injectoare ai 4 valori.ca sa fie in limitea trebuie sa fie intre -2 si +2 sau -2,5 si + 2,5 cam asa stiam.dar stai linissit cat e de "buna" motorina la noi...eu am schimbat injectorul cu unul nou.am dat pe el 8,5 milioane cu ala vechi la schimb.tot bosch.aaa inca ceva destul de important.daca nu merge un injector spre exemplu tacane f tare cilindrulk respectiv.se aude tacanind de zici ca bate un tachet...poate asta te ajuta.asa ca du-te la reno bag-o pe tester afla corelatia si iti dai seama daca e sau nu de la injector.wai da mult am mai scris!


--------------------
dacia logan - is-22-ghi 2006
dacia logan,renault laguna 2 1.9 dci 160 cp,peugeot 607 200 cp,vw bora 1,9 tdi 130 cp,audi a8 4.2 v8 380 cp si o bicicleta 1 cp!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milik08
post 12 Nov 2008, 14:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 07




eu am sudat-o. acum zilele trecute am urcat la poiana brasov din brasov si am testat la limita. nu am avut probleme. cauciuri nu mai am standard 205/60/16 ci 215/55/16. nu este o mare diferenta, dar se aduna pozitiv la dinamica masinii.


--------------------
Renault Laguna II VFIBG0 - 55zav 2004
Laguna II, 120 CP 1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uiop
post 17 Nov 2008, 08:23
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 10 December 07
From: iasi




salut
si la mine ieri dimineata am auzit un tacanit ca de siguranta de metal! te zgarie pe creier, un zgomot de parca trecu cu o tija de metal pe un gard din zabrele de metal! se aude din zona motorului si cred ca mai exact de langa distributie! poate fi un injector sau un tachet? si oricare din astea fiind, cam cat timp se mai poate merge cu masina?

P.S. azi dimineata nu s-a mai auzit!

astept un raspuns! multumesc!


--------------------
renault laguna II 1,9 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobanita catalin
post 12 Dec 2008, 15:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 March 08




ceva asemanator am patit si eu
numa ca s-a rupt o supata si cu citeva momente inainte sa se rupa a avut un zgomot ca de raba cind porneste, ceva infernal dupa care s-a oprit motorul .
am schimbat chiuloasa de la sh ,am cumparat set de pistoane noi cu segmenti cu tot ,injector am luat de la sh si ma- dus 7000lei cu totul.

am discutat aceasta problema pe http://www.reno.ro/PROBLEME-GRAVE-LA-LAGUNA-2-t105111.html


--------------------
renault laguna - db05gle 2001 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 07:52
Dacia