pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
ccristian1 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 11 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dCi
|
|||
aqua |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
so....nu am mai fost de mult pe aici....problema cu pornitul f lung de cand a venit frigul, aprox. 7 secunde invarte pana porneste...dar porneste, pe vreme cat de cat calda nicio problema
noroc ca am bateria buna (inca) si trage dimineata (desi la testul de mai jos a iesit ca ar trebui schimbata) ce-am mai facut intre timp .... fost la reno, verificari peste verificari, test clip, test cu eprubete, test pompa, toate facute dimineata cand apare problema....grafice frumoase, cu rpm, cu presiunea in sina etc...concluzia...toate in regula, nu stie ce sa-i mai verifice pe grafic am vazut cum intra bujiile...stau vreo 4 5 secunde, si incepe sa invarta....sta undeva pe la 300 de ture si invarte asa cam 7 secunde (in tot timpul asta presiunea in rampa e ok), intr-un final de facut turele astea pe la 300 rpm pleaca deodata si totul e ok prima intrebare, e posibil totusi sa nu dea injectoarele cum trebuie, desi presiunea e ok? zice unul ia verifica bateria....ce sa vezi, testerul lor zice "replace batery"...oau....in sfarsit ceva ceva...ramane sa incercam a doua zi de dim cu o bateria de la ei...a doua zi de dim, bateria peste a mea, boton ... nexam...aceeasi deziluzie singura propunere e sa imi bage o solutie de curatat injectoare ...150 RON si poate merge ...refuz si am plecat problema o am in continuare. dar ce am mai testat astazi.... o chestie care am citit-o pe forumul de opel si care mi se pare pertinenta sa vezi daca e vb de dezamorsare pompa dau prima cheie la rece, invarte mult ca de obicei, pleaca....o las asa la relanti vreun minut si o opresc reinitializez totul, dau o cheie din nou, pleaca, invarte cam 3 4 secunde acum (mai putin decat prima data dar oricum mai mult decat ar trebui), si pleaca.. concluzia...dupa ce a pornit si a stat la relanti, eu zic ca avea timp sa amorseze pompa, si la doua cheie ar fi plecat instantaneu (daca era pompa de vina)...a pornit cam la fel deci eu elimin chestia cu dezamorsatul pompei (care oricum o stiam pt ca pe cald afara nu are problema) continui sa cred ca tine de partea de bujii, respectiv releul de preincalzire stiind ca bujiile sunt bune, ramane sa vad daca primesc curent la pornire, si aici am nevoie de pareri si ajutor....e vreo minima sansa sa fie bulit ceva acolo dar totusi sa nu iasa pe tester, ca astia de la reno daca nu le iese nimic pe calc nici ca mai verifica de mana cum as putea verifica releul, sau ca dim. primeste curent bujia ? martorul e in regula, se aprinde, sta aprins cat crede el, se stinge si imediat incepe sa invarta acum, poate gresesc cum gandesc si astept pareri: ma gandesc ca fara ajutorul bujiilor pe frig trebuie sa faca cateva cicluri (astea 7 sec) pana aerul ajunge la temp necesara ca sa se aprinda motorina si sa porneasca apoi aerul din cilindri devine cat de cat ok si atunci imi explic a doua cheie care pleaca mai usor sigur dupa rulat 5 minute sa zic, daca opresc pleaca fara probleme imediat lasata la -5 grade vreo 3 ore pleaca fara probleme, aproape nici nu mai sta pe bujii am scris ceva, poate aveti rabdare si imi ziceti cum sa verific partea asta de bujii si daca are sens ce am zis mai sus merci This post has been edited by aqua: 16 Dec 2010, 19:47 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
99AIM |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Man nu este nici un releu ca-ti dadea pe tester eroare circuit preincalzire-patit de mine cu bujiile si nu stiau ce este,releul sau bujiile, tu sigur ai una din prob urmat:
- Ori ai vreun oring ciupit la mufele de pe furtune de trage aer pe undeva - Ori trage aer pe langa injectoare,se etanseaza cu o pasta verziuie. Curios ca cei de la Renault nu i-au dat de cap daca presiunea in rampa e ok,nu da mult pe retur....astea au mai ramas pe partea de injectie. Poate fi si ceva pe partea electrica a electromotorului sau chiar bateria slaba. Incearca sa o amorsezi inainte de pornire si eventual baga ceva alpin diesel si vezi ce zice, a mea tot n-am descoperit ce avea dar de cand a dat frigul si-a revenit miraculos. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
rombul |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca bujiile incandescente au o anumita uzura dar nu intratat sa nu-si faca treaba .Daca era releul cred ca martorul bujiilor nu se mai stingea,dupa prima pornire si un rulaj de x km este ceva normal sa porneasca mai usor intrucat cilindrii motorului sunt calzi.
Fara bujii M.A.C-ul porneste f greu -aerul prin compresie nu cred ca ajunge la temperatura de autoaprindere a motorinei. Parerea mea este ca automobilul tau nu are nimic. |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
aqua |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
nu zic ca ce am zis eu mai sus e singura posibilitate, la fel nu pot sa zic ca nu e posibil ce zici tu
dar ma intreb, trage aer fals doar cand temperatura de afara scade sub 7 grade si cum trece peste pragul asta nu mai trage? daca poti sa imi dai o explicatie logica la asta ok ma gandesc mai mult si la chestia cu aerul tras asta cu electromotorul nu stiu...mai multe detalii? bateria nu cred sa fie slaba daca are putere sa invarta in fiecare dim cate 7 8 secunde si in restul zilei nu fac drumuri prea lungi ca sa se incarce...cred ca era terminata de mult in conditiile astea...plus ca am incercat cu una buna si la fel a pornit (e adevarat reno a zis ca pe tester trebuie inlocuita, dar cu 2 sapt inainte verificasem la un service si a iesit ca e buna bateria ![]() rombul merci, dar am trecut cu masina asta prin 3 ierni si stiu cum ar trebui sa porneasca, si unele pe la munte la -25 grade cel mai mult cred ca a stat sa incalzeasca bujiile si sa invarta undeva pe la obarsia lotrului ...2 nopti nemiscata la -25 grade...cand a pornit am zis ca mesteca bolovani garantez ca nu a invartit mai mult de 4, 5 secunde daca la -8 grade invarte 8 sec, ce sa fac la -15? daca are cineva curiozitate si rabdare, azi dim la -9 grade http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=594765&dv=1 This post has been edited by aqua: 16 Dec 2010, 21:07 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#66
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Incorrect linking code, zice la link-ul tău.
This post has been edited by VyRuZ: 16 Dec 2010, 21:13 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
aqua |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
acum 5 minute mergea...
http://www.fileshare.ro/13229999912 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Mihai C |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 1 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Si eu aceeasi problema...pornire grea de cand a venit vremea rece,m-am dus la SERUS,facut diagnoza si concluzia e ca nu are absolut nimic...asa ca o las in pace sa porneasca cum vrea ea...
@aqua la tine porneste greu greu,nu stiu ce sa zic.. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1/Ranault Kangoo Maxi 1.5 DCI
2005/2014 Megane Sedan 2.1/1.5 DCI 2005
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 2007 Kangoo 1.5 DCI 2014 |
|
VyRuZ |
![]()
Post
#69
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Săraca de ea, aqua, ce se chinuie!
![]() Parcă stau cam puțin aprinse bujiile, la mine stau, PARCĂ, mai mult. Ai încercat să le schimbi? Eu asta aș face prima dată. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
aqua |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
pai se cam chinuie..ce sa-i fac ca eu vreau sa o fac bine da' nu stiu de unde sa o apuc
![]() prima data a facut figura cand a venit primul val de frig am fost imediat, am verificat, 2 bujii din cele originale erau arse, am luat 4 noi, montat a doua zi cu 4 bujii noi la fel de nasol si asa a mers pana s-a incalzit un pic afara dupa care a inceput sa porneasca ok acum a venit iar frigul si a inceput din nou ce am facut intre timp, de iarna trecuta ... doar pus xenon, o mica problema cu AC si revizii obisnuite filtre, ulei am mai citit, mai e cica un senzor de captare turatie sau asa ceva care poate e murdar ?! This post has been edited by aqua: 17 Dec 2010, 00:12 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#71
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
@aqua, si mie imi porneste lung dimineata dar parca electromotorul invarte mai cu viata motoru. A tau se aude parca in reluare fata de cum face a meu cand ii da la automat.
Maine dimineata voi incerca si eu sa filmez si postez. Pana acum nu m-am uitat la conductele de motorina, poate maine daca am timp. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#72
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Da, de problema cu A/C-ul știu.
![]() ![]() Eu aș face un test cu o baterie bună, dar conectată direct la borne, nu cu șunturi și așa mai departe. Am încercat să pornesc Octavia lu' taică-meu astă-iarnă, după ce rămăsese fără bacterie, dându-i curent de la un alt diesel cu cabluri custom, din cablu de aparat de sudură, și tot ntz. Până nu i-am luat baterie, nici nu a încercat să pornească. Vezi de la cine împrumuți una. Eu constat că dacă o pornesc la zi, pleacă la fel ca vara. Dacă o las 2, 3 zile, pornește ușor mai greu, adică mai învârte o dată. Dar nici pe departe așa. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
La mine nu tine asa de mult, 2-3 secunde. Frigul e vinovat. Asa imi facea si iarna trecuta am lasat-o in pace. Cand nu e ger afara porneste perfect.
Sincer iti zic ca am vazut mutle masini sa porneasca mai greu nu numai renouri, pe ger, iar unele sa nu mai porneasa deloc, si cum se incalzeste pornesc. Eu ma gandesc la o chestie, la noi plecarea e automata si cred ca bujiile nu stau cat ar trebui. Pe cand la o masina cu cheie pornirea e altfel; daca ai porni-o direct ar porni si asta la fel de greu. Gandeste-te ca daca era o problema era tot timpul, nu doar la ger. Parere mea. |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
aqua |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
merci de pareri, dar nu pot sa accept chestia ca e normal sa faca ca e ger, ca asa porneste la rece ca e diesel, etc etc, pt ca masina o am de 3 ani si o cunosc
ceva e clar ca nu ii place la frig tot la baterie ma gandesc sa mai fac o incercare, desi astia de la reno au incercat cu una buna si nimic, e adevarat nu m-am uitat exact ce a facut ca eram ocupat sa ma uit pe clip ce iese in momentul pornirii, a pus cablurile pe masina si bateria noua, inteleg ca nu e prea relevanta chestia cu cablurile This post has been edited by aqua: 17 Dec 2010, 08:30 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#75
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine se intampla uneori sa invarta 3, maxim 4 secunde zic eu, dar mi s-a intamplat sa invarta si 2-3 secunde uneori cand erau 10 grade afara...
![]() ![]() Oricum parca inainte, cand era mai tanara pornea mai la sfert... |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SorinCT |
![]()
Post
#76
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Am avut o surpriza azi dimineata. Acum cateva zile intr-o dimineata de -5 grade am dat sa pornesc masina si a mai invartit 1 data decat normal ( vara ). Am pus-o pe seama frigului, mi s-a parut normal.
Astazi dimineata la temperaturi mai scauzute ma asteptam sa o ia mai greu dar a pornit la sfert, fara alpin diesel, bujii stock din 2005, etc. Deci nu cred ca depinde intotdeauna de temperatura... Pe de alta parte mi-a spus un prieten ca azi dimineata (-5 grade) nu i-a pornit papucul diesel ca cica ii inghetase motorina in rezervor. Dupa ce a reusit sa-l porneasca i s-a oprit dupa 1 minut, nu mai avea motorina pe instalatie, era plina de bule de aer. This post has been edited by SorinCT: 17 Dec 2010, 12:47 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
rombul |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Cred ca mai depinde si de pozitia de oprire a pistoanelor din motor(daca vreun piston este oprit in pozitia coresp injectiei exista probabilitatea ca motorul sa nu faca o rotatie completa pleaca la sfert)
17 Dec 2010, 22:15: aqua-cati km are automobilul? ia compresia cilindrilor si vezi cum stau treburile This post has been edited by rombul: 17 Dec 2010, 22:15 |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
M-am bucurat degeaba ca imi porneste bine, azi dupa cateva zile de stat nu vrea de nici o culoare sa porneasca.
Nu mai am goluri de aer pe furtune, dar imi da injection failed.... |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
aqua |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
62 de mii are acum....
nu stiu de unde citisem sau mi-a ramas ideea ca cica daca masina pleaca singura doar dand drumul la ambreiaj ar avea compresia buna...eu am plecat si cu a doua de pe loc doar din ambreiaj si chiar a luat-o repede din loc, asa am auzit nu stiu daca e pe bune |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
99AIM |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Iaca ce-a patit si je azi dimineata:
Ma duc frumos la garaj sa plec cu Megane,inauntru cam -5 grd,pun bujiile sa incalzeasca oadata si apoi dau la automat,invarte cam 4-5 sec si o ia gatuit apoi cand sa ies din garaj o turez putin ca era zapada si hop ca se opreste....asa ca am repornit-o,a luat-o usor si inapoi in garaj,ma duc la Clio,porneste si ala cam greu ca are bateria originala de 3 ani si in sfarsit plec. Maine dimineata pe Megane il amorsez inainte si nu-i mai pun bujiile sa incalzeasca sa vad ce zice-eu sigur am ceva la vreo mufa unde trage aer finut,eu cred ca la filtru de motorina e localizata pb. This post has been edited by RamboX: 18 Dec 2010, 10:56 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
F.radu.florin |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 December 10 ![]() |
va salut pe toti... au inceput si la mine problemele si deocamdata inca mai evit sa merg la reprezentanta...ca stiu rezolvarea...buzunare goale, problemele care le am sunt:
- injection fault in mers daca merg mai turat 3200-3500 - a inceput de cand cand a venit frigul sa porneasca f.f greu...si mai apare si martorul din bord,,injection fault" (am schimbat si bateria cea veche avea aproape 5 ani...tot greu porneste, daca merg cu masina indiferent 10 minute sau ore porneste fara probleme, daca stationez o noapte porneste iar greu) -se vede si aer pe conductele transparente ( poate o fi doar din cauza filtrului sper..) daca cineva a mai trecut prin asta , va rog frumos..spuneti-mi si mie de unde sa incep verificarile..de la cele mai ieftine pana...la cele mai sigure ![]() va multumesc drumuri bune si probleme cat mai putine |
--------------------
renault
megane 2
2005
|
|
99AIM |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Mda,pe mine ma intriga faptul ca la a mea nu-mi da injection fault in bord nici la 4000rot/min dar tot porneste greu dimineata prima data,acu o sa incerc sa o amorsez inainte si sa fac o vizita la un service delphi autorizat, sa vad ce zice mesterul ca ma duc cu recomandare, asa telefonic cica sa-mi schimbe inelele de etansare la injectoare si apoi sa dea cu o pasta...si daca tot nu se rezolva sa dea pompa de injectie jos,sa vad caci m-a lovit si cam rau acu de craciun.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
Acum pe frigu' asta bagati motorina de iarna, ca ieri nu a vrut sa imi porneasca deloc pana la ora 13:00 cand erau afara 2 grade, ramasese in masina motorina euro diesel simpla.
Dupa ce mi-a pornit am bagat 20 litrii de top nordic am facut un drum de 200 km si azi mi-a pornit bine la -5 grade. |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
sadnaelb |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 November 10 ![]() |
daca a avut cineva probleme la 1.5 dci, sa nu-i mai porneasca deloc nici la a 8-a cheie?
m-am dus la service au dat cu spray de pornit, a pornit s-a incalzit, apoi la rece iar e moarta. daca stie cineva din ce ar putea sa fie va rog dati-mi si mie o parere. ms la cald porneste la sfert, sum s-a racit ioc, ms inca odata This post has been edited by sadnaelb: 27 Dec 2010, 21:52 |
--------------------
renault
megane2
2004
- bz
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#85
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
bujiile
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
solidconvert |
![]()
Post
#86
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
VyRuZ |
![]()
Post
#87
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
La MOL scrie la pompă că motorina din perioada de iarnă duce -20 sau -25 de grade. E același sticker atât pentru aia normală cât și pt. cea scumpă.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
rombul |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
motorina normala si porneste pe frig destul de bine,nu am cronometrat cat invarte electromotorul dar dupa o rotatie completa a pistoanelor porneste.
|
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#89
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Salut. Si eu am bule de aer pe tur,o amorsez si vad cum se reintorc bulele in para. Din cate stiu para are o supapa unisens care nu mai tine.
Imi pornea greoi la temperaturi de pana la -3 grade,dar cand este mai frig porneste mai bine. Cred ca si din Calculator care la temperaturi mai scazute incalzeste mai mult bujiile. La Diesel un rol important pe timp de iarna il are bateria si motorina. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
Eu am toate furtunele pline de la para in continuare, dar cel care intra in para este gol.
Sa fie de vina valva unisens din para? sau ce altceva? This post has been edited by LUC1AN: 30 Dec 2010, 14:17 |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:36 |