Pornire greoaie
![]() ![]() ![]() |
Pornire greoaie
Luka |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|||
Luka |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
Deci, nici o sugestie?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
r&d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Cine a schimbat distributia? Este bine pusa la punct?
|
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#4
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Am mai auzit de masini pe benzina care pornesc mai greu cu motorul cald.Stiu pe cineva care pina la 10000km nu a reusit sa rezolve...a vrut sa o vinda,dar la un pret...ca era noua.
Posibil sa fie si bujiile necorespunzatoare(pot fi mai "reci" sau mai "calde"). Ti le-au schimbat ei sau ai venit tu cu vreun set din ala "cu 4 electozi"? Asta a fost o presupunere... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Luka |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
Toata revizia a fost facuta la Augsburg, cu piesele lor, eu am adus doar uleiul.
Pana atunci, nu mi-a facut probleme de genul asta. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#6
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Verifica devizul,daca zici ca dupa revizie ai pb,ceva nu e corespunzator.
Vezi sa n-ai alte bujii decit cele recomandate de reno,ca specificatii. Cu distributia nu cred ca sint pb,daca porneste bine dimineata si apoi,peste zi,mai greu. Incearca sa vezi si ce-i cu bateria. Si vorba ta,de ce nu faci un test CLIP? Cred ca iesi mai ieftin (ca timp si stress). |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
Luka |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
Pai de fapt asta era o parte din intrebare: la un test CLIP imi spune asa ceva?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Si eu tot la distributie m-am gandit prima data. Dar asta ar trebui sa se cunoasca si in mers. Adica ar trebui sa mearga mai naspa. Oricum, la diagnosticare or sa iti apara erorile de la distributie pt ca UCH sesizeaza o necorelare intre pozitia arborelui cotit si cea a arborelui cu came.
Ar putea fi si bujiile dar faza cu "calde-reci" se refera la temp maxima pana la care rezista ele in functionare. Insa este logic ca cele calde, fiind facute sa reziste la temp mai ridica, se vor incalzi mai tare pt ca sunt bagate mai adanc in cilindru, spre nucleul flacarii. De aceea s-ar putea ca, daca tu ai pus bujii reci, ele sa devina niste puncte de incandescenta in functionare, de unde rezulta aprinderi secundare ale amestecului sau autoaprindere. Asta ar trebui sa se observe printr-o functionare mai zgomotoasa (niste batai metalice, nu foarte pronuntate), arderea fiind mai agresiva. |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
Grigore Mihai |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 March 09 ![]() |
daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia)
|
--------------------
Renault
Laguna2
2002, 1.8
|
|
tibirk |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
QUOTE(Grigore Mihai @ 30 Mar 2009, 15:11) daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia) ai profanat un topic din 2006 ![]() This post has been edited by tibirk: 30 Mar 2009, 15:09 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Grigore Mihai @ 30 Mar 2009, 15:11) daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia) Multumim de raspuns si de atitudinea pro,dar topicul este din anul 2006. ![]() Te mai asteptam cu raspunsuri si la alte topicuri..... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
Remus_30 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 June 07 ![]() |
Am o Laguna II din 2001 (210000 km), 6 trepte, 120 cai. De aproape 1 an am o problema care s-a agravat in timp adica: a inceput cu vriatii usoare de ralanti (nu stiu exact cum se scrie ) si acum pornire grea , 400-500 turatii (doar cu motorul cald, la rece porneste usor), variatii puternice de ralanti intre 700-1100 (dar nu tot timpul). Rezolvare: Ieri am desfacut valva EGR (pentru a doua oara), am curatat-o (nu era prea imbacsita), dar am descoperit, din intamplare, o "gaura" intre galeria valvei si galeria de turbo de marimea degetului mic de la mana. Acea "gaura" la mine era compler infundata cu mizerie. Imi pare rau ca nu am facut poze dar "gaura e usor de gasit. [COLOR=red]Rezultat: De atunci am facut 300 km si aprox 13 porniri la cald (precizez ca inainte aprox 2 din 4 porniri la cald erau cu probleme) si ralantiul sta fix iar toate pornirile au fost extrem e usoare (cred ca m-am obisnuit cu pornirile grele ). Totodata am scos un consum de 4.9 L la 150 km afara, in regim de mers 120-150 km/h (inainte aveam 5.4). Motorul trage mult mai bine. Am postat pentru ca nu am gasit niciunde pe forum pe cineva pomenind de "gaura" Mai precizez ca in tot acest timp nu s-a aprins nici un martor de bord Va multumesc pentru rabdare! 5 Apr 2009, 21:53: OOOOOOOhhhh LOLLLL 2006 haha This post has been edited by Remus_30: 5 Apr 2009, 21:53 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI
2001
|
|
erazy_e |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 1 September 08 ![]() |
Salut si eu am problema asta a mea este 1.6 16 v . Colegii de pe forum au spus ca este din cauza senzorului de turatii ( practic la 80% din cei care au aceasta problema cu masinile lor s-a rezolvat prin schimbarea senzorului ) eu am schimbat si senzorul dar nu am rezolvat problema , cel de pe masina era perfect . Daca rezolvi problema sa ma anunti si pe mine ...daca la testul clip iti spun ca e senzorul de ture ..am eu unul de vanzare in stare foarte buna , daca nu astept un pm sa imi spui cum ai rezolvat problema , bateria , distributia , etc le-am schimbat si eu mie cei de la service mi-au spus ca e pompa de benzina care trebuie reglata .
|
--------------------
renault
Laguna 2
2001 berlina
|
|
Remus_30 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 June 07 ![]() |
erazy-ro: la mine a fost de la egr dar...... eu am 1.9 DCI. Habar n-am daca la benzinar exista valva EGR
![]() 10 Apr 2009, 12:10: erazy-e: la mine a fost de la egr dar...... eu am 1.9 DCI. Habar n-am daca la benzinar exista valva EGR ![]() This post has been edited by Remus_30: 10 Apr 2009, 12:10 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI
2001
|
|
erazy_e |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 1 September 08 ![]() |
Da benzinarele nu au EGR , iar la diesel este normal ...acel egr se infunda din cauza motorinei proaste si cauzeaza pierderi de putere la inceput dupa care pornire greoaie , oprire motor in mers etc.
|
--------------------
renault
Laguna 2
2001 berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 13:48 |