Aerisire apa motor, garnitura arsa sau doar goluri de aer?
![]() ![]() ![]() |
Aerisire apa motor, garnitura arsa sau doar goluri de aer?
gaby20045 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gaby20045 Group: Members Posts: 37 Joined: 10 September 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
21
- B 11 CKJ
1989
|
|||
aurel82 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 December 07 From: braila/iasi ![]() |
salut,la mine facea la fel dar sau spart dopurile dev la chiuloasa si m-am hotarat sa schmb garnitura,dar incearca totusi sa o aerisesti bine,apropo ce motor ai?
|
--------------------
Renault 21/Espace
L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt
- BR 03 MRE/BR 03 JGD
1988-TL/1990-GTL/2000
|
|
gaby20045 |
![]()
Post
#3
|
![]() Gaby20045 Group: Members Posts: 37 Joined: 10 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Masina e un Renault 21 GTS(L48), caroseria 3 volberlina, 4 usi, motor tipul F2NC710, 1721 cilindree, putere maxima (kw) 65. Sper ca am dat toate detaliile (am "recitat" din talon). Apropo, afecteaza rau motorul faptul ca e pe gaz?
Si totusi, cum o pot aerisi, ca as face asta daca as stii exact tehnica, la dacie dupa cum am zis stiam, la asta habar nu am. Oricum cred ca are un amestec si faptul ca are in loc de vas de expansiune o sticla. Momentan incepe sa imi para rau ca am luat-o, dar imi convine faptul ca nu troncane, piesele sunt inca bune (merg si geamurile electrice). Rugina nu are, mici inceputuri la prag, avand prag fals nu ma mira, are mp3 sony pe ea, insa ma gandesc la vopseaua de pe ea, ar fi o minune sa fie cea originala. Mai multe detalii nu stiu sa iti dau ca nu ma pricep deloc la ea si nici nu cunosc pe nimeni care se pricepe. |
--------------------
Renault
21
- B 11 CKJ
1989
|
|
eugenleonard |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 November 08 ![]() |
Desi ultima postare e cam veche eu ma incumet sa mai scriu cate ceva.
Si masina maea a fost pe gaz dar o buna perioada am fost multumit cum a mers pana cand mi s-au dus cuzineti au ceva de genul, in ciuda faputlui ca ii puneam numai ulei special si aveam grija ca apa sa fie acolo. la fel se intampla si la mine si eu o aeriseam pe la furtunul care duce la dulia de gaz...eu tineam furtunul scos si altcineva punea apa pana isi facea circuitul complet. si asa ma chinuiam mai mereu, asa ca am hotarat sa scot gazul si merg numai pe benzina chiar daca consuma mai mult asta e....macar stiu ca merge ![]() daca mai alte probl. te rog sa ma anunti eu cred ca le-am avut pe toate dar tot iubesc masina asta ![]() |
--------------------
renault 21 ts
renault 21 ts
1986 sa ne bucuram de viata :)
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#5
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Teoretic, daca este motorul de 1,7, ar trebui sa aiba radiator cu vas de expansiune incorporat si cu termocupla pe el. Faptul ca are vas de expansiune ma face sa cred ca fosul proprietar a facut ceva modificari si circuitul de lichid nu se mai face cum trebuie. Ar fi utila o poza cu compartimentul motor, sa ne dam seama ce si cum.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
gaby20045 |
![]()
Post
#6
|
![]() Gaby20045 Group: Members Posts: 37 Joined: 10 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate si mie a inceput sa imi placa masina. Insa deja o am de 3 luni si am cam inteles cum sta treaba cu ea. A trecut prin vreo 5 maini ( de fapt 10 maini si 10 picioare :-)) - 5 proprietari) si era normal sa ajunga in ultimul hal. Fostul proprietar a facut foarte multe compromisuri, adaptari, improvizatii mai pe romaneste. Se vede ca radiatorul nu este cel original, nici alternatorul, filtrul de aer e facuta o improvizatie de la unul de dacie, cand am luat-o filtrul era aruncat pe jos prin compartimentul motorului. Termocupla are, vasul de expansiune era de fapt o sticla din plastic cand am luat-o. Am facut rost de un borcan de dacie, am nutat plamanul de la gaz si i-am facut loc in acelasi loc ca la dacie.Desigur, eu nu am vazut nici o imperfectiune cand am cumparat-o, eu tot ce am vazut la ea a fost felul in care torcea motorul.
Acum acel tors s-a transformat in huruit, zici ca e tractor, ca mi s-a ars garnitura de la saxofon. Am reusit performanta de a-i face praf electromotorul, mi-a ramas cuplat din cauza contactului si din forta motorului l-a rupt bucati. Am luat altul nou, contactul tot acelasi e si va ramane, ca nu am putut sa il dau jos cand am vrut si acum deja nu mai am bani. Cheia de la incuietoare mi s-a rupt, merge sa descui usa insa de inchis merge doar cu siguranta :-<. Miroase ingrozitor in habitaclu de la garnitura aia arsa si de la gaz, consuma enorm dupa parerea mea si din ce mi-a zis fostul nu mai are carburatorul original (ala era dublu corp si probabil ca radea si mai tare). Cablul de la acceleratie este de fapt un cablu de la frana de bicicleta adaptat :-o - imaginatie bogata a fostului- acesta mi-a sarit in intersectie, am reusit sa il pun provizoriu, sa pot ajunge pana acasa, si de atunci numai asa merg. Am reusit sa merg cu ea pe gaz cu 160 km/h, viteza maxima, nu se simtea, insa am mai zis in alt post, nu voi mai repeta experienta. Ca sa o aduc la lumina imi trebuie destul de multicei bani, care nu cred ca se merita. O voi mai tine cat voi putea de mult, voi face si eu compromisuri, si ori iau una muuuult mai buna, ori... E prima mea masina personala, pana acum am condus dacia lui tata din 1992, din pacate aceasta a luat drumul rematului, ca deh, cerea alta noua. P.S. O poza cu motorul voi pune, sper maine, pana acum nu mi-a trecut prin cap sa ii fac la motor. Pana una alta pun una cu ea. Nu va lasati pacaliti, masina e foarte jegoasa, nu am mai spalat-o de 2 luni. ![]() 04112008_005_.JPG ( Size: 216.7k ) Number of downloads: 569 04112008_003_.JPG ( Size: 220.04k ) Number of downloads: 566 04112008_007_.JPG ( Size: 233.98k ) Number of downloads: 560 04112008_004_.JPG ( Size: 251.93k ) Number of downloads: 545 |
--------------------
Renault
21
- B 11 CKJ
1989
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Da, pacat de ea. E o confirmare a faptului ca romanul, chiar daca nu are mijloacele necesare trebuie sa fie fudul...ma refer la fostii proprietari, nu la tine. Daca esti din Bucuresti si te pricepi, cred ca iti pot da niste idei si o mana de ajutor. Tre sa vad daca mai am radiatorul vechi de la a mea, care avea vasul incorporat, l-am schimbat pentru ca pierdea nitel lichid pe la un coltisor, nu am mai vrut sa ma chinui sa il repar sau sa vad exact de ce curge...cred ca mai am si un carburator Solex, la care e nevoie de o flansa noua. Contactul merge de Dacia SuperNova sau de Logan. La fel si setul de yale, merg de Logan si costa cam 100 RON in vitan, contact cu chei si butuci.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
gaby20045 |
![]()
Post
#8
|
![]() Gaby20045 Group: Members Posts: 37 Joined: 10 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, sunt din Bucuresti. Aveam planuri mari pentru masina, luasem imprumut de la banca dublu sa fiu sigur ca imi ajung banii sa o fac cat de cat. Insa am fost nevoit sa platesc vreo 1000 euro la facultate si acum va trebui sa ma tarai cu ea asa. :-< Ma oftic pentru ca i-am schimbat termostatul, i-am pus antigel si i-am facut aerisirea (teoretic) si mi-a aruncat 2 litri afara :-(, nu stiu de ce. Bani aruncati de pomana pentru ca deja folosisem tot antigelul si am fost nevoit sa completez cu apa. Asta e. Va trebui sa o iau de la capat. E greu pentru ca nu ma pricep, insa vorba aia, nevoia te invata. Un singur talent are masina asta, multe din piesele mai mici se strica si se repara singure :-)). Exemplu, nu mai mergea un bec pentru faza scurta, dupa 2 zile a pornit, sau la fel a fost cu becul de la torpedou si cu pompa de la tasnitorile de parbriz. Vreau sa ii cumpar garnitura aia de la saxofon ca prea zici ca am tractor :-)).
Atasez si pozele promise ieri cu motorul. Cand am luat-o arata intr-o stare si mai jalnica, motorul era camuflat de un strat de jeg, filtrul era aruncat aiurea, acum l-am prins temporar, e o improvizatie in toata regula dar nu am ce sa fac. pana la anul nici daca as gasi la super mega extra oferta nu as avea cum sa cumpar. Ma bucur ca am gasit manualele de la eugenleonard, sunt tari, eu gasisem saptamana trecuta, tot asa dupa multe nopti nedormite insa problema era ca oricat de deschis sunt la minte si adaptabil nu inteleg de nici o culoare spaniola. Era toata numai in spaniola :-))). Tare mult as vrea sa ajung si eu candva la o intalnire a membrilor de vineri, insa nu pot promite nimic. 10112008.jpg ( Size: 436.42k ) Number of downloads: 591 10112008_001_.jpg ( Size: 448.54k ) Number of downloads: 203 10112008_002_.jpg ( Size: 437.29k ) Number of downloads: 180 10112008_003_.jpg ( Size: 454.25k ) Number of downloads: 163 10112008_004_.jpg ( Size: 436.4k ) Number of downloads: 157 10112008_005_.jpg ( Size: 440.12k ) Number of downloads: 155 10112008_006_.jpg ( Size: 438.74k ) Number of downloads: 148 10112008_007_.jpg ( Size: 436.81k ) Number of downloads: 156 10112008_008_.jpg ( Size: 436.78k ) Number of downloads: 155 10112008_009_.jpg ( Size: 437.81k ) Number of downloads: 149 10112008_010_.jpg ( Size: 438.3k ) Number of downloads: 164 This post has been edited by gaby20045: 10 Nov 2008, 22:21 |
--------------------
Renault
21
- B 11 CKJ
1989
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
gaby20045, aerisirea trebuie sa se faca singura.... nu mai este ca la batrana dacie
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#10
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Este o carpeala ordinara, pacat de masina. Problemele vin de la modul in care a fost pus vasul de expansiune si cum au fost asezate furtunele.
Inainte de toate, intra in documentele scoase de pe net la capitolul racire si vezi ca trebuie sa fie acolo un desen cu amplasamentul diferitelor componente si forma furtunelor. Dupa care, incepi sa vezi cum le amplasezi si ce furtune trebuiesc schimbate. Fii atent la turul si returul circuitului de la calorifer, ca daca le pui invers nu e bine...Teoretic, vasul de expansiune ar trebui pus in stanga, pe oala de la amortizor, cu gaurile de furtune in jos, cel de Dacia nu e bun. Incearca cu unul de Logan sau Solenza/SuperNova, sa fie mai sus decat radiatorul... |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
gaby20045 |
![]()
Post
#11
|
![]() Gaby20045 Group: Members Posts: 37 Joined: 10 September 08 From: Bucuresti ![]() |
In partea stanga sa vina vasul? Pai acolo e aprinderea si bateria si alarma. ciudat. pana la urma din ce se vede carburatorul este original sau schimbat?
|
--------------------
Renault
21
- B 11 CKJ
1989
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#12
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
In partea stanga spre interior, nu unde e aprinderea. Din cate se vede la carburator, nu-mi pot da seama, dar nu pare sa fie al ei...Depinde de unde a fost adusa.
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
jungle_21 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 762 Joined: 18 February 07 From: Mures ![]() |
salutare.de cateva luni aud un bazait la motor...eu cred ca e pompa de apa.ideea e ca la inceput se auzea mai incet si nu tot timpul,acum se aude mai tare, asa ca un motoras de jucarie:D.ce ar putea fi?ideea e ca apa nu pierde pe nicaieri si de aceea sunt in dubii daca e pompa de apa sau nu.astept sfaturi sau pareri.multumesc!
|
--------------------
Opel/Renault
Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch
"04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
|
|
jungle_21 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 762 Joined: 18 February 07 From: Mures ![]() |
nimeni nimic?
|
--------------------
Opel/Renault
Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch
"04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#15
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Sa nu fie alternatorul...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
jungle_21 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 762 Joined: 18 February 07 From: Mures ![]() |
Pai la alternator am avut ceva probleme...cu releul de incarcare parca(l-am schimbat)...si periile(si alea le-am schimbat) da mai demult.o sa merg la un electrician sa vad ce e pe acolo..
|
--------------------
Opel/Renault
Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch
"04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:11 |