Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul Twingo in Romania

bubu782001
post 24 Nov 2010, 11:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Si iata ca sa intamplat! Noul Twingo este oficial in Romania.

DIn pacate nu exista decat versiunile pe benzina, si anume una denumita Miss Sixty cu pret de plecare de la 9900 euro, iar cealalta denumita Trend care pleaca de la 8500 euro. De notat este faptul ca aceste preturi sunt CU TVA (dupa cum spune Renault).

Momentan ambele versiuni au motorizarea 1.2 16v 75CP (adica mtoriciul D4F).

Versiunea Miss Sixty vine cu urmatoarele dotari:

- Directie asistanta electric variabila
- ABS
- Proiectoare de ceata
- Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager
- Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pe bancheta spate
- Asistenta la franarea de urgenta
- Scaun sofer cu reglare in inaltime
- Aer conditionat cu reglare manuala
- 2 Tetiere spate
- Turometru (iete fratilor ca l-au bagat smile.gif) )
- Volan si schimbator de viteza imbracate in piele
- Geamuri electrice fata
- Inchidere centralizata cu telecomanda
- Kit fumatori
- Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric, degivrante, cu sonda de temperatura exterioara
- Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
- Bare de protectie in ton cu caroseria
- Bandouri laterale de protectie in ton cu caroseria
- Radio CD MP3 cu afisaj separat, 2 boxe fata + 2 boxe spate 4x20W, Connectivity box, Bluetooth integrat
- Tapiterie specifica Alcantara

Ca optiuni la versiunea Miss Sixty avem:

Tempomat limitator viteza - 74 euro
ESP controlul traiectoriei - 372 euro
Aer conditionat cu reglare automata - 186 euro
Geamuri laterale spate cu tenta - 62 euro


Versiunea Trend vine cu urmatoarele dotari:

- Aer conditionat cu reglare manuala
- Tableta de compartimentare portbagaj fixa
- Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, reglabile electric
- Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
- Radio CD cu afisaj integrat, priza jack, 2 boxe X 20W, satelit de comanda la volan
- Turometru
- Geamuri fata electrice
- Inchidere centralizata
- Bare de protectie in ton cu caroseria
- Directie asistanta electric variabila
- Proiectoare de ceata
- Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pe bancheta spate
- Asistenta la franarea de urgenta
- Kit fumatori
- Bandouri laterale de protectie de culoare neagra
- Tapiterie model ''Maille MACO'' din material textil de culoare inchisa

Ca optiuni la versiunea Trend avem:

PACK Personalizare ''FLOWERS' - 161 euro
- Carcasa oglinzilor retrovizoare neagra
- Carcasa proiectoarelor de ceata neagra
- Stripping pentru stalpul mijloc
- Stripping pentru carcasa proiectoarelor de ceata

Tetiere fata ''Noua Generatie'' - 87 euro
- Scaun sofer cu reglare in inaltime
- 2 Tetiere spate

Aer conditionat cu reglare automata - 186 euro

Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric, degivrante, cu sonda de temperatura exterioara - 25 euro

4 jante aluminiu 14" - 248 euro

STRIPPING ''CHESS'' - 124 euro

Radio CD MP3 cu afisaj separat, 2 boxe fata + 2 boxe spate 4x20W - 93 euro

Radio CD MP3 cu afisaj separat, 2 boxe fata + 2 boxe spate 4x20W, Connectivity box, Bluetooth integrat - 248 euro


Si cam asta este tot. Ma mira faptul ca nu ofera versiunea cu trapa de sticla respectiv si alte motorizari (un RS nu cred ca o sa vedem vreodata). Un Twingo GT era de asemenea parfum - 100cp sad.gif.
De asemenea nu vad versiunea Initiale Paris in schema smile.gif

Asa ca dotari sunt destul de ok. Au Turometru, AC ambele versiuni.
Asa in afara de ESP, Turometru, AFU si audio conectivity BOX (care poate fi pus si pe Twingo 1) nu vad mare diferenta. Om vedea ce se intampla.

This post has been edited by bubu782001: 24 Nov 2010, 11:05


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 24 Nov 2010, 13:12
Post #2


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Scump, dom'le ... nu asa se sparge piata in Romania. Un 107 basic pleaca de la 7600 cu tva cu tot, 8600 cu tva pentru C1 iar Aygo de la 9000.

Ma bucur in schimb ca am aceeasi motorizare. Asta inseamna timpi de asteptare mai mici in service.

This post has been edited by Tamango: 24 Nov 2010, 13:18


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Nov 2010, 13:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu te bucura prea tare. Motorul D4F de pe Twingo 2 este cel din a 2-a generatie. Sunt multe diferente la piese (injectiile, admisiile, o mare parte din senzori, sunt complet diferite).
Deci pe scurt vor beneficia Twingarii cu masinile produse dupa 2005.

Si mie mi se pare foarte scump. Daca bagau ESP-ul macar in configuratia aia era altceva...au bagat ABS si airbag-uri (ca ii obliga legea) altfel cumparai cutia + volanul smile.gif)

Dupa cum am spus foarte mare diferenta nu este intre ele.

Un MARE PLUS (cel mai important il consider eu) la Twingo 2, reprezinta faptul ca au pus niste plasticaraie ce acopera zonele golase de tabla de pe portiere, stalpi etc. Alte plus-uri sunt ESP-ul (fie el si optional) respectiv posibilitatea reglarii volanului pe inaltime.
In rest turometru, jucarii, bluetooth etc. se pot pune lejer pe Twingo - de fapt multi au deja aceste gadgeturi.

This post has been edited by bubu782001: 24 Nov 2010, 17:09


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 24 Nov 2010, 16:06
Post #4


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Scump...... si sincer Renault Romania iar a dat-o in bara cu importul , fara motoare diesel , fara versiunea sport , de culori nici nu mai zic , ai 2 culori disponibile .
Eu sincer astept un drivetest la noul Twingo ......dar nu ma excita foarte mult masina , doar versiunea sport .


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Nov 2010, 17:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai motorul si cutia fiind aceleasi ca cele de pe masina din semnatura ta, aceleasi banuiesc ca senzatia ar fi similara - diferenta fiind doar la confort (reglaj volan pe inaltime). Cred ca la fel "trage" masinuta...

This post has been edited by bubu782001: 24 Nov 2010, 17:11


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 24 Nov 2010, 17:45
Post #6


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Da dar cred ca fiind mai grea cu vre-o suta si ceva de kg decat a mea , alte suspensii si alt sasiu , vreau sa vad cum se misca saracia...


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 24 Nov 2010, 18:41
Post #7


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(Tamango @ 24 Nov 2010, 14:12)
Scump, dom'le ... nu asa se sparge piata in Romania. Un 107 basic pleaca de la 7600 cu tva cu tot, 8600 cu tva pentru C1 iar Aygo de la 9000.


*



astra clasic la 9200 cu tva.. am vazut acum reclama la tv.... desi nu gust designul intrior al opelului... din toate... are oferta cea mai buna.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 24 Nov 2010, 21:12
Post #8


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Colegu' rtBK, vorbim aici de clasa mica wink.gif Si nu-mi place Astra Classic, eu raman la broscoiul meu, Bubu smile.gif


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Nov 2010, 21:17
Post #9


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Va rog nu transformati in versus topicul asta!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 24 Nov 2010, 23:01
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Nu știu, deocamdată, cât e de mare saltul (real, nu scriptic) din punct de vedere al platformei tehnice față de twingoletele mai noi din seria I.

Mi se pare însă că e o ilustră anonimă ca aspect exterior.
Am văzut două exemplare din Germania oprite într-o parcare.
Dacă nu ar fi avut siglele de Renault și Twingo, nici nu le-aș fi observat.

Cât despre preț... SF curat. De-a dreptul nesimțire în țara Loganului.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 8 Dec 2010, 10:32
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




Si uite asa iar ajungem la povestea cu vulpea si strugurii......tipic romanesc....cu i din a sa nu existe discutii.
Acum vreo doi ani ce polemici s-au mai iscat pe ast forum, big_wheel.gif pe tema ce RENAULT nu comercializeaza TWINGO II in RO.....Uite ca acum o face. Sa va vad cit de pasionati sunteti....


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 8 Dec 2010, 10:53
Post #12


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




la serus pe timisoara exista un twingo sport in showroom 04.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 8 Dec 2010, 11:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Nu e vorba de pasiune orbească, ci de exprimarea unor păreri (evident subiective), referitoare atât la mașina în sine, cât și la oportunitatea importului (ca moment, preț și echipare).

This post has been edited by hellcat: 9 Dec 2010, 10:28


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Dec 2010, 13:09
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




stelpop sincer chiar nu prea se potriveste asta cu strugurii aici.
Este vorba de BANI - nu ca nu as vrea.

Si mai vrei sa stii ceva? Chiar masina aia nu este o evolutie. Acelasi motor, aceleasi dotari pe care le ai in Twingo 2.

De ce nu au pus de exemplu, climatronic la aia de 9900 euro sau ESP sau diesel-ul ala 1.5 dci ?

Pur si simplu Renault cere PREA mult pentru prea putin. Raport la care alti producatori se situeaza mult mai bine.
Chiar si cu produsele lor din ograda Renault. Pai la 10 mii iei un Fluence si te rog sa ma scuzi este ALTCEVA in plus are ABS, aer conditionat, radio CD MP3, geamuri electrice fata si oglinzi electrice incalzite. UAsa este promotia la Fluence.
Ce are Twingo 2 la 9.900 in plus? Iti spun eu ce are...1.5 metrii in minus. Deci fara suparare stelpop insa exagereaza la maxim Renault.
"Maxim am spus radmasa.gif "
Aaa cand o fi promotie la Twingo 2, si probabil o fi 7000 ma bag sa iau. Dar 10 mii??

Si mai uita-te la preturile la ALTE masini din aceeasi clasa (chiar si la altele mult mai mari din alte clase) si vezi cat costa. Pai Renault cere aproape 10 mii de euro pe ce?
Asa tu ai cumpara un

This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 13:15


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 8 Dec 2010, 14:10
Post #15


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




"Pur si simplu Renault cere PREA mult pentru prea putin" asta am vrut si eu sa spun cateva posturi mai "devreme". In aceasi bani iti o masina mai mare.... bun... asta e de oras.. dar am vazut "tancuri" americane prin oras care n-au nici un stres si sincer numar pe degete momentele in care am gasit locuri de parcare pentru o masina mai mica decat un symbol/logan si sa zic "da nene... daca aveam masina mai mica... aveam unde sa o parchez"


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 8 Dec 2010, 15:07
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




Scuze! Mii de scuze! Am avut impresia ca postez pe un post care se adreseaza TWINGO-arilor.Se pare ca nu m-am adresat cui trebuia.... sad.gif .daca analizam ce ofera T2 in plus sau in minus si la ce preturi fata de alte marci sau chiar alte tipuri RENAULT eu zic ca suntem chiar OFF. DACA analizam insa fata de ce AVETI ACUM si va uitati in cataloagele RENAULT din anii IN CARE MASINILE VOASTRE au fost fabricate atunci putem discuta.
Oricum nu va asteptati sa cumparati/comparati TWINGO 2 la pret de FLUENCE. Nu vad nici macar un singur reper de comparatie.Poate doar faptul ca ambele sunt marci ale aceluiasi producator si sunt expuse alaturi intr-un showroom. Dar au segmente total diferite de utilizatori carora li se adreseaza. Eu zic sa discutam despre plusuri si minusuri dupa ce fiecare dintre voi va fi facut un test-drive cu T2.
Sfat 1. Prindeti o portiune cu viraje strinse si atacati-le la blana cum se zice, eventual tr.3 si vreo 5-5500 pe turometru apoi comparati cu altceva din aceeasi clasa.C1,Aygo,107.Polo Fox, si cred ca mai sunt si altele dar eu unul nu le-am condus. Asta daca aveti ce compara....
Sfat 2.


Sfat 3. Depasiti cu vreo 30-40 de km viteza legala pe autostrada....chiar o sa va placa...iar toate astea le face un TWINGO cu 1.2 16 v 75-77 cp.
Va astept cu concluzii, nu cu pareri de cum arata pe la spate masina asta!
Cu scuzele de riguare si cu gindul ca ne asteapta niste sarbatori , va doresc tot binele din lume si LA multe mii de kilometri si multi ani alaturi de cele care va suporta in fiecare zi( intelege fiecare ce vrea dar eu ma refeream la TWINGO) tongue.gif



8 Dec 2010, 15:19:
La sfat 2 ar fi trebuit sa fie testul celor de la top gear, cunoscatorii il stiu, dar se pare ca azi nici macar internetul nu vrea sa tina cu mine biggrin.gif

This post has been edited by stelpop: 8 Dec 2010, 15:19


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 8 Dec 2010, 16:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




QUOTE
...comparati cu altceva din aceeasi clasa.C1,Aygo,107.Polo Fox, si cred ca mai sunt si altele...

Sigur! Problema e cum le deosebim.
Cu ce să fac comparația, dacă nu cu predecesorul, pe care îl am și-l cunosc.
Sau cu o altă mașină (nouă sau veche) pe care o pot cumpăra cu același preț.
Nu putem avea ca reper general decât prețul. Cei de aici avem Twingo de 1500 - 3000 de euro (pe piață). Normal că la 10.000 de euro mașina trebuie să "strige" la mine.

Și pe un alt forum (Nissan) cineva susținea sus și tare că nu-l interesează exteriorul mașinii pentru că el stă în interior și deci, nu contează decât performanțele și confortul.

Noul Twingo nici măcar nu mai e monovolum.

Dacă mă duc să fac test-drive cu diferite mașini de la diverși producători, voi găsi o grămadă de chestii care să-mi placă la unele sau altele. Dar trebuie să mă "prindă" cu ceva.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 8 Dec 2010, 16:48
Post #18


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Eu m-am inscris la un test drive la noul Twingo ....sa vad si eu daca s-a schimbat comportamentul masinii si cum trage motorul pe caroseria noua , care este mai grea decat cea veche .... dar sincer nu imi place cum arata noul Twingo , se confunda cu celelalte masini de pe strada si parca nu mai are pic de personalitate ....just my 2 cents


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 8 Dec 2010, 20:08
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




"stelpop" ce ne-ai prezentat tu este Renault Twingo RS care are 133 CP. E logic sa intre in curba cum spui tu cu a trei-a in blana, e o masina sport , cu suspensie sport si cauciucuri cu talie mica. Dar asta ajunge undeva la 14.000-15.000 de euro, un pret nu foarte mic pentru talia ei.renault.JPG ( Size: 61.81k ) Number of downloads: 737
re.JPG ( Size: 57.32k ) Number of downloads: 718
r.JPG ( Size: 82.45k ) Number of downloads: 690

E frumoasa intradevar dar noi aici vorbeam de faptul ca Renault nu a respectat tiparul si a introdus Twingo 2 in acelasi tipar cu toate Renault-urile. Acum Twingo nu mai sare in ochi pentru ca are aceeasi "mecla" cu clio, simbol etc.

Si mai e si service-ul care la Renault stim cu toti cat costa fata de Opel.Cu respect.

This post has been edited by hellcat: 9 Dec 2010, 10:29


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Dec 2010, 21:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




stelpop daca ma intrebi pe mine eu unul CHIAR de as avea acuma banul asta in buzunar (nu il am este drept) NU as cumpara Twingo 2 cu el. De ce? Pa sincer tu vb de Fluence...sincer e logic - o masina MAI bine antifonata, MULT mai stabila, motor MAI puternic (75cp vs 110cp - este drept e mai grea DAR este destul de bine raportat motorul la greutatea masinii).

Exact cum au zis colegii... motorizarea de pe Twingo 2 este 1.2 16v 75cp.
Nimeni nu a zis ca e proasta, DAR nu este ceva deosebit - gasesti masini cu puterea asta GARLA - in zilele noastre. Iar apelez la cele spuse de colegii nostri: nu mai este acel Twingo. Este o masina BANALA, fara pic de personalitate.

Si Twingo 1 era vreo 14 mii (versiunea full) insa frate, scuza-ma aveau vanzari gramada la ele. Gandeste-te ca atat Franta cat si Germania sunt pline de Twingo 1.

Ori Twingo 2 nu are acelasi volum de vanzare...de ce oare? pentru ca Renault de aceasta data, NU a reusit sa mai impresioneze publicul cu ceva nou (cum am fost Twingo 1 - un soc la vremea respectiva). Twingo 1 CHIAR nu aduce NIMIC nou sa zicem evolutiv, decat chestii la nivel de customizare si gadgeturi.

Pai sa enumeram: ce e mai important pe o masina? Franele (le pun special primele icon_mrgreen.gif ), motorul, directia (manevrabilitatea) si spatiul interior. Hai sa zicem si AC-ul in zilele noastre.

Pai Twingo 1 are ABS nativ, motorul ESTE acelasi ca cel de pe Twingo 2, directia asistata exista pe Twingo 1 (si nu vreau sa iti spun dar este EXCELENT de manevrabila), AC exista...ba mai mult si trapa exista si muuulte alte gadgeturi (comenzi pe volan, 4 airbag-uri, scaun reglabil pe inaltime, geamuri electrice etc etc) Toate astea SUNT, EXISTA pe Twingo 1 si nu difera cu nimic fata de cele de pe Twingo 2.

Asadar spune-mi tu: CE IMI aduce NOU ACEST Twingo 2 la 9900 de euro?

Sistem audio cu Bluetooth? Pai orice sistem mai rasarit de la 500 lei in sus ARE asta - ba mai mult are si USB.

Nu are ABSOLUT nimic nou care sa justifice acei 9900 de euro. Ce ca sunt imbracate complet portierele (cu plastic ordinar din ala de "dopuri" - crede-ma) sau stalpii?

Nici macar (dupa cum am mai spus) ESP nu au bagat - eu zic ca este FOARTE importanta aceasta functie la o masina. Daca bagau si ESP, probabil pretul sarea de 10.500...

Tetiere spate? Scrumiera (kit fumatori) - presupun ca e o gluma nu ?
Turometrul? Ai sa fim seriosi aia nu justifica atatia bani (pai il iau original de la Renault dau 300 -400 euro pe el cat o fi...si tot nu ajung la suma aia)

Deci te rog..adu-mi argumente cu ceva NOU pe Twingo 2 si eu unul iti dau dreptate. Ma refer la Twingo 2 din oferta Renault Romania.

Aaa PS si te rog..fara RS-uri GT-uri si alte balarii..alea sunt scumpe la orice marca - si nu scumpe...ci FOARTE scumpe. Deci rezuma-te la oferta Renault Romania.

This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 21:48


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 8 Dec 2010, 21:47
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




QUOTE(sckhreech @ 8 Dec 2010, 16:48)
Eu m-am inscris la un test drive la noul Twingo ....sa vad si eu daca s-a schimbat comportamentul masinii si cum trage motorul pe caroseria noua , care este mai grea decat cea veche .... dar sincer nu imi place cum arata noul Twingo , se confunda cu celelalte masini de pe strada si parca nu mai are pic de personalitate ....just my 2 cents
*




Felicitari!
Pentru a fi relevant testul
1. uita de tot ceea ce ofera interiorul sau exteriorul masinii si concentrezate doar asupra turometrului.... in permanenta trebuie sa stii ca ai la dispozitie 74-76 de cai DOAR la 55oo de ture.
2.nu compara cu twingo 1 nu e relevamt ai alt motor , alta cutie cu alt raport al vitezelor
3 schimba dupa 2800-3200 de ture/min sau mai sus pentru tr 4 si 5
4 fa un test in aceeasi zi cu un sandero 1.2
si 5 incearca sa intelegi ce a vrut francezul de la acest sasiu

monteaza si 1.2 de 60, 75,100, si 1.6 de 133 si diesel de la 80 la 120.
T1 nu a primit pina in 2007 nici un alt motor cu toate ca aveau si 1.4 si 1.6.
acum vei afla de ce!Bafta!

si in final DA poate ai dreptate nu arata ca C1 sau Aygo, cu toate ca mie nu-mi plac si tocmai de asta nu le-am cumparat.In nici una dina clasa T2 nu vei sta in spate comod.In T2 DA!
Cu stima!


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Dec 2010, 21:57
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




stelpop eu zic ca te cam inseli

Dieselul de pe Twingo este in 2 versiuni aia de 75cp SI aia de 85cp ATAT.

Din pacate NU exista la noi in oferta.

Ca iti place masina nu contest - si noua ne place. Cu toate ca din punct de vedere personal nu este foarte deosebita de restul "fiarelor" de pe strada. Dar noi am spus ca este MULT prea scumpa pentru ce ofera. FOARTE scumpa chiar.

Si eu zic ca in Twingo 1 in spate stai mai comod ca in Twingo 2. Parerea mea ca volumul in loc sa fie optimizat a fost mai degraba micsorat la Twingo 2.

This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 22:00


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 8 Dec 2010, 22:00
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




ABSOLUT DE ACORD in unele privinte!Nu vad ce vrei mai mult decit are un SANDERO la acelasi pret, sau orice alta masina la 10 mii de euro.Ceva nou poate venii azi doar cu costuri de cercetare si proiectare enorme.Cine isi permite acest lux in ziua de azi?Stii care e visul meu si al multora ca mine? CUM va arata urmatorul P CARERRA?Au curaj sa schimbe designul care le-a vindut atit de bine batrina doamna?
Dar revin si precizez ca discut si accept orice argument pro sau contra dupa ce faceti testul.Atunci putem discuta la concret.Cu stima!

This post has been edited by hellcat: 9 Dec 2010, 10:27


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Dec 2010, 22:36
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai fata de Sandero ARE un mare + Twingo. Greutatea raportata la puterea/cuplul motorului. Asta implica un randament mai bun (consum, eficeienta motorului samd).

Altceva ar fi tabla galvanizata (care este pe Twingo 1) probabil si pe Twingo 2 si scuza-ma te rog DAR Sandero nu este 10 mii de euro. Si ofera cam tot atat ce ofera si asta la 9000.

Tu degeaba vrei sa impresionezi cu povesti gen Porsche Carrera, pentru ca Twingo 2 nu este ceea ce a vrut sa fie. Sau ce a sperat Renault sa fie...
Este o masinuta banala - pur si simplu banala (nu are nimic iesit din comun) cu numele de Twingo la un pret imens - nejustificat raportat la ce ofera aceasta masinuta fata de Twingo 1.

Vis-a-vis de Twingo 2 gasesc mai degraba o rebranduire la Twingo 1 + ceva mici imbunatatiri.

This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 22:39


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 8 Dec 2010, 22:59
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Oameni buni!
Faceți-mă cum vă vine la gură, dar spuneți-mi că nu e adevărat că la o mașină contemporană se mai folosesc frâne cu tamburi pe spate.
N-am văzut eu bine pe pagina oficială Renault?
Dacia 1100 (R8), Oltcit aveau discuri pe spate. radmasa.gif


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 8 Dec 2010, 23:26
Post #26


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




ai fii uimit sa vezi la cate masini noi se folosesc tamburi pe spate wink.gif .... faptul ca se folosesc tamburi pe spate la o masina usoara nu influenteaza eficacitatea franarii .


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 9 Dec 2010, 09:20
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




QUOTE(matzval @ 8 Dec 2010, 22:59)
Oameni buni!
Faceți-mă cum vă vine la gură, dar spuneți-mi că nu e adevărat că la o mașină contemporană se mai folosesc frâne cu tamburi pe spate.
N-am văzut eu bine pe pagina oficială Renault?
Dacia 1100 (R8), Oltcit aveau discuri pe spate. radmasa.gif
*



OFF. da culmea e ca se intimpla ca unele masini-sau APROAPE toate? sa mai foloseasca motoarele OTTO si DIESEL, sa mai aiba lampi cu incandescenta, sa mai foloseasca roata pentru deplasare si sa foloseasca o antena pentru receptia undelor radio.Unele inventii nu mor niciodata.Noi ne straduim de generatii sa le adaptam.Si numim asta progres???
ON .Pentru noi , doar pentru noi, TWINGO va veni de la anul si cu RS-133!!!Nu vi se pare ca cineva urmareste acest forum???
,,Tot anul viitor, Renault va aduce si modelul Twingo Gordini RS, care are un motor de 1,6 litri de 133 Cai Putere.Renault a adus in Romania anul acesta seria speciala Twingo Miss Sixty. "Avem doua comenzi pentru Twingo Miss Sixty. In Romania, Renault ar putea vinde pana in 500 de unitati", mai spune Bordeanu.,,(directorul de marketing Dacia-Renault, Mihai Bordeanu)
Ar trebui ca fiecare masina pe care o vind sa aiba pe luneta stiker-ul FORUM.RENAULT.RO si nu ELF biggrin.gif
Cu stima!


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 9 Dec 2010, 09:26
Post #28


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




twingo 2 banuiesc ca nu are DRL... ceea ce ma face sa cred ca ei au adus ultimile masini de pe stoc in romania ca sa scape de ele inainte de magnificul 2011.

asta pentru inceput ca sa intelegem miscarea reno-ului.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Dec 2010, 09:50
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dl. stelpop, unde dai...si unde crapa. A cerut careva Wankell pe Twingo? Sau motor electric? E cineva nemultumit ca masinile inca nu folosesc energie nucleara?
Lumea se astepta oricum la un motor cu ardere interna. Si nu este rau ca e inca D4F - rau este ca au urcat excesiv preturile.

Sincer cu prea are legatura ceea ce spui tu absolut deloc cu subiectul.

Oamenii spun ca este SCUMPA si ca nu ofera NIMIC in plus fata de modelul precedent.

Nu se plang ca nu este GT, sau RS sau mai stiu eu ce. De altfel nu cred ca se gandesc la variantele mai susprecizate TOT din cauza pretului.

rtBK DLR-ul va fi obligatoriu din 2011?

This post has been edited by bubu782001: 9 Dec 2010, 09:56


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 9 Dec 2010, 09:56
Post #30


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




http://gozonews.com/3736/daytime-running-l...se-road-safety/

http://www.motorauthority.com/blog/1025245...-lights-by-2011


http://www.roadsafe.com/news/article.aspx?article=788


cam da... aceasi problema si la dacia wink.gif. In cazul loganului nu cred ca o sa mai faca un facelift si o sa scoata un model nou.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:22
Dacia