Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fuge spatele la viteze mari

jetatae
post 31 Oct 2008, 19:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




Salut si respest la toata lumea.Sunt un nou posesor de Laguna 1.9 dci 2002 superba dupa mine si dupa altii dar o mica problema am cu ea si poate ma puteti ajuta voi; la viteze mai mari cind intri pe viraj mai strins parca fuge putin de spate sau asta e senzatia pe care o am eu si as dori sa stiu care e cauza sau daca a mai avut cineva aceste manifestari ale masinii.


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 19:19
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Amortizoarele in ce stare sunt? Ai facut cu test de amortizoare?
ce anvelope ai pe spate? Care ste gradul lor de uzura?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 31 Oct 2008, 19:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




am genti pe 17 si amortizoarele sunt la 70 la suta


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 19:25
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




ok, nu mi-ai spus de anvelope... Ce marca si ce grad de uzura au...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 31 Oct 2008, 19:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




gumele sunt ok nu cred ca e de la gume


31 Oct 2008, 20:28:
sunt michelin si as zice undeva la 65 70 la suta


This post has been edited by jetatae: 31 Oct 2008, 19:28


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 19:45
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La un grad de uzura de 65-70 este foarte probabil sa fie din anvelope...
Mai ales ca acum a dat putin frigul si daca ai anvelope de vara, acestea isi pierd din proprietati de la 7-8 grade in jos...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Irish
post 31 Oct 2008, 19:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 11 September 08
From: Bacau .




Pai dak toate is OK e dubioasa treaba ... .La mine cauciucele is cam uzate ,undeva la 50% , da se tine k-lumea pe viraje nam treaba . Eu zic sa mai verifici odata suspensile ,rotile cu tot ce mai au ele pe acolo smile.gif . Parerea Mea !!

Bafta !!


--------------------
Renault Laguna II 1.8 Dynamique - BC 05 JMU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 31 Oct 2008, 20:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




eu zic ca nu nici o problema stai linistit.... eu sunt de parere ca la viteze ridicate suspensia e setata foarte bine in sensul ca masina mai degraba are tendinta de a supravira ( a fugi de spate) decat a subvira. Oricum daca ai incercat ai vazut ca esp lasa masina sa derapeze putin dupa care intervine si redreseaza masina. Tot ce trebuie sa faci este sa mentii constant virat volanul in directia in care vrei sa mergi sa nu te apuci sa tot invarti de volan.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Oct 2008, 20:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cam ce intelegi tu prin viteze mai mari?
Eu cred ca singura problema e viteza prea mare.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzavalau
post 31 Oct 2008, 21:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 9 February 08
From: Petrosani




blush.gif $$ilvviu Postat Astăzi, 20:52
Cam ce intelegi tu prin viteze mai mari?
Eu cred ca singura problema e viteza prea mare! subscriu in totalitate,unii nu au "limitator" de viteza si dupa aceea .........popa.gif


--------------------
KGM Korando 1.5Tgdi Black/2024 /C300 - HD 55 BXL
Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 31 Oct 2008, 21:02
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




cam la 110 115 face urit poate cumva sa fie din bucsile alea pacatose de pe spate ca , cam bat ele


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Oct 2008, 21:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu prea are cum sa fie din bucse.
110, 115 poate fi o viteza foarte mare pentru anumite viraje.
Depinde de curba pe care intentionezi sa o "ataci" cu aceasta viteza.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sp!ke
post 31 Oct 2008, 21:12
Post #13


Membru dreptaci


Group: Members
Posts: 421
Joined: 13 October 07
From: Bucharest




Pai... la viteza aia, nu cred ca poti lua o curba cu o deschidere mai mica de aprox. 120 grade (in conditii de siguranta). Daca la 115-120km/h iei o curba la 90 grade... te cam duci in balarii cu esp cu tot...

This post has been edited by Sp!ke: 31 Oct 2008, 21:13


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw 2007/2009 Laureate
Renault Logan... by Dacia...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 1 Nov 2008, 00:02
Post #14


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(tzavalau @ 31 Oct 2008, 21:01)
blush.gif $$ilvviu  Postat Astăzi, 20:52
  Cam ce intelegi tu prin viteze mai mari?
Eu cred ca singura problema e viteza prea mare! subscriu in totalitate,unii nu au "limitator" de viteza si dupa aceea .........popa.gif
*




pai da ,eu cred ca am devenit prea pretentiosi,daca intri cu viteza in curba mai sant si ceva denivelari,ca asa este pe la noi,cum sa nu ti se para ca nu este stabila

eeee vedeti ca eu ma rog pentru voi sa fiti sanatosi nu pentru verdeata..... smile.gif


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Nov 2008, 00:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai normal ca fuge, fiindca e mult mai usoara pe spate decat pe fata... Nu e BMW sa aiba 50-50. Si in afara de asta, pe spate n-are punte independenta.

Deci, daca ai gumele putin uzate, fuge usor de spate.

N-ai ce-i face... asta e masina. Doar gume noi.

This post has been edited by andu911: 1 Nov 2008, 00:23


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Justincase
post 1 Nov 2008, 05:01
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 21 October 08




cauza e greu de determinat, poate sa fie:
1 anvelope
2 jenti descentrate
3 geometrie (bucsi defecte)
4 amortizoare


--------------------
BMW Z3 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 1 Nov 2008, 23:03
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




tind sa cred si eu ca e de la bucsile alea nenorocite de pe spate pt. ca gentile sunt ok


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 2 Nov 2008, 07:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




"gume" "genti" ce urat suna....parca ati avea carute


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 5 Nov 2008, 10:42
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




Incearca la curbe sa nu franezi, ci sa accelerezi. Adica franeaza inainte de curba, nu intra in curba cu piciorul pe frana, ci accelereaza acolo. Evident, nu la viteze f mari. Spune apoi diferenta, pls.


--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 5 Nov 2008, 11:01
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai asta tine de abc-ul soferiei.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 5 Nov 2008, 11:16
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




Da si nu...in sensul ca asa se face corect, insa depinde ff tare de masina. La cea veche puteam sa franez cat voiam in curbe, era preparata. Suspensie joasa, cauciucuri cu talon mic, etc, masina era fff rigida. Statea extraordinar pe sosea, insa pentru laguna stock nu e valabila oferta cu 'franat in curbe' smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milik08
post 11 Nov 2008, 15:20
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 07




Aceeasi problema am avut-o si eu la Laguna mea. 120 CP, 1,9dci. Am un stil de condus mult mai agresiv decat multi altii. Dupa niste teste la service am descoperit ca aveam bucsele de pe puntea spate terminate si in plus, bara de torsiune rupta. Dupa remediere, nu mai am nicio problema pe curbe.


--------------------
Renault Laguna II VFIBG0 2004 - 55zav
Laguna II, 120 CP 1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 11 Nov 2008, 17:48
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




este exact ceea ce credeam si eu dar despre bara nu stiu inca trebuie sa ma uit la ea oricum vreau sa le schimb cit mai urgent. Multumesc pentru confirmare....


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Nov 2008, 22:57
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Bara de torsiune ? huh.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:28
Dacia