Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire greoaie

Luka
post 23 Aug 2006, 08:58
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




De ceva timp, mai precis cam de la cand am facut revizia de 60 000 km, masinuta mea porneste destul de greu. Face chestia asta mai ales la cald, dimineata cand dau prima cheie (ma rog, primul buton) porneste imediat.
La revizie a fost schimbata distributia, schimbate bujiile si, ulterior, am schimbat bateria, gandindu-ma ca ar fi de la asta (era cam dusa).

Din pacate, tot asa pleaca in timpul zilei, zici ca ma rog de ea smile.gif

Poate aveti vreo idee... Daca merg la un test CLIP, se poate vedea cauza?


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luka
post 24 Aug 2006, 10:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




Deci, nici o sugestie?


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 24 Aug 2006, 11:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Cine a schimbat distributia? Este bine pusa la punct?


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 24 Aug 2006, 12:42
Post #4


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Am mai auzit de masini pe benzina care pornesc mai greu cu motorul cald.Stiu pe cineva care pina la 10000km nu a reusit sa rezolve...a vrut sa o vinda,dar la un pret...ca era noua.

Posibil sa fie si bujiile necorespunzatoare(pot fi mai "reci" sau mai "calde").
Ti le-au schimbat ei sau ai venit tu cu vreun set din ala "cu 4 electozi"?
Asta a fost o presupunere...


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luka
post 24 Aug 2006, 14:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




Toata revizia a fost facuta la Augsburg, cu piesele lor, eu am adus doar uleiul.
Pana atunci, nu mi-a facut probleme de genul asta.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 24 Aug 2006, 15:20
Post #6


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Verifica devizul,daca zici ca dupa revizie ai pb,ceva nu e corespunzator.
Vezi sa n-ai alte bujii decit cele recomandate de reno,ca specificatii.
Cu distributia nu cred ca sint pb,daca porneste bine dimineata si apoi,peste zi,mai greu.
Incearca sa vezi si ce-i cu bateria.
Si vorba ta,de ce nu faci un test CLIP? Cred ca iesi mai ieftin (ca timp si stress).


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luka
post 25 Aug 2006, 08:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 3 May 05




Pai de fapt asta era o parte din intrebare: la un test CLIP imi spune asa ceva?


--------------------
Renault Laguna II 2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP
Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 25 Aug 2006, 15:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Si eu tot la distributie m-am gandit prima data. Dar asta ar trebui sa se cunoasca si in mers. Adica ar trebui sa mearga mai naspa. Oricum, la diagnosticare or sa iti apara erorile de la distributie pt ca UCH sesizeaza o necorelare intre pozitia arborelui cotit si cea a arborelui cu came.
Ar putea fi si bujiile dar faza cu "calde-reci" se refera la temp maxima pana la care rezista ele in functionare. Insa este logic ca cele calde, fiind facute sa reziste la temp mai ridica, se vor incalzi mai tare pt ca sunt bagate mai adanc in cilindru, spre nucleul flacarii. De aceea s-ar putea ca, daca tu ai pus bujii reci, ele sa devina niste puncte de incandescenta in functionare, de unde rezulta aprinderi secundare ale amestecului sau autoaprindere. Asta ar trebui sa se observe printr-o functionare mai zgomotoasa (niste batai metalice, nu foarte pronuntate), arderea fiind mai agresiva.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigore Mihai
post 30 Mar 2009, 14:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 March 09




daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia)


--------------------
Renault Laguna2 2002, 1.8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 30 Mar 2009, 15:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




QUOTE(Grigore Mihai @ 30 Mar 2009, 15:11)
daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia)
*




ai profanat un topic din 2006 smile.gif))

This post has been edited by tibirk: 30 Mar 2009, 15:09


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 30 Mar 2009, 16:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(Grigore Mihai @ 30 Mar 2009, 15:11)
daca este pe benzina, sigur asta e problema: sub filtrul de aer,prins de motor se afla un fel de senzor, nu stiu exact de la ce este. Da filtrul jos, sa ajungi usor la el, deschide-l si da-i cu spray de contact. Lasa-l putin si ai rezolvat problema. Ai grija ca are o garnitura mica de silicon, sa o protejezi ca sprayul o topeste ( se scoate si aia)
*




Multumim de raspuns si de atitudinea pro,dar topicul este din anul 2006. wink.gif
Te mai asteptam cu raspunsuri si la alte topicuri..... biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus_30
post 5 Apr 2009, 21:52
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 June 07





Am o Laguna II din 2001 (210000 km), 6 trepte, 120 cai. De aproape 1 an am o problema care s-a agravat in timp adica: a inceput cu vriatii usoare de ralanti (nu stiu exact cum se scrie ) si acum pornire grea , 400-500 turatii (doar cu motorul cald, la rece porneste usor), variatii puternice de ralanti intre 700-1100 (dar nu tot timpul).
Rezolvare:
Ieri am desfacut valva EGR (pentru a doua oara), am curatat-o (nu era prea imbacsita), dar am descoperit, din intamplare, o "gaura" intre galeria valvei si galeria de turbo de marimea degetului mic de la mana. Acea "gaura" la mine era compler infundata cu mizerie. Imi pare rau ca nu am facut poze dar "gaura e usor de gasit.

[COLOR=red]Rezultat:

De atunci am facut 300 km si aprox 13 porniri la cald (precizez ca inainte aprox 2 din 4 porniri la cald erau cu probleme) si ralantiul sta fix iar toate pornirile au fost extrem e usoare (cred ca m-am obisnuit cu pornirile grele ). Totodata am scos un consum de 4.9 L la 150 km afara, in regim de mers 120-150 km/h (inainte aveam 5.4). Motorul trage mult mai bine.


Am postat pentru ca nu am gasit niciunde pe forum pe cineva pomenind de "gaura"
Mai precizez ca in tot acest timp nu s-a aprins nici un martor de bord
Va multumesc pentru rabdare!

5 Apr 2009, 21:53:
OOOOOOOhhhh LOLLLL 2006 haha

This post has been edited by Remus_30: 5 Apr 2009, 21:53


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
erazy_e
post 9 Apr 2009, 08:49
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 1 September 08




Salut si eu am problema asta a mea este 1.6 16 v . Colegii de pe forum au spus ca este din cauza senzorului de turatii ( practic la 80% din cei care au aceasta problema cu masinile lor s-a rezolvat prin schimbarea senzorului ) eu am schimbat si senzorul dar nu am rezolvat problema , cel de pe masina era perfect . Daca rezolvi problema sa ma anunti si pe mine ...daca la testul clip iti spun ca e senzorul de ture ..am eu unul de vanzare in stare foarte buna , daca nu astept un pm sa imi spui cum ai rezolvat problema , bateria , distributia , etc le-am schimbat si eu mie cei de la service mi-au spus ca e pompa de benzina care trebuie reglata .


--------------------
renault Laguna 2 2001 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus_30
post 10 Apr 2009, 12:09
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 June 07




erazy-ro: la mine a fost de la egr dar...... eu am 1.9 DCI. Habar n-am daca la benzinar exista valva EGR smile.gif Bafta

10 Apr 2009, 12:10:
erazy-e: la mine a fost de la egr dar...... eu am 1.9 DCI. Habar n-am daca la benzinar exista valva EGR smile.gif Bafta

This post has been edited by Remus_30: 10 Apr 2009, 12:10


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
erazy_e
post 10 Apr 2009, 12:29
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 1 September 08




Da benzinarele nu au EGR , iar la diesel este normal ...acel egr se infunda din cauza motorinei proaste si cauzeaza pierderi de putere la inceput dupa care pornire greoaie , oprire motor in mers etc.


--------------------
renault Laguna 2 2001 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 13:48
Dacia