Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

alimentare carburant gresit

Madasm
post 16 Nov 2008, 20:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 November 08




Salut,

Am nevoie de un sfat.

Tocmai am patit-o... am alimentat peste 16-18l de motorina cu 41l benzina. Am mai mers max 10km dupa care am oprit masina pentru ca atunci cand acceleram incepea sa faca urat.
A doua zi am fost cu 2 baieti care au scos tot din rezervor si din furtunele ce duc la motor, am pus motorina, au resetat de 2-3 ori calculatorul de langa baterie si gata. Deocamdata totul este ca inainte... adica merge ok, numai ca dupa ce opresc motorul, se mai aude un mic zumzait acolo langa calculator(sub capota) cateva secunde dupa care se opreste(asta se aude doar daca ridic capota si ascult atent).
Masina are 6000km.
Este posibil ca in perioada urmatoare sa apara probleme?
Ce fel de probleme as putea avea acum curand?

Multumesc anticipat!!!


--------------------
Renault Megane II 2008 1.5dCI 85 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_moga
post 16 Nov 2008, 20:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 9 December 06




Schimba si filtrul de motorina.Am un prieten care a patit acelasi lucru si a distrus injectoarele si pompa de injecte.(numai ca el a mers pana s-a oprit motorul).


--------------------
ex Dacia / Renault ex LOGAN/ Laguna 2004 LAUREATE/2002 EXPRESSION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_b
post 16 Nov 2008, 21:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 29 May 08
From: Cluj Napoca




QUOTE(Madasm @ 16 Nov 2008, 21:37)
Deocamdata totul este ca inainte... adica merge ok, numai ca dupa ce opresc motorul, se mai aude un mic zumzait acolo langa calculator(sub capota) cateva secunde dupa care se opreste(asta se aude doar daca ridic capota si ascult atent).


Tind sa cred ca zgomotul e normal pt. ca asa face si a mea si nu am motive sa o banui de vreun "betesug" tongue.gif



Daca masina a apucat sa functioneze suficient de mult cu amestecul benzina+motorina, e posibil sa ai probleme legate de uzura prematura a sistemului de injectie sad.gif din cauza ca motorina asigura si ungerea tuturor componentelor cu care intra in contact.

Totusi, nu e exclus ca atunci cand or sa apara problemele (DACA vor aparea) sa poti schimba piesele in garantie, cu conditia ca baietii de la service sa nu afle de micul incident ph34r.gif


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.9 dCi 2004 Luxe Dynamique - CJ 21 BFP
17", ESP, "Hands free", Audio Connection Box
Ex Logan Prestige 1.6 16v 2007
Ex 1310 Li 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianmihai1982
post 18 Nov 2008, 15:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 3 July 08




Sal
am patit-o si eu
in rezervor aveam 20l motorina si 40l benzina, masina fiind pe motorina
am mers 10 km mi-a dat injection fauls si s-a oprit motorul
am mers la service mi-a scos tot carburantul, am inlocuit filtrul de motorina si e ok, nu am avut probleme, modificari ale consumului
am facut si revizia de 10000 km dupa aceea si nu mi-a iesit nimic la testele normale facute de cei din service
asa ca depinde de masina, insa preventiv trebuia schimbat si filtrul de motorina si curatate conductele
o zi buna


--------------------
Renault Megane 2007, Sedan Privilege 1,5 DCI 105 cp - B72NLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 19 Nov 2008, 10:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




mi s-a intamplat si mie ca la un diesel sa pun intr-un rezervor gol vreo 6 litrii de benzina..apoi sa realizez gafa si sa-l umplu ochi cu motorina..cum circulam mai mult cu benzina..si de stres am bagat EVO5...in fine n-a patit nimic...chair cred ca am ajutat-o putin....imi amintesca ca in armata la DAC 665 puneam preventiv cam o galeata de benzina fosta de 75 poate mai era vreo 60 de octani- in rzervorul cu marmelada iarna..era preventiv...si n-avea nici pe dracu...


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Nov 2008, 10:56
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Este o mica diferenta...acolo nu aveai injectie commonrail...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 19 Nov 2008, 23:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




un astfel de amestec am realizat si eu motorina + benzina, sunt 4 luni de atunci si inca nu am remediat problema, a fost punctul culminant cand i-am bagat benzina, a inceput cu "injection defailant", si s-a continuat cu multe alte probleme, poate si datorita nr de km 100k, m-am ales cu 3 probleme care nu le aveam inainte sa-i bag benzina...(motorul este mai zgomotos, aer pe instalatie=pornire grea,intreruperi in intervalul de turatii 1800-2000).
Dar stai linistit la nr de km pe care ii ai nu cred ca e problema, in afara de mine mai sunt si cazuri fericite....


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP 2007 - ** - ** - WAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 20 Nov 2008, 07:01
Post #8


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Imi puteti spune si mie cum puteti pune alt carburant in masina ? E chiar atat de greu de facut diferenta ?

Incep sa cred ca ar trebui forme geometrice diferite la pompe, in functie de carburant, ca vad ca e ceva destul de des intalnit... Sa fie motorina in forma de triunghi si sa nu intre in gaura de benzina, care e in forma de patrat, sau invers.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 20 Nov 2008, 07:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




Probabil obisnuinta e de vina. Nu e usor sa opresti 10 ani la pompa de benzina si dupa aia sa schimbi, mai ales daca e benzinaria de langa blocul tau wink.gif

Eu de fiecare daca cand pun mana pe pistolul de combistibil silabisesc in gand: D I E S E L; iar la mine nu se pune problema de obisnuinta ca schimb masinile ca pe ciorapi.


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dansora
post 20 Nov 2008, 10:05
Post #10


CISA


Group: Members
Posts: 480
Joined: 19 October 06
From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG




Eu propun celor de la Renault sa puna un avertisment langa "gura" rezervorului dupa ce deschizi clapeta.
"ESTI SIGUR CA NU VREI SA ARUNCI 3000 E DE POMANA?
ATUNCI VERIFICA BINE DACA AI POMPA DIESEL IN MANA!!!":P

Glumeam, evident. Sper sa nu-i supar pe cei care au patit-o, dar totusi, te gandesti:"M-ar rupe de bani o eventuala greseala. Hai sa fiu atent o secunda sa vad pe ce pun mana".
E adevarat si faptul ca cei mai multi dintre posesorii de diesel nu prea au idee care sunt urmarile.

Inca o data, sper ca nu am suparat pe nimeni. Pana la urma urmei oricui i se poate intampla.

This post has been edited by dansora: 20 Nov 2008, 10:06


--------------------
Kia Proceed GT 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Nov 2008, 16:04
Post #11


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu nu inteleg cum poti pune alt carburant si mai apoi, stiind asta, sa pleci cu masina pe rotile ei de acolo.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 20 Nov 2008, 20:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




in primul rand chiar au forma diferita pompele. nu poti baga o pompa de diesel in locul uneia de benzina, dar invers merge.
in al doilea rand nu e necesar sa bagi tu cu mana ta, poate baga altcineva pt tine...., sunt foarte multe situati in care te poti afla, dar cel mai bine e sa alimentezi cu mana ta si sa fi atent ,SI SA BAGI TOT TIMPUL DE LA O SINGURA POMPA DIN ACELASI PECO


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP 2007 - ** - ** - WAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 21 Nov 2008, 09:05
Post #13


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Asta cu aceeasi pompa, aceeasi statie, aceeasi strada si numai daca e soare afara e cam dificil. In general, eu incerc sa urmaresc acelasi tip de motorina, adica omv/petrom euro4 sau euro5, functie de cum am chef.

Treaba cu pusul altui fel de combustibil, se paote evita cu un pic de atentie. Intr-o statie omv, undeva departe, prin tara, un ajutor dinala de acolo, s-a infipt in pompa verde, a bagat-o pe gaura si norocul meu a fost ca am cascat ochii, ca altfel ii facea plinul cu benzina. Scuza omului a fost ca nu a auzit motorul, iar eu am intrebat (nepoliticos, recunosc) daca nu stie sa citeasca, pentru ca scrie mare alaturea ce sa pui.

In alta ordine de idei, nu m-am grabit niciodata la pompa, si asupra felului de motorina m-am hotarat la fata locului, evitand astfel problemele si incompatibilitatile cu benzina. smile.gif


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi Ianuarie 2008 / LMSE - B-81-LXV
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:01
Dacia