Comportament intrigant, Turometrul arata 3-400 ture cu motorul oprit!
![]() ![]() ![]() |
Comportament intrigant, Turometrul arata 3-400 ture cu motorul oprit!
sayups |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2007, Megane 2, 1.6 16v
|
|||
Solon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sayups @ 21 Jul 2008, 10:51) Dupa cateva repetari ale comportamentului anterior, totul a reintrat in normal si m-am gandint sa(pentru ca am mai auzit de variatii de turatie din cauza mersului subturat in oras ori din cauza benzinei) o scot la un drum intins s-o tin la 4500 ture cat pot de mult ceea ce am si executat. Faza asta e frectie! Nu rezolva nimic! Poti sa te duci in service si sa ceri o diagnosticare, mai ales ca vrei sa faci niste mii de km cu ea. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Ryk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
ce spui tu ca ti se intampla eu zic ca tine de electrica. Dupa ce opresti motorul, acul sa ramana tot acolo nu prea tine de partea mecanica a motorului. Eu iti recomand o verificare amanuntita la un service autorizat. Si eu unul si cu masina fara probleme inainte de un astfel de drum o verific pt. ca totusi sunt cateva mii de km.
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#4
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
vezi ca eu am avut simptome d-astea cand aveam conexiunea la masa (polul minus al bateriei) proasta. verifica ambele capete. si cel de la baterie si cele de la caroserie
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
sayups |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 September 07 ![]() |
Salut,
am patit din nou si de data asta am filmat cu telefonul toata povestea si am atasat-o acestui post. am dus indicatorul pe zero repetand, cu motorul oprit :blochez masina, deblochez, deschid usa sofer ![]() apoi am mai incercat ceva: din masina am blocat cu telecomanda, apoi debocat apoi deschis usa. acul turometrului si cel de temperatura vibreaza cativa milimetri. asta se poate reproduce de fiecare data. chestia cu offsetul de turatie mi s-a intamplat doar de 2 ori si apare la plesneala. ideea este ca unei valori parazite(odata 700 alta data 2200 rpm) i se adauga valoarea reala a turatiei si rezulta valoarea pe care o arata turometrul. p.s se redenumeste fisierul atasat pentru vizualizare in "faulty_megane.mp4" doar asa, jpg, m-a lasat sa-l trimit ![]() mersi pentru orice sfat. Attached thumbnail(s) faulty_megane_mp4.jpg ( Size: 7.53mb ) Number of downloads: 134 |
--------------------
renault
megane
2007, Megane 2, 1.6 16v
|
|
DRD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Mai bine mergi in service pentru o diagnosticare...daca erau numai cadranele defecte atunci masina pleca fara probleme (dupa cum simti tu corect).Din pacate nu poti sa faci un test la cadrane deoarece ai m2.2...deci mai bine la service
![]() This post has been edited by DRD: 22 Oct 2008, 23:48 |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 21:23 |