Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Defectiuni bord, defectiuni bord

radulescuraduflorin
post 22 Nov 2008, 11:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 24 March 07




poate sa imi zica cineva de ce ren25 are atat de multe probleme electrice?la mine nu mai merge corect ,din senin,aproape nimic la bord.
turometrul o ia razna de la 2000 la 4000-5000,nu sta la relanti corect (motorul sta insa bine),vitezometrul tremura la aproape orice viteza,litrometrul arata ca am aproape plinul cand eu nu am decat 2 litri ,becul de la rezerva de motorina se aprinde chiar daca am 40 litri de motorina,temperatura apa motor merge f greu ,cu chiu cu vai se ridica la APROAPE de jumatatea cursei(de la iasi la roman),presiunea ulei moarta ,dar indica nivel ulei destul de bine,becul de la lichid parbriz sta aprins impreuna cu service,.
am dat ceasurile jos,curatat de un eventual strat de praf prin suflare aer ,nu am vazut nimic ars la controlul ochiometric.
turometrul are momente cand merge corect .tot din senin isi revine.
in final am ales sa renunt la ceasurile de bord si am pus un head up display cu proiectie pe geam ,calibrat cu gps ,am montat un senzor de viteza prin intermediul unui senzor abs.am cumparat un turometru digital si un termometru digital ,voltmetru digital....
o sa incerc sa il modific total bordul si cred ca o sa renunt la al mai vinde .am pus si un ax cu came nou(700 lei)si cred ca pot sa zic ca ,al meu 25 este aproape de starea lui initiala.are in proportie de 85 la suta piese noi.:discuri,amortizoare gaz,ansamblu tobe,intercooler,faruri,vopsea standox.....si inca alte cateva "mii" de piese noi.ma ajuns mai mult ca un "rolls" dar nu prea imi pare rau.

PACAT insa ca nu pot intelege de ce renault are electronica atat de putin fiabila.la fel a fost si cu primul meu 21.
daca cineva stie de ce apar atat de multe probleme ,as fi multumit sa aflu macar "motivul " ptr care am bagat atat de multi bani in "electronica " lui.
in orice caz ,pot sa afirm ca am luat in masina mea un "boss"si a fost oarecum socat de asezarea lui pe asfalt la viteze foarte mari desi acest boss conduce un passa 2008 de 27.000 euro.
daca o sa mai scap de problemele din familie ,promit ca o sa va pun si ceva poze la finalul proiectului ambitios de lansare pe luna a ren meu.
daca v-am plictisit ,scuze!poate macar v-am adus un mic zambet pe buze! smile.gif



--------------------
renault 25td 1991 td b290
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 23 Nov 2008, 17:14
Post #2


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

Renault 25 a avut si are inca multe probleme la partea electrica si electronica deoarece:

- francezii nu le-au avut si nici nu le prea au si acum cu electrica si electronica
- materialele utilizate de ei - pentru fabricarea contactelor - nu au fost de cea mai buna calitate - se stie ca oxideaza la greu !
- au trecut 25 de ani aproape de la inceperea fabricarii acestui model - asta inseamna in primul rand ca toate componentele acestui model au imbatranit !!! de la garnituri, semeringuri, chedere, contacte... tot !!!

Dar, nu este singurul model care are probleme.
Fiecare autovehicul vechi sau nou are problemele lui, specifice!
De la Dacia, Renault ... pana la ... Maserati sau Aston Martin, vechi sau noi toate au problemele lor.

Fabricantul auto are tot interesul ca autovehiculul pe care il produce sa fie cat mai departe de perfectiune pentru a vinde cat mai multe piese de schimb
Altfel din ce ar mai trai si el si cei care repara???


Asta este!

Show must go on!

Succes!


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 25 Nov 2008, 18:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Ii greu de spus ce este cu partea electrica daca te pricepi poti sa o modifici si nu vei mai avea probleme
Eu am modificat toata instalatia electrica fir cu fir am redimensionat instalatia si in loc de releele de la renault am pus relee de bmw cu protectie la scurtcircuit si am scimbat si blocul de sigurante care ii un pic cam firav renaultul meu ere ful electric mi a luat 2 saptamani dar a meritat daca vrei te pot ajuta cu sfaturi sau scheme


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutu
post 27 Nov 2008, 13:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 19 June 07
From: Bucuresti




Cine stie cum se da bordul jos la Re 25 ? Sau mai pe scurt cum se ajunge cel mai repede la contactele aerotermei din bord. ( Nu la aeroterma din compartimentul motor vreau sa zic !) ???
Multumesc !


--------------------
Renault 25 GTX Dacia Break - B-08-BYP 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 27 Nov 2008, 15:49
Post #5


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Tin sa va contrazic amarnic, dar eu am fost posesorul unui exemplar R25 2,2 INJECTIE MULTIPUNCT, 1989, si e treaba voastra daca ma credeti dar nu am avut NICI O PROBLEMA DE NATURA ELECTRICA PE PARCURSUL A TREI ANI CAT AM AVUT MASINA. A functionat tot la ea, de cand am luat-o pana am vandut-o, iar cel care a cumparat-o acum 6 luni, ma sunat nu de mult, daca va vine sa credeti, ca sa-mi spuna cat de bine merge masinuta, ca nu a avut nici cea mai mica problema, mai pe scurt e FOARTE INCANTAT. Cam toata masina a avut piese originale si cand am luat-o, si asa m-am straduit sa o intretin. Nu m-a lasat NICIODATA, si sincer a fost masina care as putea spune oarecum ca avea suflet, a fost cred si va ramane mult timp cea mai frumoasa, cea mai buna, si mai renumita dintre toate modelele, iar dintre cele de la vremea ei, as putea spune ca nu are adversar......adevarul e ca nici azi nu are prea multi biggrin.gif Ca si fiecare dintre noi, am condus un numar variat de autoturisme, dar NICIUNUL nu se poate compara cu batranul R25.......ce n-as da sa pot avea un exemplar nou al acestui model......hmmmm. Scuze pentru off topic, suport consecintele, si pentru cei care nu sunt de acord cu mine tongue.gif


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 27 Nov 2008, 18:23
Post #6


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




pt MDM: Ai fost unul dintre foarte putinii posesori de Renault 25, oriunde s-ar afla el, fie in Romania, fie in Franta, sau oriunde altundeva care nu a avut nici un fel de problema cu el.
Este de necontestat faptul ca Renault 25, asemeni oricarui alt model de autoturism are problemele specifice.
In acest caz nu le mai amintesc deoarece se cunosc foarte bine de toata lumea.
Conteaza foarte mult cum a fost utilizata si intretinuta masina !!!
Cand posezi o masina ani - 19 - iti garantez ca indiferent cum o exploatezi & intreti te lovesti de probleme.
Este firesc ... in viata, fie ca este a omului, fie a unui obiect, orice are o viata, sansa & norocul au un rol important - daca sunt de partea ta sau nu wink.gif


Pe curand ! sofer6.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 27 Nov 2008, 19:45
Post #7


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




Parerea mea este ca m-au ocolit problemele deoarece s-a facut o intretinere de calitate, aici am vrut sa bat.....si acum am alta masina, am lucrat la ea aproape 2 zile intr-adevar, insa pana acum s-a comportat fara probleme....eu sunt genul de om care evita problemele, nu asteapta sa se loveasca de ele.


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 27 Nov 2008, 19:51
Post #8


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Scuze, am scris de pe calculatorul fratelui meu, asa ca cele scrise de Leonman sunt de fapt vorbele mele. Imi cer mii de scuze.


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Nov 2008, 23:41
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La primul R25...care a fost reparat de "electricieni" romani am avut probleme electrice... la al doilea... nici una in 4 ani de utilizare si 200.000 de km facuti cu el...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulescuraduflorin
post 28 Nov 2008, 23:28
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 24 March 07




este intr-adevar o masina cum putine altele mai exista dar ,imi mentin totusi parerea ref la defectele de electrica si electronica .la aceasta clasa de masina nu se prea pot accepta astfel de defecte "minore"(cu sau fara ghilimele ,dupa cum vreti voi),defecte care uneori le mananca sufletul si multor electricieni buni de pe la noi.in plus ,cred eu ca francezii mai au mult de invatat sub acest aspect.cat despre fiabilitatea mecanicii ,NUMAI cuvinte de lauda.si inca ceva :sunt foarte putini cei care detin renault si sunt multumiti de "customer care service".
sunt fan renault pana la moarte [ smile.gif ] dar in stilul acesta de servisare cred ca o sa ii mai incerc si pe nemti putin!
sincer ,daca nu ar fi acest forum cred ca am cam fi paralizati ,multi dintre noi.
cat despre al meu 25 m-am decis sa ii modific instalatia si ceasurile total.trec pe digital in speranta ca va fi mai fiabil.
scheme binevenite!


--------------------
renault 25td 1991 td b290
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian-N-PH
post 29 Nov 2008, 23:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 November 08




salutate fani ai lui R25 sunt noul proprietar al renoului detinut de MDM si sum foarte multumit de masina , te salut MDM , vreau sa confirm cele spuse de el referitoare la R25, intradevar e o masina buna! biggrin.gif


--------------------
renault 25TX - PH-17-NIA 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Nov 2008, 23:58
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Stiu masina de cand era la MDM... o masina buna si foarte intretinuta...pot sa-ti comfirm si eu lucrul asta...sa ai noroc de ea...si sa o pastrezi in aceeasi stare.. biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bugs_bunny
post 1 Dec 2008, 10:27
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 6 April 08




Pt TUTU bordul se da usor dar tre sa dai tunelul prima data si plasticurile laterale are suruburi de 8 in fata la compartimentul motor in laterale cu tubulara de 13
si mai are 6 suruburi in habitaclu tot cu tubulara de 13 tre sa desfaci si ansablul de la volan
Dar din cate stiu eu nu ai aeroterma in interior doar radiatorul de caldura si clapetele de redirectionare a aerului cel putin la mine asa ii
firele de la aeroterma merg in ext sub parbriz tre sa dai stergatoarele si plasticurile de la parbriz


--------------------
Renault 25 25 V6 i GTS 1988 ful optin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutu
post 1 Dec 2008, 12:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 19 June 07
From: Bucuresti




Multumesc Bugs bunny si Johnny M din Tr. Magurele ptr. raspuns si sfaturi. Nefunctionarea aerotermei am gasit-o la contactele din mufa care intra in cutia de comanda a vitezelor aerotermei. Am miscat putin de mufa si a inceput sa functioneze aeroterma.A fost ultimul loc care mai ramasese neverifcat, acolo sub bord.


--------------------
Renault 25 GTX Dacia Break - B-08-BYP 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 1 Dec 2008, 18:57
Post #15


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Salut Adi, ma bucur ca esti pe aici, si vreau sa va urez multi multi kilometri impreuna si drumuri cat se poate de placute si frumoase impreuna cu masinuta ta. Sa dea Domnul sa nu ai parte de probleme la aceasta masina, si sa fiti respectati in randul reno-istilor. Numai bine va doresc si multa sanatate.


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 14:32
Dacia