Megane 2 diesel - sfaturi pt cat mai multi km
![]() ![]() ![]() |
Megane 2 diesel - sfaturi pt cat mai multi km
xadione |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 May 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2008 Authentique
|
|||
tolo |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
Carja cat cuprinde. Si te duce lejer.
|
--------------------
renault
megane
2008 1.5
- buc
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Motorul daca are compresia buna si nu mananca ulei te duce.
Turbina in schimb depinde mult de cum a fost exploatata masina. In principiu ca sa nu obosesti turbina ar trebui sa nu mergi subturat cu masina, sa nu accelerezi brusc maxim cand e motorul rece ( nu se face ungerea bine), sa nu opresti motorul imediat dupa mers rapid, turat pentru ca nu se evacueaza gazele arse bine si in timp pot duce la defectarea turbinei. Partea buna e ca se repara/schimba cu costuri relativ decente (1000/3000 ron). Succese |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007/1.9DCi/Privilege
- B 73 UWU
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
xadione |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 May 14 ![]() |
Dar la cat e recomandat? 2500? In oras cel putin, nu prea am unde sa merg in reprize la 3000 de ture? Poate cel mult a treia...
|
--------------------
Renault
Megane II
2008 Authentique
|
|
Silk |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
[quote=floricelu71,30 May 2014, 09:50]
Turbina in schimb depinde mult de cum a fost exploatata masina. In principiu ca sa nu obosesti turbina ar trebui sa nu mergi subturat cu masina, sa nu accelerezi brusc maxim cand e motorul rece ( nu se face ungerea bine), sa nu opresti motorul imediat dupa mers rapid, turat pentru ca nu se evacueaza gazele arse bine si in timp pot duce la defectarea turbinei. [/quote Ai dreptate aici, mai putin cu explicatia legata de opritul motorului dupa un regim turat. Problema se pune astfel : uleiul care intra in turbina are SI rol de racire. Dupa un regim de mers cu turatii ridicate, temperatura din partea turbina poate urca pana spre 900 grade, iar temperatura partii compresor este aproximativ egala cu temperatura atmosferica. In momentul in care ai oprit motorul imediat dupa o portiune de autostrada unde ai mers constant peste 3000rpm, de exemplu, componentele turbosuflantei cedeaza temperatura in mod diferit si in acelasi timp revenirea dimensionala este diferita. Daca te opresti in benzinarie, de exemplu, opresti motorul imediat, si dupa 30 min il pornesti, jocurile axiale si radiale sunt total diferite fata de momentul in care e turbina "rece" sau "calda", si in acest moment ai uzurile mari. Sfat : dupa un regim alert, lasa motorul sa mearga la turatia de relanty cateva minute, pentru ca uleiul sa raceasca componentele turbosuflantei. Astfel reduci uzurile mari. Lucrurile pe care le-am afirmat mai sus se aplica si in cazul turbosuflantelor cu circuit de racire cu apa. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#7
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
de curiozitate, cum ai reusti sa iti iei teapa la km? intreb pt ca si eu am cumaprat meganul sh tot pe la 80k km, dar am puricat bine masina pana sa dau banul ...
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
xadione |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 May 14 ![]() |
Am mers cu o ruda care se cunostea cu proprietarul, eu eram deja surmenat de cate masini vazusem si "testasem" si am trecut peste verificarea km reali... cam asta e pe scurt povestea.
|
--------------------
Renault
Megane II
2008 Authentique
|
|
floricelu71 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 22 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Acum nu mai ramane decat sa te bucuri de ea.
A iesit cam scump. ~5500eur. Si care ma gandeam sa dau Meganul meu Privilege de 1.9 dci, cu toate cele schimbate si distributia facuta plus alte imbunatatiri la 5800. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007/1.9DCi/Privilege
- B 73 UWU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 16:56 |