Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimb ulei, ELf competition - excellium

alexjackal
post 6 Aug 2009, 12:21
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 17 October 07
From: bucharest




ati vazut asta: http://www.renault.co.uk/Resources/PDF/Consumer_Leaflet.pdf

acum e un standard facut de ei.... ce fac... eu tre sa fac revizia si vroiam sa bag castrol edge 5w40 dar nu cred ca respecta standardul asta.....apropo 1.5 dci 80cp euro 3 (2006) este cu filtru de particule?


--------------------
Renault Megane II SEDAN phase 2 apr 2006 1.5 dci 80bhp euro 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 6 Aug 2009, 12:29
Post #92


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Catalinmodena @ 4 Aug 2009, 11:40)
Da,e destul de bun.Si pentru alexumf ,din cate stiu,da uleiu de benzina este diferit fata de cel pentru motorina.
*




Ia arunca o privire aici si vezi cate dintre uleiuri sunt recoamndate atat pt. benzina cat si pt. diesel...

http://www.lubadmin.com/Restitution.aspx?M...51&Parametre1=2

alexjackal - Nu, nu are filtru de particule


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 6 Aug 2009, 14:04
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai da,dar raman la parerea ca un ulei cat de cat bun,trebuie sa fie separat,bezina fata de motorina.
Si referitor la fisele astea de produse,facu-te de toti nestiutorii,uita-te numai la Exellium Ldx:odata scrie in romana ca e numai pentru benzina,iar in engleza scrie ca-i si pentru diesel.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dorin77
post 6 Aug 2009, 22:03
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 25 May 09




Daca tot sintem la capitolul ulei de motor,am inteles cred ca tot de pe forum ca uleiul cel bun ar trebui sa fie fabricat in Franta la Puteaux(este vorba de ELF desigur).am urmarit eu acest lucru pe toate bidoanele de ulei gasite prin magazine sau benzinarii si am constatat 2 fapte :ori uleiul era produs la noi in tara,ori fabricat in Franta si imbuteliat la noi.in ambele cazuri pe eticheta scria si in romaneste.acuma totusi ce parere aveti?poate cineva sa dea mai multe detalii in legatura cu acest lucru.as vrea totusi sa ii pun ELF daca asa m-au batut la cap domnii de la EUROMOTOR.multumesc frumos,sper ca nu am batut campii.


--------------------
Renault Megane 2008 Sedan Manager 1,5DCI 85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 7 Aug 2009, 14:31
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai si eu tot dupa asta ma ghidez.Cumpara-l pe cel care este imbuteliat in Franta si doar distribuit de cei din Brasov!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NBT
post 7 Aug 2009, 16:23
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 May 09




Salut tuturor. Am si eu un Opel Vivaro 2004. Are acelasi motor cu Renault Trafic si Laguna 1.9 DTI cod motor F9Q760. Ultima data am bagat ulei GM (10w50 parca nu mamai retin) pentru Opel recomandat de cei de la magazinul de piese auto. Intrebarea mea este: cat ulei intra in motor??? ca dupa 4 litrii nu era maxim pe joja.

Multumesc

This post has been edited by NBT: 7 Aug 2009, 16:32


--------------------
Opel Vivaro 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chieftec
post 8 Aug 2009, 22:14
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




alexjackal, io bag doar Castrol in toate masinile pe care le am (inclusiv in Matiz biggrin.gif ), in Megane 1.5 Dci bag Castrol EDGE Turbo Diesel ( nici un fel de problema ), vezi cand cumperi sa iei special pt turbo ( cele pt diesel au capac negru si cele pt benzina au capac rosu).


--------------------
Renault Megane 2 2005 1.5 dci 105 hp (82 hp original) - B 03 NUJ
Yaesu 857D + Sirio Megavat 4000 N + talpa magnetica Midland 16cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_BM
post 16 Aug 2009, 23:19
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 August 09
From: Baia Mare




[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue] De o luna de zile sunt fericitul (sau cel putin asa cred) posesor al unui Megane II Bicorp 1.6 16V. Trebuie sa ii fac schimbul de ulei si aveam si eu o problema (ca de altfel toti posesori de Renault) sa evit cat mai posibil service-ul. Din citirea topicurilor pe forum am aflat ce ulei imi este bun, cum sa resetez personal CB-ul dar acum am alta dilema. Ce filtru de ulei sa folosesc? Doresc ceva performant si de calitate buna.


--------------------
Renault Megane II Bicorp 1.6 16V 2003 - MM-06-HLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 17 Aug 2009, 00:27
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




@chieftec : baga ulei pentru PD, ca la renouri e coomonrail... tot aia icon_mrgreen.gif

@Adrian_BM : MANN


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_BM
post 17 Aug 2009, 11:07
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 August 09
From: Baia Mare




Multumesc kaktus. Dupa o cautare mai indelunga pe net am gasit filtru cautat. Mann W75/3 iar ulei am luat ELf Evolution 5W-30 care e numai pentru benzinare (dupa cum scrie in manualul masini).


--------------------
Renault Megane II Bicorp 1.6 16V 2003 - MM-06-HLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Waves
post 2 Sep 2009, 17:48
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 February 09




smile.gif Ca sa o lamurim once for all cu uleiurile, va invit sa cititi TOT de la acest link: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Sa o lamurim si cu aditivii, si mai ales, cu celebrul Magnatec: http://www.carbibles.com/additives.html

Va descurcati voi smile.gif Oricum, dupa ce cititi TOT, va garantez ca vi se vor da peste cap foarte multe chestii pe care le stiati sigure si de nezdruncinat tongue.gif: De fapt, abia acum veti fi cu adevarat informati.

This post has been edited by Waves: 2 Sep 2009, 18:03


--------------------
Renault Scenic RX4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 2 Sep 2009, 22:59
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Mare vrajeala site-ul ala... scris de un frustrat care vrea sa desfinteze n-spe mii de firme. Un pesimist care nu-si merita atentia. Ma rog, si-a format o parere si vrea ca toata lumea sa aiba parerea lui.

In ceea ce priveste magnatecul, e evident ca este doar o chestiune de marketing, reclama, treaba cu particulele magnetice. Totusi eu merg pe castrol wink.gif


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Waves
post 4 Sep 2009, 14:32
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 February 09




Frustrat zici ? smile.gif Vezi ca omul argumenteaza acolo si nu vorbeste dupa stele.

Sincer, nu cred ca ai citit vreo boaba inainte de a veni cu aceasta "concluzie". Nu il cunosc pe autorul site-ului respectiv si nici nu incerc sa ii iau apararea, dar ceea ce sustii tu nu este insotit de argumente logice.

"vrea sa desfiinteze n-spe mii de firme" nu mi se pare un argument suficient de solid. In schimb, informatiile oferite de site-ul respectiv mi se par mai mult decat pertinente si absolut LOGICE.

Ma rog...o fi doar parerea mea si a autorului site-ului respectiv ca e foarte importanta calitatea uleiului si mai ales a intervalului dintre schimburi.

Rolly, acum spune-ne pentru ce firma lucrezi ? smile.gif Joking...


--------------------
Renault Scenic RX4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryo21ro
post 14 Sep 2009, 19:42
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 February 08




salutare , sper sa ma ajutati si de data asta cu ceva raspunsuri.... Am megane 1 classic din 2003 1.6 16v si am facut recent schimbul de ulei . Dupa indelungi cautari pe forum am ramas hotarat pe ELf excellium dar cand am ajuns la magazin sa comand uleiul...vanzatorul pe care din intamplare il cunosteam mi-a recomandat ULEI BMW LONGLIFE 04 SAE 5W30 de care nu am mai auzit pina acum . Nu stiu din ce motive , am luat acel ulei si acum as vrea sa stiu daca am facut o mare greseala sau nu.

This post has been edited by maryo21ro: 15 Sep 2009, 06:31


--------------------
Renault Megane 2003/Classic/1.6 16V
[COLOR=blue]Megane I Classic 2003 1.6 16V[/COLOR][SIZE=1][FONT=Arial][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
te_rog_2004
post 25 Sep 2009, 10:34
Post #105


Ionut


Group: Members
Posts: 113
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Am facut revizia de 15.000 si mecanicul mi-a pus tot uleiul adica 5l, depasind pe joja nivelul uleiului cu o jumatate de cm, cum se poate scoate din ulei pentru a ramane la nivelul maxim?


--------------------
Renault Megane 2 2008/Manager - B-xx-XXX
Megane II Manager 1.5 Diesel 86 cp/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 25 Sep 2009, 10:41
Post #106


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




In primul rand, unde ai facut revizia?
In al doilea rand, te duci frumusel inapoi la mecanic sau la service si le ceri sa scoata din ulei 500 de grame(parca atat este diferenta - nu mai stiu exact).
Sau mai ai varianta trei sa desfaci tu busonul (nu de tot si lasi sa curga intr-un recipient) cantitatea care trebuie(eventual poti sa scoti putin mai mult si sa te joci tu ulterior cu el si cu masina parcata pe un plan drept sa-ti stabilesti uleiul la nivelul maxim (adica sa completezi biggrin.gif ).
Alt mod de a modifica nvelul eu nu cunosc.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
te_rog_2004
post 25 Sep 2009, 11:06
Post #107


Ionut


Group: Members
Posts: 113
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Multumesc de ajutor!

25 Sep 2009, 12:13:
Pai si mecanicul poate sa scoata altfel decat prin desfiletarea busonului de la baia de ulei?

25 Sep 2009, 13:33:
am vazut intr-un post scris pe pagina 3, cum poti sa scoti ulei cu seringa?pe unde?am nevoie de ajutor, nu am timp nici sa ajung in service si am nevoie de masina pt un drum mai lung.

This post has been edited by te_rog_2004: 25 Sep 2009, 13:33


--------------------
Renault Megane 2 2008/Manager - B-xx-XXX
Megane II Manager 1.5 Diesel 86 cp/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 25 Sep 2009, 13:41
Post #108


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Prin gaura jojei.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
te_rog_2004
post 25 Sep 2009, 13:50
Post #109


Ionut


Group: Members
Posts: 113
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Daca te referi la cea cu capac mai mare galben am desfacut-o acum si nu se vede ulei?


--------------------
Renault Megane 2 2008/Manager - B-xx-XXX
Megane II Manager 1.5 Diesel 86 cp/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 25 Sep 2009, 14:08
Post #110


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Joja e aia pe care vezi nivelul de ulei.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 25 Sep 2009, 14:26
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Nu,cea cu capac mare galben este locul prin care se pune uleiul,joja are un fel de inel galben.Vezi ca prin unele service-uri se poate aspira uleiul din motor.Nu iti recomand sa incerci sa umbli la busonul de la baia de ulei pentru ca aprope sigur nu vei reusi sa controlezi debitul de ulei care va curge,iar sa scoti uleiul pe acolo si sa completezi din acelasi ulei este exclus.

In aceasta saptamana am facut a 2-ua revizie,am schimbat uleiul Elf 10W -40 pus la prima revizie cu Motul 8100 X-clean C3 5W-40.

This post has been edited by petre 1: 25 Sep 2009, 14:43


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 25 Sep 2009, 14:57
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Eu am pus azi la revizia de 45.000,de fapt de 43.000 tot Excellium NF 5w40.S-au mirat mecanicii de el.M-au intrebat cati km am cu el si le-am zis ca vreo 13-14.000.Ei credeau ca maxim 8-9.000,asa de bine arata!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UTU2005
post 3 Oct 2009, 00:49
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 727
Joined: 14 September 07
From: Deva




Salutare, se apropie si la mine revizia de 45000km si sunt nedumerit ce ulei sa bag.Ma intereseaza sa fie cat mai silentios si bineinteles ok pentru motor.
Citeam mai sus ca a pus cineva MOBIL SYNT S 5W40 si ca este foarte silentios motorul...e adevarat?
ce a-ti alege MOBIL SYNT S 5W40 s-au cunoscutul Elf recomandat de producator?
S-au CASTROL MAGNATEC 5W40? care are specificatii destul de interesante!
Pentru 1.6 16V


--------------------
Renault LagunaIII 1.5dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 3 Oct 2009, 08:45
Post #114


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




hop si eu, ca-i vorba de oloiuri...
nu incep cu exemplul personal, ca nu se cade... o sa incerc ca explic cat mai succint cateva aspecte, intr-o ordine aleatorie...

1. uleiurile moderne, mai ales cele semi- sau sintetice, sunt suficient de performante ca sa isi pastreze proprietatile (ungere, racire, efectul de detergent, cel de compensare a jocurilor etc.) intre niste parametri optimi/necesari cale de multi km, functionand la regimuri termice si mecanice din cele mai variate ...
daca fabricantul zice ca intr-un motor d-al lui trebe bagat oloi ACEA B3, B4 sau mai stiu eu din care clasa de produs, relevant mi se pare sa turnam in baia de ulei zeama din clasa cu pricina, cu observatia de a spala motorul pe interior, daca se schimba si fabricantul...adica, daca se inlocuieste un ELF 5W40 cu Castrl, tot 5W40, eu unul recomand spalarea interioara a motorului cu una dintre zemurile dedicate existente in comertul nostru para-socialist... in caz contrar, consecintele ar putea fi din cele mai dezastruoase datorita probabilitatii foarte mari de a se forma depuneri carbonoase in cele mai inguste spatii ale instalatiei de ungere ... de aici pana la griparea motorului, nu e cale prea lunga...

2. zicea cineva ca uleiul dedicat motoarelor PD poate fi folosit cu incredere si la CommonRail.. acel cineva imi pare dezinformat... tehnologia Pompa Duza difera radical de CR. cum functioneaza, este off-topic. dar, ce vreau sa subliniez este ca PD are nevoie de un ulei oarecum aparte...altul decat ce trebuie pentru CR.

3.pe de alta parte, faptul ca motorul devine mai silentios imediat dupa schimbul de ulei e firesc: ulei nou, mai gros, umple mai bine interstitiile si "jocurile" dintre piesele in miscare ale motorului...

in concluzie, poate fi folosit orice clasa de ulei care se inscrie in plaja indicata de constructor. restul e la latitudinea potentei financiare a utilizatorului ...

personal, folosesc Elf Evolution SXR, de care ma declar multumit: si ca pret si ca performante.
schimbul il fac la un interval de 8-9000 km, iar filtre nu folosesc decat MANN. chiar daca au hartia facuta la Brasov... :-)

s.a.

daca apreciati ca va pot fi de folos si cu altele, just ask


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 Oct 2009, 11:09
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Eu am fost tentat sa trec pe Castrol,dar nu stiu daca chiar e mai bun decat exellium.Si te-as mai intreba cu ce sa curat si mai ales cum motorul in caz ca vreau sa schimb brad-ul!

This post has been edited by Catalinmodena: 3 Oct 2009, 11:12


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 4 Oct 2009, 22:59
Post #116


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




Daca trec de la elf 10w la 5 w este necesara spalarea motorului , este asa de notabila diferenta de functionare a motorului intre cele 2 modele ? m-am uitat in manualul de intretinere si singura diferenta am vazut-o la pornirea la rece , 5w o face la -25 grade pe cand 10w la -20 de grade

vine revizia acum si nu stiu exact ce sa pun
producatorul recomanda pt 1.6 16 v 10w si la prima revizia facuta in garantia dala mi-au si pus .

This post has been edited by L!nuX: 4 Oct 2009, 22:59


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 6 Oct 2009, 14:19
Post #117


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




huh...
sunt atat de multe de spus, iar in scris mi-e destul de greu...

dar, sa-ncerc sa fiu cat mai explicit si coerent:

apropos de spalarea interioara a motorului: exista in comertul nost' para-salbatic (si, cand il numesc asa, am motive intemeiate...) niste licori dedicate spalarii maruntaielor motorului. in general, solutiile astea au cam acelasi mod de utilizare: se plaseaza masina pe un plan cat se poate de orizontal, se aduce motorul la temperatura de regim, se opreste, se toarna zeama in el, se porneste, se lasa sa functioneze in ralanti timp de 10 minutele, se opreste si se goleste.
ceea ce va curge pe la buson, va fi un lichid absolut fluid (apa are un menisc mai mare decat zeama asta!!), de regula negru-pacura, cu un puternic miros de neofalina. se scoate filtrul de ulei (care va fi plin cu acelasi lichid), se scoate joja si busonul de umplere si se lasa sa se scurga bine de tot (cand faceam operatiunea asta, asteptam mai bine de o juma de ora...)... apoi, se insurubeaza busonul si filtrul (dupa ce in prealabil garnitura de etansare a fost mangaiata peste tot cu degetul inmuiat in ulei proaspat) si se toarna uleiul in motor. si cam gata...
ideea e ca atat timp cat solutia de spalare e in motor, sa nu se miste vehicolul pe fortele lui...!...solutia asta distruge legaturile chimice la nivel molecular ale uleiului (care, fara ea, oricat ar fi de uzat, tot mai are ceva calitati tribologice) si ...

de recomandat ar fi solutiile de spalat motorul pe baza de naftalina.
insa, in acest caz, "there is no room for errors": daca pe cutie/flacon scrie ca sa se lase 10 min motorul in ralanti, apoi 10 minute in ralanti sa fie; nu "spritz"-uri, nu turatii constante, nu ... nimic: ralanti si gata...
naftalina are obiceiul de a nu convietui pasnic cu cauciucul: ii place sa-l "manance". si cand se mai adauga si ceva temperatura, efectul e garantat...!... simeringuri, garnituri etc. imbatranesc prematur...


cat despre castrol vs. elf ... ma abtin.
despre castrol pentru auto nu stiu decat din auzite, iar parerile sunt fifty-fifty. cel putin despre magnatec.
despre elf excellium ldx, pot a-ti spune ca este uleiul pe care-l folosesc la masinuta din semnatura. si-s multumit de el: in cele 8-9 miare

cat despre indicii de temperatura (ca-s maximi sau minimi...), acestia spun ca intre valoarile termice ambientale respective ungerea se face in plaja normala de lucru, uleiul pastrandu-si cat mai putin alterate proprietatile fizico-chimice (capacitatea de ungere si preluare a jocurilor, gradul de viscozitate si onctuozitate, proprietatile de racire, detergente si antistatice etc.)..

cat despre pornire, indiferent ca afara sunt -25 sau -20 grC, ori +40 sau +60, tot "pe uscat" se face, indiferent de indicii de temperatura ai uleiului (poa' sa fie si -20w100...)... daca ar fi dupa mine, as recomanda utilizarea unui ulei 0w..., dar ...

(pe suprafetele interioare ale motorului ramane o foarte fina pelicula de ulei -cam 10% din cea creata curent de pompa de ulei-, care are importantul rol de a asigura reducerea frecarilor la pornire, pana cand pompa va crea presiunea nominala...-dar, asa se numeste in argou: pornire pe uscat...-
revenind la pelicula remanenta, este foarte adevarat ca ea este mult mai ferma la uleiurile cu plaja termica negativa cat mai indepartata de 0grC...)

daca recomand spalarea motorului la schimbarea tipului de ulei? ... chiar daca este al aceluiasi fabricant?... da, o recomand.
si o mai recomand la fiecare al 4-lea schimb, chiar daca se pastreaza acelasi tip de ulei, al aceluiasi fabricant ...
iar schimbarea filtrului de ulei recomand sa se faca la fiecare schimb de ulei ...


iar daca fabricantul recomanda un ulei dintr-o anumita clasa (10w40, sa zicem), daca optam pentru un ulei mai performant, efectele pot fi un fel de targuiala: raspuns mai ferm in gaze si consum relativ mai redus de carburant vs. consum de ulei posibil mai ridicat cu totate consecintele nefaste care apar in timp (catalizator infundat, bujii calaminate etc.).


:-O mamaaa, catamai postul!

This post has been edited by Adila16: 6 Oct 2009, 14:54


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UTU2005
post 7 Oct 2009, 15:33
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 727
Joined: 14 September 07
From: Deva




Offf...Doamne...greu este de decis in privinta uleiurilor, ce e si cu marketinkul asta.....
In fine, totusi ce a-ti alege intre:

MOBIL SYNT S 5W40 cica este foarte silentios motorul

CASTROL MAGNATEC 5W40

ELF EVOLUTION SXR 5W40

ELF Excelium 5W40

ELF COMPETITION ST 10W40

Pentru megane 1.6 16V 45.000Km

This post has been edited by UTU2005: 7 Oct 2009, 15:34


--------------------
Renault LagunaIII 1.5dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 7 Oct 2009, 15:35
Post #119


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




ELF EXCELLIUM NF 5W40 , ELF EVOLUTION SXR 5W40


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 8 Oct 2009, 11:55
Post #120


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06






wink.gif subscriu pentru elf sxr ... multumit de el...

personal opinion: am folosit si nf-ul si ldx-ul si nu prea mi-au placut: parea ca motorasul rontaie mai zgomotos, dar si ca merge mai incins ...la vreo 5-6 miare km le-am dat jos in pasul strengarului, fara retineri ...

8 Oct 2009, 11:56:


wink.gif subscriu pentru elf sxr ... multumit de el...

personal opinion: am folosit si nf-ul si ldx-ul si nu prea mi-au placut: imi parea ca motorasul rontaie mai zgomotos, dar si ca merge mai incins ...la vreo 5-6 miare km le-am dat jos in pasul strengarului, fara retineri ...

This post has been edited by Adila16: 8 Oct 2009, 11:56


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 04:25
Dacia