Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema in legatura cu tachetii

SM-89-CRB
post 17 Dec 2008, 16:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




salutare , sunt nou pe forum si am si eu un reno 19, urmatoarea mea problema este, acu cateva sapt. imi picase o tija, sau cum ii se spune,(ala e tachetul??) ce se afla sub capacul curbutor. Am pus-o la loc dar nu am stiut sa reglez jocul care trebuie sa-l aiba. Dupa ce am pornit motorol se aude un tzacanit si la relanti si la mers in sarcina...As vrea sa stiu dak pot sa mai umblu asa cu masina pana o sa am timp sa ma duc la un mecanic, sau e de remediat cat mai repede acesta problema.....si dak are ceva influente aceasta problema...la consum, la motor...etc. MS!


--------------------
Renault 19 - SM 89 CRB 1989 motor:1237cmc , carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Dec 2008, 17:21
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu unul nu prea inteleg ce vrei sa spui. Cum adica picase o tija ? unde ? cum ti-ai dat seama ? - si ca sa iti raspund la intrebare totusi cumva ... sa mergi cu "culbutorii nereglati" nu este tocmai sanatos dar daca maine poimaine mergi la un mecanic ar fi ok ... fara turatii mari etc. ... desi tot e ciudat


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 17 Dec 2008, 17:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




deci sa explic mai indetaliat....masina mergea foarte foarte rau...nu mergea cum trebuie...am scos fiecare fisa de la bujie si chiar la ultima din partea stanga, cand o scoteam nu reactiona nici cum motoru,am schimbat bujia respectiva dar degeaba...nu stiam ce are.Am desfacut busonu de la ulei, si mam uitat de curiozitate cu o lanterna inauntru...si am vazut ceva fier lung si subtire picat pe-a colo. lam scos afara cu chin cu vai, am desfacut capacul curbutor, si am observat k lipseste dintr-un loc, chiar in drept cu ultima bujie din stanga. Si lam pus eu cum la pus inapoi lam strans cu piulitza, dar eu asa am inteles k trebuie reglati toti 4. dupa ce lam pus la loc cum am stiut, am pornit motoru si se aude un tzacait...dar masina merge k inainte, f bine, numai k se aude acel tzacait, unul altul mi-a spus ca trebuie sa merg sa ii regleze cu nush ce aparat...deci de aia va intrebam dak pot sa umblu asa cu acel tzacait, dak nu afecteaza ceva.

<span class='edit'>17 Dec 2008, 17:34:</span>
sa ma corectez..., cand mam uitat inauntru pe la busonu de ulei, am observat ceva fier(tija) subtire, la vreo 12cm

ATENTIE: limbajul de tip irc ... k sh tz ... este interzis prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 17 Dec 2008, 18:02


--------------------
Renault 19 - SM 89 CRB 1989 motor:1237cmc , carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Dec 2008, 18:03
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok. In teorie piulita aia de care vorbesti tu "s-a dus" ... si da trebuie sa mergi la un atelier sa rezolvi problema ... oricand poate sa sara din nou ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 18 Dec 2008, 09:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Ai 8 tacheti si trebuiesc reglati toti. Se paote ca piulita de la acela care ti-a safir sa nu fie stricata...ci doar sa se fi desfacut in timp. Pentru a regla jocurile se foloseste o lera. In cartile de specialitate se specifica ce joc trebuie sa aiba la supapa de evacuare si la suappa de admisie. Jocul pentu admisie 0.15, iar pentru evacuare 0.20.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 18 Dec 2008, 13:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




uite un baiat destept ar putea face un tutorilial si din asta cu reglaju culbutorilor biggrin.gif pt ca (fara sa radeti) nici eu nu stiu sa ii reglez. am lera am tot ce trebuie da nu pot sa imi dau seama cu pistonu cu7m e treaba cand e in faza de atac...bla bla!! si din cate am mai auzit la r19 e frecventa bataia asta la motor ca se cam deregleaza culbutorii astia destul de repede dar nuinteleg de ce! mie spre exemplu imi porneste f greu masina si fac pariu ca asta e problema ca nu se deschid supapele de admisie!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 18 Dec 2008, 16:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pt seria Cxx o sa fac un tutorial, pt restu e mult prea complicat, pt a fi facut in spatele blocului.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 18 Dec 2008, 17:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




Multumesc mult baieti pentru sfaturi, chiar azi am dus masina la un mecanic priceput, si mi-a rezolvat problema cu tachetii, si sunt foarte multumit! masina merge f bine acuma, nu mai aud nimik, totu e perfect!


--------------------
Renault 19 - SM 89 CRB 1989 motor:1237cmc , carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 18 Dec 2008, 18:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




deci, mihai doar seria asta c3X are tachetii ca la dacie, restu sunt hidraulici sa inteleg, nu? la ei se schimba pastilele si scapa de griji, ce e drept putin mai costisitor
icon_mrgreen.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 18 Dec 2008, 22:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(zeu_4u_sweety @ 18 Dec 2008, 19:53)
deci, mihai doar seria asta c3X are tachetii ca la dacie, restu sunt hidraulici sa inteleg, nu? la ei se schimba pastilele si scapa de griji, ce e drept putin mai costisitor
icon_mrgreen.gif
*




La cei hidraulici nu se schimba nimic... se amorseaza cu ulei si mentin singuri jocul la cat trebuie. La cei mecanici se schimba pastila/banutul....sau cum vrei tu sa ii zici.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 18 Dec 2008, 23:47
Post #11


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




bun si un motor F3N740 are pastile,mecanice,nu?in cazul in care se aude un tacanit.. se schimba pastilele?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 Dec 2008, 00:36
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, se schimba, se adauga...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 20 Dec 2008, 23:18
Post #13


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




da, se pare ca si la mine tachetii sunt hidraulici, nu? F3P760


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 16:12
Dacia