Defectiuni bord, defectiuni bord
![]() ![]() ![]() |
Defectiuni bord, defectiuni bord
radulescuraduflorin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
25td
1991 td b290
|
|||
turbodxman |
![]()
Post
#2
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Salut !
Renault 25 a avut si are inca multe probleme la partea electrica si electronica deoarece: - francezii nu le-au avut si nici nu le prea au si acum cu electrica si electronica - materialele utilizate de ei - pentru fabricarea contactelor - nu au fost de cea mai buna calitate - se stie ca oxideaza la greu ! - au trecut 25 de ani aproape de la inceperea fabricarii acestui model - asta inseamna in primul rand ca toate componentele acestui model au imbatranit !!! de la garnituri, semeringuri, chedere, contacte... tot !!! Dar, nu este singurul model care are probleme. Fiecare autovehicul vechi sau nou are problemele lui, specifice! De la Dacia, Renault ... pana la ... Maserati sau Aston Martin, vechi sau noi toate au problemele lor. Fabricantul auto are tot interesul ca autovehiculul pe care il produce sa fie cat mai departe de perfectiune pentru a vinde cat mai multe piese de schimb Altfel din ce ar mai trai si el si cei care repara??? Asta este! Show must go on! Succes! |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Ii greu de spus ce este cu partea electrica daca te pricepi poti sa o modifici si nu vei mai avea probleme
Eu am modificat toata instalatia electrica fir cu fir am redimensionat instalatia si in loc de releele de la renault am pus relee de bmw cu protectie la scurtcircuit si am scimbat si blocul de sigurante care ii un pic cam firav renaultul meu ere ful electric mi a luat 2 saptamani dar a meritat daca vrei te pot ajuta cu sfaturi sau scheme |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Cine stie cum se da bordul jos la Re 25 ? Sau mai pe scurt cum se ajunge cel mai repede la contactele aerotermei din bord. ( Nu la aeroterma din compartimentul motor vreau sa zic !) ???
Multumesc ! |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
MDM |
![]()
Post
#5
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
Tin sa va contrazic amarnic, dar eu am fost posesorul unui exemplar R25 2,2 INJECTIE MULTIPUNCT, 1989, si e treaba voastra daca ma credeti dar nu am avut NICI O PROBLEMA DE NATURA ELECTRICA PE PARCURSUL A TREI ANI CAT AM AVUT MASINA. A functionat tot la ea, de cand am luat-o pana am vandut-o, iar cel care a cumparat-o acum 6 luni, ma sunat nu de mult, daca va vine sa credeti, ca sa-mi spuna cat de bine merge masinuta, ca nu a avut nici cea mai mica problema, mai pe scurt e FOARTE INCANTAT. Cam toata masina a avut piese originale si cand am luat-o, si asa m-am straduit sa o intretin. Nu m-a lasat NICIODATA, si sincer a fost masina care as putea spune oarecum ca avea suflet, a fost cred si va ramane mult timp cea mai frumoasa, cea mai buna, si mai renumita dintre toate modelele, iar dintre cele de la vremea ei, as putea spune ca nu are adversar......adevarul e ca nici azi nu are prea multi
![]() ![]() |
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#6
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
pt MDM: Ai fost unul dintre foarte putinii posesori de Renault 25, oriunde s-ar afla el, fie in Romania, fie in Franta, sau oriunde altundeva care nu a avut nici un fel de problema cu el.
Este de necontestat faptul ca Renault 25, asemeni oricarui alt model de autoturism are problemele specifice. In acest caz nu le mai amintesc deoarece se cunosc foarte bine de toata lumea. Conteaza foarte mult cum a fost utilizata si intretinuta masina !!! Cand posezi o masina ani - 19 - iti garantez ca indiferent cum o exploatezi & intreti te lovesti de probleme. Este firesc ... in viata, fie ca este a omului, fie a unui obiect, orice are o viata, sansa & norocul au un rol important - daca sunt de partea ta sau nu ![]() Pe curand ! ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#7
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Parerea mea este ca m-au ocolit problemele deoarece s-a facut o intretinere de calitate, aici am vrut sa bat.....si acum am alta masina, am lucrat la ea aproape 2 zile intr-adevar, insa pana acum s-a comportat fara probleme....eu sunt genul de om care evita problemele, nu asteapta sa se loveasca de ele.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
MDM |
![]()
Post
#8
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
Scuze, am scris de pe calculatorul fratelui meu, asa ca cele scrise de Leonman sunt de fapt vorbele mele. Imi cer mii de scuze.
|
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La primul R25...care a fost reparat de "electricieni" romani am avut probleme electrice... la al doilea... nici una in 4 ani de utilizare si 200.000 de km facuti cu el...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
radulescuraduflorin |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 24 March 07 ![]() |
este intr-adevar o masina cum putine altele mai exista dar ,imi mentin totusi parerea ref la defectele de electrica si electronica .la aceasta clasa de masina nu se prea pot accepta astfel de defecte "minore"(cu sau fara ghilimele ,dupa cum vreti voi),defecte care uneori le mananca sufletul si multor electricieni buni de pe la noi.in plus ,cred eu ca francezii mai au mult de invatat sub acest aspect.cat despre fiabilitatea mecanicii ,NUMAI cuvinte de lauda.si inca ceva :sunt foarte putini cei care detin renault si sunt multumiti de "customer care service".
sunt fan renault pana la moarte [ ![]() sincer ,daca nu ar fi acest forum cred ca am cam fi paralizati ,multi dintre noi. cat despre al meu 25 m-am decis sa ii modific instalatia si ceasurile total.trec pe digital in speranta ca va fi mai fiabil. scheme binevenite! |
--------------------
renault
25td
1991 td b290
|
|
adrian-N-PH |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 5 November 08 ![]() |
salutate fani ai lui R25 sunt noul proprietar al renoului detinut de MDM si sum foarte multumit de masina , te salut MDM , vreau sa confirm cele spuse de el referitoare la R25, intradevar e o masina buna!
![]() |
--------------------
renault
25TX
- PH-17-NIA
1989
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Stiu masina de cand era la MDM... o masina buna si foarte intretinuta...pot sa-ti comfirm si eu lucrul asta...sa ai noroc de ea...si sa o pastrezi in aceeasi stare..
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bugs_bunny |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 6 April 08 ![]() |
Pt TUTU bordul se da usor dar tre sa dai tunelul prima data si plasticurile laterale are suruburi de 8 in fata la compartimentul motor in laterale cu tubulara de 13
si mai are 6 suruburi in habitaclu tot cu tubulara de 13 tre sa desfaci si ansablul de la volan Dar din cate stiu eu nu ai aeroterma in interior doar radiatorul de caldura si clapetele de redirectionare a aerului cel putin la mine asa ii firele de la aeroterma merg in ext sub parbriz tre sa dai stergatoarele si plasticurile de la parbriz |
--------------------
Renault 25
25 V6 i
GTS 1988 ful optin
|
|
tutu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Bugs bunny si Johnny M din Tr. Magurele ptr. raspuns si sfaturi. Nefunctionarea aerotermei am gasit-o la contactele din mufa care intra in cutia de comanda a vitezelor aerotermei. Am miscat putin de mufa si a inceput sa functioneze aeroterma.A fost ultimul loc care mai ramasese neverifcat, acolo sub bord.
|
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
- B-08-BYP
1987
|
|
MDM |
![]()
Post
#15
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
Salut Adi, ma bucur ca esti pe aici, si vreau sa va urez multi multi kilometri impreuna si drumuri cat se poate de placute si frumoase impreuna cu masinuta ta. Sa dea Domnul sa nu ai parte de probleme la aceasta masina, si sa fiti respectati in randul reno-istilor. Numai bine va doresc si multa sanatate.
|
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 14:32 |