Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nelamuriri diesel vs benzina, pentru o viitoare posibila achizitie

sorin_f39
post 30 Oct 2008, 06:40
Post #61


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




BAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,

115CP la un benzinar sunt aceiasi 115CP de la un Diesel, bineinteles, obtinuti la turatiile aferente. Sa inteleg ca 115CP sunt mai putini decat 101CP? radmasa.gif

Iti spun eu: lumea conduce un benzinar aspirat sau un Diesel supraalimentat, in acelasi mod. Adica schimba treptele pe la 2200 - 2500 rpm in ambele cazuri si vor aceeasi performanta. Si am exemple grupa mare. Li se pare ca fac economie de combustibil. Pe naiba. Daca tii benzinarul aspirat subturat nu e deloc OK. Si nici performante nu ai. Iar mecanicul ala e cam varza daca nu stie diferenta dintre cuplu si putere.

Am facut Transfagarasanul cu fosta DSN, cu 4 persoane in masina + bagaje. Cum naiba eu nu am avut probleme ca nu trage, ca e lenesa etc., iar altii se plang? Pentru ca nu stiu cum sa mearga cu un benzinar aspirat.

slider2, ia-ti benzinar. Tatal tau va merge incet, si astfel consumurile vor fi foarte apropiate. Deci diferenta de bani pana la un Diesel se va amortiza foarte greu. Iar cand vei pune tu mana pe masina, te vei distra in felul tau.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_numele
post 30 Oct 2008, 07:55
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 20 December 07
From: Deva




Marius WAS , cand o sa testezi viteza masini tale cu un GPS pe bord atuncea poti sa vii cu date concrete asupra vitezei, restu sunt presupuneri si imaginatie .


--------------------
renault megane 2.2 2007 1.6 16 v Lux privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sp!ke
post 30 Oct 2008, 08:27
Post #63


Membru dreptaci


Group: Members
Posts: 421
Joined: 13 October 07
From: Bucharest




QUOTE(dantes @ 29 Oct 2008, 14:10)
......................

@moderatori ....Sper sa nu degenereze intr-un topic diesel vs benzina deoarece e neverending story  cool.gif
*




deja s-a dus rau de tot in balarii!

si ca sa imi dau si eu cu pararea... eu zic asa

-Pentru situatia in care masina e folosita doar pt deplasare: 0-20/25000 km/an - benzinar (daca se poate un 16v e si mai bine), peste 25-30000 km/an - dizal (de preferat 1.9dci)

-Pentru situatia in care masina se foloseste mai mult incarcata cu diverse chestii grele e recomandat un dizal pt ca trage bine la turatii mici

-Pentru condus sportiv se ia una bucata 16v (ideal ar fi daca ar avea si turbina) si... se da talpa la greu (de preferat pe un circuit special amenajat)!

Aberatii de genul "am mers constant cu 200 la ora" eu zic ca nu-si au rostul, pt ca cei 200km/h s-au atins pt 2-3 minute, apoi sunt convins ca s-a mers cu 100 (al dracu consum s-a dus la 13-14%!!! daca nu chiar mai mult).


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw 2007/2009 Laureate
Renault Logan... by Dacia...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 30 Oct 2008, 17:25
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Pana la urma,nu prea s-a raspuns la intrebarile initiatorului topicului,am dat-o, fie in replici de genul ''ba a mea e mai buna'' ,fie in viteze maxime atinse sau tipuri de anvelope iar omu' poate e la fel de nelamurit...
Poate cineva care are atat un diesel cat si un 1,6 16 v(cum este''poseidon06'',care,din cate am observat, a facut de fiecare data observatii obiective,pertinente,cu privire la avantaje/dezavantajele fiecarei motorizari) are ceva de spus exact la ce vrea initiatorul topicului... wink.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 30 Oct 2008, 18:50
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Multumesc pentru aprecieri, cata70 blush.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 30 Oct 2008, 19:16
Post #66


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ms frumos tuturor pentru raspunsuri. o sa las topicul deschis pentru sugestii, dar daca mai exista abateri asa mari de la tema o sa cer adminilor sa inchida topicul.
poseidon06 intr-adevar a avut cele mai corecte, la subiect si bine argumentate posturi.

pentru ca masina o conduce tata, voi lua in calcul si dieselul, dar....

problema este ca suma limita pentru viitoarea achizitie e 8000 euro, suma in care se regasesc doar meganeuri phI. benzinarele imi convin mai mult datorita kilometrajului mai mic. am gasit benzinar si cu 40.000km, dar majoritatea se invart in jurul valorii de 60.000km. in schimb dieselurile incep de pe la 80.000km. estateurile sunt oricum mai putine ca sedaneurile, iar cele 1.5 dci 100cp si mai rare, cel putin in suma de care eu dispun.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 30 Oct 2008, 19:44
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, intr-adevar, nu sunt multe 1.5 dCi-uri de 100CP dupa 2005, m-am uitat acum pe autovit...Dar tin sa iti spun ca in general pe la 40-60.000 km la motorul 1.6 apar cele mai multe din hibe, deci sansa foarte mare sa nimeresti o masina al carui proprietar s-a saturat sa schimbe la ea diferite piese (ambreiaj, bobine, fulie defazoare). Tata are 40.000 km si pana acum ii caraie fulia (cam o data pe saptamana, de vreo 10-12.000km) si a schimbat 3 bobine de inductie. Un 1.5 dCi la 80.000 km e ok, merg lejer masinile astea pana la 200.000 km, cand incepi sa mai bagi bani in ele, deci nu te speria de km. Raman la recomandarea cu facelift-ul totusi...mai bine mai strangi un pic, chiar daca e greu, dar te pui la adapost pe viitor de probleme mult mai costisitoare. Daca iei o masina adusa din afara, verifica f bine istoricul de service, mai ales daca e diesel, eventual ia seria de sasiu (VIN-ul) si verifica-l la un service renault (compara-l cu istoricul de service).


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 30 Oct 2008, 20:19
Post #68


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ms din nou pentru sfaturi poseidon06. si mie mi-ar place phII, dar cum masina e pt tata, tot el da si banii. phII este dupa 2006, pe cand la suma noastra limita in general gasesti 2004, mai rarut 2005. nu imi convin aia 80.000km, si nici tatalui meu, amandoi vrem ceva cu maxim 65.000km, iar in functie de pretul cerut pe ea cu revizia facuta.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 30 Oct 2008, 21:23
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




sincer desi am un diesel, iti recomand benzinarul, motivul
"POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA" asa cel putin scapi de un stres foarte mare pe care il avem noi toti detinatori de diesel, daca ti-a scapat tie s-au celui de la pompa benzina in rezervor, costurile pt reparatii depasesc cu mult asteptarile
vb din experienta, am refuzat sa dau 8000 RON in service si ma carpesc cu ea pe unde pot, si am probleme si acum cu pornirea.
daca as putea sa dau timpul inapoi mi-as lua un benzinar
Sa nu te gandesti ca iti i-ai diesel si mai gasesti cate o galeata de motorina la vecinul ca lucreaza pe tir.....EXCLUSSSSSSS
cunosc cazuri care si-au scris si pe bord motorinA, iar in momentul in care se da jos din masina sa alimenteze repeta in continuare MOTORINA, MOTORINA,...., alti au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza
in concluzie o sa albeste de tanar daca iti cumperi diesel, chiar daca nu o sa ai probleme, simplul gand ca ti s-ar putea strica..... o sa te framante cand si cand, costurile eventualelor reparatii
credema ca imi e frica sa trag si de volan cad ma gandesc ca e 8000 RON coloana de directie, sunt multe aspecte pe care trebuie sa le urmaresti cand iti achizitionezi un megane fie el motorina sau benzina
intreaba pe cineva la service de probleme frecvente atat la diesel cat si la benzina, trebuie sa ti cint si de asta..


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP 2007 - ** - ** - WAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 30 Oct 2008, 21:34
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Marius WAS, nu te mai speria si tu de toate alea biggrin.gif Reconditionat caseta de directie Megane, 1450 lei...suna mai bine ca 8000 lei, nu? Si e cam aceeasi treaba. La fel cu turbina reconditionata la diesel, 1000 lei fata de 3500 noua (noua, adica reconditionata de fabrica). Orice masina are hibele ei, daca esti atent cu ea si o ingrijesti, nu te doare capul. E chiar asa greu sa fii atent 20 de secunde la 2 saptamani cand faci plinul si pui mana pe pompa?
slider2, daca ramai la benzina, verifica asa: pornirea cu motorul rece (eventual du-te de dimineata intr-o zi si spune-i sa nu o porneasca de seara), vezi daca ii caraie fulia, eventual vezi daca a fost schimbata (sunt cazuri in care a picat si aia schimbata totusi...). Vezi bobinele de inductie, daca e picata vreuna, motorul nu merge rotund la ralanti, nu are forta, trepideaza urat. Cu ambreiajul, cupleaza frana de mana si incearca sa pleci de pe loc cu tr. intai, vezi cum tine, sa nu inceapa sa patineze...(asta se intampla la cald de obicei, dupa ce ai mers cu masina un pic prin aglomeratie).

This post has been edited by poseidon06: 30 Oct 2008, 23:35


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 30 Oct 2008, 21:54
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




sorin_f39 nu te supara pe mine, dar sa incercam sa facem o diferenta intre calutii de la diesel si cei de la benzina:
sa zicem 115 caluti , asa subtirei buni pe sprint, dar care scot limba cand apare si sarcina mai mare pe hamurile lor, echivalentul la benzinar
iar la diesel 101 caluti bine hraniti pur sange care nu simt ca e deal sau ca e vale, tot aia sunt

si ca sa-ti dau peste nas ca vad ca tare te-ai amuzat
cate capete de tractor sti tu ca exista in circulatie care sa mearga cu benzina, acola chiar e nevoie de putere, 45 TONE cu calutii aia subtirei pe care ii dezvolta benzina mai urci dealul negru la sfantul asteapta.....

parerea mea o diferenta tot e


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP 2007 - ** - ** - WAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 30 Oct 2008, 21:56
Post #72


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Am condus de la Renault (motorizari Diesel), urmatoarele modele: Clio 3 (in jur de 1500 km), Megane 2.1, Kangoo.
Kangoo iese din discutie (este practic o cutie pe roti).

Clio 3 1.5 dCi 70CP e o masina pentru femei. Masina era noua, asa ca motorul mergea frumos insa este foarte anemic. Clio este o masina mica, insa nu este chiar asa usoara cum ar parea.

Megane 2.1 1.5 dCi 85 CP are un prieten de-al meu. Masina are in prezent 65.000 km. In afara de un consum foarte redus la 90 km/h, masina asta nu are nimic altceva. El si-a luat-o doar pentru consum, atat. Nu l-au interesat celelalte aspecte. Acum insa a inceput sa regrete alegerea.
In nici un caz sa nu-ti iei motorul asta. Tu ai zis clar ca vrei ori benzinar ori 1.5 dCi 105 CP. Daca insa vei gasi vreun pret bun pentru un Megane cu 1.5 dCi 85CP sa nu-l iei. Pentru prietenul meu a fost primul Diesel. Si cand baga piciorul in acceleratie, credea ca are cea mai tare masina. Pana s-a dat si cu a mea si si-a schimbat parerea. Este un motor foarte anemic. Probleme datorate strict motorului nu a avut pana acum; are insa alte probleme mecanice, diverse zgomote, un amortizor terminat etc.

Eu zic sa dai cu banul pentru ca asa nu te vei hotari niciodata.

30 Oct 2008, 22:01:
QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:54)
sorin_f39  nu te supara pe mine, dar sa incercam sa facem o diferenta intre calutii de la diesel si cei de la benzina:
sa zicem 115 caluti , asa subtirei buni pe sprint, dar care scot limba cand apare si sarcina mai mare pe hamurile lor, echivalentul la benzinar
iar la diesel 101 caluti bine hraniti pur sange care nu simt ca e deal sau ca e vale, tot aia sunt

si ca sa-ti dau peste nas ca vad ca tare te-ai amuzat
cate capete de tractor sti tu ca exista in circulatie care sa mearga cu benzina, acola chiar e nevoie de putere, 45 TONE cu calutii aia subtirei pe care ii dezvolta benzina mai urci dealul negru la sfantul asteapta.....

parerea mea o diferenta tot e
*


Tu confunzi cuplul cu puterea!!!! Tot ceea ce ai scris mai sus se refera la cuplu, nu la putere.

This post has been edited by sorin_f39: 30 Oct 2008, 22:01


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 30 Oct 2008, 22:05
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




pai si cuplul cine il da nu puterea? daca nu ai putere cum calculezi cuplul?
sunt in stransa legatura una cu alta....

de ce rapoartele la cutiile diesel sunt mai mari ca la benzina?


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP 2007 - ** - ** - WAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 30 Oct 2008, 22:45
Post #74


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:23)

"POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA"  asa cel putin scapi de un stres foarte mare pe care il avem noi toti detinatori de diesel

Sa nu te gandesti ca iti i-ai diesel si mai gasesti cate o galeata de motorina la vecinul ca lucreaza pe tir.....EXCLUSSSSSSS

cunosc cazuri care si-au scris si pe bord motorinA,
iar in momentul in care se da jos din masina sa alimenteze repeta in continuare MOTORINA, MOTORINA,....,

alti au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza

in concluzie o sa albeste de tanar daca iti cumperi diesel

credema ca imi e frica sa trag si de volan cad ma gandesc ca e 8000 RON coloana de directie

*



asta e un reply demn de tinut minte!

eu am un M 2.2 diesel 1.5 dci si un Classic 1.6 16v ... diferentele (privind motorul) oricat as incerca nu ti le pot spune in cuvinte ... se simt cand esti in spatele volanului ... de aceea mai zic inca o data fa un test-drive cu ambele motoare si apoi alege.


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- BMC filters-Chrome window trims-Xenon - Smoked taillights
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 23:01
Post #75


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai te iei de cap oricum daca ii citesti posturile din topicul asta...numai aberatii si cntradictii...dar ce sa faci trebuie "sa traieste si acestia"..... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coro
post 31 Oct 2008, 01:38
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 18 May 07
From: Bucuresti




mare jale

recomandarea mea este sa-ti alegi masina dupa criteriile tale nu a altora, ca o vei conduce si intretine tu, nu ceilalti

ceva materiale:

motorina
indicele cetanic
benzina
indicele octanic

de retinut ca romanii compara benzinar vs turbodiesel
foarte rar am vazut comparatii intre motoare pe benzina/motorina si separat motoare pe benzina/motorina ambele cu turbocompresor, nu de alta dar daca tot se face versus, macar sa joace in aceeasi liga.


--------------------
Renault MEGANE 1.5 dCi 2008 EXTREME
Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 31 Oct 2008, 08:15
Post #77


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Unii nu fac diferenta intre cai putere si cuplu si tu mai bagi o "necunoscuta" (prezenta sau absenta turbinei)... Vrei sa-i bagi in ceata de tot?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucman
post 31 Oct 2008, 08:55
Post #78


Cogito ergo doleo


Group: Members
Posts: 664
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




Ca sa iti dau un exemplu despre ce sa alegi iti pot sa cazul meu.
In oras imi place sa merg cu dieselul. E mult mai comod in trafic bara la bara. Consumul este lejer, in pasaje urca singura in treapta I, merg 650 - 700 km cu un plin, in schimb urasc sa merg cu ea pe autostrada. La viteza de croaziera de 130 - 140 pe autostrada imi consuma cat benzina, dar am cu 20 de cai mai putin. Este masina pe care o aleg cand merg la munte.
La mare in schimb imi place sa merg cu benzinarul. La consum se aproprie de diesel dar la viteza mai mare, are reprize bune in depasiri la viteza mare, e zglobie, haioasa, zgomotoas, dar nu are cuplul necesar sa urci cu ea plina pana in varf de munte pe pante de 12 grade, drumuri de pamant cu santuri si noroi. In oras nu pot face mai mult de 400 - 450 km cu un plin.

Per total sunt multumit de amandoua, dar fiecare in felul ei se pricepe mai bine la un singur lucru.



--------------------
Renault 1.5 DCi 80CP Fidji
Bianchi Super Grizzly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 31 Oct 2008, 13:27
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Coro, unde mai gasesti tu motorina fara turbina in ziua de azi? Si nici nu poti compara asa, pentru ca o motorina aspirata de 1.9 chiar, nu are mai mult de 70CP....


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 31 Oct 2008, 21:11
Post #80


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Ba tocmai asa vezi care-i diferenta reala...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 31 Oct 2008, 21:15
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, dar doar teoretic...la ce te-ar ajuta asta?


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 31 Oct 2008, 21:17
Post #82


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




La inchis gura celor care vorbesc de pe deal... tongue.gif dar au pretentii de a-tot-stiutori. Iar scopul ar fi la fel de clar ca al oricarui topic diesel vs. benzina... radmasa.gif

This post has been edited by ThunderRa: 31 Oct 2008, 21:18


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Nov 2008, 08:33
Post #83


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Stai tu calm ca daca compari consumul lui 2.0T de pe laguna cu cel al lui 2.0 dci se termina smecheria (nu de alta, dar e cam dublu daca-l calci pe coada).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 3 Nov 2008, 20:47
Post #84


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Eu unul nu ma uit foarte mult la consum si am un stil de mers la care se preteaza mai bine benzina. Si aici vorbeam de cum trage motorul... Despre consum, diferentele sunt din ce in ce mai mici, mai ales daca vorbim de benzinare cu turbo...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bhal
post 3 Nov 2008, 23:29
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 30 April 07




QUOTE(Marius WAS @ 29 Oct 2008, 22:46)
cat despre rampare.... cred ca sunt destul de rampate ele din fabrica
.....

supernovele fiind consacrate pe demaraj  0 - 100 Km/h.

*




QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:21)
sa ma faci prost sau cum vrei tu.....

<span class='edit'>30 Oct 2008, 00:29:</span>

*




QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:39)
deci pana la urma conteaza si norocul
*




QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 00:45)
Am un mecanic la renault service, si-a tras un estate 1.6 16V acum 2 luni, masina super tare in dotari si ca aspect, dar a zis ca vrea sa-si traga un diesel
*




QUOTE(Marius WAS @ 30 Oct 2008, 21:23)
"POMPA DE BENZINA INTRA LA MOTORINA, PE CAND CEA DE MOTORINA NU INTRA LA BENZINA" 

au luat strampii la neveste de ii baga pe pompa cand alimenteaza

in concluzie o sa albeste de tanar
*



LOL


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Nov 2008, 10:57
Post #86


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daaca-ti alegi masina in functie de ce gura de alimentare intra.... e grav.
Eu iti recomand urmatoarele emotoare, dat fiind ca vrei masina Sh: ori 1.4 16V ori 1.9 DCI. ambele sunt fiabile si consuma putin


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 5 Nov 2008, 20:22
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




QUOTE(xcss @ 30 Oct 2008, 00:40)
Bravo. Compara 1,9 dCi cu 1,6 16V. Chiar ca e un topic amuzant rau.
*




prietene... caracteristica de baza a unui motor este puterea.

1.9 dCi are 120 CP, iar un 1.6 16 v are 115 cai (ma refer le phase I)
deci motoarele sunt cat se poate de comparabile.



--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 6 Nov 2008, 18:54
Post #88


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Unu-i turbo, unu-i aspirat... unu-i de 1.9, unu-i de 1.6... sigur....foarte comparabile...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 6 Nov 2008, 20:28
Post #89


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(i_am_sleek @ 5 Nov 2008, 21:22)
1.9 dCi are 120 CP, iar un 1.6 16 v are 115 cai (ma refer le phase I)
deci motoarele sunt cat se poate de comparabile.

Ai cam lipsit la orele de fizica. icon_mrgreen.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 6 Nov 2008, 22:51
Post #90


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Eh... Important este ca suntem prieteni...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 06:23
Dacia