nelamuriri diesel vs benzina, pentru o viitoare posibila achizitie
![]() ![]() ![]() |
nelamuriri diesel vs benzina, pentru o viitoare posibila achizitie
sorin_f39 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|||
c_numele |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 20 December 07 From: Deva ![]() |
Marius WAS , cand o sa testezi viteza masini tale cu un GPS pe bord atuncea poti sa vii cu date concrete asupra vitezei, restu sunt presupuneri si imaginatie .
|
--------------------
renault
megane 2.2
2007 1.6 16 v Lux privilege
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(dantes @ 29 Oct 2008, 14:10) ...................... @moderatori ....Sper sa nu degenereze intr-un topic diesel vs benzina deoarece e neverending story ![]() deja s-a dus rau de tot in balarii! si ca sa imi dau si eu cu pararea... eu zic asa -Pentru situatia in care masina e folosita doar pt deplasare: 0-20/25000 km/an - benzinar (daca se poate un 16v e si mai bine), peste 25-30000 km/an - dizal (de preferat 1.9dci) -Pentru situatia in care masina se foloseste mai mult incarcata cu diverse chestii grele e recomandat un dizal pt ca trage bine la turatii mici -Pentru condus sportiv se ia una bucata 16v (ideal ar fi daca ar avea si turbina) si... se da talpa la greu (de preferat pe un circuit special amenajat)! Aberatii de genul "am mers constant cu 200 la ora" eu zic ca nu-si au rostul, pt ca cei 200km/h s-au atins pt 2-3 minute, apoi sunt convins ca s-a mers cu 100 (al dracu consum s-a dus la 13-14%!!! daca nu chiar mai mult). |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
cata70 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Pana la urma,nu prea s-a raspuns la intrebarile initiatorului topicului,am dat-o, fie in replici de genul ''ba a mea e mai buna'' ,fie in viteze maxime atinse sau tipuri de anvelope iar omu' poate e la fel de nelamurit...
Poate cineva care are atat un diesel cat si un 1,6 16 v(cum este''poseidon06'',care,din cate am observat, a facut de fiecare data observatii obiective,pertinente,cu privire la avantaje/dezavantajele fiecarei motorizari) are ceva de spus exact la ce vrea initiatorul topicului... ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru aprecieri, cata70
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
slider2 |
![]()
Post
#66
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
ms frumos tuturor pentru raspunsuri. o sa las topicul deschis pentru sugestii, dar daca mai exista abateri asa mari de la tema o sa cer adminilor sa inchida topicul.
poseidon06 intr-adevar a avut cele mai corecte, la subiect si bine argumentate posturi. pentru ca masina o conduce tata, voi lua in calcul si dieselul, dar.... problema este ca suma limita pentru viitoarea achizitie e 8000 euro, suma in care se regasesc doar meganeuri phI. benzinarele imi convin mai mult datorita kilometrajului mai mic. am gasit benzinar si cu 40.000km, dar majoritatea se invart in jurul valorii de 60.000km. in schimb dieselurile incep de pe la 80.000km. estateurile sunt oricum mai putine ca sedaneurile, iar cele 1.5 dci 100cp si mai rare, cel putin in suma de care eu dispun. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, intr-adevar, nu sunt multe 1.5 dCi-uri de 100CP dupa 2005, m-am uitat acum pe autovit...Dar tin sa iti spun ca in general pe la 40-60.000 km la motorul 1.6 apar cele mai multe din hibe, deci sansa foarte mare sa nimeresti o masina al carui proprietar s-a saturat sa schimbe la ea diferite piese (ambreiaj, bobine, fulie defazoare). Tata are 40.000 km si pana acum ii caraie fulia (cam o data pe saptamana, de vreo 10-12.000km) si a schimbat 3 bobine de inductie. Un 1.5 dCi la 80.000 km e ok, merg lejer masinile astea pana la 200.000 km, cand incepi sa mai bagi bani in ele, deci nu te speria de km. Raman la recomandarea cu facelift-ul totusi...mai bine mai strangi un pic, chiar daca e greu, dar te pui la adapost pe viitor de probleme mult mai costisitoare. Daca iei o masina adusa din afara, verifica f bine istoricul de service, mai ales daca e diesel, eventual ia seria de sasiu (VIN-ul) si verifica-l la un service renault (compara-l cu istoricul de service).
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
slider2 |
![]()
Post
#68
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
ms din nou pentru sfaturi poseidon06. si mie mi-ar place phII, dar cum masina e pt tata, tot el da si banii. phII este dupa 2006, pe cand la suma noastra limita in general gasesti 2004, mai rarut 2005. nu imi convin aia 80.000km, si nici tatalui meu, amandoi vrem ceva cu maxim 65.000km, iar in functie de pretul cerut pe ea cu revizia facuta.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
sincer desi am un diesel, iti recomand benzinarul, motivul
"POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA" asa cel putin scapi de un stres foarte mare pe care il avem noi toti detinatori de diesel, daca ti-a scapat tie s-au celui de la pompa benzina in rezervor, costurile pt reparatii depasesc cu mult asteptarile vb din experienta, am refuzat sa dau 8000 RON in service si ma carpesc cu ea pe unde pot, si am probleme si acum cu pornirea. daca as putea sa dau timpul inapoi mi-as lua un benzinar Sa nu te gandesti ca iti i-ai diesel si mai gasesti cate o galeata de motorina la vecinul ca lucreaza pe tir.....EXCLUSSSSSSS cunosc cazuri care si-au scris si pe bord motorinA, iar in momentul in care se da jos din masina sa alimenteze repeta in continuare MOTORINA, MOTORINA,...., alti au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza in concluzie o sa albeste de tanar daca iti cumperi diesel, chiar daca nu o sa ai probleme, simplul gand ca ti s-ar putea strica..... o sa te framante cand si cand, costurile eventualelor reparatii credema ca imi e frica sa trag si de volan cad ma gandesc ca e 8000 RON coloana de directie, sunt multe aspecte pe care trebuie sa le urmaresti cand iti achizitionezi un megane fie el motorina sau benzina intreaba pe cineva la service de probleme frecvente atat la diesel cat si la benzina, trebuie sa ti cint si de asta.. |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
2007
- ** - ** - WAS
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Marius WAS, nu te mai speria si tu de toate alea
![]() slider2, daca ramai la benzina, verifica asa: pornirea cu motorul rece (eventual du-te de dimineata intr-o zi si spune-i sa nu o porneasca de seara), vezi daca ii caraie fulia, eventual vezi daca a fost schimbata (sunt cazuri in care a picat si aia schimbata totusi...). Vezi bobinele de inductie, daca e picata vreuna, motorul nu merge rotund la ralanti, nu are forta, trepideaza urat. Cu ambreiajul, cupleaza frana de mana si incearca sa pleci de pe loc cu tr. intai, vezi cum tine, sa nu inceapa sa patineze...(asta se intampla la cald de obicei, dupa ce ai mers cu masina un pic prin aglomeratie). This post has been edited by poseidon06: 30 Oct 2008, 23:35 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Marius WAS |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
sorin_f39 nu te supara pe mine, dar sa incercam sa facem o diferenta intre calutii de la diesel si cei de la benzina:
sa zicem 115 caluti , asa subtirei buni pe sprint, dar care scot limba cand apare si sarcina mai mare pe hamurile lor, echivalentul la benzinar iar la diesel 101 caluti bine hraniti pur sange care nu simt ca e deal sau ca e vale, tot aia sunt si ca sa-ti dau peste nas ca vad ca tare te-ai amuzat cate capete de tractor sti tu ca exista in circulatie care sa mearga cu benzina, acola chiar e nevoie de putere, 45 TONE cu calutii aia subtirei pe care ii dezvolta benzina mai urci dealul negru la sfantul asteapta..... parerea mea o diferenta tot e |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
2007
- ** - ** - WAS
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#72
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Am condus de la Renault (motorizari Diesel), urmatoarele modele: Clio 3 (in jur de 1500 km), Megane 2.1, Kangoo.
Kangoo iese din discutie (este practic o cutie pe roti). Clio 3 1.5 dCi 70CP e o masina pentru femei. Masina era noua, asa ca motorul mergea frumos insa este foarte anemic. Clio este o masina mica, insa nu este chiar asa usoara cum ar parea. Megane 2.1 1.5 dCi 85 CP are un prieten de-al meu. Masina are in prezent 65.000 km. In afara de un consum foarte redus la 90 km/h, masina asta nu are nimic altceva. El si-a luat-o doar pentru consum, atat. Nu l-au interesat celelalte aspecte. Acum insa a inceput sa regrete alegerea. In nici un caz sa nu-ti iei motorul asta. Tu ai zis clar ca vrei ori benzinar ori 1.5 dCi 105 CP. Daca insa vei gasi vreun pret bun pentru un Megane cu 1.5 dCi 85CP sa nu-l iei. Pentru prietenul meu a fost primul Diesel. Si cand baga piciorul in acceleratie, credea ca are cea mai tare masina. Pana s-a dat si cu a mea si si-a schimbat parerea. Este un motor foarte anemic. Probleme datorate strict motorului nu a avut pana acum; are insa alte probleme mecanice, diverse zgomote, un amortizor terminat etc. Eu zic sa dai cu banul pentru ca asa nu te vei hotari niciodata. 30 Oct 2008, 22:01: QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:54) sorin_f39 nu te supara pe mine, dar sa incercam sa facem o diferenta intre calutii de la diesel si cei de la benzina: sa zicem 115 caluti , asa subtirei buni pe sprint, dar care scot limba cand apare si sarcina mai mare pe hamurile lor, echivalentul la benzinar iar la diesel 101 caluti bine hraniti pur sange care nu simt ca e deal sau ca e vale, tot aia sunt si ca sa-ti dau peste nas ca vad ca tare te-ai amuzat cate capete de tractor sti tu ca exista in circulatie care sa mearga cu benzina, acola chiar e nevoie de putere, 45 TONE cu calutii aia subtirei pe care ii dezvolta benzina mai urci dealul negru la sfantul asteapta..... parerea mea o diferenta tot e Tu confunzi cuplul cu puterea!!!! Tot ceea ce ai scris mai sus se refera la cuplu, nu la putere. This post has been edited by sorin_f39: 30 Oct 2008, 22:01 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
pai si cuplul cine il da nu puterea? daca nu ai putere cum calculezi cuplul?
sunt in stransa legatura una cu alta.... de ce rapoartele la cutiile diesel sunt mai mari ca la benzina? |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
2007
- ** - ** - WAS
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#74
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:23) "POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA" asa cel putin scapi de un stres foarte mare pe care il avem noi toti detinatori de diesel Sa nu te gandesti ca iti i-ai diesel si mai gasesti cate o galeata de motorina la vecinul ca lucreaza pe tir.....EXCLUSSSSSSS cunosc cazuri care si-au scris si pe bord motorinA, iar in momentul in care se da jos din masina sa alimenteze repeta in continuare MOTORINA, MOTORINA,...., alti au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza in concluzie o sa albeste de tanar daca iti cumperi diesel credema ca imi e frica sa trag si de volan cad ma gandesc ca e 8000 RON coloana de directie asta e un reply demn de tinut minte! eu am un M 2.2 diesel 1.5 dci si un Classic 1.6 16v ... diferentele (privind motorul) oricat as incerca nu ti le pot spune in cuvinte ... se simt cand esti in spatele volanului ... de aceea mai zic inca o data fa un test-drive cu ambele motoare si apoi alege. |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai te iei de cap oricum daca ii citesti posturile din topicul asta...numai aberatii si cntradictii...dar ce sa faci trebuie "sa traieste si acestia".....
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Coro |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 18 May 07 From: Bucuresti ![]() |
mare jale
recomandarea mea este sa-ti alegi masina dupa criteriile tale nu a altora, ca o vei conduce si intretine tu, nu ceilalti ceva materiale: motorina indicele cetanic benzina indicele octanic de retinut ca romanii compara benzinar vs turbodiesel foarte rar am vazut comparatii intre motoare pe benzina/motorina si separat motoare pe benzina/motorina ambele cu turbocompresor, nu de alta dar daca tot se face versus, macar sa joace in aceeasi liga. |
--------------------
Renault
MEGANE 1.5 dCi
2008 EXTREME Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#77
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Unii nu fac diferenta intre cai putere si cuplu si tu mai bagi o "necunoscuta" (prezenta sau absenta turbinei)... Vrei sa-i bagi in ceata de tot?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
Lucman |
![]()
Post
#78
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa iti dau un exemplu despre ce sa alegi iti pot sa cazul meu.
In oras imi place sa merg cu dieselul. E mult mai comod in trafic bara la bara. Consumul este lejer, in pasaje urca singura in treapta I, merg 650 - 700 km cu un plin, in schimb urasc sa merg cu ea pe autostrada. La viteza de croaziera de 130 - 140 pe autostrada imi consuma cat benzina, dar am cu 20 de cai mai putin. Este masina pe care o aleg cand merg la munte. La mare in schimb imi place sa merg cu benzinarul. La consum se aproprie de diesel dar la viteza mai mare, are reprize bune in depasiri la viteza mare, e zglobie, haioasa, zgomotoas, dar nu are cuplul necesar sa urci cu ea plina pana in varf de munte pe pante de 12 grade, drumuri de pamant cu santuri si noroi. In oras nu pot face mai mult de 400 - 450 km cu un plin. Per total sunt multumit de amandoua, dar fiecare in felul ei se pricepe mai bine la un singur lucru. |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Coro, unde mai gasesti tu motorina fara turbina in ziua de azi? Si nici nu poti compara asa, pentru ca o motorina aspirata de 1.9 chiar, nu are mai mult de 70CP....
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#80
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Ba tocmai asa vezi care-i diferenta reala...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
poseidon06 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar doar teoretic...la ce te-ar ajuta asta?
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#82
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
La inchis gura celor care vorbesc de pe deal...
![]() ![]() This post has been edited by ThunderRa: 31 Oct 2008, 21:18 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#83
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stai tu calm ca daca compari consumul lui 2.0T de pe laguna cu cel al lui 2.0 dci se termina smecheria (nu de alta, dar e cam dublu daca-l calci pe coada).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#84
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu unul nu ma uit foarte mult la consum si am un stil de mers la care se preteaza mai bine benzina. Si aici vorbeam de cum trage motorul... Despre consum, diferentele sunt din ce in ce mai mici, mai ales daca vorbim de benzinare cu turbo...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
Bhal |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
QUOTE(Marius WAS @ 29 Oct 2008, 22:46) cat despre rampare.... cred ca sunt destul de rampate ele din fabrica ..... supernovele fiind consacrate pe demaraj 0 - 100 Km/h. QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:21) QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:39) QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:45) Am un mecanic la renault service, si-a tras un estate 1.6 16V acum 2 luni, masina super tare in dotari si ca aspect, dar a zis ca vrea sa-si traga un diesel QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:23) "POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA" au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza in concluzie o sa albeste de tanar LOL |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#86
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daaca-ti alegi masina in functie de ce gura de alimentare intra.... e grav.
Eu iti recomand urmatoarele emotoare, dat fiind ca vrei masina Sh: ori 1.4 16V ori 1.9 DCI. ambele sunt fiabile si consuma putin |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#88
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Unu-i turbo, unu-i aspirat... unu-i de 1.9, unu-i de 1.6... sigur....foarte comparabile...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
Bliss |
![]()
Post
#89
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(i_am_sleek @ 5 Nov 2008, 21:22) 1.9 dCi are 120 CP, iar un 1.6 16 v are 115 cai (ma refer le phase I) deci motoarele sunt cat se poate de comparabile. Ai cam lipsit la orele de fizica. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
xcss |
![]()
Post
#90
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Eh... Important este ca suntem prieteni...
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:23 |