Tampon motor DCI, schimbare-zgomot
![]() ![]() ![]() |
Tampon motor DCI, schimbare-zgomot
Relu11 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
_182_ |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 6 Mar 2017, 16:24) Doar ce am schimbat suportul asta (e un Delphi) si ata nu e intinsa, mecanicul zice ca e normal. Problema e ca acum am mai multe vibratii la relanti decat cu suportul original, rezolvarea cica ar fi sa pun tot piesa originala Renault. Aveti vreo idee, inainte sa mai scot 500 lei din buzunar? |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
xyz30 |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat rau cu tampoanele astea,eu am schimbat bieleta anticuplu ca se misca schimbatorul de viteze si acum cu bieleta noua hutchinson la rece vibreaza toata masina,de parca s-ar dezmenbra.Eu zic sa pui ori originala ori pe aia veche daca nu e cursa sau crapata.
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
CipTal |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
In general problemele legate de vibratii sunt foarte complicate; recomandarea ar fi sa se inlocuiasca ambele tampoane ale motorul, nu doar cel uzat.
This post has been edited by CipTal: 22 Mar 2017, 21:16 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
xyz30 |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 May 12 From: Bucuresti ![]() |
Eu doar pe cel hidroelastic nu l-am schimbat,dar la mine n-are nici o treaba cel hidroelastic.La desfac bieleta de pe caroserie in timp ce merge motorul,nu mai am absolut nici o vibratie,cum o pun la loc apar si vibratiile.Ce am observat intre cea originala si aia hutchinson,este ca aia originala la bucsa care se prinde pe motor are cauciuc doar pe jumate din circumferita.Pe cand la cea noua bucsa e plina,deci mult mai solida si rigida,de aici si vibratiile care apar.
|
--------------------
Renault
Clio II Symbol 1.5 dci
2007
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#36
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(_182_ @ 22 Mar 2017, 15:14) Doar ce am schimbat suportul asta (e un Delphi) si ata nu e intinsa, mecanicul zice ca e normal. Problema e ca acum am mai multe vibratii la relanti decat cu suportul original, rezolvarea cica ar fi sa pun tot piesa originala Renault. Aveti vreo idee, inainte sa mai scot 500 lei din buzunar? Fii sigur ca a fost montat corect. Dupa ce lasi motorul pe tampon, infiletezi suruburile tamponului cam pe jumate dupa care tragi de motor fata spate, astfel tamponul "se aseaza" dupa care strangi suruburile cu cheia. NU are rost sa cumperi altul sau sa treci la cel vechi, asigura-te ca montajul a fost facut corect. Eu l-am schimbat de ceva timp si s-au diminuat vibratiile. This post has been edited by RazvanF: 22 Mar 2017, 19:12 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:25 |